Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych

Numer zamówienia:

350/116/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany załącznik nr 1 Formularz ofertowy

Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć firmowa)
FORMULARZ OFERTOWY

Dane oferenta:
Pełna nazwa Wykonawcy:
...........................................................................................................................................
adres: ul. …………...………………………..,miejscowość………………….………..,
kod pocztowy………………..……….,województwo ………………………..………..,
tel ……………………………………..fax…………………………………….……….
email-to: ………………………………….
NIP ......................................................REGON ...............................................,
imię i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania : ___________________ emailto: ____________________tel___________

Przedmiot oferty:

Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych


1. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym – (zał. nr 2) za kwotę:


..................... netto PLN (słownie: ……................................................................/100)
..................... brutto PLN (słownie: ……......................................................................../100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.


w tym

Pakiet nr …… ( powielić tyle razy, ilu pakietów oferta dotyczy)

............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................



2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowane przez nas przedmiot zamówienia posiadają odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
4. Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowane narzędzia – przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 24 miesiące , licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania i podpisania protokołu odbioru. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. W okresie, co najmniej 24 miesiące, od podpisania protokołu odbioru Zamawiający korzysta bez wyłączeń z prawa do rękojmi z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę okres korzystania z prawa do rękojmi należy wpisać w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca w okresie trwania gwarancji zapewnia serwis eksploatacyjny, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez producenta urządzenia – przedmiotu zamówienia. Wymagany przez producenta serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji odbywa się na koszt Wykonawcy.
4. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu :
- Wliczone w cenę przedmiotu zamówienia: wszystkie koszty związane z naprawą urządzenia – przedmiotu zamówienia - w ciągu maksymalnie 14 dni. od dnia powiadomienia o awarii lub uszkodzeniu.
- W przypadku naprawy trwającej dłuższej, niż 14 dni – dostarczenie sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia.
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzenia – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 14 dni, liczonych od momentu zgłoszenia awarii lub awarii do momentu jej usunięcia.
- W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
- Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzenia – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o okres niesprawności dostarczonego urządzenia – przedmiotu zamówienia.
5. Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: ……………………( nie dłużej niż 50 dni) od dnia podpisania umowy
6. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
7. Oferta składa się z n/w dokumentów:
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….

W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.


___________dnia________________ ________________________________
Podpisy osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

« Powrót do szczegółów zamówienia