Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią oraz innego sprzętu medycznego sterylnego jednorazow

Numer zamówienia:

350/109/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania

Poznań, dn. 08.10.2012r

EZ/350/109/2012/1297



Wg rozdzielnika
Dot. przetargu nieograniczonego nr 350/109/2012 na zakup i dostawę sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią oraz innego sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.



Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymienionego w tytule przetargu, na które Zamawiający udzielił odpowiedzi:

Pytanie nr 1, Pakiet nr 3, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie sterylnego worka na mocz z drenem o długości 90-100cm, reszta parametrów zgodna z SIWZ.
Odp. Zamawiający dopuszcza dren o długości 90-100cm.

Pytanie nr 2, Pakiet nr 3, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o zmniejszenie ilości próbek do 5szt. umożliwiających weryfikację zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami SIWZ.
Odp. Zamawiający podtrzymuje wymóg złożenia 20 szt. próbek, ponieważ ich ocena jest dokonywana na różnych oddziałach WCO.

Pytanie nr 3, Pakiet nr 4, poz. 2
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy cewniki powinny posiadać barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku?
Odp. Zamawiający dopuszcza takie oznaczenie ale nie wymaga.

Pytanie nr 4, Pakiet nr 4, poz. 3
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie cewnika Foley’a trójdrożnego w rozmiarach CH18 – CH24, reszta parametrów zgodna z SIWZ. W przypadku odpowiedzi odmownej prosimy Zamawiającego o dopuszczenie możliwości zaoferowania w rozmiarze CH 16 cewnika Foley’a dwudrożnego.
Odp. Zamawiający ze względów klinicznych wymaga cewników Foleya trójdrożnych CH 16 – 24.



Pytanie nr 5, Pakiet nr 4, poz. 4
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie cewnika do podawania tlenu o długości 210cm, reszta parametrów zgodna z SIWZ.
Odp. Zamawiający nie dopuszcza zestawu dł. 210cm, ponieważ jest on zbyt krótki co utrudnia swobodne podawanie tlenu. Cewnik nie może być silnie naprężony, musi pozostawać w optymalnej odległości pomiędzy aparaturą a pacjentem.

Pytanie nr 6, Pakiet nr 4, poz. 4
Prosimy Zamawiającego o zmniejszenie ilości próbek do 5szt. umożliwiających weryfikację zgodności oferowanych parametrów z wymaganiami SIWZ.
Odp. Zamawiający podtrzymuje wymóg złożenia 20 szt. próbek, ponieważ ich ocena jest dokonywana na różnych oddziałach WCO.

Pytanie nr 7, Pakiet nr 4, poz. 5 (po modyfikacji pakiet nr 17)
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie sondy rektalnej w rozmiarze CH30 o długości 400mm, reszta parametrów zgodna z SIWZ.
Odp. Zamawiający dopuszcza sondę rektalną o długości 400mm.

Pytanie nr 8, Pakiet nr 4, poz. 6
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy Zamawiający oczekuje kateteru moczowodowego typu oliwka skalowanego co 1cm?
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.

Pytanie nr 9, Pakiet nr 5, poz. 1
Ze względu na to, że rożne firmy oferują różne wymiary (długości) fartuchów o tej samej ,,rozmiarówce”, prosimy Zamawiający o dopuszczenie fartucha chirurgicznego ze wstawkami w rozmiarze M o długości 130cm oraz w rozmiarze L o długości 140cm.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie nr 10, Pakiet nr 5, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie fartucha chirurgicznego ze wstawkami posiadającego rękawy wykończone poliestrowym mankietem, szwy klejone szczelnie na całej powierzchni łączenia, zatem zapewniające większą barierowość w porównaniu do szwów ultradźwiękowych, posiadającego minimum dwie samoprzylepne kontrolki o szerokości max. 2,5cm, o nieprzemakalności 40+-1,2cmH2O, pakowanego z dwoma ściereczkami o gramaturze 68,6g/m2, spełniającego pozostałe wymogi SIWZ.
Odp. Zamawiający podtrzymuje wymóg dot. szwów wykonanych metodą ultradźwiękową, gdyż szwy klejone niosą ryzyko rozwarstwienia się materiału na łączeniach.

Pytanie nr 11, Pakiet nr 5, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o doprecyzowanie, czy fartuch na całej powierzchni ma posiadać repelencję dla alkoholi.
Odp. Zamawiający wymaga aby fartuch na całej powierzchni posiadał barierę dla alkoholi. Użytkownik nie jest w stanie przewidzieć, która część fartucha może mieć kontakt z alkoholem.

Pytanie nr 12, Pakiet nr 5, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy oczekuje aby kolorystyczne oznaczenie lamówek było w zgodzie z barierowością wg EN 13795.
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.



Pytanie nr 13, Pakiet nr 15, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy dreny mają posiadać perforację o zmiennej średnicy otworów zapewniającą stałą skuteczność drenażu na całej długości perforowanego drenu?
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.

Pytanie nr 14, Pakiet nr 15, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy Zamawiający oczekuje zestawu pakowanego podwójnie: wewnętrznie w perforowaną folię dla lepszej ewakuacji tlenku etylenu używanego do sterylizacji oraz zewnętrznie w opakowanie foliowo-papierowe?
Odp. Zgodnie z siwz Zamawiający wymaga podwójnego pakowania drenów: folia/folia i zewnętrznie folia/papier.

Pytanie nr 15, Pakiet nr 15, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie drenu perforowanego do odsysania ran w rozmiarach:
- CH 08 – długość 500mm, długość perforacji: 60mm
- CH 10 – długość 500mm, długość perforacji: 80mm
- CH 12 – długość 750mm, długość perforacji: 100mm
- CH 14 – długość 750mm, długość perforacji: 120mm
Odp. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie nr 16, Pakiet nr 16, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie rurki tracheotomijnej wykonanej z termowrażliwego medycznego PVC.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie nr 17, Pakiet nr 16, poz. 1
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy rurka tracheotomijna ma posiadać zintegrowany obrotowy łącznik 15mm?
Odp. Zamawiający nie zamieścił takiego zapisu w siwz, więc nie wymaga.

Pytanie nr 18, Pakiet nr 16, poz. 2
Prosimy Zamawiającego o wyłączenie w/w pozycji do osobnego pakietu co pozwoli większej liczbie firm na złożenie ważnej i konkurencyjnej cenowo oferty. W/w produkty wskazują na jednego wykonawcę, co ogranicza zasadę uczciwej konkurencji.
Odp. Tak, Zamawiający wyraża zgodę na wydzielenie z pakietu 16 pozycji 2 i utworzenie z niej nowego pakietu nr 18. W związku z tym, zmianie ulega wartość wadium dotycząca pakietu nr 16 – która wynosi teraz - 293 PLN, wadium pakietu 18 wynosi 338,00 PLN.
Łączna wartość wadium dla wszystkich pakietów pozostaje bez zmian

Nowy zmodyfikowany załącznik nr 7 uwzględniający powyższą modyfikację jest załącznikiem do niniejszego pisma.

Pytanie 19.Pakiet 13
Czy Zamawiajacy dopuści szczotkę do mycia rurek tracheotomijnych z włosiem nylonowym o długości 20cm, długości włosia nylonowego 10cm, średnica włosia 1,25cm, z rękojeścią ze stali nierdzewnej?
Odp. Zamawiający podtrzymuje zapisy siwz, ponieważ proponowane szczoteczki nie kwalifikują się do czyszczenia rurek tracheotomijnych (średnica najmniejszej stosowanej w WCO rurki wynosi ok. 8mm).

Pytanie 20. Czy Zamawiający w pak. 5 dopuści aby do fartucha dołączone ściereczki do rąk miały gramaturę 67g/m2 ?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza ściereczki o gramaturze 67g/m2.

Pytanie 21.
W zakresie wymaganych oświadczeń i dokumentów, określonych w SIWZ, zwracamy się z prośbą o odstąpienie od wymogu przedstawienia koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Przedmiot zamówienia, określony m.in. w pakietach nr 3, 4, 8, 10, 15, stanowią wyroby medyczne, na których sprzedaż i obrót nie jest wymagana koncesja. Ewentualnie prosimy o dopuszczenie oświadczenia, iż odrębne przepisy nie stanowią o konieczności posiadania przez nas odpowiedniego zezwolenia, koncesji, licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
Odp. Zamawiający modyfikuje zapis w siwz poprzez wykreślenie w pkt. V. 2 ppkt. 1 siwz zapisu:
 Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej

Pytanie 22. Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 7 ust. 1
Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia lub zwłoki w dostawie zamówionych Przedmiotów umowy lub dostawy Przedmiotu dzierżawy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,5 % wartości brutto niezrealizowanej w terminie części zamówienia lub dla dostawy Przedmiotu dzierżawy wartości czynszu wskazanego w § 8 ust. 6, za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie w § 2 ust. 3 lit. a oraz w § 8 ust. 3 niniejszej umowy, jednak nie więcej niż 10% wartości brutto niezrealizowanej w terminie części zamówienia lub dla dostawy
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany. Ustalenie górnej wysokości do jakiej naliczane mogą być kary umowne sprzyja bowiem ewentualnym nadużyciom ze strony wykonawców, a także powoduje, iż wykonawcom może nie zależeć w szybkiej realizacji zamówienia, zwłaszcza gdy opóźnienie osiągnie poziom pozwalający na naliczenie kary umownej w wysokości 10 %. Ponadto wskazane przez Zamawiającego wartości kar umownych są na takim poziomie, iż zapewniają minimalną ochronę Zamawiającego i ich obniżenie spowoduje, iż ochrona ta będzie iluzoryczna. Brak kar umownych lub ich modyfikacja w zaproponowany sposób skutkować może naruszeniem interesu Zamawiającego w tym zdrowia i życia jego pacjentów.

Pytanie 23. Czy Zamawiający dokona modyfikacji zapisów wzoru umowy i dopuści w trakcie obowiązywania umowy zmianę ceny brutto w przypadku, gdyby na skutek zmiany przepisów podatkowych uległa zmianie obowiązująca w chwili zawarcia umowy stawka podatku VAT ?
Odp.: Zamawiający wskazuje, iż w § 5 ust. 3 lit. „a” umowy przewidziana jest zmiana ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

Pytanie 24. Czy strony mają obowiązek podpisać aneks do umowy w przypadku zmiany stawki VAT?
Odp.: Zamawiający wskazuje, że w § 5 ust. 4 umowy wskazane zostało, że zmiana umowy w przypadku zmiany stawki VAT nie wymaga aneksu.

Pytanie 25.Dotyczy pakietu 4 poz. 3
Czy Zamawiający dopuści cewnik Foley’a 3-drożny z balonem o pojemności 5-10ml?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 26.Dotyczy pakietu 4 poz. 3
Czy Zamawiający dopuści cewnik Foley’a 3-drożny z balonem o pojemności 30ml?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza opisanego wyżej cewnika, ponieważ u pacjentów z powiększona prostatą tak duży balon w cewniku powoduje ból.

Pytanie 27. Dotyczy pakietu 4 poz. 4
Czy Zamawiający dopuści cewnik do podawania tlenu przez nos o długości 300cm?
Odp. W siwz podano dopuszczalny zakres długości cewnika. Dren o proponowanej długości może utrudniać pracę zwłaszcza na oddziale IOM

Pytanie 28. Dotyczy pakietu 4 poz. 5
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie pozycji 5 z pakietu numer 4 i utworzenie z niej odrębnego pakietu? Rozwiązanie takie pozwoli na złożenie oferty przez większą liczbę Wykonawców, a Zamawiającemu wybór korzystniejszego rozwiązania.
Odp. Tak, Zamawiający wyraża zgodę na wydzielenie z pakietu 4 pozycji 5 i utworzenie z niej nowego pakietu nr 17. W związku z tym, zmianie ulega wartość wadium dotycząca pakietu nr 4 – która wynosi teraz - 590 PLN, wadium pakietu 17 wynosi 38,00 PLN.
Łączna wartość wadium dla wszystkich pakietów pozostaje bez zmian

Nowy zmodyfikowany załącznik nr 7 uwzględniający powyższą modyfikację jest załącznikiem do niniejszego pisma.

Pytanie 29. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści fartuch chirurgiczny z polipropylenowej włókniny typu SSMMS?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 30. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści fartuch chirurgiczny z rękawami wykończonymi poliestrowowymi mankietami?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 31. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści fartuch chirurgiczny ze szwami wykonanymi metodą podwójnego szycia?
Odp. Zamawiający podtrzymuje zapisy siwz, ponieważ metoda podwójnego szycia rodzi ryzyko przerwania barierowości materiału.

Pytanie 32. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający odstąpi od wymogu I klasy palności i dostarczenia dokumentów zgodności z 16 CFR część 1610 oraz dyrektywy 93/42EWG?
Odp. Zamawiający podtrzymuje wymóg I klasy palności oraz dostarczenia dokumentów potwierdzających. I klasa palności oznacza, że fartuch w kontakcie z ogniem nie pali się lecz topi, co gwarantuje bezpieczeństwo zarówno użytkownikowi jak i pacjentom (zabiegi z użyciem elektrokoagulacji oraz środków dezynfekujących). Ponadto bezpieczeństwo materiału reguluje dyrektywa o wyrobach medycznych 93/42/EWG

Pytanie 33. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści fartuch chirurgiczny sterylizowany EO lub R?
Odp. Zgodnie z siwz wymagana jest sterylizacja EO.

Pytanie 34. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści włókninę trójwarstwową typu SSMMS o gramaturze 28g/m2, łączna gramatura fartucha 70g?
Odp. Zamawiający dopuszcza włókninę trójwarstwową oraz włókninę typu SSMMS o ww gramaturze.

Pytanie 35. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści fartuch chirurgiczny o wytrzymałości na rozerwanie/wypychanie na mokro 124 kPa?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ w trakcie zabiegu z dużą ilością płynów i cieczy może dojść do przerwania ciągłości tkaniny.

Pytanie 36. Dotyczy pakietu 5 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści ściereczkę włókninową o gramaturze ok. 50g?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 37. Dotyczy pakietu 8 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści butelkę do drenażu ran w systemie zamkniętym wg Redona o ciśnieniu początkowym 900mbr; połączenia butelki z drenem typu Large-Lock; z własnym uniwersalnym systemem podwieszania?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza proponowanego drenażu, gdyż wyższe ciśnienie początkowe gwarantuje lepsze odprowadzenie treści z loży po wycięciu zmiany.

Pytanie 38. Dotyczy pakietu 13 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści szczoteczkę do czyszczenia rurek tracheotomijnych o średnicy części czyszczącej 16mm, długości części czyszczącej 12,5cm oraz długości 23cm?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza szczoteczek o średnicy 16mm, ponieważ część używanych przez Zamawiającego rurek ma małą średnicę przez co w trakcie czyszczenia może dojść do uszkodzenia.

Pytanie 39. Dotyczy pakietu 15 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści dreny perforowane do odsysanie typu Redon z perforacją krzyżową na odcinku 14cm?
Odp. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 40. Dotyczy pakietu 15 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści dreny perforowane do odsysanie typu Redon wykonane z medycznego, miękkiego PCV?
Odp. Zamawiający podtrzymuje zapis siwz, ponieważ w kontakcie z tkanką PCV przez uelastycznienie się nie uszkadzając tkanek.

Pytanie 41. Dotyczy pakietu 15 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści dreny perforowane do odsysanie typu Redon pakowane pojedynczo typu papier-folia?
Odp. Zamawiający podtrzymuje zapis siwz, ponieważ podwójne opakowanie zwiększa gwarancję sterylności.

UWAGA:

W związku z udzielonymi odpowiedziami na pytania i modyfikacją siwz zmianie ulega załącznik nr 7 Formularz oceny technicznej / opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania odnośnie pkt. V. 2. ppkt. 1, pkt. V.2 ppkt. 2 „Wiedza i doświadczenie”, pkt. V. 2 ppkt. 5 „Sytuacja ekonomiczna i finansowa”, pkt. V.5 ppkt. 6 i 9 siwz oraz w pkt. VIII siwz.

Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszych odpowiedzi na pytania.

Zmodyfikowana treść załącznika nr 6 i 3 oraz zmodyfikowane zapisy dotyczące V.2 ppkt. 1, pkt. V.2 ppkt. 2 „Wiedza i doświadczenie”, pkt. V. 2 ppkt. 5 „Sytuacja ekonomiczna i finansowa”, pkt. V.5 ppkt. 6 i 9 siwz, podane zostały poniżej:

1) W pkt. V. 2 ppkt. 1 „Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków”

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

2) W pkt. V. 2 ppkt. 2 Wiedza i doświadczenie zmienia się dotychczasowy zapis na poniższy:
„Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 dostawę na kwotę minimum :
pak. 1- 1760300zł.
pak.2- 126000zł.
pak.3- 70000zł.
pak.4- 39000zł.
pak.5- 494000zł.
pak.6- 90000zł.
pak.7- 28000zł.
pak.8- 164700zł.
pak.9- 207000zł.
pak.10- 700zł.
pak.11- 2600zł.
pak.12- 38800zł.
pak.13- 18000zł.
pak.14- 70000szł.
pak.15- 10300zł.
pak.16 19600zł.
pak. 17 2500zł.
pak.18 22500zł.

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełni.

3) W pkt. V. 2 ppkt. 5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa zmienia się dotychczasowy zapis na poniższy:
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż:
pak. 1- 1760300zł.
pak.2- 126000zł.
pak.3- 70000zł.
pak.4- 39000zł.
pak.5- 494000zł.
pak.6- 90000zł.
pak.7- 28000zł.
pak.8- 164700zł.
pak.9- 207000zł.
pak.10- 700zł.
pak.11- 2600zł.
pak.12- 38800zł.
pak.13- 18000zł.
pak.14- 70000szł.
pak.15- 10300zł.
pak.16 19600zł.
pak. 17 2500zł.
pak.18 22500zł.


 Oświadczenie o spełnieniu warunku

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia”.

4) W pkt. V. 5 ppkt. 6 zmienia się dotychczasowy zapis na poniższy:
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartością nie niższą niż :
pak. 1- 1760300zł.
pak.2- 126000zł.
pak.3- 70000zł.
pak.4- 39000zł.
pak.5- 494000zł.
pak.6- 90000zł.
pak.7- 28000zł.
pak.8- 164700zł.
pak.9- 207000zł.
pak.10- 700zł.
pak.11- 2600zł.
pak.12- 38800zł.
pak.13- 18000zł.
pak.14- 70000szł.
pak.15- 10300zł.
pak.16 19600zł.
pak. 17 2500zł.
pak.18 22500zł.



W związku z powyższym zmianie ulega treść załącznika nr 6 do siwz.

5) W pkt. V. 5 ppkt. 9 zmienia się dotychczasowy zapis na poniższy:
„Aktualną umowę ubezpieczenia - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
pak. 1- 1760300zł.
pak.2- 126000zł.
pak.3- 70000zł.
pak.4- 39000zł.
pak.5- 494000zł.
pak.6- 90000zł.
pak.7- 28000zł.
pak.8- 164700zł.
pak.9- 207000zł.
pak.10- 700zł.
pak.11- 2600zł.
pak.12- 38800zł.
pak.13- 18000zł.
pak.14- 70000szł.
pak.15- 10300zł.
pak.16 19600zł.
pak. 17 2500zł.
pak.18 22500zł.





6) Aktualne kwoty wadium wymagane przy składaniu ofert na poszczególne pakiety:

NR PAKIETU WARTOŚC WADIUM zł.
1. 26 405,00
2. 1 890,00
3. 1 050,00
4. 590,00
5. 7410,00
6. 1 350,00
7. 420,00
8. 2 471,00
9. 3 104,00
10. 10,00
11. 39,00
12. 582,00
13. 270,00
14. 1 050,00
15. 154,00
16. 293,00
17. 38,00
18. 338,00

Wartość na całość przedmiotu zamówienia 47463zł. i pozostaje bez zmian.

Wobec tego, że zmianie ulega treść ogłoszenia o zamówieniu - wydzielenie pozycji z pakietów 4 i 16, oraz zmianę wymagań dotyczących spełnienia warunków, co powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert z dnia 23.10.2012r na dzień 02.11.2012r – składanie ofert do godz. 9.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna









Sprawę prowadzi – Maria Wielgus Dz. Zamówień publicznych i zaopatrzenia tel.61/ 88 50 911, fax 61/8850 698

« Powrót do szczegółów zamówienia