Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych.

Numer zamówienia:

350/125/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany Formularz cenowy obowiązujący przy składaniu ofert WORD

Załącznik nr 2 do specyfikacji

--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
Formularz cenowy /wzór/

OKRES JESIENNO- ZIMOWY ( od października do marca)- 26 tygodni
Lp. Rodzaj maty Ilość mat Cena netto jednorazowa wymiany 1 maty Cena brutto jednorazowa wymiany 1 maty Wartość netto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość brutto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość netto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym Wartość podatku VAT Wartość brutto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym
1 Wymiary 115 cm x 400 cm z LOGO - wymiana 2x w tygodniu (ryczałt) 2
2 Wymiary 150 cm x 400 cm - wymiana 2x w tygodniu (ryczałt) 2
3 Wymiary 115 cm x 250 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 35
4 Wymiary 85 cm x 150 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 15

RAZEM










OKRES LETNI ( od kwietnia do września)- 26 tygodni

Lp. Rodzaj maty Ilość mat Cena netto jednorazowa wymiany 1 maty Cena brutto jednorazowa wymiany 1 maty Wartość netto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość brutto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość netto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym Wartość podatku VAT Wartość brutto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym
1 Wymiary 115 cm x 400 cm z LOGO - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 2
2 Wymiary 150cm x 400 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 2
4 Wymiary 115 cm x 250 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 35
6 Wymiary 85 cm x 150 cm - wymiana co 2 tygodnie (ryczałt) 15

RAZEM








Całkowita wartość zamówienia

Wartość oferty za okres jesienno-zimowy + Wartość oferty za okres letni:


wartość netto .................................. zł. (słownie: ............................................................)
wartość brutto ................................. zł. (słownie: ...........................................................)
wartość podatku VAT .............................. zł. (słownie: ...........................................................)




..........................,dn.................
………….………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia