Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Usługa wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych.
Numer zamówienia:
350/125/2012
« Powrót do szczegółów zamówieniaZmodyfikowany Formularz cenowy obowiązujący przy składaniu ofert WORD
Załącznik nr 2 do specyfikacji--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
Formularz cenowy /wzór/
OKRES JESIENNO- ZIMOWY ( od października do marca)- 26 tygodni
Lp. Rodzaj maty Ilość mat Cena netto jednorazowa wymiany 1 maty Cena brutto jednorazowa wymiany 1 maty Wartość netto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość brutto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość netto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym Wartość podatku VAT Wartość brutto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym
1 Wymiary 115 cm x 400 cm z LOGO - wymiana 2x w tygodniu (ryczałt) 2
2 Wymiary 150 cm x 400 cm - wymiana 2x w tygodniu (ryczałt) 2
3 Wymiary 115 cm x 250 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 35
4 Wymiary 85 cm x 150 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 15
RAZEM
OKRES LETNI ( od kwietnia do września)- 26 tygodni
Lp. Rodzaj maty Ilość mat Cena netto jednorazowa wymiany 1 maty Cena brutto jednorazowa wymiany 1 maty Wartość netto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość brutto jednorazowa wymiany wszystkich mat Wartość netto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym Wartość podatku VAT Wartość brutto wymiany mat w okresie jesienno - zimowym
1 Wymiary 115 cm x 400 cm z LOGO - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 2
2 Wymiary 150cm x 400 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 2
4 Wymiary 115 cm x 250 cm - wymiana 1x w tygodniu (ryczałt) 35
6 Wymiary 85 cm x 150 cm - wymiana co 2 tygodnie (ryczałt) 15
RAZEM
Całkowita wartość zamówienia
Wartość oferty za okres jesienno-zimowy + Wartość oferty za okres letni:
wartość netto .................................. zł. (słownie: ............................................................)
wartość brutto ................................. zł. (słownie: ...........................................................)
wartość podatku VAT .............................. zł. (słownie: ...........................................................)
..........................,dn.................
………….………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)
« Powrót do szczegółów zamówienia