Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych.

Numer zamówienia:

350/125/2012

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania

Poznań, dn. 09.11.2012 r

EZ/ 350/125/2012/1376


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
nr 350/125/2012 na usługę wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych.



Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły pytania do siwz podanego w tytule przetargu, na które Zamawiający udzielił odpowiedzi:

Pytanie 1
W związku z ogłoszeniem przetargu nieograniczonego nr 350/125/2012 dotyczącego usługi wymiany, dzierżawy i czyszczenia mat wejściowych mam pytanie czy zamawiający dopuszcza zmianę wielkości mat z podanych w specyfikacji na maty w innych rozmiarach podanych poniżej?
a)matę o wymiarze 150x400cm zamienić na wymiar 115x400cm
b)matę o wymiarze 115x250cm zamienić na wymiar 120x240cm lub 150x250cm

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza w pkt. a) maty o wymiarze 115x400cm oraz w pkt. b) dopuszcza maty o wymiarach 150 x 250cm.

Pytanie 2
Czy zamawiający wyraża zgodę na zmianę opisową w poszczególnych rubrykach tabeli ofertowej z:
1.Cena netto jednorazowa wymiany 1 maty na Cena netto ryczałtu tygodniowego 1 maty
2.Cena brutto jednorazowa wymiany 1 maty na Cena brutto ryczałtu tygodniowego 1 maty
3.Wartość netto jednorazowa wymiany wszystkich mat na Wartość netto ryczałtu tygodniowego wymiany wszystkich mat
4.Wartość brutto jednorazowa wymiany wszystkich mat na Wartość brutto ryczałtu tygodniowego wymiany wszystkich mat

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę i zmienia zapis w siwz dot. wartości usługi za wymianę 1 maty, na wartość ryczałtową, która zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności
a) Wynajem maty
b) Przewóz i odbiór maty
c) Usługę czyszczenia maty


Zmodyfikowany formularz cenowy uwzględniający powyższą modyfikację jest załącznikiem do niniejszego pisma i obowiązuje przy składaniu ofert.

Zamawiający doprecyzowuje termin realizacji umowy tj. 12 miesięcy : od dnia 1 stycznia 2013r do dnia 31 grudnia 2013r.

Zmienia się dotychczasowy zapis w pkt. III. 3.1 dot. upoważnienia wjazdu na teren szpitala na poniższy.
„Zleceniodawca upoważni przedstawiciela firmy usługowej do wjazdu na teren szpitala 2x w tygodniu. Usługodawca jest zobowiązany do zebrania mat z każdego miejsca rozłożenia i wyłożenia czystych mat wg ustalonego harmonogramu. Zleceniodawca upoważni pracownika firmy usługowej do wejścia do pomieszczeń celem wymiany mat.”

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej - Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia