Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne.

Numer zamówienia:

350/11/2013

ZMIANA TERMINÓW-składanie i otwarcie ofert 22marca2013.------ PROGRAM REGIONALNY NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOSCI. WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE. UNIA EUROPEJSKA . EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO. Poprawa wykrywalności, standardów, diagnostyki i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce – WND-RPWP.05.03.00-30-001/10.
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2013-01-18 177,61 KB Pobierz
2. siwz w PDF (HTML) 2013-01-18 550,38 KB Pobierz
3. siwz w WORD (HTML) 2013-01-18 1403 KB Pobierz
4. odp na pyt. z dnia 31.1.2013 r. (HTML) 2013-01-31 564 KB Pobierz
5. formularz ofertowy 2013-01-31 119 KB Pobierz
6. pakiet nr 6 - wyłaczony z pakietu 2 2013-01-31 134,5 KB Pobierz
7. pakiet nr 2 - po zmianach 2013-01-31 232 KB Pobierz
8. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-02-07 76,36 KB Pobierz
9. odp na pyt. z dnia 7.2.2013 + ZMIANA TERMINÓW (HTML) 2013-02-07 232,42 KB Pobierz
10. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-02-12 33,9 KB Pobierz
11. UNIEWAZNIENIE PAKIETU NR 3, ZMIANA TERMINÓW, ZMIANA SIWZ (HTML) 2013-02-26 155,33 KB Pobierz
12. FORMULARZ OFERTOWY PO ZMIANACH 2013-02-26 123 KB Pobierz
13. UMOWA PO ZMIANACH 2013-02-26 159,5 KB Pobierz
14. ODPOWIEDZI NA PYTANIA (HTML) 2013-02-26 601,68 KB Pobierz
15. ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-03-04 33,83 KB Pobierz
16. wybór ofert (HTML) 2013-04-17 141,55 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień