Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Dzierżawa bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych oraz świadczenie usług pralniczych.
Numer zamówienia:
350/9/2013
« Powrót do szczegółów zamówieniaWybór ofert
Poznań, dnia 2013-04-02EZ/350/9/2013/414
Do Wykonawców wg rozdzielnika
Dotyczy przetargu nieograniczonego nr 350/9/2013 na dzierżawę bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych oraz świadczenie usług pralniczych.
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg na dzierżawę bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych oraz świadczenie usług pralniczych, został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm).
Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy, spełniająca warunki siwz:
Oferta nr 3
Pralnia Zofia Siąkowska
ul. Brzoskwiniowa 10, 62-030 Luboń
za cenę 1.844.225,28zł. netto i 2.268.397,09zł. brutto
Wybrano ofertę najkorzystniejszą cenowo ; oferta uzyskała max ilość 100 pkt. przy kryterium cena 100%.
W postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena oferty
netto i
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert : cena 100%
1 Hollywood Textile Service Sp. z o.o.
Ul. Bojanowska 2a,
09-200 Sierpc 2 131 383,97zł netto
2 621 602,28zł brutto
87 pkt.
2
Konsorcjum Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń
CitoNET – Bydgoszcz S.A.
ul. Wyściogowa 7
85-740 Bydgoszcz 2 959 210,08zł netto
3 639 828,39zł brutto 62 pkt.
3
Pralnia Zofia Siąkowska
Ul. Brzoskwiniowa 10
62-030 Luboń 1.844.225,29zł netto
2.268.397,09zł brutto 100 pkt.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.
W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 15.04.2013r.
Umowa obowiązuje przez okres 48 miesięcy tj. od dnia 09.05.2013 do 08.05.2017r.
Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. lecznictwa
dr n. med. J. Jerzy Mazurek
Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/9/2013 na nr faxu 61/ 88 50 698
Data …………………. Pieczątka i podpis…………………………………
« Powrót do szczegółów zamówienia