Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa staplerów liniowych, stentów moczowodowych, zestawów do szynowania moczowodów oraz kompresów gazowych oraz inny sprzęt sterylny jednorazowego uzytku.

Numer zamówienia:

350/22/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

27/02/2013 S41 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
PL-Poznań: Różne urządzenia i produkty medyczne
2013/S 041-065580
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 228850644
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 228850698
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa staplerów liniowych, stentów moczowodowych, zestawów do szynowania moczowodów oraz kompresów gazowych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakup i dostawa staplerów liniowych, stentów moczowodowych, zestawów do szynowania moczowodów oraz kompresów gazowych. Szczegółowy opis jakościowy i ilosciowy zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakup i dostawa staplerów liniowych, stentów moczowodowych, zestawów do szynowania moczowodów oraz kompresów gazowych. Szczegółowy opis jakościowy i ilościowy zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1)Krótki opis
Stapler liniowy.
Szczegółowy opis jakościowy i ilościowy zawarrty jest w załaczniku nr 7 do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryterium oceny ofert:
1. Cena 60%
2. Ocena techniczna - 40%
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1)Krótki opis
Stent moczowodowy bez prowadnicy.
Szczegółowy opis jakościowy i ilościowy zawarty jest w załącziku nr 7 do siwz
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryterium oceny ofert:
cena 100%
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1)Krótki opis
Zestawy do szynowania wewnętrznego moczowodów.
Szczegółowy opis jakościowy i ilościowy zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryterium oceny ofert:
1. Cena 100%
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1)Krótki opis
Kompresy gazowe niejałowe.
Szczegółowy opis jakościowy i ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
j.w.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Kryterium oceny ofert
1. Cena 100%
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 793,00 PLN na całość zamówienia, lub na poszczególne pakiety, w których
wykonawca przystąpi do postępowania.
Dla poszczególnych pakietów wadium wynosi:
Pak.1. - 22 556,00PLN
Pak.2. - 3 271,00PLN
Pak.3. - 19 633,00PLN
Pak.4. 15 333,00PLN
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatnośc : przelew w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiajacego
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
1.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż:
Pakiet 1 – 243 600,00PLN
Pakiet 2 - 35 328,00 PLN
Pakiet 3 - 212 040,00 PLN
Pakiet 4 - 165 600,00 PLN
2.Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełni.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanego w jednostce świadczącej usługi medyczne o wartości co najmniej :
pak. 1- 146 160,00 PLN.
pak. 2- 21 200,00 PLN
Pak. 3 - 132 020,00 PLN
Pak. 4- 99 360,00 PLN
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2.Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełni.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
350/22/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5.4.2013 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 5.4.2013 - 10:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
Kryteria oceny ofert:
Pakiet 1 - cena 60%; ocena techniczna - 40%
Pakiet 2, 3 i 4 : - cena 100%.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
j.w.
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołania składa sie zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznychz dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22.2.2013

« Powrót do szczegółów zamówienia