Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne.

Numer zamówienia:

350/11/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt. z dnia 7.2.2013 + ZMIANA TERMINÓW

Poprawa wykrywalności, standardów, diagnostyki i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce – WND-RPWP.05.03.00-30-001/10.


Poznań, dnia 2013-02-07
EZ/350/11/2013/………162……………


Wg rozdzielnika
Do wszystkich zainteresowanych i uczestników w postępowaniu o zamówienie publiczne


Dotyczy: postępowania w trybie przetargu nieograniczonego - zakup, dostawa i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne - 350/11/2013.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , na które udzielamy odpowiedzi.

Informujemy, iż na pytania merytoryczne i prawne - odpowiedzi są w trakcie przygotowywania – udzielimy na nie odpowiedzi w terminie niezwłocznym.
Poniżej odpowiadamy na pytanie dotyczące rozdzielenia pakietu.


Pytanie - dotyczy pakietu nr 5.
Czy w celu zwiększenia konkurencyjności i możliwości wyboru spośród większej liczby oferentów Zamawiający wrazi zgodę na rozdzielenie Pakietu nr 5 na dwa osobne pakiety w sposób następujący:
- Pakiet 5a - Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuramienna w technologii diodowej LED - 1 szt.
- Pakiet 5b - Lampa zabiegowa, jednoramienna w technologii LED - 2 szt.?

ODPOWIEDŹ:
TAK, rozdziela się pakiet 5. Pakiet 5 obejmuje - Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuramienna w technologii diodowej LED - 1 szt.

Tworzy się nowy pakiet nr 7.
Pakiet 7 obejmuje - Lampa zabiegowa, jednoramienna w technologii LED - 2 szt.?






Termin realizacji – nie ulega zmianie - dla pakietu 7 jak dla pakietu 5.

Kryterium oceny ofert - nie ulega zmianie - dla pakietu 7 jak dla pakietu 5.

Zmianie ulega wysokość wadium – winno być:
Wadium.
pakiet 5 – 1.400,00 zł. słownie: jeden tysiąc czterysta zł 00/100
pakiet 7 – 400,00 zł. słownie: czterysta zł 00/100

Zmianie ulega treść formularza ofertowego – dopisuje się pakiet nr 7 [dla zaoferowania ceny netto i brutto i zaoferowania terminu realizacji] - zmieniony formularz w załączeniu do niniejszego pisma.


Zmienia się treść punktu IV specyfikacji – winno być:
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
wykaz wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz, że wykonał w okresie ostatnich 3/trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1/jedno zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia w danym pakiecie na kwotę minimum :
Pakiet nr 1 - 200.000,00 PLN
Pakiet nr 2 - 600.000,00 PLN
Pakiet nr 3 - 160.000,00 PLN
Pakiet nr 4 - 47.000,00 PLN
Pakiet nr 5 - 47.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 160.000,00 PLN
Pakiet nr 7 - 12.000,00 PLN
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
Pakiet nr 1- 330.000,00 PLN
Pakiet nr 2- 1.000.000,00 PLN
Pakiet nr 3- 270.000,00 PLN
Pakiet nr 4- 78.000,00 PLN
Pakiet nr 5- 78.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 260.000,00 PLN
Pakiet nr 7 - 20.000,00 PLN
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.


Zmienia się treść punktu V specyfikacji – winno być w pkt 2:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy ……….
2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowemu zamówieniu na kwotę minimum:
Pakiet nr 1 - 200.000,00 PLN
Pakiet nr 2 - 600.000,00 PLN
Pakiet nr 3 - 160.000,00 PLN
Pakiet nr 4 - 47.000,00 PLN
Pakiet nr 5 - 47.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 160.000,00 PLN
Pakiet nr 7 - 12.000,00 PLN
4 Aktualną umowę ubezpieczenia - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
Pakiet nr 1- 330.000,00 PLN
Pakiet nr 2- 1.000.000,00 PLN
Pakiet nr 3- 270.000,00 PLN
Pakiet nr 4- 78.000,00 PLN
Pakiet nr 5- 78.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 260.000,00 PLN
Pakiet nr 7 - 20.000,00 PLN

Zmiana terminów postępowania.
Ustala się:
Termin składania ofert 04-03-2013 r. do dnia do godz. 10.00
Termin otwarcia ofert w dniu 04-03-2013 r. o godz. 11.00.

Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna


Załączniki:
• opis parametrów technicznych pakietu 5
• opis parametrów technicznych pakietu 7
• zmieniony formularz ofertowy
Pakiet nr 5
WYMAGANIA TECHNICZNE
Przedmiot: Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuramienna w technologii diodowej LED - 1 szt.
Producent: .......
Nazwa: ..............
Typ urządzenia – fabrycznie nowe (podać): .......
Rok produkcji: nie wcześniej niż 2013 r (podać) ..............

Lp.
Wymagany parametr graniczny lampy operacyjnej Parametr wymagany Wartość oferowana
Potwierdzić TAK oraz podać/opisać (podać stronę)
1 Zasada zawieszenia: konstrukcja lampy dwuramienna z zawieszeniem sufitowym, ramiona łamane, z regulacją wysokości i kątem obrotu wszystkich części ramion poziomych o 360º, ramiona zapewniające swobodę manewrowania kopułami w osiach X, Y, Z ograniczenie obrotu kopuł Tak
2 Zasada oświetlenia: dwie diodowe głowice oświetleniowe białe LED zapewniające bezcieniowe oświetlenie pola operacyjnego, Tak
3 Okrągła, płaska i opływowa konstrukcja opraw oświetleniowych przystosowana do pracy w sali z nawiewem laminarnym Tak
4 System centralnego doświetlenia pola operacyjnego ze środka opraw oświetleniowych Tak
5 Wysokie natężenie światła na polu operacyjnym. Łączne możliwe do wyemitowania natężenie światła (przy jasności 100%) wszystkich oferowanych, zawieszonych na wspólnej osi, czasz ≥ 290 000 lx Tak
6 Średnica pola oświetlonego dla kopuły głównej regulowana w zakresie co najmniej 20¸30 cm Tak
7 Średnica pola oświetlonego dla kopuły satelitarnej regulowana w zakresie co najmniej 15¸25 cm Tak
8 Regulacja natężenia oświetlenia oddzielnie dla każdej czaszy w zakresie min. 5%-100%, z panelu sterowania umieszczonego na ramionach lampy Tak
9 Ustawienie parametrów świetlnych i pozycjonowanie opraw oświetleniowych za pomocą zdejmowanego sterylizowanego uchwytu umieszczonego w części bocznej opraw oświetleniowych Tak
10 Każda matryca w danej czaszy (bez względu na sposób jej podziału) musi zawierać sumarycznie co najmniej 100 pracujących (nie koniecznie jednoczasowo) diod LED. Jeżeli czasza zrealizowana jest jako matryca wielopolowa (np. 5 polowa) całkowita ilość diod w poszczególnej części matrycy (dla zapewnienia równomiernego oświetlenia) nie może się różnić o więcej niż 25% od pozostałych części matrycy Tak
11 Obsługa centralnego doświetlenia pola operacyjnego za pomocą zdejmowanego sterylizowanego uchwytu oraz panelu sterowania Tak
12 Po dwa zintegrowane uchwyty do pozycjonowania opraw umieszczone na części zewnętrznej (na obwodzie) każdej oprawy Tak
13 Regulacja wielkości pola operacyjnego oraz funkcji ogniskowania za pomocą uchwytu regulacyjnego oraz panelu z przyciskami umieszczonego na oprawie lub ramionach lampy operacyjnej Tak
14 Współczynnik odwzorowania barw Ra > 95 Tak
15 Szczególny współczynnik odwzorowania barwy czerwonej R9 > 90 Tak
16 Oprawy emitujące jednorodne światło białe Tak
17 Przedział roboczy bez konieczności ogniskowania dla kopuły głównej i satelitarnej min. 60-150 cm Tak
18 Przyrost temperatury w obszarze głowy chirurga nie większy niż 1 stopnia C Tak
19 Lampa z zasilaczem przystosowanym do automatycznego przełączania na zasilanie awaryjne Tak
20 Wysoka temperatura barwowa ,stała, min. 3500 K lub regulowana (w przypadku regulowanej zakres regulacji musi zawierać się w przedziale minimum 3500 do 4700K Tak
21 Wysoka trwałość punktów świetlnych min 40 000 godzin Tak
22 Zapasowe uchwyty wielorazowe zunifikowane, sterylizowane w autoklawie min. 8 szt. Tak
23 Lampy przystosowane do montażu w sali z sufitem podwieszanym i nawiewem laminarnym Tak
24 Gwarancja 24 m-ce Tak
25 W okresie trwania gwarancji min. 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego Tak
26 Szkolenie personelu medycznego- 4 osób w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem Tak

…………………..…..dnia …………… ………………………………………………..
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis umocowanej osoby do
dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy




Pakiet nr 7
WYMAGANIA TECHNICZNE
Przedmiot : Lampa zabiegowa, jednoramienna w technologii LED - 2 szt.
Producent: .......
Nazwa: ..............
Typ urządzenia – fabrycznie nowe (podać): .................
Rok produkcji: nie wcześniej niż 2013 r (podać) ....................

Lp.
Wymagany parametr graniczny lampy operacyjnej Parametr wymagany Wartość oferowana
Potwierdzić TAK oraz podać/opisać (podać stronę)
1 Zasada zawieszenia: konstrukcja lampy jednoramienna z zawieszeniem sufitowym, ramiona łamane, z regulacją wysokości i kątem obrotu wszystkich części ramion poziomych o 360º, ramiona zapewniające swobodę manewrowania kopułami w osiach X, Y, Z ograniczenie obrotu kopuł
Tak
2 Zasada oświetlenia: diodowa głowica oświetleniowa białe LED zapewniająca oświetlenie pola operacyjnego z regulacją średnicy Tak
3 Okrągła, płaska i opływowa konstrukcja oprawy oświetleniowej przystosowana do pracy w sali operacyjnej z nawiewem laminarnym Tak
4 Kopuła o minimalnym natężeniu światła 60.000 lux Tak
5 Regulowana średnica pola oświetlonego w zakresie co najmniej 1525 cm Tak
6 Regulacja natężenia oświetlenia w zakresie min. 50%-100%, z panelu sterowania umieszczonego na ramieniu lampy Tak
7 Ustawienie parametrów świetlnych i pozycjonowanie opraw oświetleniowych za pomocą zdejmowanego sterylizowanego uchwytu umieszczonego w części bocznej opraw oświetleniowych Tak
8 Matryca diodowa złożona z maksymalnie 20 punktów LED Tak
9 Zintegrowany uchwyt do pozycjonowania oprawy umieszczony na części zewnętrznej (na obwodzie) oprawy Tak
10 Zasięg regulacji w pionie min. 120cm Tak
11 Regulacja wielkości pola operacyjnego za pomocą uchwytu regulacyjnego umieszczonego bocznie przy oprawie Tak
12 Współczynnik odwzorowania barw Ra > 95 Tak
13 Oprawy emitujące jednorodne światło białe Tak
14 Przedział roboczy bez konieczności ogniskowania dla kopuły głównej i satelitarnej min. 70-140 cm Tak
15 Przyrost temperatury w obszarze głowy chirurga nie większy niż 0,5 stopnia C Tak
16 Stała temperatura min. 4500º K Tak
17 Wysoka trwałość punktów świetlnych min 40 000 godzin Tak
18 Lampy przystosowane do montażu w sali z sufitem podwieszanym i nawiewem laminarnym Tak
19 Gwarancja 24 m-ce Tak
20 W okresie trwania gwarancji min. 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego Tak
21 Szkolenie personelu medycznego- 4 osób w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem Tak
…………………..…..dnia …………… ………………………………………………..
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis umocowanej osoby do
dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy




Poprawa wykrywalności, standardów, diagnostyki i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce – WND-RPWP.05.03.00-30-001/10.


Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć firmowa)
FORMULARZ OFERTOWY

Dane oferenta:
Pełna nazwa Wykonawcy:
...........................................................................................................................................
adres: ul. …………...………………………..,miejscowość………………….………..,
kod pocztowy………………..……….,województwo ………………………..………..,
tel ……………………………………..fax…………………………………….……….
email-to: ………………………………….
NIP ......................................................REGON ...............................................,
imię i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania : ___________________ emailto: ____________________tel___________

Przedmiot oferty:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne

Szczegółowy wykaz cen i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym – (zał. nr 2) za kwotę:

..................... netto PLN (słownie: ……................................................................/100)
..................... brutto PLN (słownie: ……......................................................................../100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

w tym:
Pakiet 1
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 2
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 3
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 4
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 5
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 6
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 7
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowane przez nas przedmiot zamówienia posiadają odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
4. Termin gwarancji i rękojmi na aparaty wynosi ……….. m-cy. Minimalny okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczony od momentu zrealizowania i dokonania jego protokolarnego odbioru (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego). W okresie gwarancji wymaga się prowadzenie nieodpłatnego serwisu zamontowanych urządzeń.
Oświadczamy, iż pozostałe warunki gwarancji obejmują:
1. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzeń – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
2. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: max 48 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia,
3. Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzone urządzenia – przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – do 10 dni roboczych. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający moż e naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia.
4. W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
5. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okres gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o liczbę dni wyłączenia sprzętu z eksploatacji.
6. Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy. Ostatni przegląd aparatów odbędzie się w ostatnim miesiącu gwarancyjnym.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.
8. Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie:
Pakiet nr 1
a) Termin montażu podstaw stropowych – ………………………………..(nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….…………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 2
Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….…………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 3
a) Termin montażu podstaw stropowych – ………………………………..(nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….…………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 4
a) Termin montażu podstaw stropowych – ……………………………….. (nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ………….………………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 5
a) Termin montażu podstaw stropowych – ……………………………….. (nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….………….( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 6
Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….………….(nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 7
a) Termin montażu podstaw stropowych – ……………………………….. (nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….………….( nie później niż 31 sierpnia 2013r)

9. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
10. Oferta składa się z n/w dokumentów:
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….

W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.


___________dnia________________

______________________________________________
Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

« Powrót do szczegółów zamówienia