Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Najem kompleksu obiektów konferencyjnych w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. \\\"Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia\\\" oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

350/10/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.

PRZETARG NIEOGRANICZONY nr EZ/350/10/2013.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Najem kompleksu obiektów konferencyjnych w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500
fax. 61/ 8 52 19 48
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7:25 do 15:00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu
tel 61/88 50 643/644 fax 061 8850 698
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, jak dla zamówienia publicznego poniżej 200.000 EURO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm), zwanej dalej ustawą oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych podstawie ww. ustaw.
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
3) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
5) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy – załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą.
7) Wymagany przez Zamawiającego termin płatności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – wynosi 30 dni.
8) Rabaty naturalne nie będą uwzględniane.

III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Najem kompleksu obiektów konferencyjnych
w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
2. Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia: znajduje się w załączniku nr 7.
3. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55300000-3; 98390000-3; 92312000-1

Termin wykonania zamówienia- Najem kompleksu obiektów konferencyjnych
w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii: w dniach 21 – 23 listopada 2013r.

IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 4
2. Dokumenty wyszczególnione w pkt. V Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w rt. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
4. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp. Wymagany dokument
1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2 Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3 Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
5. Inne wymagane dokumenty:

Lp. Wymagany dokument
1 Formularz ofertowy wg zał. Nr 1
2 Formularz cenowy wg zał. Nr 2
3 Oświadczenie o podwykonawcach wg zał. Nr 6
4 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) lub wniesienia protestu Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia w portalu Urzędu Zamówień Publicznych .
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
a) Daniel Kaźmierczak tel. 61/88 50 850,
b) Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia - Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, Katarzyna Witkowska, tel. 61/88 50 644, tel 61/88 50 643, fax 061 8850 698

VI. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VII. Termin związania oferta.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak parafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
9. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość de kompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
11. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
12. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta i opisanych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony 350/10/2013 – Najem kompleksu obiektów konferencyjnych dla celów organizacji 60-lecia WCO.

Nie otwierać przed .......................................... /data otwarcia ofert/
Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.

13. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy i opis j/n:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15, Poznań
Przetarg nieograniczony: 350/10/2013 – Najem kompleksu obiektów konferencyjnych dla celów organizacji 60-lecia WCO.

IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do 14.02.2013 do godz. 09.00
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.02.2013 o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
1. oczywiste omyłki pisarskie,
2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty

X. Opis sposobu obliczenia ceny.

1. Cena oferty jest ceną ryczałtową i nie ulega zmianie.
2. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również np.: wszelkie prace przygotowawcze, porządkowe, organizacji konferencji i gali, wykonania niezbędnych zabezpieczeń, koszty utrzymania zaplecza i wszelkie pozostałe związane z wykonaniem zamówienia.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy – załącznik nr 5 i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
6. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
8. Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

9. Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):
Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Ocena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Najniższa cena z ofert ważnych
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena oferty badanej
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena

Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.
Stosowanie do dyspozycją art. 91 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zgodnie natomiast z treścią art. 91 ust. 6 ww. ustawy – Wykonawcy, składający oferty, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 5 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.

Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XIV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany umowy są dopuszczalne na zasadach określonych w § 8 ust. 4 wzoru umowy. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są istotne zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu oraz SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę oraz w przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z terminu określonego w Umowie, Wykonawcy przysługuje prawo żądania zmiany terminu wykonania umowy o okres zwłoki wywołany przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w niżej określonym przypadku, zmiany stawki podatku VAT.

XV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).

Wobec niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, można wnieść odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności
Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia za pomocą poczty elektronicznej
lub faksu, albo w terminie 10 dni – jeśli zostały przesłane w inny sposób (pisemnie).
W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu
związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
W niniejszym postępowaniu odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego.
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której
zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów,
określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie
odwołania (art.180 ust. 3 ustawy).
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego
kwalifikowanego certyfikatu (art.180 ust. 4 ustawy).
Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia
odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego
terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed
upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem
terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2
ustawy (art.180 ust. 5 ustawy).
Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje
skarga do sądu.
Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania
Zamawiającego.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia
orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi
w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem (art. 198 a
do art. 198 g ustawy).

XVI. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

XVII. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XVIII. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

XIX. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XX. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl;
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.

XXI. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXII. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXIII. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXIV. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.


Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:


Poznań, dnia 06.02.2013r Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa


dr n. med. J. Jerzy Mazurek



























Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
......................................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość………………….kod………………województwo…………………….................
telefon............................................
fax.................................................
mailto:...........................................
NIP...............................................
REGON.........................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:

Imię i nazwisko .......................................tel. ........................mailto: ………………..............................

Przedmiot oferty: Najem kompleksu obiektów konferencyjnych w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii , w dniach 21-23.11.2013.

1. My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Najem kompleksu obiektów konferencyjnych w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii, w dniach 21-23.11.2013r.
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
3. Cena oferty: wykaz cen i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi FORMULARZ CENOWY - załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia za kwotę w sumie :
............................. netto, słownie:..............................................................................................................
............................ brutto, słownie…………………..........................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

4. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia. Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
6. Termin realizacji 21 - 23 listopada 2013r.
7. Warunki płatności - termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez
zamawiającego.
8. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
9. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

…………………, dn. ……………....

…………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
Załącznik nr 2 do specyfikacji
Formularz cenowy /wzór/

………………….., dn. ………………
(miejscowość)


Formularz cenowy [wzór]
Lp. Rodzaj usługi Ilość Cena jedn. netto
(zł.) Stawka VAT w % Cena jedn. brutto
(zł.) Wartość całkowita netto
(zł.) Wartość całkowita brutto
(zł.)

1. Kompleksowa obsługa:
-najem powierzchni konferencyjnej na wyłączność w jednym budynku wraz z obsługą gastronomiczną
oraz - najem powierzchni na Galę 60-lecia WCO wraz z obsługą gastronomiczną, opisana szczegółowo w załączniku nr 7 do siwz 1


..............................................., dn. .............................


……………………………………………………….
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy


Załącznik nr 3 do specyfikacji
---------------------------------------------
(pieczęć Wykonawcy)

OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
………………………………………………………………………………………………………

Oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1a. wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10 wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
11 wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.


..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
Załącznik nr 4 do specyfikacji
(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
____________________________________________

Składam/my w imieniu firmy:
………………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy












Załącznik nr 5 do specyfikacji
UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/10/2013
zawarta w Poznaniu na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. j. Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póż. zm.) w dniu ___________ pomiędzy:

Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,

a
_________________________ z siedzibą w ______________ (__-___), ul. ______________ wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________, którego akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w ___________, __ Wydział Gospodarczy KRS, posiadającym numer NIP: ______________, REGON: ____________; kapitał zakładowy w wysokości _________________ wpłacony w całości.

dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
______________________ prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą _______________________, zamieszkałym w ______________ (__-___) ul. ________________, wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posiadającym numer NIP ___________, REGON _____________, PESEL _________________

reprezentowanym przez:
_____________-_____________
_____________-_____________

zwanym dalej Wykonawcą,
zwani wspólnie Stronami.

§ 1.
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/10/2013 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).
2. Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
3. Niniejsza umowa została zawarta w celu zapewnienia przez Zamawiającego bazy noclegowej oraz gastronomicznej uczestnikom Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii, organizowanych przez Wielkopolskie Centrum Onkologii w dniach 21-23.11.2013.
§ 2.
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w dniach 21-23.11.2013 r. usług polegających na:
a) wynajmie powierzchni konferencyjnej na wyłączność w jednym budynku wraz z obsługa gastronomiczną,
b) wynajmie powierzchni na galę 60-lecia Wielkopolskiego Centrum Onkologii w dniu 23.11.2013 r. wraz z obsługa gastronomiczną.
2. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) wynajmu 4 sal wykładowych w dniu 21.11.2013 r. w tym:
i. 1 sala na 600 osób;
ii. 1 sala na 300 osób;
iii. 1 sala na 100 osób;
iv. 1 sala na 50 osób;
w jednym budynku w tym samym czasie
b) wynajmu 4 sal wykładowych w dniu 22-23.11.2013 r. w tym:
i. 1 sala na 600 osób;
ii. 1 sala na 120 osób;
iii. 2 sale na 200 osób;
w jednym budynku w tym samym czasie
c) wynajem powierzchni na Galę 60-lecia WCO dla uczestników konferencji wraz z obsługą gastronomiczną w dniu 23.11.2013, w tym:
i. organizacja kolacji zasiadanej dla 1000 osób
ii. zaaranżowanie obiektu na potrzeby Gali - zapewnienie oświetlenia bankietowego ścian, stolików oraz nagłośnienia, budowa parkietu
d) zapewnienie kompleksowej obsługi technicznej sal wykładowych;
e) catering bankietowy w dniu 21.11.2013 dla 600 osób;
f) catering na kolację zasiadaną dla 400 osób w dniu 22.11.2013 z obsługą kelnerską;
g) zapewnienie spełnienia wymagań zaproszonego artysty zgodnie z riderem technicznym: budowa sceny, oświetlenie, nagłośnienie, budowa garderoby;
h) bezpłatnego parkingu na terenie obiektu dla organizatorów oraz zaproszonych wykładowców
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji usług wskazanych w ust. 1 lit. „a” i „b” opisany został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy.
§ 3.
1. Całkowita wysokość wynagrodzenia za świadczone przez Wykonawcę usługi, zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie.................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
i. zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
3. Zmiana wartości wynagrodzenia wynikająca z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 2 lit. a) niniejszego paragrafu następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 2 lit. a) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 2 lit. a) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
§ 4.
1. Zapłata za należytą realizację przez Wykonawcę usług objętych niniejszą umową nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT za, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Faktura VAT może zostać wystawiona przez Wykonawcę najwcześniej w terminie 30 dni od dnia przeprowadzenia konferencji i Gali, o których mowa w § 1 ust. 3 po podpisaniu przez Strony protokołu stwierdzającego należyte świadczenie usług objętych niniejszą umową.
3. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
§ 5.
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) 100 % całkowitej wysokość wynagrodzenia brutto określonej w § 3 ust. 1 w przypadku odstąpienia od umowy lub jej wypowiedzenia przez którąkolwiek ze stron w terminie krótszym niż 6 miesięcy przed dniem wskazanym w § 2 ust. 1 z uwagi na brak możliwości spełnienia świadczenia przez Wykonawcę
b) 10 % całkowitej wysokość wynagrodzenia brutto określonej w § 3 ust. 1 za każdorazowy przypadek braku zapewnienia odpowiedniej ilości pomieszczeń i powierzchni mających podlegać najmowi przez Zamawiającego.
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w szczególności przypadku, gdy sytuacja prawna lub ekonomiczna Wykonawcy uzasadnia uznanie, iż nie będzie on w stanie zrealizować przedmiotu zamówienia.
3. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 6.
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
a) ze strony Wykonawcy:
i. imię i nazwisko_________________________
ii. e-mail: ________________________________
iii. tel/fax: ________________________________
b) ze strony Zamawiającego:
iv. imię i nazwisko: Daniel Kaźmierczak
v. e-mail: daniel.kazmierczak@wco.pl
vi. tel.: 61/88 50 850
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 7.
1. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. Zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia następujących okoliczności:
a) zmiana terminów organizacji konferencji oraz Gali, o których mowa w § 2 ust. 1
5. Wszelkie spory wynikające z niniejszą umową rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Integralną częścią niniejszej umowy jest dokumentacja przetargowa, w tym w szczególności specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta Wykonawcy.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

Zamawiający: Wykonawca:
















Załącznik nr 6 do specyfikacji

--------------------------------------------
(pieczęć oferenta)

OŚWIADCZENIE


Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę /nie powierzę* podwykonawcom.


* Niewłaściwe skreślić.

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo


........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
..........................., dn..............................
………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy













Załącznik nr 7 do specyfikacji

Opis przedmiotu zamówienia.

Najem kompleksu obiektów konferencyjnych w Centrum miasta Poznania, w jednej lokalizacji (maks. 1 km pieszo* od Dworca Głównego PKP, ul. Dworcowa 1) dla celów organizacji Konferencji Jubileuszowej z okazji 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii pt. „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” oraz Gali 60-lecia utworzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Termin wydarzeń: 21-23.11.2013


I. NAJEM POWIERZCHNI KONFERENCYJNEJ NA WYŁĄCZNOŚĆ W JEDNYM BUDYNKU WRAZ Z OBSŁUGĄ GASTRONOMICZNĄ, W TYM:
1. Najem 4 sal wykładowych dla 600 osób w dniu 21.11.2012 w tym:
a. 1 Sala na 600 osób
b. 1 sala na 300 osób
c. 1 sala 100 osób
d. 1 sala 50 osób
w jednym budynku w tym samym czasie

2. Najem 4 sal wykładowych w dniu 22 -23.11.2012 w tym:
a. 1 sala na 600 osób
b. 1 sala na 120 osób
c. 2 sale na 200 osób
w jednym budynku w tym samym czasie
3. Najem 1 Sali plenarnej oraz powierzchni na organizację bankietu (w sąsiedztwie Sali plenarnej) na 600 osób na uroczyste otwarcie konferencji w dniu 21.11.2013, zapewnienie sceny, obsługi oświetleniowej i technicznej .
4. Najem powierzchni na Galę dla uczestników konferencji wraz z obsługą gastronomiczną w dniu 22.11.2013, w tym:
a. Organizacja kolacji zasiadanej dla 400 osób
b. Zaaranżowanie obiektu na potrzeby Gali - zapewnienie oświetlenia bankietowego ścian, stolików oraz nagłośnienia, budowa parkietu
5. Najem powierzchni i zapewnienie zaplecza dla cateringu – obsługa 600 osób.
6. Najem powierzchni wystawienniczej na poziomie realizacji sesji wykładowych: stoliki, krzesła dla firm sponsoringowych, możliwość ścianek działowych. Powierzchnia 1000 m2 – zapewnienie przyłączy elektrycznych.
7. Najem pokoju dla organizatorów w dniach 21-23.11.2013.
8. Umożliwienie montażu stoisk wystawienniczych i przygotowań do konferencji w budynku, w dniu 20.11.2012 oraz demontażu stoisk wystawienniczych w dniu 24.11.2013 r.
9. Obsługa i współpraca z firmami sponsorującymi konferencję. Budowa stoisk, pomoc techniczna, zapewnienie w miarę zapotrzebowania mebli.
10. Zapewnienie oświetlenia obiektu: standardowego podczas trwania konferencji oraz bankietowego (21.11.2013, 22.11.2013)
11. Zapewnienie kompleksowej obsługi technicznej sal wykładowych.
12. Zapewnienie kompleksowego wyposażenia obiektu konferencyjnego oraz sprzętu AV (notebooki, projektory, ekrany, nagłośnienie, lampki przy mównicy, wskaźniki laserowe, dzwonki dla prowadzących sesje) zgodnie z programem naukowym konferencji
13. Organizacja sesji e-posterowych: 4 stanowiska (ipady podłączone do monitora lub monitory dotykowe)
14. Przygotowanie grafiki konferencyjnej: banery przed wejściem do budynku, multimedialne tablice informacyjne przed każdą salą wykładową, oznakowanie graficzne konferencji; kierunkowskazy
15. Wybudowanie, uzbrojenie oraz obsługa slideroom’u
16. Oferent musi zapewnić co najmniej dwa urządzenia do samoobsługowej rejestracji – kioski internetowe - wyposażone w ekran dotykowy, czytnik kodów kreskowych i drukarkę etykiet.

Oferent musi dostarczyć dedykowane oprogramowanie do obsługi kiosków. Oprogramowanie powinno pozwolić uczestnikom na samodzielne wydrukowanie identyfikatora uczestnictwa w oparciu o kod kreskowy sczytany z karty wstępu .

W szczególności oprogramowanie powinno mieć możliwość połączenia się z zewnętrzna bazą danych uczestników (system zarządzania bazą danych MySql działający w systemie Linux - CentOS), dostarczoną przez Zamawiającego, w celu sprawdzenia poprawności rejestracji uczestnika. W przypadku nie spełnienia kryteriów poprawnej rejestracji, identyfikator nie zostanie wydrukowany, a program powinien wyświetlić komunikat odsyłający do biura obsługi. W przypadku spełniania kryteriów, w bazie danych zapisywana jest informacja o fakcie wydrukowania identyfikatora oraz potwierdzana jest obecność uczestnika na konferencji. Urządzenie powinno umożliwić tylko jednokrotne wydrukowanie identyfikatora. Przy kolejnej próbie wydrukowania identyfikatora, program powinien wyświetlić stosowny komunikat odsyłający do biura obsługi.
17. Zapewnienie infrastruktury sieciowej dla punktu rejestracyjnego i urządzeń samoobsługowych oraz dla gości konferencji. Sieć dla punktu rejestracyjnego i urządzeń samoobsługowych powinna być wydzielona i niezależna od sieci na potrzeby gości konferencji. Sieć dla punktu rejestracyjnego powinna być wykonana w technologii przewodowej (kablowej) i powinna zapewnić przyłączenie minimum 24 urządzeń. Wymagany minimum jeden stały zewnętrzny adres IP oraz przepustowość minimum 10 Mbit/s.
Przez sieć dla gości zamawiający rozumie bezprzewodową sieć WiFi z dostępem do Internetu dostosowaną od strony technicznej na planowaną liczbę gości konferencji. Sieć WiFi dla gości powinna swoim obszarem zasięgu obejmować 600 gości.
18. Oferent musi zorganizować w budynku punkt rejestracyjny uczestników składający się z 4 stanowisk rejestracyjnych. Każde stanowisko musi zostać wyposażone w laptop z dostępem do Internetu, drukarkę kolorową sieciową (A4), mysz komputerową. Dodatkowo każde stanowisko powinno być wyposażone w czytnik kodów kreskowych oraz kolorową drukarkę sieciową etykiet z automatyczną gilotyną, służącą do drukowania identyfikatorów uczestników.
19. Oferent musi zapewnić oprogramowanie do komunikacji z drukarkami etykiet, umożliwiające drukowanie identyfikatorów uczestników z poziomu autorskiego systemu do obsługi konferencji dostarczonego przez Zamawiającego. Komputery punktu rejestracyjnego, na których będzie zainstalowany autorski system do obsługi konferencji Zamawiającego, muszą spełniać poniższe wymagania techniczne:
• Procesor co najmniej klasy i5,
• Pamięć: co najmniej 4GB,
• Konto użytkownika z uprawnieniami administratora,
• System operacyjny MS Windows 7 lub nowszy,
• Pakiet Microsoft Office 2010 (Word, Excel, PowerPoint),
• Przeglądarka internetowa: Firefox, Internet Explorer,
• Przeglądarka dokumentów formatu PDF (Adobe Reader).
20. Oferent musi zapewnić trzy dodatkowe oddzielne (samodzielne) stanowiska komputerowe dla uczestników konferencji z dostępem do Internetu i wyposażone w drukarkę;
21. Oferent powinien zapewnić możliwości przeprowadzenia testów oprogramowania do samoobsługowej rejestracji oraz drukowania identyfikatorów z poziomu systemu do obsługi konferencji Zamawiającego na 2 miesiące przed konferencją.
22. Oferent winien zapewnić obsługę techniczną w zakresie infrastruktury sieciowej Oferenta oraz bieżące wsparcie w trakcie trwania konferencji.
23. Przerwy kawowe dla 600 osób w dniach 21-23.11.2013
24. Przerwy lunchowe dla 600 osób w dniach 21-23.11.2013
25. Catering bankietowy w dniu 21.11.2013 dla 600 osób.
26. Catering na kolację zasiadaną dla 400 osób w dniu 22.11.2013 z obsługą kelnerską

II. NAJEM POWIERZCHNI NA GALĘ 60-LECIA WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII -23.11.2013 WRAZ Z OBSŁUGĄ GASTRONOMICZNĄ, W TYM :
1. Organizacja kolacji zasiadanej dla 1 000 osób
2. Zaaranżowanie obiektu na potrzeby Gali - zapewnienie oświetlenia bankietowego ścian, stolików oraz nagłośnienia, budowa parkietu
3. Zapewnienie spełnienia wymagań zaproszonego artysty zgodnie z riderem technicznym: budowa sceny, oświetlenie, nagłośnienie, budowa garderoby.
4. Catering na kolację zasiadaną dla 1 000 osób w dniu 23.11.2013 oraz zapewnienie cateringu dla zaproszonego artysty.
5. Obsługa kelnerska

Ponadto, w ramach zamówienia zapewnienie niżej wymienionych usług w dniach 21-23.11.2013:
1. zapewnienie toalet w wynajmowanych budynkach oraz ich sprzątanie.
2. zapewnienie ogrzewania / klimatyzacji obiektów.
3. zapewnienie bieżącego sprzątania obiektów, sal konferencyjnych, powierzchni cateringowej, wystawienniczej, holu, ciągów komunikacyjnych.
4. bezpłatny parking na terenie obiektu dla organizatorów oraz zaproszonych wykładowców.
5. zapewnienie przyłączy prądu i wody.
6. obsługa szatni.

« Powrót do szczegółów zamówienia