Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne.

Numer zamówienia:

350/11/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt. z dnia 31.1.2013 r.

Poprawa wykrywalności, standardów, diagnostyki i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce – WND-RPWP.05.03.00-30-001/10.


Poznań, dnia 2013-01-31
EZ/350/11/2013/………135………


Wg rozdzielnika
Do wszystkich zainteresowanych i uczestników w postępowaniu o zamówienie publiczne

Dotyczy : postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne - 350/11/2013.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły pytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , na które udzielamy odpowiedzi.
Dotyczy pakietu nr 2
Pytanie 1 :Czy Zamawiający wyrazi zgodę, na wydzielenie z pakietu nr 2 do osobnego pakietu zestawu endoskopowego z torem wizyjnym 1 sztuka – zamieszczonego w załączniku nr 8 Opis przedmiotu zamówienia – strona 59-64 aby umożliwić naszej firmie złożenie ważnej oferty?
ODPOWIEDŹ: TAK, z pakietu nr 2 wydziela się 1 szt. zestawu endoskopowego z torem wizyjnym i tworzy się dla tego zestawu pakiet nr 6. W załączeniu do niniejszego pisma - opis pakietu nr 6. W związku z niniejszym wydzieleniem ulęgają zmianie zapisy specyfikacji:

Termin realizacji pakietu: Pakiet nr 6: termin realizacja do 31 sierpnia 2013.
Zmianie ulega wysokość wadium – winno być:
VII. Wadium.
pakiet 1,3,4,5 – bez zmian
pakiet 2 – 18.000,00 zł. słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100
pakiet 6 – 6.000,00 zł. słownie: sześć tysięcy zł 00/100

Zmianie ulega opis kryteriów – w pkt. XII winno być:
XII. Opis kryteriów………………
PAKIET NR 1, 3, 4, 5, 6 :
Kryteria:
A. Cena 100%
PAKIET NR 2
Kryteria:
A.Cena 70%
B. Ocena parametrów technicznych 30%
--------------------------
Razem 100%
Zmianie ulega treść formularza ofertowego – dopisuje się pakiet nr 6 [dla zaoferowania ceny netto i brutto i zaoferowania terminu realizacji] - zmieniony formularz w załączeniu do niniejszego pisma.


Zmienia się treść punktu IV specyfikacji – winno być:
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.)
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
wykaz wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz, że wykonał w okresie ostatnich 3/trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1/jedno zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia w danym pakiecie na kwotę minimum :
Pakiet nr 1 - 200.000,00 PLN
Pakiet nr 2 - 600.000,00 PLN
Pakiet nr 3 - 160.000,00 PLN
Pakiet nr 4 - 47.000,00 PLN
Pakiet nr 5 - 58.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 160.000,00 PLN
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
Pakiet nr 1- 330.000,00 PLN
Pakiet nr 2- 1.000.000,00 PLN
Pakiet nr 3- 270.000,00 PLN
Pakiet nr 4- 78.000,00 PLN
Pakiet nr 5- 97.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 260.000,00 PLN
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.


Zmienia się treść punktu V specyfikacji – winno być w pkt 2:
1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy ……….
2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowemu zamówieniu na kwotę minimum:
Pakiet nr 1 - 200.000,00 PLN
Pakiet nr 2 - 600.000,00 PLN
Pakiet nr 3 - 160.000,00 PLN
Pakiet nr 4 - 47.000,00 PLN
Pakiet nr 5 - 58.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 160.000,00 PLN
4 Aktualną umowę ubezpieczenia - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
Pakiet nr 1- 330.000,00 PLN
Pakiet nr 2- 1.000.000,00 PLN
Pakiet nr 3- 270.000,00 PLN
Pakiet nr 4- 78.000,00 PLN
Pakiet nr 5- 97.000,00 PLN
Pakiet nr 6 – 260.000,00 PLN


Pytanie 2 : Czy Zamawiający wyrazi zgodę aby faktura sprzedażowa (VAT) była wystawiona na poszczególne pozycje wchodzące w skład danego zestawu?
ODPOWIEDŹ: TAK, Zamawiający wyraża zgodę - faktura może być wystawiona na poszczególne pozycje dla danego zestawu .

Pytanie 3: Czy w przypadku oferowania wyrobów spełniających wymagania Zamawiającego, ale objętych różną stawką podatku VAT Zamawiający zaakceptuje wpisanie w formularzu cenowym w kolumnach Wartość netto, VAT % oraz Wartość brutto dwóch stawek podatkowych?
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający wyraża zgodę - dla każdej poszczególnej pozycji wchodzącej w skład danego zestawu można wpisać różne stawki VAT jeśli takie obowiązują.

Pytanie 4: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na potwierdzenie wymaganych parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez dołączenie oryginalnych stron katalogowych producenta w języku angielskim bez polskiego tłumaczenia? Katalogi zawierają dokładne zdjęcia narzędzi i wymiary w mm.
ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający wyraża zgodę - katalog nie musi być tłumaczony na język polski jednakże wymaga się bezwzględnie, aby w tabeli - w kolumnie „parametry oferowane” - dokładnie było wpisane na której stronie katalogu dany parametr jest przedstawiony.

Pytanie 5: Czy z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia produkowany jest partiami, w celu zapewnienia gwarantowanego czasu dostawy i utrzymania ciągłości dostaw, Zamawiający wyrazi zgodę na oferowanie wyrobów wyprodukowanych w 3 i 4 kwartale 2012 oraz w roku 2013?
ODPOWIEDŹ: Nie, z uwagi na wymagany termin realizacji do 31 sierpnia 2013 Zamawiający nie dopuszcza wyrobów wyprodukowanych w 3,4 kwartale 2012 wymaga się jak w SIWZ - rok produkcji: nie wcześniej niż 2013.

Zamawiający nie dokonuje zmiany terminów postępowania ponieważ wyznaczony termin składania i otwarcia ofert jest dłuższy niż „22 dni” [określone w art. 12a Ustawy PZP].



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna





















Załączniki:
• opis parametrów technicznych pakietu 6
• opis parametrów technicznych pakietu 2
• zmieniony formularz ofertowy
















Pakiet nr 6 (zawiera zestaw wyłączony z pakietu 2)

Pełna nazwa urządzenia: zestaw endoskopowy z torem wizyjnym- 1 sztuka
Typ. model (podać): ...............................................
Producent (podać): ................................................
Rok produkcji: nie wcześniej niż 2013r: …………………..


I. TOR WIZYJNY

A. Kamera endoskopowa HDTV Parametry wymagane Parametry oferowane
TAK/NIE
podać i opisać
1 Kamera endoskopowa zgodna ze standardem HDTV 1080p 1 TAK
2 Polskie menu wyświetlane na ekranie operacyjnym - TAK
3 Możliwość podłączenia głowicy do standardowych okularów optyk i fiberoskopów - TAK
4 3 przetworniki CCD - TAK
5 Przetworniki CCD umożliwiające otrzymanie obrazu min.1920x1080 punktów - TAK
6 Minimalna czułość dla F=1.4 maksimum 1.2lux - TAK
7 Przesył obrazu z głowicy kamery do sterownika w postaci cyfrowej - TAK
8 Współczynnik SnR >=59dB - TAK
9 Waga głowicy max. 270g - TAK
10 Skanowanie progresywne w głowicy kamery - TAK
11 Głowica kamery wyposażona w min. 3 przyciski - TAK
12 Głowica kamery z zoomem optycznym min 2-krotnym - TAK
13 Min. 2 wyjścia cyfrowe DVI-D przesyłające sygnał wideo w rozdzielczości 1920 x 1080 ze skanowaniem progresywnym - TAK
14 Sterownik kamery wyposażony w wyjścia analogowe PAL, min. RGB, 2x S-Video - TAK
15 Możliwość podłączenia klawiatury i sterowanie parametrami urządzenia - TAK
16 Wyjścia do kontroli zewnętrznego systemu archiwizacji - TAK
17 Moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację kamery z innymi urządzeniami endoskopowymi - TAK
18 Możliwość rozbudowy urządzenia o wyjście SDI - TAK
19 Możliwość ustawienia min. 5 trybów jasności obrazu w sterowniku - TAK
20 Wbudowane w sterownik filtry do współpracy z fiberoskopami, włączanie/wyłączanie z głowicy kamery - TAK
21 Sterownik kamery wyposażony w dwa wejścia do głowic kamer endoskopowych – możliwość współpracy z głowicą HDTV, głowicami cyfrowymi SD i wideo endoskopami - TAK
B. Monitor operacyjny HDTV
1 Monitor medyczny o przekątnej 26" wykorzystujący technologię LED backlight, polskie menu 1 TAK
2 Obudowa wykonana z aluminium z nanopokryciem - TAK
3 Rozdzielczość min. 1920 x 1080 pikseli - TAK
4 Jasność min.400cd/m2 - TAK
5 Stosunek kontrastu min. 700:1 - TAK
6 Wyświetlanie formaty obrazu 4:3, 5:4, 16:9 - TAK
7 Wejścia analogowe: Composite Video, S-Video, RGB/VGA - TAK
8 Wyjścia analogowe: Composite Video, S-Video TAK
9 Wejście / wyjście cyfrowe: DVI-D - TAK
10 Funkcja automatycznego blokowania menu TAK
11 Funkcja obraz w obrazie (PIP) - TAK
12 Funkcja obrotu obrazu o 90 st. - TAK
13 Funkcja horyzontalnego i wertykalnego odbicia obrazu - TAK
14 Interfejs RS232 - TAK
15 Podstawka pod monitor min.26”, możliwość regulacji ustawienia monitora w 2 płaszczyznach, otwory na zamocowanie do półki, kanał do przeprowadzenia kabli 1 TAK
C. Źródło światła
1 Medyczne źródło światła typu LED 1 TAK
2 Funkcja regulacji natężenia światła przy pomocy przycisków na panelu czołowym urządzenia i przycisków na głowicy kamery endoskopowej - TAK
3 Wyświetlacze informujący o aktualnie ustawionym natężeniu światła - TAK
4 Oddzielny przycisk dla funkcji standby (automatyczne ustawienie natężenia światła na minimalną wartość natężenia i szybkie przywrócenie ostatnich ustawień) - TAK
5 Żywotność diody LED min. 20 000 godzin - TAK
6 Urządzenie wyposażone w moduł komunikacyjny umożliwiający komunikację z konsolą kamery - TAK
7 Światłowód endoskopowy, średnica 3,5mm, długość min.300cm 4 TAK
D. System medycznej dokumentacji cyfrowej - 1 kpl. TAK
1. Medyczne urządzenie do cyfrowej archiwizacji obrazu pochodzącego z kamery endoskopowej lub innego źródła sygnału wideo 1szt. TAK
2. System sygnału HDTV TAK
3. Zapis na płytach DVD i CD-ROM, na dysku twardym urządzenia oraz na zewnętrznych nośnikach typu PedDrive TAK
4. Funkcja zapisu danych na zewnętrznych serwerach TAK
5. Zapis pojedynczych klatek (zdjęć) w formatach .jpeg, .bmp, w rozdzielczości do 1920x1080 TAK
6. Zapis sekwencji wideo w formacie .mpeg2, w rozdzielczości 1080p TAK
7. Funkcja zapisu zdjęć w trakcie nagrywania sekwencji wideo TAK
8. Funkcja ustawienia maksymalnego czasu nagrywanych sekwencji wideo TAK
9. Funkcja wyboru jakości i rozdzielczości nagrywanej sekwencji wideo TAK
10. Funkcja kasowania wybranych plików przed zapisaniem na płytę TAK
11. Funkcja zmiany nazwy wybranych plików przed zapisaniem na płytę TAK
12. Wprowadzenia informacji o pacjencie takich jak imię i nazwisko, data urodzenia, numer identyfikacyjny pacjenta, nazwisko chirurga w odpowiednich, przeznaczonych do tego polach TAK
13. Funkcja zapisu kilku sesji na jednej płycie DVD, CD TAK
14. Współpraca z DICOM TAK
15. Min. 5 gniazd USB TAK
16. Wejścia wideo: Composite Video, S-Video, DVI-D TAK
17. Wyjścia do podłączenia monitora: VGA, HDMI, DVI-D TAK
18. Możliwość rejestracji z wybranego wejścia video TAK
19. Możliwość ukrycia przycisku „stop-klatki” TAK
20. Możliwość sterowania zapisem obrazu:
1. bezpośrednio z głowicy kamery endoskopowej,
2. przełącznika nożnego,
3. ekranu dotykowego, TAK
21. Możliwość podłączenia drukarki i wydruku zdjęć wraz z danymi pacjenta TAK
22. Możliwość edycji zapisanego materiału przy pomocy funkcji: kontrast, jasność, powiększenie wycinków obrazu TAK
23. Urządzenie wyposażone w ekran dotykowy min. 19” do obsługi i podglądu aktualnego widoku z kamery w czasie rzeczywistym 1szt. TAK
II. ZESTAW ENDOSKOPOWY
Wideorinolaryngoskop z monitorem
1. Wideorinolaryngoskop z przetwornikiem CMOS i oświetleniem LED 1 TAK
2. Rozdzielczość przetwornika CMOS umieszczonego na końcówce endoskopu min. 320x240 punktów TAK
3. Średnica zewnętrzna płaszcza max.3,7 mm TAK
4. Długość robocza 30 cm TAK
5. Kąt widzenia min.85° TAK
6. Kierunek patrzenia 0° TAK
7. Wygięcie końcówki dystalnej: do góry 140°, do dołu 140° TAK
8. Waga max. 250g TAK
9. Walizka do przechowywania fiberoskopu 1 TAK
10. Tester szczelności 1 TAK
11. Nadaje się do pełnego zanurzenia w środku dezynfekcyjnym TAK
12. Nadaje się do sterylizacji w EtO, STERIS, STERRAD TAK
13. Ekran monitora z matrycą TFT o szerokim kącie oglądania o przekątnej minimum 7 cali, kolorowy 1 TAK
14. Rozdzielczość monitora min. 800 x 480 pikseli TAK
15. Obudowa monitora wykonana z odpornego plastiku ABS TAK
16. Współczynnik Ochrony monitora IP54 TAK
17. Obsługa funkcji monitora poprzez przyciski membranowe TAK
18. Funkcje regulacji parametrów obrazu - jasność, kolor, kontrast TAK
19. Funkcja balansu bieli uruchamiana z przycisku na rękojeści endoskopu TAK
20. Zasianie akumulatorowe (akumulator litowo - jonowy, pojemność min. 4000mAh) oraz sieciowe TAK
21. Graficzny wskaźnik informujący o poziomie naładowaniu akumulatora wyświetlany na ekranie monitora TAK
22. Monitor wyposażony w gniazdo kart SD umożliwiające dokumentację w postaci zdjęciowej (jpeg) oraz wideo (mpeg4) TAK
23. Uruchamianie zapisu na karcie SD poprzez przyciski monitora i przyciski na rękojeści endoskopu TAK
24. Możliwość podglądu zarejestrowanych nagrań wideo i zdjęć bezpośrednio na ekranie monitora TAK
25. Możliwość zamocowania monitora na stojaku lub wysięgniku, mocowanie typu VESA75 TAK
26. Wyjście wideo do podłączenia zewnętrznego monitora TAK
27. Możliwość obrotu obrazu na ekranie o 180˚ TAK
28. Stojak na kółkach do zamocowania monitora wraz z drucianym koszem, wysokość 115-125cm 1 TAK
29. Pojemnik plastikowy do sterylizacji i przechowywania wideorinolaryngoskopu, perforowany, silikonowe uchwyty na endoskop, wym. min. 550x260x90 1 TAK
30. Gwarancja min. 24 m-ce TAK
31. W okresie trwania gwarancji min. 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
32. Szkolenie personelu medycznego- 4 osób w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem TAK

…………………..…..dnia …………… ………………………………………………..
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis umocowanej osoby do
dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy




















Pakiet nr 2 (po wyłączeniu 1 szt. pakiet 2 zawiera 3 szt.)

Pełna nazwa urządzenia: zestaw endoskopowy z torem wizyjnym - 1 sztuka
Typ. model (podać): ...............................................
Producent (podać): ................................................
Rok produkcji: nie wcześniej niż 2013r: …………………..
1 2 3 4
LP. PARAMETR WYMAGANY WARUNEK GRANICZNY Parametry oferowane
TAK/NIE
podać i opisać
I. TOR WIZYJNY
A. Procesor Wizyjny i Źródło Światła - 1 szt.
1. Kompatybilny z systemem HDTV (system telewizyjny wysokiej rozdzielczości) TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
2. Współpraca z endoskopami pracującymi w standardzie HDTV i SDTV TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
3. Wyostrzenie obrazu w minimum 25 stopniach TAK
25 st.- 0 pkt.
26st.- 5 pkt.
≥27st.- 10 pkt.
4. Zoom elektroniczny TAK
5. Funkcje obraz w obrazie i obraz obok obrazu z wyświetlaniem obrazu ze źródła zewnętrznego itd. RTG, USG, EUS realizowane przez procesor TAK
6. Programowy wybór współpracującego oświetlenia: ksenon lub halogen bez konieczności przeróbki procesora TAK
7. Funkcja obrazowania tkanki w wąskim paśmie światła uruchamiana automatycznie przyciskiem na głowicy endoskopu w trakcie badania endoskopowego z wbudowanym filtrem optycznym wycinającym długość fali światła czerwonego TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
8. Wymienna pamięć w typu USB flash pojemności minimum 2 GB TAK
9. Lampa ksenon – moc 300 W (+/- 50W) TAK
10. Lampa zapasowa wbudowana włączana automatycznie w przypadku awarii lampy głównej TAK
11. Polska wersja językowa menu procesora TAK
12. Wprowadzanie danych pacjenta z uwzględnieniem polskich znaków ( ą, ę, itd.) TAK
13. Wyjścia analogowe min RGBS, YpbPr TAK
14. Wyjścia cyfrowe min HD-SDI, DVI-D TAK
15. Funkcja poprawy obrazu standardowego do HDTV tzw. upscaling TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
16. Obsługa trybów obrazowania 16:10, 16:9, 5:4, 4:3 TAK
17. Sygnał wyjściowy 1080p TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
18. System redukcji zakłóceń obrazu TAK
19. Wskaźnik przepalenia żarówki oraz licznik żywotności żarówki TAK
20. Współpraca z głowicami kamer „CCD” przystosowanymi do optycznych endoskopów TAK
21. Możliwość zapisu zdjęć w formacie TIFF, JPEG w rozdzielczości HD oraz SD TAK
22. Zapis zdjęć w wewnętrznej pamięci w przypadku braku pamięci przenośnej z transferem po jej podłączeniu TAK
23. Możliwość zapisu ustawień procesora i użytkownika na przenośnej pamięci USB tzw Back up danych TAK
24. Podgląd wykonanych zdjęć na ekranie głównym do max 4 wstecz jednoczasowo TAK
25. Min 3 tryby przesłony ( automatyczna, średnia, szczytowa ) TAK
26. Możliwość czterostopniowej regulacji intensywności pompowania powietrza przez pompę w źródle światła TAK
27. Współpraca z wideolaparoskopami TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
28. Funkcja automatycznego rozpoznawania endoskopów z podaniem typu, symbolu i numeru fabrycznego endoskopu TAK
29. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na jeden z przycisków głowicy sterującej endoskopu (min. Sterowanie pompą do spłukiwania pola obserwacji) TAK
30. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na 2 klawisze dostępu z panelu przedniego TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
31. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na 4 klawisze klawiatury TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
32. Możliwość podłączenia min 2 programowalnych przycisków nożnych TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt. .
33. Przewód połączeniowy procesor - endoskop TAK
B. Pompa płucząca do endoskopii - 1 szt.
1. Pompa zapewniająca możliwość spłukiwania wodą poprzez dodatkowy kanał videoendoskopów oraz poprzez kanał roboczy TAK
2. Pompa wodna perystaltyczna dająca możliwość regulacji prędkości przepływu, stopniową w pełnym zakresie — kontrolowaną mikroprocesorowo TAK
3. Możliwość ustawienia na półce wózka endoskopowego TAK
4. Zbiornik płynu — min. 2 litr (autoklawowalny) TAK
5. Uruchamianie pracy pompy z przycisków endoskopu (możliwość zaprogramowania). TAK
6. Możliwość obsługi przyciskiem nożnym TAK
C. Monitor medyczny - 1 szt.
1. Przekątna min: 26 cali TAK
2. Rozdzielczość min: 1920 x 1200 punktów (WUXGA) TAK
3. Proporcje ekranu: 16:10 (monitor kompatybilny z sygnałami wejściowymi o proporcjach 5:4) TAK
4. Kąt widzenia min: 170° TAK
5. Kontrast: min 1000:1 TAK
6. Funkcje specjalne:
PIP (obraz w obrazie) i POP (obraz obok obrazu) w pełnej kombinacji dostępnych sygnałów na wszystkich wejściach monitora,
Rotacja obrazu w zakresie 180°,
Lustrzane odbicie TAK
7. Wejścia/ wyjścia video min: HD-SDI (2), DVI (2), VGA, RGBS (YpbPr), S-VIDEO, COMPOSITE TAK
8. Gwarancja min 24 miesiące TAK
9. W okresie trwania gwarancji min 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
10. Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem
II. ZESTAW ENDOSKOPOWY
Wideogastroskop HDTV - 1 szt.
1. Obrazowanie w standardzie HDTV TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
2. Średnica kanału roboczego min. 2,8 mm TAK
3. Średnica zewnętrzna wziernika nie więcej niż 9,9 mm TAK
4. Kąt obserwacji min. 140 ° TAK
5. Podwójna głębia ostrości min. 2-6 mm dla trybu bliskiego oraz min. 5-100 mm dla trybu normalnego TAK
6. MIN.3 programowalnych przycisków sterujących głowicy endoskopowej z możliwością przypisania każdej funkcji sterującej procesora TAK
Min 3- 0 pkt.
4- 5 pkt.
5 i więcej – 10 pkt..
7. Zagięcie końcówki w stopniach minimum G/D L/P 210/90 100/100 TAK
8. Długość robocza min 1030 mm TAK
9. Dodatkowy kanał irygacyjny tzw. Water Jet TAK
10. Obsługa trybu pracy w wąskim paśmie światła TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
11. Aparat całkowicie szczelny, bez konieczności stosowania dodatkowych zatyczek podczas procesów mycia i dezynfekcji TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
12. Gwarancja min 24 miesiące TAK
13. W okresie trwania gwarancji min 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
14. Szkolenie personelu medycznego- 4 osób w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem TAK

…………………..…..dnia …………… ………………………………………………..
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis umocowanej osoby do
dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy


Pełna nazwa urządzenia: zestaw endoskopowy z torem wizyjnym- 1 sztuka
Typ. model (podać): ...............................................
Producent (podać): ................................................
Rok produkcji: nie wcześniej niż 2013r: …………………..
1 2 3 4
LP. PARAMETR WYMAGANY WARUNEK GRANICZNY Parametry oferowane
TAK/NIE
podać i opisać
I. TOR WIZYJNY
A. Procesor Wizyjny i Źródło Światła - 1 szt.
1 Kompatybilny z systemem HDTV (system telewizyjny wysokiej rozdzielczości) TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
2 Współpraca z endoskopami pracującymi w standardzie HDTV i SDTV TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
3 Wyostrzenie obrazu w minimum 25 stopniach TAK
25 st.- 0 pkt.
26st.- 5 pkt.
≥27st.- 10 pkt.
4 Zoom elektroniczny TAK
5 Funkcje obraz w obrazie i obraz obok obrazu z wyświetlaniem obrazu ze źródła zewnętrznego itd. RTG, USG, EUS realizowane przez procesor TAK
6 Programowy wybór współpracującego oświetlenia: ksenon lub halogen bez konieczności przeróbki procesora TAK
7 Funkcja obrazowania tkanki w wąskim paśmie światła uruchamiana automatycznie przyciskiem na głowicy endoskopu w trakcie badania endoskopowego z wbudowanym filtrem optycznym wycinającym długość fali światła czerwonego TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
8 Wymienna pamięć w typu USB flash pojemności minimum 2 GB TAK
9 Lampa ksenon – moc 300 W (+/- 50W) TAK
10 Lampa zapasowa wbudowana włączana automatycznie w przypadku awarii lampy głównej TAK
11. Polska wersja językowa menu procesora TAK
12. Wprowadzanie danych pacjenta z uwzględnieniem polskich znaków ( ą, ę, itd.) TAK
13. Wyjścia analogowe min RGBS, YpbPr TAK
14. Wyjścia cyfrowe min HD-SDI, DVI-D TAK
15. Funkcja poprawy obrazu standardowego do HDTV tzw. upscaling TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
16. Obsługa trybów obrazowania 16:10, 16:9, 5:4, 4:3 TAK
17. Sygnał wyjściowy 1080p TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
18. System redukcji zakłóceń obrazu TAK
19. Wskaźnik przepalenia żarówki oraz licznik żywotności żarówki TAK
20. Współpraca z głowicami kamer „CCD” przystosowanymi do optycznych endoskopów TAK
21. Możliwość zapisu zdjęć w formacie TIFF, JPEG w rozdzielczości HD oraz SD TAK
22. Zapis zdjęć w wewnętrznej pamięci w przypadku braku pamięci przenośnej z transferem po jej podłączeniu TAK
23. Możliwość zapisu ustawień procesora i użytkownika na przenośnej pamięci USB tzw Back up danych TAK
24. Podgląd wykonanych zdjęć na ekranie głównym do max 4 wstecz jednoczasowo TAK
25. Min 3 tryby przesłony ( automatyczna, średnia, szczytowa ) TAK
26. Możliwość czterostopniowej regulacji intensywności pompowania powietrza przez pompę w źródle światła TAK
27. Współpraca z wideolaparoskopami TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
28. Funkcja automatycznego rozpoznawania endoskopów z podaniem typu, symbolu i numeru fabrycznego endoskopu TAK
29. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na jeden z przycisków głowicy sterującej endoskopu (min. Sterowanie pompą do spłukiwania pola obserwacji) TAK
30. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na 2 klawisze dostępu z panelu przedniego TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
31. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na 4 klawisze klawiatury TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
32. Możliwość podłączenia min 2 programowalnych przycisków nożnych TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt. .
33. Przewód połączeniowy procesor - endoskop TAK
B. Pompa płucząca do endoskopii - 1 szt.
1. Pompa zapewniająca możliwość spłukiwania wodą poprzez dodatkowy kanał videoendoskopów oraz poprzez kanał roboczy TAK
2. Pompa wodna perystaltyczna dająca możliwość regulacji prędkości przepływu, stopniową w pełnym zakresie — kontrolowaną mikroprocesorowo TAK
3. Możliwość ustawienia na półce wózka endoskopowego TAK
4. Zbiornik płynu — min. 2 litr (autoklawowalny) TAK
5. Uruchamianie pracy pompy z przycisków endoskopu (możliwość zaprogramowania). TAK
6. Możliwość obsługi przyciskiem nożnym TAK
C. Monitor medyczny - 1 szt.
1. Przekątna min: 26 cali TAK
2. Rozdzielczość min: 1920 x 1200 punktów (WUXGA) TAK
3. Proporcje ekranu: 16:10 (monitor kompatybilny z sygnałami wejściowymi o proporcjach 5:4) TAK
4. Kąt widzenia min: 170° TAK
5. Kontrast: min 1000:1 TAK
6. Funkcje specjalne:
PIP (obraz w obrazie) i POP (obraz obok obrazu) w pełnej kombinacji dostępnych sygnałów na wszystkich wejściach monitora,
Rotacja obrazu w zakresie 180°,
Lustrzane odbicie TAK
7. Wejścia/ wyjścia video min: HD-SDI (2), DVI (2), VGA, RGBS (YpbPr), S-VIDEO, COMPOSITE TAK
8. Gwarancja min 24 miesiące TAK
9. W okresie trwania gwarancji min 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
10. Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem
II. ZESTAW ENDOSKOPOWY
Wideokolonoskop HDTV – 1 szt.
1. Obrazowanie w standardzie HDTV TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
2. Średnica kanału roboczego min. 3,7 mm TAK
3. Średnica zewnętrzna wziernika nie więcej niż 13,9 mm TAK
4. Głębia ostrości min. 2-100mm TAK
5. Kąt obserwacji 160- 170 ° TAK
6. 4 programowalne przyciski sterujące na głowicy endoskopowej z możliwością przypisania każdej funkcji sterującej procesora TAK
7. Długość robocza min 1680 mm TAK
8. Zagięcie końcówki w stopniach minimum G/D L/P 180/180 160/160 TAK
9. Obsługa trybu pracy w wąskim paśmie światła TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
10. Możliwość regulacji sztywności sondy w trakcie zabiegu TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
11 Aparat całkowicie szczelny, bez konieczności stosowania dodatkowych zatyczek podczas procesów mycia i dezynfekcji TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt. .
12 Możliwość współpracy z dodatkowym urządzeniem obrazującym na ekranie monitora ułożenie endoskopu w jelicie i nie wymagającym dodatkowej ochrony dla pacjenta i personelu medycznego z jednoczesna możliwością korzystania z kanału roboczego endoskopu. TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
13. Gwarancja min 24 miesiące TAK
14. W okresie trwania gwarancji min 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
15. Szkolenie personelu medycznego- 4 osób w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem TAK
…………………..…..dnia …………… ………………………………………………..
czytelny podpis lub pieczęć imienna i podpis umocowanej osoby do dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy




Pełna nazwa urządzenia: zestaw endoskopowy z torem wizyjnym- 1 sztuka
Typ. model (podać): ...............................................
Producent (podać): ................................................
Rok produkcji: nie wcześniej niż 2013 r: …………………..
1 2 3 4
LP. PARAMETR WYMAGANY WARUNEK GRANICZNY Parametry oferowane
TAK/NIE
podać i opisać
I. TOR WIZYJNY
A. Procesor Wizyjny i Źródło Światła - 1 szt.
1. Kompatybilny z systemem HDTV (system telewizyjny wysokiej rozdzielczości) TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
2. Współpraca z endoskopami pracującymi w standardzie HDTV i SDTV TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
3. Wyostrzenie obrazu w minimum 25 stopniach TAK
25 st.- 0 pkt.
26st.- 5 pkt.
≥27st.- 10 pkt.
4. Zoom elektroniczny TAK
5. Funkcje obraz w obrazie i obraz obok obrazu z wyświetlaniem obrazu ze źródła zewnętrznego itd. RTG, USG, EUS realizowane przez procesor TAK
6. Programowy wybór współpracującego oświetlenia: ksenon lub halogen bez konieczności przeróbki procesora TAK
7. Funkcja obrazowania tkanki w wąskim paśmie światła uruchamiana automatycznie przyciskiem na głowicy endoskopu w trakcie badania endoskopowego z wbudowanym filtrem optycznym wycinającym długość fali światła czerwonego TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
8. Wymienna pamięć w typu USB flash pojemności minimum 2 GB TAK
9. Lampa ksenon – moc 300 W (+/- 50W) TAK
10. Lampa zapasowa wbudowana włączana automatycznie w przypadku awarii lampy głównej TAK
11. Polska wersja językowa menu procesora TAK
12. Wprowadzanie danych pacjenta z uwzględnieniem polskich znaków ( ą, ę, itd.) TAK
13. Wyjścia analogowe min RGBS, YpbPr TAK
14. Wyjścia cyfrowe min HD-SDI, DVI-D TAK
15. Funkcja poprawy obrazu standardowego do HDTV tzw. upscaling TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
16. Obsługa trybów obrazowania 16:10, 16:9, 5:4, 4:3 TAK
17. Sygnał wyjściowy 1080p TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
18. System redukcji zakłóceń obrazu TAK
19. Wskaźnik przepalenia żarówki oraz licznik żywotności żarówki TAK
20. Współpraca z głowicami kamer „CCD” przystosowanymi do optycznych endoskopów TAK
21. Możliwość zapisu zdjęć w formacie TIFF, JPEG w rozdzielczości HD oraz SD TAK
22. Zapis zdjęć w wewnętrznej pamięci w przypadku braku pamięci przenośnej z transferem po jej podłączeniu TAK
23. Możliwość zapisu ustawień procesora i użytkownika na przenośnej pamięci USB tzw Back up danych TAK
24. Podgląd wykonanych zdjęć na ekranie głównym do max 4 wstecz jednoczasowo TAK
25. Min 3 tryby przesłony ( automatyczna, średnia, szczytowa ) TAK
26. Możliwość czterostopniowej regulacji intensywności pompowania powietrza przez pompę w źródle światła TAK
27. Współpraca z wideolaparoskopami TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
28. Funkcja automatycznego rozpoznawania endoskopów z podaniem typu, symbolu i numeru fabrycznego endoskopu TAK
29. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na jeden z przycisków głowicy sterującej endoskopu (min. Sterowanie pompą do spłukiwania pola obserwacji) TAK
30. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na 2 klawisze dostępu z panelu przedniego TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
31. Możliwość zaprogramowania dowolnej funkcji sterującej procesora na 4 klawisze klawiatury TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt.
32. Możliwość podłączenia min 2 programowalnych przycisków nożnych TAK/NIE
TAK- 10pkt.
NIE- 0 pkt. .
33. Przewód połączeniowy procesor - endoskop TAK
B. Pompa płucząca do endoskopii - 1 szt.
1. Pompa zapewniająca możliwość spłukiwania wodą poprzez dodatkowy kanał videoendoskopów oraz poprzez kanał roboczy TAK
2. Pompa wodna perystaltyczna dająca możliwość regulacji prędkości przepływu, stopniową w pełnym zakresie — kontrolowaną mikroprocesorowo TAK
3. Możliwość ustawienia na półce wózka endoskopowego TAK
4. Zbiornik płynu — min. 2 litr (autoklawowalny) TAK
5. Uruchamianie pracy pompy z przycisków endoskopu (możliwość zaprogramowania). TAK
6. Możliwość obsługi przyciskiem nożnym TAK
C. Monitor medyczny - 1 szt.
1. Przekątna min: 26 cali TAK
2. Rozdzielczość min: 1920 x 1200 punktów (WUXGA) TAK
3. Proporcje ekranu: 16:10 (monitor kompatybilny z sygnałami wejściowymi o proporcjach 5:4) TAK
4. Kąt widzenia min: 170° TAK
5. Kontrast: min 1000:1 TAK
6. Funkcje specjalne:
PIP (obraz w obrazie) i POP (obraz obok obrazu) w pełnej kombinacji dostępnych sygnałów na wszystkich wejściach monitora,
Rotacja obrazu w zakresie 180°,
Lustrzane odbicie TAK
7. Wejścia/ wyjścia video min: HD-SDI (2), DVI (2), VGA, RGBS (YpbPr), S-VIDEO, COMPOSITE TAK
8. Gwarancja min 24 miesiące TAK
9. W okresie trwania gwarancji min 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
10. Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem
II. ZESTAW ENDOSKOPOWY
Wideoduodenoskop – 1 szt.
1. Średnica kanału roboczego min 4,2 mm TAK
2. Średnica zewnętrzna wziernika nie więcej niż 13,7 mm TAK
3. Kąt obserwacji min. 100 ° TAK
4. Głębia ostrości min. 5-60 mm TAK
5. Min. 3 programowalne przyciski sterujące głowicy endoskopowej z możliwością przypisania każdej funkcji sterującej procesora TAK
Min 3- 0 pkt.
4- 5 pkt.
5 i więcej – 10 pkt..
6. Zagięcie końcówki w stopniach minimum G/D L/P 120/90 90/110 TAK
7. Możliwość blokowania prowadnic w dwóch płaszczyznach, poziomej i pionowej TAK
8. Obsługa trybu pracy w wąskim paśmie światła TAK
9. Gwarancja min 24 miesiące TAK
10. W okresie trwania gwarancji min 2 nieodpłatne przeglądy gwarancyjne wpisane do raportu technicznego TAK
11. Szkolenie personelu medycznego- 4 osób w zakresie obsługi urządzenia potwierdzone certyfikatem TAK
…………………..…..dnia …………… ………………………………………………..
czytelny podpis lub pieczęć imienna i podpis umocowanej osoby dodokonywania czynności w imieniu Wykonawcy



























Poprawa wykrywalności, standardów, diagnostyki i radioterapii nowotworowej w Wielkopolsce – WND-RPWP.05.03.00-30-001/10.

Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć firmowa)
FORMULARZ OFERTOWY

Dane oferenta:
Pełna nazwa Wykonawcy:
...........................................................................................................................................
adres: ul. …………...………………………..,miejscowość………………….………..,
kod pocztowy………………..……….,województwo ………………………..………..,
tel ……………………………………..fax…………………………………….……….
email-to: ………………………………….
NIP ......................................................REGON ...............................................,
imię i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania : ___________________ emailto: ____________________tel___________

Przedmiot oferty:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia: kolumny endoskopowe z zestawem endoskopowym i torem wizyjnym, kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne i lampy operacyjne

Szczegółowy wykaz cen i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym – (zał. nr 2) za kwotę:


..................... netto PLN (słownie: ……................................................................/100)
..................... brutto PLN (słownie: ……......................................................................../100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

w tym:

Pakiet 1
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 2
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 3
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 4
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 5
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

Pakiet 6
Cena przedmiotu zamówienia..................... netto PLN (słownie: ......................................./100)
Cena przedmiotu zamówienia ..................... brutto PLN (słownie: ................................./100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT ...% w wysokości...................%.

1. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowane przez nas przedmiot zamówienia posiadają odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
4. Termin gwarancji i rękojmi na aparaty wynosi ……….. m-cy. Minimalny okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, liczony od momentu zrealizowania i dokonania jego protokolarnego odbioru (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego). W okresie gwarancji wymaga się prowadzenie nieodpłatnego serwisu zamontowanych urządzeń.
Oświadczamy, iż pozostałe warunki gwarancji obejmują:
1. Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzeń – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
2. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: max 48 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia,
3. Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzone urządzenia – przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – do 10 dni roboczych. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający moż e naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia.
4. W przypadku 2-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
5. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzeń – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okres gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o liczbę dni wyłączenia sprzętu z eksploatacji.
6. Wymagane przeglądy gwarancyjne i naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Wykonawcy. Ostatni przegląd aparatów odbędzie się w ostatnim miesiącu gwarancyjnym.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na terenie kraju serwisu gwarancyjnego autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego przedmiotu zamówienia.
5. Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie:
Pakiet nr 1
a) Termin montażu podstaw stropowych – ………………………………..(nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….…………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 2
Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….…………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 3
a) Termin montażu podstaw stropowych – ………………………………..(nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….…………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 4
a) Termin montażu podstaw stropowych – ……………………………….. (nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ………….………………. ( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 5
a) Termin montażu podstaw stropowych – ……………………………….. (nie dłużej niż 4 tygodni od dnia podpisania umowy)
b) Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….………….( nie później niż 31 sierpnia 2013r)
Pakiet nr 6
Termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń kompletnych – ……………….………….(nie później niż 31 sierpnia 2013r)

6. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
7. Oferta składa się z n/w dokumentów:
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….

W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.



___________dnia________________

______________________________________________
Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

« Powrót do szczegółów zamówienia