Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opatrunków i automatycznych klipsownic

Numer zamówienia:

350/1/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 29.01.2013
EZ/350/1/2013/132


Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.

dotyczy: przetargu nieograniczonego nr EZ/350/1/2013 Zakup i dostawa opatrunków i automatycznych klipsownic


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.


PYTANIE
Pakiet 1
Czy Zamawiający wyłączy z pakietu 1 poz. 1 i 2 i stworzy z nich nowy pakiet? Umożliwi to zwiększenie konkurencji oraz złożenie korzystniejszej cenowo oferty.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę na wydzielenie pozycji nr 1 i 2 z pakietu nr 1.
Z pozycji nr 1 i 2 wydzielonych z pakietu nr 1 tworzy się pakiet nr 11.
Wobec powyższego zmieniają się zapisy dotyczące pakietu nr 1 i dokłada się zapisy dotyczące pakietu nr 11 w następujących punktach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1. W części V SIWZ w pkt. 3.2- Wiedza i doświadczenie- koryguje się wartość w pakiecie nr 1 i dodaje się wartość w pakiecie nr 11.
Pakiet nr 1- 104.000,00PLN
Pakiet nr 11- 52.000,00PLN

2. W części V SIWZ w pkt. 3.3- Aktualna umowa ubezpieczenia- koryguje się wartość w pakiecie nr 1 i dodaje się wartość w pakiecie nr 11.
Pakiet nr 1- 173.000,00PLN
Pakiet nr 11- 87.000,00PLN

3. W części VI SIWZ w pkt. 2.2- wykaz wykonanych dostaw- koryguje się wartość w pakiecie nr 1 i dodaje się wartość w pakiecie nr 11.
Pakiet nr 1- 104.000,00PLN
Pakiet nr 11- 52.000,00PLN

4. W części VI SIWZ w pkt. 2.3- Aktualna umowa ubezpieczenia- koryguje się wartość w pakiecie nr 1 i dodaje się wartość w pakiecie nr 11.
Pakiet nr 1- 173.000,00PLN
Pakiet nr 11- 87.000,00PLN

5. W części VIII Specyfikacji- wymagania dotyczące wadium- w pkt. 1. Zmienia się wysokość wadium dla pakietu nr 1 i wprowadza wartość wadium dla pakietu nr 11.
Wadium dla pakietu nr 1 – 3.200,00PLN
Wadium dla pakietu nr 11- 1.600,00PLN.

W tabeli stanowiącej załącznik do niniejszego pisma przedstawiono prawidłową treśc pakietu nr 1 i 11.

PYTANIE
Pakiet 1, poz. 1
Czy Zamawiający dopuści sterylny bezalkoholowy preparat do ochrony skóry zdrowej i uszkodzonej, zapewnia niepękającą barierę na skórze; działanie ochronne przez 72godziny , skuteczności ochrony skóry przed uszkodzeniem przez mocz/kał., atomizer, potwierdzony klinicznie?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza, jednakże nie wymaga.

PYTANIE
Pakiet 1, poz. 2
Czy Zamawiający dopuści skoncentrowany krem do ochrony skóry przed działaniem płynów oraz nietrzymaniem moczu/kału, zapewnia nawilżanie suchej i spierzchniętej skóry, bez zawartości tlenku cynku i alkoholu, działanie przez 24 godziny (aplikacja co3-4epizod nietrzymania moczu/kału), krem skuteczność potwierdzona klinicznie?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza, jednakże nie wymaga.

PYTANIE
Pakiet 7, poz. 1
Czy Zamawiający dopuści przezroczysty opatrunek żelowy z glikolu polipropylenowego, karboksymetylocelulozy i wody w formie ampułkostrzykawki, 15g?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza, jednakże nie wymaga.

PYTANIE
Dot. Pakietu nr 3, poz. 2:
Czy Zamawiający, dopuści zaoferowanie pakietu kompresów jałowych włókninowych tracheostomijnych o gramaturze 40g/m2? Pozostałe parametry zgodne z SIWZ.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza powyższe.

PYTANIE
Dot. Pakietu nr 4, poz. 2:
Czy Zamawiający mógłby doprecyzować jakiej jednostki miary oczekuje – czy op=50szt x 3kompresy czyli 150szt. kompresów x 10 000op?
Czy może nastąpiła omyłka pisarska i Zamawiający oczekuje 10 000op. kompresów pakowanych a’3szt. lub a’50szt.?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający miał na myśli kartonik w którym jest 50 listków po 3 szt zapakowane i takich kartoników 10.000.

PYTANIE
Dot. Pakietu nr 5, poz. 3:
Czy Zamawiający, dopuści zaoferowanie kompresów gazowych 17 nitkowych 8 warstwowych pakowanych a’20szt. nieprzewiązywanych, z odpowiednim przeliczeniem wymaganych ilości? Pozostałe parametry zgodne z SIWZ.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ, wymaga się asortymentu zgodnie z zapisami Specyfikacji.

PYTANIE
Dot. Pakietu nr 6:
Czy Zamawiający oczekuje, aby zaoferowane siatki opatrunkowe były w całości wykonane z materiału składającego się poliamidu oraz poliuretanu?

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza siatki wykonane z materiału składającego się poliamidu oraz poliuretanu.

PYTANIE
Dot. projektu umowy:
Czy za dni robocze w rozumieniu wzoru umowy będą uważane dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy?

ODPOWIEDŹ
Tak.

PYTANIE
Pakiet nr 4:
Poz. nr 2
Prosimy o dopuszczenie kompresów w opakowaniu 25 op x 2 szt z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę na powyższe z odpowiednim przeliczeniem ilości.

PYTANIE
Pakiet nr 4:
Poz. nr 1, 2
Prosimy o odstąpienie od wymogu zaoferowania kompresów posiadających etykiety umożliwiającą identyfikację produktu i nadające się do wklejania do dokumentacji medycznej. Oferowane przez naszą firmę kompresy gazowe sterylne wykonane z chłonnej gazy zgodnej z normą EN, oznaczone znakiem CE, proces walidacji zgodny z wymogami standardu Europejskiego EN 554, zakwalifikowane jako wyrób medyczny klasy IIa reguły 7, posiadają wszystkie niezbędne dane na opakowaniu, począwszy od nr katalogowego, rodzaju sterylizacji, rozmiaru, nr LOT

ODPOWIEDŹ
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ.

PYTANIE
Prosimy o dodanie w umowie w § 3 zapisu
„Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”
Prosimy o uwzględnienie w/w zapisu w treści umowy ponieważ nieczytelne zamówienia znacznie opóźniają dostawę produktów ważnych dla zdrowia i życia.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na podawanie kodów w zamówieniu.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 3 ust. 2,3

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie zaproponowanej zmiany. Wskazane postanowienia dotyczą obowiązków wykonawców, których spełnienie wpływać będzie na prawidłowość korzystania dostarczanych przedmiotów przez użytkowników.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 7 ust. 1 lit b

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie zaproponowanej zmiany. Wykonawca nie realizując w należyty sposób umowy musi się liczyć z naliczeniem z tego tytułu kar umownych przez Zamawiajacego.

PYTANIE
Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 7 ust. 3 i 4
W przypadku nie dostarczenia zamówienia części przedmiotu umowy Sprzedający upoważnia Kupującego do dokonania zakupu części przedmiotu umowy w ilości zamówionej u innego Sprzedającego i obciążenie Sprzedającego różnicą w cenie/kosztach.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie zaproponowanej zmiany, gdyż nie wprowadza ona nic nowego do umowy, a ponadto propozycja zmiany jest niejednoznaczna. Dodatkowo należy wskazać, że dotychczasowe brzmienie w odpowiedni sposób zabezpiecza interesy Zamawiającego.

PYTANIE
Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 9 ust. 1

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie wskazanego postanowienia, gdyż w odpowiedni sposób zabezpiecza ono interesy Zamawiającego.


PYTANIE
dotyczy pakietu 10, pozycja 1
Prosimy Zamawiającego o umożliwienie wystartowania, z jednorazową klipsownicą aplikującą 15 dużych klipsów z jednoczenym przeliczeniem ilość oferowanych klipsownic względem minimalnej wymaganej ilości klipsów, poniżej propozycja:
8 klipsownic x 20 klipsów = 160 klipsów
160 klipsów/15 klipsów = 11 szt. klipsownic
Proponowane rozwiązanie może okazać się korzystniejsze dla Zamawiającego gdyż nie w każdym zabiegu jest wykorzystywana max ilość 20 klipsów a Zamawiający będzie miał dodatkowo 3 szt klipsownic na stanie.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza powyższe, jednakże nie wymaga.

PYTANIE
dotyczy pakietu 10, pozycja 2
Prosimy Zamawiającego o umożliwienie wystartowania z klipsownicą o długości ramienia 17 cm. Umożliwi to zaoferowanie Zamawiającemu najwyższej jakości produktu w korzystnej cenie.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza powyższe, jednakże nie wymaga.

PYTANIE
dotyczy pakietu 10, pozycja 3
Prosimy zamawiającego o umożliwienie wystartowania z klipsownicą o długości ramienia około 10,5 cm i długości zamkniętego klipsa 3,7mm. Umożliwi to zaoferowanie Zamawiającemu najwyższej jakości produktu w korzystnej cenie.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza powyższe, jednakże nie wymaga.

W związku ze zmianą treści Specyfikacji zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.

Składanie ofert do dnia 22.02.2013 do godziny 09.00
Otwarcie ofert w dniu 22.02.2013 o godz. 10.00.




Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna





Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia