Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych oraz świadczenie usług pralniczych.

Numer zamówienia:

350/9/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

29/01/2013 S20 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
PL-Poznań: Różne usługi
2013/S 020-031197
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 228850644
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 228850698
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dzierżawa bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych oraz świadczenie usług pralniczych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, ul. Łąkowa w Poznaniu.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie i wykonywanie na rzecz Zamawiającego następujących usług:
a) dzierżawa bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych w zakresie określonym w załączniku nr 7 do SIWZ i zgodnym z treścią oferty Wykonawcy.
b) pranie dzierżawionej bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych wraz z jej naprawą obejmującą: łatanie niewielkich dziurek, zszywanie rozprutych szwów, przyszywanie guzików oraz usługę maglowania i transportu do i od Zamawiającego,
c) pranie bielizny będącej własnością Zamawiającego wraz z jej naprawą obejmującą: przyszywanie guzików, kieszeni, zszywanie rozprutych szwów, estetyczne termiczne łatanie niewielkich dziurek, przyszywanie tasiemek do bielizny operacyjnej (różnej), zszywanie mankietów, przyszywanie uszkodzonych zamków w odzieży, która je posiada, obrębianie dziurek itp. oraz wywabianie plam, usługę prasowania lub maglowania i transportu do i od Zamawiającego,
Ilość łóżek oraz orientacyjne potrzeby bielizny do zabezpieczenia oddziałów oraz jej asortyment określa załącznik nr 7. Bielizna szpitalna określona wg załącznika nr 7 stanowi własność Wykonawcy usługi i jest Zamawiającemu wydzierżawiana, a bielizna określona wg załącznika nr 8 stanowi własność Zamawiającego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
98300000, 98310000, 39518000, 39512000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie i wykonywanie na rzecz Zamawiającego następujących usług:
a) dzierżawa bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych w zakresie określonym w załączniku nr 7 do SIWZ i zgodnym z treścią oferty Wykonawcy.
b) pranie dzierżawionej bielizny pościelowej, piżam, koszul operacyjnych wraz z jej naprawą obejmującą: łatanie niewielkich dziurek, zszywanie rozprutych szwów, przyszywanie guzików oraz usługę maglowania i transportu do i od Zamawiającego,
c) pranie bielizny będącej własnością Zamawiającego wraz z jej naprawą obejmującą: przyszywanie guzików, kieszeni, zszywanie rozprutych szwów, estetyczne termiczne łatanie niewielkich dziurek, przyszywanie tasiemek do bielizny operacyjnej (różnej), zszywanie mankietów, przyszywanie uszkodzonych zamków w odzieży, która je posiada, obrębianie dziurek itp. oraz wywabianie plam, usługę prasowania lub maglowania i transportu do i od Zamawiającego,
Ilość łóżek oraz orientacyjne potrzeby bielizny do zabezpieczenia oddziałów oraz jej asortyment określa załącznik nr 7. Bielizna szpitalna określona wg załącznika nr 7 stanowi własność Wykonawcy usługi i jest Zamawiającemu wydzierżawiana, a bielizna określona wg załącznika nr 8 stanowi własność Zamawiającego.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wymagana kwota wadium 35 000,00 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatnośc 30 dni, po otrzymanieu faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
Zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarno-Epidemiologicznej o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralniczych dla szpitali oraz że pralnia posiada barierę higieniczną.
Oświadczenie o spełnieniu warunku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 1 000 000,00 PLN.
Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia, zrealizowanemu w na rzecz placówki służby zdrowia oraz wartością na kwotę minimum 1 500 000,00 PLN.
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełni.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
350/9/2013.
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.3.2013 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 48 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 7.3.2013 - 10:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
j.w.
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołania składa się z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r nr 113 poz. 759 z późn. zm.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
j.w.
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
25.1.2013
• O TED |
• Pomoc |
• Mapa witryny |
• Kontakt |
• Ważna informacja prawna

« Powrót do szczegółów zamówienia