Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite

Numer zamówienia:

350/7/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany załącznik nr 5 wzór umowy

Załącznik nr 5 do SIWZ



UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/7/2013

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) w dniu ................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
.............................................................................................................,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako: _______________________________________, zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w ..................................................................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................

została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1

1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/7/2013 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2
Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antivirus „NOD32” Suite w ilości 800 licencji. Umowa dotyczy ochrony: stacji roboczych + serwerów + konsoli administracyjnych.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w zakresie zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w siwz oraz z ofertą Wykonawcy z dnia ............. r.
3. Okres obowiązywania umowy - okresie 12 miesięcy tj. 14.02.2013r – 13.02.2014r.
§ 4
1. Całkowita wartość przedmiotu umowy wynosi: netto: _______________ PLN
(słownie: __________________________ złotych ___/100)
Brutto: _______________ PLN
(słownie: __________________________ złotych ___/100)
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki 23 % w kwocie __________ PLN.
2. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość umowy określona w ust. 1 niniejszego paragrafu nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
3. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy.
5. Jako dzień zapłaty Strony ustalają dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w realizacji umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,3 % wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) w razie niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie Oprogramowania będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
6. Za każdy dzień opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia, którym mowa w §4 ust. 1, Wykonawca może żądać od zamawiającego odsetek ustawowych.

§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego:
- mgr inż. Dariusz Kowalczyk – Z-ca Kierownika Działu Informatyki, tel. 61/88 50 883,
– mgr inż. Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz – Kierownik Działu Informatyki, tel. 61/88 50 678,
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 7

1. W terminie 7 dni od dnia zrealizowania umowy zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu, podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Osobami upoważnionymi do podpisania protokołu odbioru są:
a)ze strony Zamawiającego :
- mgr inż. Dariusz Kowalczyk – Z-ca Kierownika Działu Informatyki, tel. 61/88 50 883,
– mgr inż. Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz – Kierownik Działu Informatyki, tel. 61/88 50 678,

b) ze strony Wykonawcy: ..................................................................
.........................................................................................................................................

2. W przypadku stwierdzenia wad w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §4 ust. 1. Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad będzie stanowić podstawę do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
§ 8
1. Wykonawca oświadcza, że posiada, prawo do oferowania na rynku polskim Oprogramowania będącego przedmiotem umowy. Zobowiązania w stosunku do właściciela praw autorskich do oprogramowania precyzuje odrębne porozumienie pomiędzy Wykonawcą a Autorem.
2. Oprogramowanie będące przedmiotem Umowy są chronione prawem autorskim wynikającym z przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 roku nr 90, poz.631 ze zmianami) Wykonawca i Zamawiający zobowiązują się solidarnie do respektowania tego prawa niezależnie od powstałych okoliczności.

§ 9
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany niniejszej umowy mogą mieć miejsce, tylko w zakresie przewidzianym dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
5. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Wykonawca: Zamawiający:

« Powrót do szczegółów zamówienia