Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa odczynników do biologii i diagnostyki molekularnej

Numer zamówienia:

350/30/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 25.04.2013
EZ/350/30/2013/552



Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr EZ/350/30/2013 Zakup i dostawa odczynników do biologii molekularnej i hodowli komórkowej.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.

PYTANIE
Proszę o wydzielenie z pakietu nr 1 pozycji: 35,36,57 - dotyczą one syntezy oligonukleotydów. Ze względu na specyfikę tej syntezy, wydzielenie wymienionych pozycji zwiększy konkurencyjność składanych ofert oraz ułatwi zamawiającemu składanie zapotrzebowania
ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę na wydzielenie pozycji nr 35, 36, 37 z pakietu nr 1.
Z pozycji tych tworzy się pakiet nr 12.
W związku ze zmianą ilości pakietów zmianie ulegają zapisy SIWZ:


W części VI SIWZ zapis dotyczący pakietu nr 12 otrzymuje brzmienie:

V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum :
Pakiet nr 1- 100.000,00PLN
Pakiet nr 2- 51.000,00PLN
Pakiet nr 3-4.400,00PLN
Pakiet nr 4- 6.600,00PLN
Pakiet nr 5- 14.900,00PLN
Pakiet nr 6- 21.000,00PLN
Pakiet nr 7- 4.700,00PLN
Pakiet nr 8- 1.400,00PLN
Pakiet nr 9- 52.000,00PLN
Pakiet nr 10- 240,00PLN
Pakiet nr 11- 310,00PLN
Pakiet nr 12- 45.000,00PLN

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:

 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :

Pakiet nr 1- 210.000,00PLN
Pakiet nr 2- 85.000,00PLN
Pakiet nr 3-7.300,00PLN
Pakiet nr 4- 11.000,00PLN
Pakiet nr 5- 24.000,00PLN
Pakiet nr 6- 36.000,00PLN
Pakiet nr 7- 7.900,00PLN
Pakiet nr 8- 2.400,00PLN
Pakiet nr 9- 88.000,00PLN
Pakiet nr 10- 400,00PLN
Pakiet nr 11- 500,00PLN
Pakiet nr 12- 90.000,00PLN

 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.


Część VI pkt. 1 w zakresie pakietu nr 11 otrzymuje brzmienie:

2 Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowemu zamówieniu na kwotę minimum:
Pakiet nr 1- 100.000,00PLN
Pakiet nr 2- 51.000,00PLN
Pakiet nr 3-4.400,00PLN
Pakiet nr 4- 6.600,00PLN
Pakiet nr 5- 14.900,00PLN
Pakiet nr 6- 21.000,00PLN
Pakiet nr 7- 4.700,00PLN
Pakiet nr 8- 1.400,00PLN
Pakiet nr 9- 52.000,00PLN
Pakiet nr 10- 240,00PLN
Pakiet nr 11- 310,00PLN
Pakiet nr 12- 45.000,00PLN

3 Aktualną umowę ubezpieczenia - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż :
Pakiet nr 1- 210.000,00PLN
Pakiet nr 2- 85.000,00PLN
Pakiet nr 3-7.300,00PLN
Pakiet nr 4- 11.000,00PLN
Pakiet nr 5- 24.000,00PLN
Pakiet nr 6- 36.000,00PLN
Pakiet nr 7- 7.900,00PLN
Pakiet nr 8- 2.400,00PLN
Pakiet nr 9- 88.000,00PLN
Pakiet nr 10- 400,00PLN
Pakiet nr 11- 500,00PLN
Pakiet nr 12- 90.000,00PLN



VIII. Wymagania dotyczące wadium.

1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości podanej poniżej dla każdego pakietu:

Numer pakietu Kwota wadium zł.
1. 3.500,00PLN
11 1.400,00PLN

Jednocześnie koryguje się wartość wadium dla pakietu nr 8. Winna ona wynosić 40,00PLN

W związku ze zmianą treści Specyfikacji zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.

Składanie ofert do dnia 20.05.2013 do godziny 09.00
Otwarcie ofert w dniu 20.05.2013 o godz. 10.00.


UWAGA:

Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszej modyfikacji.





Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych


inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna





























Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia