Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Prowadzenie usług pocztowych na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

350/43/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.


DOTYCZY: PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 350/43/2013.

Prowadzenie usług pocztowych na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 8-850-500
fax. 8-52-19-48
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy – patrz załącznik nr 10.
7. Płatność- do 30 dni od dnia otrzymania faktury. Faktury wystawiane będą za dany miesiąc, na końcu każdego miesiąca rozliczeniowego.

III. Opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie usług pocztowych na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii

1. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
64.11.00.00-0; 64.11.20.00-4; 64.11.30.00-1

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu o charakterze powszechnym polegających na:
1) Przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno priorytetowych jak i ekonomicznych, od poniedziałku do piątku, tj.
-przesyłek listowych nierejestrowanych (w tym list zwykły)
-przesyłek rejestrowanych (w tym: list polecony, list polecony i paczka pocztowa ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru)
-usługi pocztowe komplementarne do przesyłek rejestrowych
-zwrot przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom
-przesyłki w kopertach wszystkich formatów i kolorów
2) Odbiór przesyłek na załączonych wzorach druków sporządzanych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony jest dla odbiorcy a kopia dla nadawcy:( pieczątki potwierdzające odbiór na każdej ze stron spisu), wg wzorów Wykonawcy stanowiących załączniki do umowy.
- opłata przesyłek w formie pieczątki potwierdzającej zawarcie umowy w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej, na stronie adresowej przesyłek
- oznaczenie rodzaju przesyłki pieczątkami (polecony, priorytet, za potwierdzeniem odbioru)
3. Opłata za usługę następuje z dołu
1)Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Nadawcę, bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu
2)za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy,
3)podstawą rozliczeń finansowych jest ustalona na podstawie obowiązujących w dniu nadania cenników, suma opłat za:
-nadane przesyłki stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych
-przesyłki rejestrowane zwracane do Nadawcy stwierdzone na podstawie dokumentów oddawczych,
-faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji niniejszej umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego,
-należności wynikające z faktur VAT Nadawca regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 30 dni od daty jej wystawienia.

Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach
określonych w powszechnie obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w szczególności:
a) ustawie z dnia 23 listopad 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., Nr 1529 ) zwane dalej Prawo pocztowe,
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków
wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 5, poz. 34 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie
reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i
przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.),
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. Nr 267),
e) międzynarodowych przepisów i regulaminów pocztowych,
f) regulaminów obowiązujących u Wykonawcy, regulujących świadczenia objęte przedmiotem zamówienia.
Umowa zostanie zawarta w okresie 24 miesięcy lub do czasu wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację umowy tj. kwoty 786 206,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt sześć tysięcy dwieście sześć złotych 00/100)
Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem 1 miesięcznego
okresu wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.
W razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodującej, że wykonanie umowy
nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć z chwilą zawarcia
umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia
wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać
jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi polegającej na przyjmowaniu,
przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych o wadze do 350 g i powyżej 350 g,
paczek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesyłek nie doręczonych w obrocie
krajowym i zagranicznym, na podstawie cennika usług.
Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania i rozpatrywania reklamacji usług od Zamawiającego.
W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego,
Prawa pocztowego oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),
Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikłych na tle realizacji umowy jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy do przekazania Zamawiającemu cennika usług pocztowych będących przedmiotem zamówienia.
UWAGA:
Wyłącznie na potrzeby dokonania przez Zamawiającego porównania i oceny ofert w zakresie ceny, dla jej wyliczenia przez Wykonawców należy przyjąć w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ilości wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ:
Wykaz przesyłek pocztowych wysyłanych przez Zamawiającego zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, jest wykazem szacunkowym. Zamawiający zastrzega, że ilość przesyłek może ulec zmianie i będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie w przypadku nie zrealizowania przez Zamawiającego podanych szacunkowych ilości.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .

Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne




5. zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnieniu warunków
 Oświadczenie o spełnieniu warunków
2

Aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe
3. Dokumenty wyszczególnione w pkt V Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
4. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp. Wymagany dokument
1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
2 Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3 Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w rt. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
5. Inne wymagane dokumenty:

Lp. Wymagany dokument
1 Formularz ofertowy
2 Formularz cenowy
3 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
4 Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
5 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informacja, że nie należy do grupy kapitałowej.
6
Cennik usług obowiązujący na dzień składania ofert

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Na podstawie art. 27 ustawy – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej Zamawiającego.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy stosuje się odpowiednio.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- pod względem merytorycznym –Kierownik kancelarii – Zenon Pajczyk tel. 61/88 50 625,
- pod względem formalno/prawnym: dział zamówień publicznych i zaopatrzenia: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, tel. 61/ 88 50 911, 61/ 88 50 644; fax. 61/88 50 698,

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

IX. Termin związania oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
9. Wszystkie strony oferty winny być połączone (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
11. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

12. Składanie ofert:
1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawcy oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony 350/43/2013 – Prowadzenie usług pocztowych
Nie otwierać przed ........................................../data otwarcia ofert/

Każda oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.

2. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony powyżej i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 350/43/2013 – Prowadzenie usług pocztowych

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.04.2013 r. do godz. 0900.
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
a. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2013 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
b. Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
c. Oferty zostaną sprawdzone pod kątem zgodności z przepisami ustawowymi i specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
d. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.

e. Zamawiający poprawia w ofercie:
-oczywiste omyłki pisarskie,
-oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
-inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona

Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

f. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą Ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją FORMULARZA OFERTOWEGO, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy ramowej (załącznik nr 5 do siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
6. Do rozliczeń za realizację zamówień cząstkowych stosowana będzie cena jednostkowa netto za poszczególne usługi.
7. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
a. błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
b. błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
c. rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe
wynikające z ich poprawienia.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

A) Cena 100%

---------------------------------------------
Razem 100%
A) Ilość punktów w kryterium „cena” zostanie wyliczona wg wzoru:


Cena minimalna z ofert ważnych
A = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty

A – ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena”


Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art.. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.


XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 5 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94.ustawy.

Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy ramowej, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy.

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
zaopatrzenie@wco.pl, strona internetowa www.wco.pl

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXVI. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy, stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy oraz innych obowiązujących przepisów prawa.

Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

Poznań, dnia 02.04.2013r Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa

dr n. med. J. Jerzy Mazurek
DYREKTOR

Załącznik nr 1 do SIWZ
….............................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ….....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres ul…........................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
Telefon…............................................................................................................................................
fax…...................................................................................................................................................
NIP…..................................................................................................................................................
REGON…..........................................................................................................................................
Email…...............................................................................................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania…..................................................................................................................................
tel…....................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Prowadzenie usług pocztowych na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: prowadzenie usług pocztowych na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii
1. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
2. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:

Wartość całkowita zamówienia, obejmująca 24- miesięczny okres obowiązywania umowy, określamy na kwotę:
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

3.Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego. Płatność z dołu.
4. Termin realizacji – 24 miesięcy
5. Zobowiązujemy się do prowadzenia usług pocztowych dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii na warunkach podanych w siwz.
6. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
8. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
9. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
10. Oświadczam/y/ iż jestem/śmy upoważniony/ni do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
11. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ….................... stron.
….......................,dn….............. ……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)




























Załącznik nr 2
Zestawienie 24 miesięczne wg masy, ilości i wartości
(wyłącznie w celu porównania złożonych ofert)


Wykaz usług Szacunkowe ilości
do porównania ofert Cena
jednostkowa
PLN Wartość
PLN
1. Przesyłki listowe
1.1 Przesyłki listowe nierejestrowane zwykłe (ekonomiczne)
1.1.1 ekonomiczne
a) krajowe gabaryt A
do 350g 14056
od 350g - 1000g 7027
od 1000g - 2000g 2341
b) krajowe gabaryt B
do 350g 302
od 350g - 1000g 150
od 1000g - 2000g 50
c) zagraniczne
do 350g 150
od 350g - 1000g 75
od 1000g - 2000g 25
1.1.2 priorytetowe
a) krajowe gabaryt A
do 350g 567
od 350g - 1000g 283
od 1000g - 2000g 95
b) krajowe gabaryt B
do 350g 92
od 350g - 1000g 45
od 1000g - 2000g 15
c) zagraniczne
do 350g 19
od 350g - 1000g 10
od 1000g - 2000g 3
1.2 Przesyłki polecone
1.2.1 polecone ekonomiczne
a) krajowe gabaryt A
do 350g 6724
od 350g - 1000g 3362
od 1000g - 2000g 1120
b) krajowe gabaryt B
do 350g 567
od 350g - 1000g 283
od 1000g - 2000g 94
c) zagraniczne
do 350g 72
od 350g - 1000g 36
od 1000g - 2000g 12
1.2.2 priorytetowe
a) krajowe gabaryt A
do 350g 524
od 350g - 1000g 261
od 1000g - 2000g 87
b) krajowe gabaryt B
do 350g 34
od 350g - 1000g 17
od 1000g - 2000g 5
c) zagraniczne
do 350g 25
od 350g - 1000g 12
od 1000g - 2000g 5
2. Paczki
2.1 Paczki pocztowe ekonomiczne krajowe gabaryt A 176
2.2 Paczki pocztowe ekonomiczne krajowe gabaryt B 24
2.3 Paczki pocztowe priorytetowe krajowe gabaryt A 2
3. Przesyłki reklamowe kopertowane 439624
4. Przesyłki pobraniowe z przekazaniem kwoty 634
5. Usługi potwierdzenia odbioru 2054
SUMA do porównania ofert

Opis usług
Przesyłki listowe:
Gabaryt A - min 9 x 14mm, max wys. 2cm,
długość 32,5cm szerokość 23cm
do 350g
od 350g - 1000g
od 1000g - 2000g

Gabaryt B - jeżeli jeden z wymiarów przekracza min. wysokość 2 cm i szer. 23cm, największy wymiar nie może przekroczyć 60cm
do 350g
od 350g - 1000g
od 1000g - 2000g

Paczki:
Gabaryt A -
minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140mm;
maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600mm, szerokość 500 mm, wysokość 300mm
Gabaryt B -
minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600mm, szerokość 500mm, wysokość 300mm;
maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000mm, przy czym największy wymiar nie może przekraczać 1500mm











Załącznik nr 3 do specyfikacji
---------------------------------------------
(pieczęć Wykonawcy)



OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
……………………………………………………………………………………………………………
I. Oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda ta lub obowiązek do zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1a. wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10. wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
11. wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.



Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.

..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy


















Załącznik nr 4 do SIWZ
…………………………………………………
(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
.......................................................................................................................................................


Składam/my w imieniu firmy:
…………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................


…………………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy







Załącznik nr 5 do SIWZ

Umowa nr 350/43/2013
Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) w dniu ................ pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
_______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako : _______________________________________ , zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez _______________________________________________ pod numerem _____________________________
z siedzibą w .................................(nr kodu...........), ul. ......................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:
Nadawca oświadcza, że na dzień zawarcia niniejszej umowy nie uległy zmianie dane, które miałyby wpływ na ważność niniejszej umowy i są zgodne z dokumentami przedstawionymi na okoliczność jej zawarcia.

§ 1
1. Przedmiotem umowy jest przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie niżej wymienionych usług pocztowych, opłaconych w formie z dołu:
1) w obrocie krajowym i zagranicznym ekonomicznych i priorytetowych:
a) przesyłek listowych nierejestrowanych,
b) przesyłek listowych rejestrowanych,
c) paczek pocztowych,
2) w obrocie krajowym:
a) paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych,
a także za przesyłki rejestrowane zwracane do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
2. Przez opłatę z dołu należy rozumieć opłatę w całości wniesioną przez Zamawiającego, bezgotówkowo, poprzez polecenie przelewu w terminie późniejszym niż:
1) nadanie przesyłek,
2) odbiór przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości
ich doręczenia/wydania odbiorcy,
z uwzględnieniem zasad rozliczania i regulowania należności, o których mowa w § 3.

§ 2
Warunkiem zastosowania formy opłaty z dołu jest wykonanie przez Zamawiającego czynności polegających na:
1) nadawaniu przesyłek w wyznaczonej placówce pocztowej wskazanej w Załączniku nr 1.
2) odbieraniu przesyłek rejestrowanych zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości
ich doręczenia odbiorcy,
3) adresowaniu, oznakowaniu i opakowaniu przesyłek listowych (z wyłączeniem przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością) zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 2
4) wypełnieniu przeznaczonych dla Nadawcy części w formularzach adresowych,
5) umieszczeniu oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści:



.........................................
( nazwa placówki pocztowej wskazanej w Załączniku nr 1)
a) w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej, na stronie adresowej przesyłek listowych (z wyłączeniem przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością w obrocie krajowym) ,
b) w górnym prawym rogu na stronie adresowej paczek pocztowych, paczek pocztowych PLUS,
– w przypadku korzystania przez Zamawiającego z nalepek adresowych nakładu Wykonawcy.
Dodatkowo na nalepce adresowej w polu „Opłata” Zamawiający umieszcza napis „Opłata pobrana - Umowa ”,
c) we wskazanym przez Wykonawcę miejscu na nalepce adresowej dla paczek pocztowych, paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych,– jeżeli Zamawiający uzyska zgodę na stosowanie nalepek adresowych własnego nakładu,
6) umieszczeniu na nalepce adresowej do przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością w obrocie krajowym informacji o wniesieniu opłaty za przesyłkę w polu „Opłata” napisu „UMOWA Nr .............. z dnia ................... ”,

7) nadawaniu przesyłek, których zawartość stanowią wyłącznie materiały własne oraz nie załączaniu do przesyłek żadnych materiałów pochodzących od osób trzecich, a w szczególności reklamowych, informacyjnych, promocyjnych i innych,
8) sporządzaniu w dwóch egzemplarzach, zaopatrzonych w informacje o Zamawiającym, formie opłaty, numerze i dacie zawartej umowy, z których oryginał przeznaczony jest dla pocztowej placówki nadawczej:
a) pocztowej książki nadawczej - dla przesyłek rejestrowanych, wpisując każdą przesyłkę kolejno w oddzielną pozycję czytelnie, zgodnie z określeniem kolumn, zaznaczając w kolumnie „uwagi”:
 usługi komplementarne (np. „P.O.” - dla przesyłek z potwierdzeniem odbioru),
 kategorię przesyłki w przypadku przesyłek priorytetowych – używając skrótu „PR”,
 gabaryt w przypadku przesyłek w gabarycie B używając skrótu „B”,
b) zestawienia zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 - dla przesyłek nierejestrowanych.
W przypadku dokonania błędnego wpisu i jego poprawienia bądź wykreślenia, Zamawiający poświadcza ten fakt składając obok swój podpis,
9) nadawaniu przesyłek w stanie uporządkowanym tj. przekazaniu przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku:
a) rejestrowanych – według kolejności wpisów w pocztowej książce nadawczej, dokonywanych z uwzględnieniem podziału na: poszczególne rodzaje usług, przesyłki krajowe i zagraniczne, ekonomiczne i priorytetowe,
b) nierejestrowanych – w podziale wynikającym z zestawienia, o którym mowa w pkt 8 ) ppkt b).




§ 3
Strony ustalają następujące zasady rozliczania i regulowania należności:
1) za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy,
2) podstawą rozliczeń finansowych jest ustalona na podstawie obowiązujących w dniu nadania cenników, suma opłat za:
a) nadane przesyłki pocztowe wymienione w § 1 ust. 1 stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych
b) przesyłki rejestrowane zwracane do Zamawiającego , stwierdzona na podstawie dokumentów oddawczych,
3) cenniki o których mowa w pkt. 2) są dostępne za pośrednictwem: strony internetowej Wykonawcy komórek handlowych jednostek organizacyjnych Wykonawcy oraz w każdej placówce pocztowej Wykonawcy,
4) faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji niniejszej umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego,
5) należności wynikające z faktur VAT Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 30 dni od daty jej wystawienia. Na przelewie Zamawiający zobowiązany jest określić tytuł wpłaty "wpłata za fakturę VAT nr ……..., umowa nr ................... „.
6) Faktury, o których mowa wyżej wystawione i wysyłane będą w zależności od dokumentów nadawczych i odbiorczych na adresy:

a) Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15
61-866 Poznań

b) Wojewódzki Ośrodek Koordynujący
Ul. Garbary 15
61-866 Poznań

7) za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy,
8) za nieterminowe regulowanie należności Wykonawca naliczać będzie odsetki w wysokości ustawowej. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy faktury VAT co najmniej 7 dni przed terminem płatności, na pisemny wniosek Zamawiającego, odsetki będą liczone od 8 dnia od daty dostarczenia faktury,
9) w przypadku zalegania przez Zamawiającego z płatnościami, przez okres dłuższy niż 21 dni
od wskazanego w pkt. 5) terminu zapłaty, usługi będą realizowane z zastosowaniem formy opłaty z góry na ogólnie obowiązujących zasadach, począwszy od następnego okresu rozliczeniowego.
10) powrót do formy płatności z dołu nastąpi po uregulowaniu zaległych należności wraz z ustawowymi odsetkami, począwszy od następnego okresu rozliczeniowego.
11) Strony ustalają, że faktury VAT będą:
- wystawiane i przesyłane na adres Zamawiającego wskazany w §3 ust. 6 umowy
12) zmiana zasad wystawiania i przesyłania faktur VAT, określonych w pkt. 11), nie wymaga aneksowania umowy, pod warunkiem pisemnego powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy.
13) Wartość progowa umowy w okresie jej trwania nie przekroczy kwoty 786. 206,00 złotych brutto.
Słownie: siedemset osiemdziesiąt sześć tysięcy dwieście sześć 00/100)
14) Obowiązek kontrolowania wartości progowej umowy, o której mowa w ust. 13 leży po stronie Zamawiającego.

§ 4
Jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki.





§ 5
Umowa może być rozwiązana przez każdą ze Stron w formie pisemnej, z obowiązkiem dokonania płatności za czynności będące w toku wynikające z wykonania umowy:
1) w terminie natychmiastowym, w przypadku niedotrzymania warunków niniejszej umowy, lub w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy przepisów podatkowych i przepisów prawnych regulujących działalność pocztową, jeżeli wejście w życie tych przepisów uniemożliwi realizację umowy,
2) z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, bez podania powodów.
§ 6
1. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się
o zmianach dotyczących określonych w umowie nazw, adresów, osób do kontaktu, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy do korespondencji wskazane w ust. 2, każda ze Stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej Strony o zmianie swego adresu. Każda ze Stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu.
2. Strony ustalają, że ich aktualne adresy do korespondencji są następujące:
Wykonawca:
................................

Zamawiający:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań

3. W zakresie realizacji umowy, Strony ustalają następujące osoby do kontaktu:
Wykonawca:
...........................................
Zamawiający:
Zenon Pajczyk, Kierownik Kancelarii, Tel. 61/88 50 625

§ 7
1. Wykonawca zastrzega, że zapisy niniejszej umowy, informacje oraz materiały przekazywane lub wytworzone w trakcie realizacji umowy, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Poczty w rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy naniesiono na nich stosowną klauzulę.
2. Przekazanie, ujawnienie, kopiowanie lub wykorzystanie przez Zamawiającego informacji, o których mowa w ust. 1 w zakresie niezgodnym z celem zawarcia niniejszej umowy stanowi zagrożenie dla istotnych interesów Wykonawcy.
3. Każde zachowanie Zamawiającego spełniające przesłanki ust. 2 i art. 11 wymienionej ustawy, wiąże się z odpowiedzialnością cywilną lub karną określoną w art. 18 i art. 23 powołanej ustawy.
4. Zakazy, o których mowa w ust. 1 nie dotyczą informacji ujawnianych w związku z wymogami ustawowymi, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
5. Wszelkie spory wynikające z realizacji Umowy będą podlegały rozstrzygnięciu przez sąd powszechny w Poznaniu
§ 8
1. Strony oświadczają, iż zasady korzystania z usług pocztowych wymienionych w § 1 ust. 1 odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania tych usług, uprawnienia Zamawiającego i adresata oraz procedury reklamacyjne określają niżej wymienione akty prawne:
a) ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków
wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 5, poz. 34 z późn. zm.),
c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie
reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i
przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.),
d) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. Nr 267,,
e) międzynarodowych przepisów i regulaminów pocztowych,
f) regulaminów obowiązujących u Wykonawcy, regulujących świadczenia objęte przedmiotem zamówienia.

2. Nadawca oświadcza, że zapoznał się z przepisami wskazanymi w ust.1.
3. Do świadczenia usług, o których mowa w § 1 ust. 1 mają zastosowanie przepisy wskazane w ust.1, obowiązujące w dniu nadania przesyłek.
4. Zmiana przepisów wskazanych w ust. 1 nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, pod warunkiem ich opublikowania odpowiednio w Dzienniku Ustaw lub na stronie internetowej Wykonawcy.

§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i Prawa pocztowego oraz Prawa Zamówień Publicznych.

§ 10
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w § 3 pkt 12, § 6 oraz § 8 ust. 4 niniejszej umowy.

§ 11
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony 24 miesięcy tj. od dnia .............. do .....................
2. W przypadku wygaśnięcia umowy lub jej rozwiązania, Strony zobowiązują się do dokonania, w terminie 2 miesięcy od zakończenia obowiązywania umowy, rozliczenia liczby nadanych/zwróconych przesyłek oraz zastosowanych opłat, a w razie potrzeby również do zwrotu kwot nienależnych wynikających z takiego rozliczenia na podstawie wystawionych przez Pocztę faktur korygujących VAT.

§ 12
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
Załączniki:
nr 1, 1A–Wykaz operacyjny.
nr 2– Wymagania w zakresie adresowania i opakowania przesyłek listowych (z wyłączeniem przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością) i przesyłek reklamowych.
nr 3– Wzór „Zestawienia ilościowo - wartościowego przesyłek w obrocie krajowym nadanych w dniu …….” i „Zestawienia ilościowo - wartościowego przesyłek w obrocie zagranicznym nadanych w dniu …….”
Zamawiający Wykonawca




Załącznik nr 1
do umowy nr ......................
WYKAZ OPERACYJNY
Zestawienie jednostek ZAMAWIAJĄCEGO oraz odpowiadających im placówek nadawczych WYKONAWCY

Jednostka organizacyjna ZAMAWIAJĄCEGO Jednostka organizacyjna WYKONAWCY - przyjmująca przesyłki w ramach umowy
L.p. Nazwa jednostki organizacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO Siedziba (kod pocztowy, miejscowość) Adres (ulica,nr) Punkt Pocztowy/Urząd Pocztowy Siedziba (kod pocztowy, miejscowość) Adres (ulica,nr)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Poznań 61-866 ul. Garbary 15
Wojewódzki Ośrodek Koordynujący
Poznań 661-866

ul. Garbary 15








Załącznik nr 1A
do umowy nr .............................
Zestawienie placówek WYKONAWCY wydających przesyłki awizowane/doręczających zwroty

Jednostka organizacyjna ZAMAWIAJĄCEGO Jednostka organizacyjna WYKONAWCY - wydająca/doręczająca przesyłki zwrócone w ramach umowy (przesyłki listowe) Jednostka organizacyjna WYKONAWCY - wydająca/doręczająca przesyłki zwrócone w ramach umowy (paczki pocztowe)
L.p. Nazwa jednostki organizacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO Siedziba (kod pocztowy, miejscowość) Adres (ulica,nr) Punkt Pocztowy/Urząd Pocztowy Siedziba (kod pocztowy, miejscowość) Adres (ulica,nr) Punkt Pocztowy/Urząd Pocztowy Siedziba (kod pocztowy, miejscowość) Adres (ulica,nr)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13





Załącznik nr 2
do umowy nr ...................

Wymagania w zakresie adresowania i opakowania przesyłek listowych

Wymagania w zakresie adresowania i opakowania przesyłek listowych (z wyłączeniem przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością) i przesyłek reklamowych określone są w oparciu o:
1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych,
2) Regulamin świadczenia powszechnych usług pocztowych,
3) Polską Normę - koperty listowe i kartki pocztowe PN-T-85004,
4) Polską Normę - koperty listowe do automatycznego opracowywania PN-T-85003,
5) Polską Normę - koperty korespondencyjne PN-ISO 269.

Opakowanie przesyłek listowych
1. Opakowanie przesyłek listowych mogą stanowić koperty wykonane z papieru
z okienkiem lub bez.
2. Nie należy stosować kopert w ciemnych kolorach oraz wykonanych z błyszczącego lub kredowego papieru, które uniemożliwiają Poczcie czytelne nanoszenie datownika oraz kodu kreskowego identyfikującego adresata.
3. Przesyłki listowe niezawierające korespondencji mogą być nadawane w opakowaniu wykonanym z folii, o ile umożliwia to naniesienie przez Pocztę niezbędnych oznaczeń (jw.).

Oznakowanie przesyłek listowych
1. Strona adresowa kopert dzieli się na:
1) pole nadawcy,
2) pole znaczkowe,
3) pole adresowe,
4) strefę szyfrową.
2. Pole nadawcy przeznaczone jest do umieszczenia: adresu nadawcy, znaku firmowego nadawcy, reklamy nadawcy, ilustracji oraz adnotacji pocztowych wykonanych w formie nalepek, stempli lub odręcznych napisów – górna lewa część strony adresowej przesyłki.
3. Pole znaczkowe przeznaczone jest do umieszczania oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę – górna prawa część strony adresowej przesyłki. Oznaczenie to powinno być w sposób trwały i czytelny umieszczone na przesyłce.
4. Pole adresowe przeznaczone jest na umieszczenie adresu adresata łącznie z aktualnym kodem pocztowym (w polu nie należy umieszczać innych treści np.: reklamy nadawcy) – dolna prawa część strony adresowej przesyłki. Adres ten powinien w sposób jednoznaczny wskazywać adresata i miejsce doręczenia, nie może zawierać skrótów i niepełnych danych adresowych tj. brak nazwy ulicy/miejscowości, nr domu/lokalu, czy oznaczenia kodowego (w przypadku przesyłek zagranicznych – kraju przeznaczenia). Adres powinien być umieszczony w sposób trwały i czytelny, bez skreśleń i poprawek. W przypadku stosowania jako opakowania przesyłki listowej koperty z przezroczystym okienkiem adresowym, do przemieszczania i doręczania przyjmowana jest wyłącznie przesyłka, której zawartość złożona jest w taki sposób, aby adres pozostawał całkowicie widoczny przez okienko, nawet jeśli zawartość przesunie się wewnątrz koperty. Okienko adresowe powinno znajdować się w dolnej prawej części strony adresowej koperty. W okienku adresowym należy umieszczać czytelną informację identyfikującą wyłącznie adresata przesyłki. W przypadku tego typu opakowań niedozwolone jest również umieszczanie na okienku adresowym etykiet samoprzylepnych z naniesioną informacją o adresacie.
5. Strefa szyfrowa (kodowa) przeznaczona jest wyłącznie do umieszczenia przez pocztę zaszyfrowanej w kodzie kreskowym informacji o adresie adresata (w strefie szyfrowej nie umieszcza się żadnych napisów, nadruków, rysunków lub nalepek) – dolna część strony adresowej przesyłki.
6. Adres nadawcy i adresata umieszcza się na przesyłkach listowych równolegle do dłuższej krawędzi strony adresowej przesyłki.
7. Część strony adresowej koperty pomiędzy adresem nadawcy a strefą szyfrową, nazwana umownie przez Pocztę miejscem informacyjnym to miejsce, gdzie Nadawca możne umieszczać dodatkowe nadruki/napisy np. adres www, elementy graficzne.
8. W przypadku przesyłek listowych nierejestrowanych i przesyłek poleconych miejsce informacyjne jest również przeznaczone na umieszczenie nalepki (napisu, nadruku) wyróżnika kategorii „PRIORYTET”, a w przypadku przesyłek poleconych dodatkowo nalepki „R” z kodem kreskowym oraz nalepki określającej usługę komplementarna „Potwierdzenie odbioru”.





Wzór prawidłowo zaadresowanej przesyłki listowej nierejestrowanej
i przesyłki poleconej w obrocie krajowym








Załącznik nr 3
do umowy nr ..............

Zestawienie ilościowo - wartościowe przesyłek w obrocie krajowym nadanych w dniu ………
Nazwa firmy: …………………………………………………………
Adres: ………………………………………………………..
Forma opłaty za przesyłki: z dołu / Umowa nr …………………………… z dnia ………………. r.


(Wykonawca załączy wzór dokumentu)













































Zestawienie ilościowo - wartościowe przesyłek w obrocie zagranicznym nadanych w dniu ……………
Nazwa firmy: …………………………………………………………………………………
Adres…………………………………………………………………………………………..
Forma opłaty za przesyłki: z dołu / Umowa nr ………………………………………..

(Wykonawca załączy wzór dokumentu)
























Wzór prawidłowych wpisów przesyłek rejestrowanych do Pocztowej książki nadawczej.
Informacja umieszczana przez
pracownika w momencie przyjmowania przesyłek



Rodzaj umowy ………………………….……
Numer umowy …………………………….…

Imię i nazwisko (nazwa) oraz adres nadawcy …...………………..….……… (pieczęć firmy) .…………………………………………………………………..…………………………
Lp. ADRESAT
(imię i nazwisko
lub nazwa) Dokładne miejsce doręczenia
Kwota zadek. wartości Masa Nr
nadawczy Uwagi Opłata Kwota
pobrania
zł gr kg g zł gr zł gr
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Z przeniesienia Z przeniesienia
1 Przesyłka polecona priorytetowa.
2 Przesyłka polecona ekonomiczna z potwierdzenie odbioru.
3 Paczka pocztowa ekonomiczna.
4 Przesyłka pobraniowa priorytetowa (przekazanie kwoty pobrania na rachunek bankowy).
5 Przesyłka pobraniowa ekonomiczna (przekazanie kwoty pobrania na wskazany adres + sprawdzenie zawartości przesyłki).

Do przeniesienia
Skróty:
Uwaga: PR - priorytet
kolumny: 1, 2, 3, 4 i 9 - wypełnia Nadawca (zgodnie z § 20 Regulaminu świadczenia powszechnych usług pocztowych). PO - potwierdzenie odbioru
kolumny: 6 i 7 - może wypełnić Nadawca, nadając przesyłki sposobem uproszczonym, lub na podstawie zawartej umowy. RB - rachunek bankowy
kolumny: 5, 6, 7 i 8 - wypełnia pracownik Poczty przyjmujący przesyłki. SP - sprawdzenie zawartości
















Załącznik nr 6 do specyfikacji


--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)


OŚWIADCZENIE

Stosownie do dyspozycja art. 35 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamierzamy/ nie zamierzamy* powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
* Niewłaściwe skreślić.


..........................,dn.................
.................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).

« Powrót do szczegółów zamówienia