Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Sterowni Symulatora i Sterowni Systemu Radiochirurgii.

Numer zamówienia:

350/42/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

modyfikacja w formularza ofertowego w PDF

Poznań, dnia 2013-03-20

EZ/350/42/2013/____345______



Wg rozdzielnika
Do wszystkich zainteresowanych i uczestników zamówienia publicznego



Dotyczy: przetargu nieograniczonego - Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń Sterowni Symulatora i Sterowni Systemu Radiochirurgii. [350/42/2013]



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż modyfikuje się pkt. mówiący o terminie realizacji w FORMULARZU OFERTOWYM

Jest:
5. Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: ……………………
(nie dłużej niż 30 dni) od dnia podpisania umowy

Winno być:
Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: ……………………
(nie dłużej niż 14 dni) od dnia podpisania umowy

Zmianie ulega również punktacja w niniejszym formularzu – numeracja punktów była przekłamana.
W zał. FORMULARZ OFERTOWY z naniesionymi zmianami – obowiązujący.



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna








Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć firmowa)
FORMULARZ OFERTOWY

Dane oferenta:
Pełna nazwa Wykonawcy:
...........................................................................................................................................
adres: ul. …………...………………………..,miejscowość………………….………..,
kod pocztowy………………..……….,województwo ………………………..………..,
tel ……………………………………..fax…………………………………….……….
email-to: ………………………………….
NIP ......................................................REGON ...............................................,
imię i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania : ___________________ emailto: ____________________tel___________

Przedmiot oferty:

.................................................................................................................................................

1. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę:


..................... netto PLN (słownie: ……................................................................/100)
..................... brutto PLN (słownie: ……......................................................................../100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.


2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowane przez nas przedmiot zamówienia posiadają odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
4. Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
5. Warunki gwarancji i serwisu
Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowane narzędzia – przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 36 miesięcy , licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania i podpisania protokołu odbioru. Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji należy wpisać w formularzu ofertowym – zał do SIWZ.
W okresie, co najmniej 36 miesięcy, od podpisania protokołu odbioru Zamawiający korzysta bez wyłączeń z prawa do rękojmi z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia. Oferowany przez Wykonawcę okres korzystania z prawa do rękojmi należy wpisać w formularzu ofertowym – zał do SIWZ.
Wykonawca w okresie trwania gwarancji zapewnia serwis eksploatacyjny, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez producenta urządzenia – przedmiotu zamówienia. Wymagany przez producenta serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji odbywa się na koszt Wykonawcy.
a) Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy przedmiotu zamówienia, w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni, liczonych od momentu pisemnego (również faksem) zgłoszenia awarii (usterki) do momentu jej usunięcia,
b) Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: max 48 godzin. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia,
c) Wykonawcy zobowiązuje się naprawić uszkodzony przedmiot zamówienia w terminie do 5 dni od momentu otrzymania zgłoszenia do naprawy. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1% wartości netto zamówienia, którego dotyczy naprawa, za każdy dzień opóźnienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego przedmiotu zamówienia na czas naprawy trwającej dłużej niż 5 dni.
d) W przypadku 3/krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element na nowy.
e) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne przedmiotu zamówienia uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okres gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę rzeczy sprzedanej.
g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
6. Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie: ……………………( nie dłużej niż 14 dni) od dnia podpisania umowy
7. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
8. Oferta składa się z n/w dokumentów:
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….
………………………………………………..
………………………………………………..
……………………………………………….

W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
___________dnia________________


________________________________
Podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

« Powrót do szczegółów zamówienia