Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery BrightView XCT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Philips

Numer zamówienia:

350/33/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowanyb zał. nr 5 - Opis pzredmiotu zamówienia

Załącznik nr 5
Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfikacja warunków przetargowych na pogwarancyjny serwis
Gamma kamery SPECT/CT Brightview XCT Philips z dodatkowym wyposażeniem zainstalowanych w Zakładzie Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii


PARAMETRY GRANICZNE

Lp Warunek wymagany Wartość oferowana
Informacje ogólne
1 Pogwarancyjny serwis aparatury wymienionej w załączniku nr 1 do SIWZ
1. konserwacje i przeglądy wraz z częściami ( zgodnie z załącznikiem 2)
2. bieżące naprawy wraz z częściami
3. uaktualnienie oprogramowania

Tak

Tak
Tak
2 Czas trwania umowy 3 lata
3 Certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników wykonujących usługi serwisowe Tak
Dołączyć kopie
4 Przeglądy w okresie jednego roku obowiązywania umowy Wypełnić odpowiedni załącznik do siwz
5 Dostawa części zamiennych potrzebnych do konserwacji i napraw bezpośrednio do Użytkownika Tak
6 Sposób zgłaszania awarii
- telefon komórkowy do inżyniera serwisu
- telefon
- fax
Tak, podać
Tak, podać
Tak, podać
....................
....................
....................
7 Możliwość współpracy ze specjalistą aplikacyjnym Tak
8 Wzór karty pracy Dołączyć wzór
9 Okresowe szkolenia dla pracowników, w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i oprogramowania do opracowywania badań Tak

Gwarancja i serwis

1. 10 Przeglądy gwarancyjne zgodnie z dokumentacją producenta, dokonywane na koszt Wykonawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Użytkownikiem Tak
2. 11 Uzgodniony harmonogram przeglądów dostarczony do Kierownika Zakładu Medycyny Nuklearnej w terminie 14 od podpisania umowy Tak
3. 12 Za terminową realizację przeglądów i konserwacji zgodnie z harmonogramem odpowiada Wykonawca Tak
4. 13 Czas reakcji na zgłoszenie awarii – maksymalny czas podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii u użytkownika – do 8 godz. Tak
5. 14 Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterek i wad w terminie do 48 godzin w dni robocze, licząc od czasu zgłoszenia awarii na piśmie lub faxem, a w przypadku konieczności sprowadzania części spoza granic Polski – w terminie do 10 dni roboczych Tak

15 Wykonawca zapewnia min 95% czas bezawaryjnego działania dla poszczególnych elementów oferowanej konfiguracji Tak
6. 16 W przypadku przekroczenia czasu naprawy danego urządzenia poza 80% (18 dni kalendarzowych) będą naliczane kary umowne Tak
17
Okres gwarancji na wymieniony podzespół min. 12 miesięcy Tak
18 Okres gwarancji na wykonaną pracę min. 3 miesiące Tak





2. PARAMETRY OCENIANE


Lp
Opis parametru Warunek wymagany Zakres punktacji Wartość oferowana
1 2 3 4 5
1 Dostępność serwisu:
- przyjmowanie zgłoszeń (dni i godziny pracy w tygodniu)

- usuwanie awarii (dni i godziny pracy w tygodniu) Podać liczbę:
dni w tygodniu
zakres godzin

dni w tygodniu
zakres godzin
0 – 5
0 – 5

0 – 5
0 – 5
wartości najmniejsze – 0 pkt.
wartości największe – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
2 Czas do pojęcia naprawy tj. maksymalny czas podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii u użytkownika Podać:
Liczba godzin
0 – 5
wartość największa – 0 pkt.
wartość najmniejsza – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
3 Maksymalny czas usunięcia usterki
- naprawa bez części (do 48 godz. w dni robocze)
- naprawa z importem części (do 10 dni roboczych) Podać:
Liczba godzin

Liczba dni
0 – 5

0 – 5
wartości największe – 0 pkt.
wartości najmniejsze – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie

4 Konsultacje w języku polskim poprzez bezpośredni kontakt z certyfikowanym inżynierem serwisowym (telefon komórkowy) Tak / Nie
0 – 10
tak – 10 pkt.
nie – 0 pkt.
5 Konsultacje w języku polskim poprzez bezpośredni kontakt z specjalistą aplikacyjnym (telefon komórkowy) Tak / Nie
0 – 10
tak – 10 pkt.
nie – 0 pkt.
6 Okres gwarancji na wymieniony podzespół (minimum 12 miesięcy) Podać:
Ilość miesięcy 0 – 3
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 3 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
7 Okres gwarancji na wykonaną pracę (minimum 3 miesiące) Podać:
Ilość miesięcy 0 – 2
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 2 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
8 Tworzenie nowego oprogramowania aplikacyjnego zgodnego z wymaganiami użytkownika obejmującego pomoc serwisową przy tworzeniu i modyfikacji protokołów akwizycji i rekonstrukcji danych akwizycyjnych oraz personalizację ustawień aplikacji po aktualizacjach systemowych. Tak / Nie
0 – 5
tak – 5 pkt.
nie – 0 pkt.
9 Gwarantowany czas bezawaryjnej pracy urządzeń objętych umową (min. 95% dni roboczych z wyłączeniem dni planowych przeglądów) Podać:
W procentach 0 – 5
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
10 Minimalna liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy Podać:
0 – 5
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 5 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
11 Doświadczenie w serwisowaniu gamma kamery SPECT/CT przez certyfikowanego inżyniera serwisu Podać:
W latach 0 – 10
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 10 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
12 Doświadczenie w obsłudze gamma kamerę SPECT/CT przez specjalistę aplikacyjnego Podać:
W latach 0 – 10
wartość najmniejsza – 0 pkt.
wartość największa – 10 pkt.
pozostałe proporcjonalnie
13 Magazyn części zamiennych w Polsce Tak / Nie
0 – 5
tak – 5 pkt.
nie – 0 pkt.

Liczba punktów Max. liczba punktów = 100


Uwaga:
1. W kryterium parametry oceniane, oceniane będą parametry określone w niniejszym załączniku do specyfikacji. Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt. za parametry oceniane oraz odpowiednio mniej w zależności od danych wskazanych przez Wykonawcę w niniejszym załączniku w kolumnie „Wartość oferowana”.
2. Ocena kryterium zostanie dokonana przez członków komisji przetargowej na podstawie danych zawartych w niniejszym załączniku w kolumnie „Wartość oferowana” i załączonych do niej dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków w zakresie oferowanych parametrów.
3. Brak wpisu w kolumnie „Wartość oferowana” będzie skutkowało przyznaniem oceny punktowej równej zero.
4. Ilekroć jest mowa o wartości największej i wartości najmniejszej należy podać odpowiednio największą i najmniejszą oferowaną wartość.
5. Ilekroć w kolumnie „Zakres punktacji” występuje zwrot „pozostałe proporcjonalnie” zamawiający obliczy liczbę punktów z dokładnością do 1 miejsca po przecinku stosując ogólnie przyjęte zasady zaokrąglania. W przypadku gdy wszyscy wykonawcy zaoferują taką samą wartość parametru ocenianego zamawiający przydzieli za ten parametr maksymalną liczbę punktów.
6. Dla parametrów nie stopniowalnych tj. gdy odpowiedź wykonawcy co do wartości oferowanej wyraża się sformułowaniem – Tak/ Nie, punktacja tego parametru wg reguły określonej niniejszym załącznikiem.





3. Wykaz przeglądów w roku


Lp. Typ urządzenia Szt. Liczba przeglądów w roku Wymagane czynności serwisowe
1 Gammakamera SPECT/CT Brightview XCT 1 4 Opis w
Załączniku nr 5 pkt. 4

2 Stacja opracowania badań EBW 1 4 Opis w
Załączniku nr 5 pkt. 4

3 Bramka EKG do gammakamery 1 - Zgodnie z wymaganiami producenta
4 Drukarka Codonics Horizon SF 1 2 Przeglądy i naprawy wykonywane przez autoryzowany serwis wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych




4. Zakres usług serwisowych

1. Przegląd gammakamery SPECT/CT Brightview XCT z wyposażeniem dodatkowym


Lp

Wykonywana czynność
XCT
1 Wykonanie smarowania i nastawów mechanicznych
2 Sprawdzenie szybkości silnika i poprawności kalibracji kontrolera Gantry
3 Czyszczenie i sprawdzenie wszystkich wiatraków i filtrów Gantry
4 Sprawdzenie dziennika Logger Viewer
5 Kontrola Systemu odprowadzania płynów
6 Sprawdzenie wszystkich UPSów
7 Sprawdzenie oznakowań systemu
8 Sprawdzenie okablowania
9 Sprawdzenie systemu Slipring
10 Sprawdzenie panelu kontrolnego Gantry
11 Sprawdzenie głównego paska napędowego
12 Czyszczenie

Stół pacjenta
1 Czyszczenie zewnętrznych obudów stołu
2 Czyszczenie i smarowanie prowadnic
3 Sprawdzenie wiatraków stołu
4 Sprawdzenie śruby górnej palety
5 Sprawdzenie pętli Estop
6 Sprawdzenie paska napędowego
7 Sprawdzenie Table Translate Controller
8 Sprawdzenie Table Height Controller
9 Smarowanie stołu


SPECT
1 Sprawdzenie i skorygowanie ustawienia zasilaczy (wysokie napięcie i gantry)
2 Czyszczenie filtrów zasilacza wysokiego napięcia
3 Czyszczenie wiatraków gantry
4 Kalibracja AutoQC
5 Kalibracja Periodic QC
6 Kalibracja Alignment Calibration
7 Kalibracje zgodnie z zaleceniami producenta



2. Przegląd stacji opracowania EBW

Lp Wykonywane czynności
1 Upgrade systemu komputerowego z aktualizacją oprogramowania
2 Kontrola mechaniczna i elektryczna elementów i podzespołów stacji
3 Sprawdzenie okablowania
4 Czyszczenie filtrów
5 Sprawdzenie wentylatorów
6 Testy i pielęgnacja systemu operacyjnego
7 Porządkowanie zawartości twardych dysków
8 Sprawdzenie napędów CD, floppy
9 Kontrola poprawności powiązań w archiwum i stacją PACS

« Powrót do szczegółów zamówienia