Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery BrightView XCT wraz z dodatkowym wyposażeniem firmy Philips

Numer zamówienia:

350/33/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Formularz ofertowy - zmodyfikowany załącznik nr 1

Załącznik nr 1 do SIWZ
….............................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ….....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres ul…........................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
Telefon…..............................................................................................................................................
fax…....................................................................................................................................................
NIP…...................................................................................................................................................
REGON…...........................................................................................................................................
Email…...............................................................................................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania…...................................................................................................................................
tel….....................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:
Usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery BrightView XCT
z dodatkowym wyposażeniem producenta firmy Philips

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: usługi serwisowe pogwarancyjne dla gamma kamery BrightView XCT wraz z dodatkowym oprzyrządowaniem firmy Philips
1. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
2. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:

za cenę, która jest wartością usługi należną za jeden miesiąc :

............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

Wartość całkowita zamówienia, obejmująca 36- miesięczny okres obowiązywania umowy, określamy na kwotę:

............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

3.Warunki płatności.
Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
4. Termin realizacji – 36 miesięcy od daty podpisania umowy
5. Zobowiązujemy się do wykonania kompleksowej usługi serwisowej zgodnie z załącznikiem nr 2 i 5 do siwz, w tym również m.in.:

1) konserwacja i przeglądy wraz z częściami zamiennymi, zgodnie z zał. nr 5 pkt. 4
2) bieżące naprawy wraz z częściami
3) uaktualnienie oprogramowania
4) pełny zakres części zamiennych potrzebnych do konserwacji i napraw – części fabrycznie nowe, częściowo składowane w magazynie Wykonawcy lub łatwo dostępne w Polsce
5) stała opieka inżynierów serwisu certyfikowanych w zakresie świadczonych usług oraz
wsparcie techniczne producenta – konsultacje ze specjalistami dostępne 24/dobę
6) Liczba przeglądów każdej z wymienionych wyżej pozycji określona została w załączniku nr 2 do specyfikacji.
7) czas reakcji na zgłoszenie awarii (maksymalny czas podjęcia działań zmierzających
do usunięcia awarii u użytkownika - nie później niż 8 godzin po uzyskaniu informacji o awarii,
8) Usunięcie awarii i wad w terminie do 48 godzin w dni robocze , licząc od czasu zgłoszenia awarii na piśmie lub fax-em, a w przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy w terminie do 10 dni roboczych.
9) Tworzenie nowego oprogramowania aplikacyjnego zgodnego z wymaganiami użytkownika
10) Wykonawca zapewnia min. 95% czas bezawaryjnego działania dla poszczególnych elementów oferowanej konfiguracji.
12) udzielamy gwarancji na wymieniony zespół na okres ................ (min.12 miesięcy)
13) udzielamy gwarancji na wykonana pracę na okres .............( min. 3 miesięcy)
6. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
8. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
9. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
10. Oświadczam/y/ iż jestem/śmy upoważniony/ni do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
11. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ……………………………………………………………………………………………
b) ……………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ….................... stron.


….......................,dn….............. ……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia