Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji.

Numer zamówienia:

350/37/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.wco.pl



--------------------------------------------------------------------------------


Poznań: Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji.
Numer ogłoszenia: 105540 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opakowań do sterylizacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia/wymagania techniczne Pakiet 1. 1. Test kontrolujący energię ultradźwiękową ,dający natychmiastowy wynik poprzez zmianę koloru z zielonego na żółty. Ilość w opakowaniu - 30 szt. Opakowań - 60 szt. 2. Gotowy do użycia jednorazowy test służący do kontroli skuteczności działania myjko- dezynfektorów. Substancja wskaźnikowa symulująca skład krwi ludzkiej umieszczona na stalowej płytce, zamknięta w plastikowej obudowie .Możliwość wpinania testu do koszy narzędziowych,12 testów w opakowaniu opakowań - 100 szt. 2. Test do kontroli ATP , odczytywany w systemie SURE PLUS / szpital posiada system i oprogramowanie /test do kontroli zanieczyszczeń na powierzchni , dający wynik po 15 sek. Ilość 2000 szt. 3. Test do kontroli ATP , odczytywany w systemie SURE PLUS / szpital posiada system i oprogramowanie / test do kontroli zanieczyszczeń w wodzie , dający wynik po 15 sek . Ilość 2000 szt. 4. Plomby do kontenerów typu Wagner , plastikowe kolor zielony , pakowane po 500 szt. Ilość - 20 opak. Pakiet 2 1. Rękawy papierowo- foliowe do sterylizacji Opis produktu : Jednorazowe opakowania do sterylizacji i przechowywania materiałów wysterylizowanych tzw. papier -folia . Gramatura papieru medycznego 60g/m2 , folia wielowarstwowa ,kompozyt poliestru i polipropylenu o grubości powyżej 50 µm . Na bokach opakowań nadruki testów chemicznych do sterylizacji parą wodną , oraz tlenkiem etylenu, opisy w języku polskim . Opakowanie musi odpowiadać normie PN-EN 868 ,ISO-11607 potwierdzone opinią niezależnej jednostki notyfikowanej ,temperatura zgrzewu opakowania musi mieścić się w granicach 170- 180 o C, na produkcie musi się znajdować numer serii , musi być zaznaczony kierunek otwierania opakowania . Dystrybutor/ oferent jest zobowiązany podać dane producenta rękawów , świadectwo zgodności z Dyrektywą CE 93/42, dane dotyczące produktu przedstawione w tabeli, a przede wszystkim zawartość metali ciężkich wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i w poprzek na sucho i na mokro , ilość warstw folii bez warstwy kleju , czas przydatności do użytku. WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA Rękawy papierowo- foliowe : 7,5 cm/ 200 m - 15 szt. 10 cm / 200 m - 15 szt. 12 cm / 200 m - 15 szt. 15 cm / 200 m - 15 szt. 20 cm / 200 m - 15 szt. 30 cm / 200 m - 10 szt. 40 cm / 200 m - 20 szt. 42 cm / 100 m - 30 szt. Rękawy z fałdą - rozmiar 40 cm x8 cm x100m - 30 szt Pakiet 3. Opakowania papierowo - foliowe do sterylizacji. Opis produktu 1. Jednorazowe opakowania do sterylizacji parą wodną oraz tlenkiem etylenu o konstrukcji , wykonania zgodnej z normami PN-EN-868 , ISO- 11607 potwierdzona opinią niezależnej jednostki notyfikowanej , papier o gramaturze 60-70 g/m2, wymagana charakterystyka materiału potwierdzająca parametry wystawiona przez producenta Folia wielowarstwowa / bez warstwy kleju / , wymagana charakterystyka folii Wszystkie napisy w języku polskim, napisy i testy na parę , tlenek etylenu poza przestrzenią pakowania, między warstwami folii. Jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania, na produkcie musi znajdować się numer serii. Dystrybutor, lub producent zobowiązany jest przedstawić świadectwo zgodności z Dyrektywą CE 93/42, rejestr wyrobów medycznych . zawartość metali ciężkich, wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i w poprzek na sucho i mokro , czas przydatności do użytku - dane zawarte w tabeli , Zgrzew fabryczny wielokrotny . Rozmiary ± 5 % w centymetrach 5 x 25 - 1 2 tyś szt. 7,5 x15 - 24 tyś szt. 7,5 x20 - 12 tyś szt. 7,5 x25 - 24 tyś szt. 7,5 x 30 - 48 tyś szt. 7,5x 27 - 24 tyś szt. 10 x25 - 24 tyś szt. 10x27 - 24 tyś szt. 10x30 - 24 tyś szt. 10 x 40 - 12 tyś szt. 12x40- 24 tyś szt. 15x 20 - 12 tyś szt. 15x27 -36 tyś szt. 15x 32 -12 tyś szt. 15x38 -24 tyś szt. 21x28 -36 tyś szt. 21x32 -36 tyś szt. 21 x40 - 36 tyś szt. 25 x36 -12 tyś szt. 25 x 38 - 40 tyś szt. 30 x50 - 36 tyś szt. 2. Taśma do zamykania pakietów sterylizacyjnych wykonana z papieru krepowanego z naniesioną warstwą kleju o szerokości 18 mm i powyżej ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną Długość rolki 50 m - 60 -ilość 50 szt 3. Rękawy z polyolefinu 90g/m2 i folii , bez fałdy , gwarantujące bezpyłowe otwarcie spełniające normę PN-EN -868 , temperatura zgrzewu - 135° C , otwierane na całej długości zgrzewu Rozmiary w centymetrach ±5% 42 x 700 - 45 szt. 21x 700 - 45 szt. 32 x 700 - 45 szt. Pakiet 4. Materiały eksploatacyjne do sterylizacji 1. Wskaźnik chemiczny zintegrowany do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną, pokryty polimerem, samoprzylepny, z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na długości testu wraz z 2 szt. przyrządu testowego procesu zgodnym z normą PN EN 867-5 z rurką i kapsułą ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Ilość - 2500 sztuk wskaźników 2. Silikonowe rękawice ochronne pięciopalczaste Wytrzymałość na temperaturę do 240° C, możliwość mycia w myjni , oraz możliwość sterylizacji , długość rękawicy - 35cm lub dłuższa , rozmiar uniwersalny, wymagane znak CE - ilość 6 szt. 3. Plastikowe etykiety na tace sterylizacyjne , wykonane z tworzywa odpornego na warunki sterylizacji parą wodną - rozmiar 3x3 cm z zaczepem na kosz lub tacę sterylizacyjną - pakowane po 25 szt. w kolorze niebieskim, zielonym ,żółtym, pomarańczowym i białym Ilość - 10 szt./ po 2 szt. z każdego koloru 4. Taśma do drukarki kodów kreskowych z naniesionym wskaźnikiem sterylizacji nadtlenkiem wodoru , zgodnie z normą EN-ISO - 11140 -1 , długość taśmy na gilzie - 60m , szerokość taśmy 7 cm , średnica gilzy -7,5 cm - 20 szt. Pakiet 5. 1.Torebki typu Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną , spełniające zapisy normy ISO - 11607-1 - rozmiar 42x72 cm - zielone - ilość 2000 szt. 2.Torebki typu Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną ,spełniające zapisy normy ISO - 11607-1- rozmiar 47x75 cm - niebieskie - ilość 2000 szt. 3. Torebki typu Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną ,spełniające zapisy normy ISO - 11607-1- rozmiar 38.5 x43 cm - zielone - ilość 2000 szt. 4. Torebki typu Integra wykonane z SMS o gramaturze min. 47 g/m ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną, spełniające zapisy normy ISO - 11607-1, - rozmiar 42x47 cm - niebieskie - ilość 2000 szt. 5. Papier naprzemiennie pakowany - kolor biało/ bursztynowy , 100% biodegradowalny , bez zawartości chloru. Gramatura papieru sterylizacyjnego do 60g/m2, porowatość odpowiednia dla sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu . Termin przydatności do użytku po sterylizacji - 180 dni , potwierdzona przez producenta papieru , zgodność z normą - EN-868-1, i ISO-11607 potwierdzona opinią niezależnej jednostki notyfikowanej 75 x 75 cm- pakowany po 250 szt. - ilość 3000 szt. 100x 100 cm-pakowany po 250 szt. - ilość 3000 szt. 120x120 cm- pakowany po 250 szt. - ilość 3000 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wiedza i doświadczenie W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Osoby zdolne do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Sytuacja ekonomiczna i finansowa W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć: Lp. Wymagany dokument 1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem do siwz 2 Aktualny odpis lub oświadczenie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć: Lp. Wymagany dokument 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków Oświadczenie o spełnieniu warunków - zgodnie z załącznikiem do siwz 3. Dokumenty wyszczególnione w pkt V Specyfikacji na zasadach w nim określonych. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Lp. Wymagany dokument 1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia 5. Inne wymagane dokumenty: Lp. Wymagany dokument 1 Formularz ofertowy wg zał. 2 Formularz cenowy wg zał. 3 Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. 4 Alternatywnie dokument poniżej: Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm) Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów 5 Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom 6 Katalogi/broszury/foldery w języku polskim potwierdzające parametry techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem podanym w załączniku nr 7 do siwz oraz dokumenty wymagane w tym załączniku. 7 Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy, które zostały określone w załączonym projekcie umowy w niżej określonym przypadku: 1. zmiany stawki podatku VAT 2. zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa 3. zmian cen urzędowych 4. zastosowania waloryzacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiajacego w miejscu - pokój 028.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

« Powrót do szczegółów zamówienia