Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa NICI I STAPLERÓW.

Numer zamówienia:

350/61/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt 29-5-2013

Poznań, dnia 2013-05-29
EZ/350/61/2013/………675……….


Wg rozdzielnika:
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne.


Dotyczy: przetargu nieograniczonego 61/2013 Zakup i dostawa nici i staplerów.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęło zapytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na które Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie
Z uwagi na zbyt rygorystyczny termin realizacji dostawa, a mając na uwadze zasady proporcjonalności, proszę o wyjaśnienie czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę terminu realizacji dostaw bieżących z 3 dni roboczych na 4 dni robocze.

ODPOWIEDŹ: Tak, zamawiający wyraża zgodę na max 4 dni robocze jako termin realizacji dostaw.
Dokonuje się zatem modyfikacji :
IV. Termin wykonania zamówienia
1. umowa na okres 12 miesięcy od daty zawarcia.
2. Dla pakietu 8 umowa będzie obowiązywała od dnia 1 października 2013 r.
3. dostawy sukcesywne - zgodnie z zapotrzebowaniem bieżącym i składanymi zamówieniami częściowymi – telefonicznie lub faxem,
4. termin dostawy - max 4 dni robocze od złożenia zamówienia,
5. w ofercie należy przedstawić termin realizacji zamówienia,
6. dostawy w godzinach 8:00 do 14:00 do magazynu Apteki Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, Poznań
oraz poprawiony zostaje FORMULARZ OFERTOWY – załączeniu.

Z poważaniem,
z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna


Przygotowane przez Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia - Katarzyna Witkowska tel 61/88 50 643; fax ...698







załącznik nr 1 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres ul...........................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
telefon.................................................................................................................................................
fax.......................................................................................................................................................
NIP....................................REGON............................................................
Email..................................................................................................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania – imię i nazwisko ......................................................................................................................................
tel...................................................................e-mail.................................................


OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: Zakup i dostawa nici i staplerów.

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...................

Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: zakup i dostawę nici i staplerów.
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.

1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznikiem nr 1 do specyfikacji na kwotę:

................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ......................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………............................................................................ ………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …………….PLN

Pakiet nr …………… (powtórzyć zapis tyle razy ilu pakietów oferta dotyczy)
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

2. Oświadczam/y/ ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 60 dni
3. Oświadczam/y/, iż zaoferowany przedmiot zamówienia będzie będą posiadać min. …………………………….. termin gwarancji /ważności licząc od dnia dostawy.
4. Oświadczam/y/, iż w przypadku braku zaoferowanych nici/staplerów w naszym magazynie, zabezpieczymy dostawy dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii , z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia lub w przypadku gdy oferowany przedmiot zamówienia jest wycofany z obrotu.
5. Zamówiony towar dostarczymy w terminie ……... dni roboczych od złożenia zamówienia, w okresie trwania umowy.
6. Oświadczam/y/, iż przypadku, gdy nie dostarczę/ymy/ w wymaganym terminie (nie dłużej niż 4 dni) od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązuję/emy/ się pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
7. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w SIWZ i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty
9. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
10. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
11. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
12. Zapewniam/y/, że oferowane przez nas nici stanowiące przedmiot zamówienia posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP oraz odpowiadają wymogom określonym przez Ministerstwo Zdrowia.
13. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.



..........................,dn................. ……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia