Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA ODZIEZY OCHRONNEJ DLA PRACOWNIKÓW SZPITALA.

Numer zamówienia:

350/49/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

WYBóR OFERTY

Poznań, dnia 14-05-2013
EZ/350/49/2013/_____598______



Wg rozdzielnika
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne


Dotyczy: przetargu nieograniczonego - ZAKUP I DOSTAWA ODZIEZY OCHRONNEJ DLA PRACOWNIKÓW SZPITALA. [350/49/2013]



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na dostawę odzieży ochronnej dla pracowników szpitala została wybrana oferta firmy:
CARIMA
Ul. Bodzentyńska 56
25-318 KIELCE

Cena całkowita oferty wynosi netto 39252,00 brutto 48279,96

Termin dostawy wg wymogów specyfikacji istotnych warunków zamówienia – 2/dwie transze
Termin gwarancji 12 m-cy
Termin płatności 30 dni.

Zestawienie i ocena złożonych ofert.
Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty netto i brutto
Termin gwarancji Termin dostawy Termin płatności Ocena oferty
1 CARIMA
Ul. Bodzentyńska 56
25-318 KIELCE Netto 39252,00
Brutto 48279,96
12 m-cy wg siwz Wg siwz wymóg 2 transz 30 dni 100 oferta wybrana
2 REWA
Ul. Kolumba 5
70-035 Szczecin Netto 48925,00
Brutto 60177,75
12 m-cy wg siwz Wg siwz wymóg 2 transz 30 dni 80
3 ALGA BIS
Ewa Andrzejewska
Krzysztof Krysiak s.c.
Ul. Siedlecka 3
93-138 Łódź Netto 46687,00
Brutto 57425,01
12 m-cy wg siwz Wg siwz wymóg 2 transz 30 dni 84
4 Zakład Produkcji Pościeli
ŚWIT Izabela Wintoniak
Ul. Błotna 5b
65-133 Zielona Góra Netto 42526,00
Brutto 52306,98
12 m-cy wg siwz Wg siwz wymóg 2 transz 30 dni 92
5 ZOZAN
Odzież Zawodowa
M. Dzieciuchowicz - Zandecka
Ul. Skarbka 42
60-348 Poznań Netto 49484,60
Brutto 60866,06
12 m-cy wg siwz Wg siwz wymóg 2 transz 30 dni Oferta odrzucona * uzasadnienie poniżej pod tabelką

Uzasadnienie merytoryczne odrzucenia oferty ZOZAN Odzież Zawodowa M. Dzieciuchowicz – Zandecka: Wykonawca zaoferował błędne ilości - w ofercie jest
poz. 1. ilość 274 szt.
Poz. 2 ilość 555 szt.
Poz. 3 ilość 538 szt.
Poz 4 ilość 290 szt.
Poz 5 – w ofercie brak
Poz 6 - w ofercie brak
Wg wymagań specyfikacji winny być n/podane ilości (również wg zmian wprowadzonych pismem z dnia 22.04.2013 EZ/350/49/2013/521)
Ilości przedmiotu zamówienia to :
1. Marynarka bez kołnierza, długi rękaw 274 sztuk
2. Marynarka bez kołnierza krótki rękaw 555 sztuk
3. Spodnie 539 par (było 538 par)
4. Spódnica 290 sztuk
5. Spodnie męskie granatowe klasyczne proste na pasku z kieszeniami po bokach, zapinane na zamek w ilości 2 pary
6. Marynarka męska granatowa klasyczna na stójce zapinana na springi z dwoma kieszeniami po bokach i jedną kieszonką na wysokości lewej piersi w ilości 2 sztuki
PODSTAWA PRAWNA ODRZUCENIA OFERTY Art. 89. 1. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wyznacza się datę zawarcia umowy na dzień 21-05-2013 r.
Prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Umowa dostępna w WORD emailem.


Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna






Prosimy o potwierdzenie odbioru niniejszej korespondencji stanowiącej wybór oferty w przetargu 49/2013
data_______________ podpis i pieczątka________________________





Przygotował: Dział zamówień publicznych - Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643 fax…689

« Powrót do szczegółów zamówienia