Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa wkładów do strzykawki automatycznej Optivantage DH

Numer zamówienia:

350/75/2013

Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2013-07-02 47,15 KB Pobierz
2. specyfikacja (HTML) 2013-07-02 219,86 KB Pobierz
3. specyfikacja w formie WORD 2013-07-02 261 KB Pobierz
4. odpowiedzi na pytania (HTML) 2013-07-05 35,56 KB Pobierz
5. informacja o wyborze ofert (HTML) 2013-07-17 26,62 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień