Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa wkładów do strzykawki automatycznej Optivantage DH
Numer zamówienia:
350/75/2013
Informacja!
W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).
Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
---|---|---|---|---|
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
1. | ogłoszenie (HTML) | 2013-07-02 | 47,15 KB | Pobierz |
2. | specyfikacja (HTML) | 2013-07-02 | 219,86 KB | Pobierz |
3. | specyfikacja w formie WORD | 2013-07-02 | 261 KB | Pobierz |
4. | odpowiedzi na pytania (HTML) | 2013-07-05 | 35,56 KB | Pobierz |
5. | informacja o wyborze ofert (HTML) | 2013-07-17 | 26,62 KB | Pobierz |