Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa wyposażenia medycznego: inhalator ultradźwiękowy, resuscytator dla dorosłych, defibrylator oraz zewnętrzna kamera o rozdzielczości HD dla mikroskopu VARIO.

Numer zamówienia:

350/77/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Unieważnienie wyboru w pakiecie 4

Poznań dn. 05.08.2013
EZ/350/77/2013/961

Wg rozdzielnika
Dot. przetargu nieograniczonego nr 350/77/2013.
Zakup i dostawa wyposażenia medycznego: inhalator ultradźwiękowy, resuscytator dla dorosłych, defibrylator oraz zewnętrzna kamera o rozdzielczości HD dla mikroskopu VARIO.

Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż w anuluje niniejszym wybór ofert z dnia 31.07.2013r w pakiecie nr 4 „Zewnętrzna kamera 3 chipowa o rozdzielczości HD dla mikroskopu VARIO Carl Zeiss – 1 sztuka”,
niniejszego postępowania, z uwagi na złożenie oferty niezgodnej z wymaganiami określonymi w treści specyfikacji.
Udzielając odpowiedzi na pytania (pismo EZ/350/77/2013/858 z dn. 08.07.2013r), zamawiający dopuścił odkup obecnie używanej kamery. W przypadku ujęcia w ofercie odkupu obecnie używanej kamery wykonawca winien uwzględnić to w cenie oferty z jednoczesnym zaznaczeniem czy oferta dotyczy odkupu czy nie. Jednocześnie zamawiający nie dokonał modyfikacji formularza cenowego, co oznacza że winna być złożona oferta z jedną ceną.
W związku z tym, że w złożonej ofercie nie uwzględniono powyższego wymogu i podano dwie ceny – co uniemożliwia dokonania oceny oferty i jej wyboru, oferta jako niezgodna ze siwz podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wobec powyższego postępowanie przetargowe w pakiecie 4 zostaje unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna









Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/77/2013 na nr faxu 61/ 88 50 698





Data …………………. Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia