Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej

Numer zamówienia:

350/83/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

specyfikacja w formie WORD

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.

Przetarg nieograniczony nr 350/83/2013

Usługa – serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej.

Część I – Informacje ogólne
I. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500 fax 61/ 8 52 19 48
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu
godz. pracy: pn – pt od 725 do 15 00
e- mail: zaopatrzenie@wco.pl
tel. 61/88 50 643[644] fax 61/88 50 698
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. cytowanej ustawy, zwanej dalej ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. W ofercie należy podać odpowiedniki oferowane i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników;
 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
 Wykonawca udziela gwarancji producenta na wykonane naprawy sprzętu z zastrzeżeniem, że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 25 lat od daty wykonania naprawy dla części sieci objętej 25-letnią gwarancją producenta.
 Utrzymanie stałości cen przez okres 12 miesięcy.
 Prace będą odbywały się w wymiarze ryczałtowym (liczonym za godzinę pracy 60 minut) zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem.

III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa – serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej.
2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72514200-3; 72514300-4
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zakres usługi określa załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający nie przewiduje zbiorczej konserwacji sieci. W przypadku usterki, awarii elementów pasywnych Szpitalnej Sieci Komputerowej, ich naprawa i konserwacja odbywać się będzie w miarę potrzeb. Zamawiający posiada strukturalną sieć komputerową objętą certyfikacją i gwarancją firmy Molex w związku z czym wszelkie naprawy i rozbudowa musi odbywać się z wykorzystaniem komponentów firmy Molex w celu zachowania gwarancji i możliwości wykorzystania obecnych komponentów (np. panele dystrybucyjne.).

a. Ogólne założenia wyjściowe.Przedmiotem zamówienia jest Usługa – serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15.
b. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na pakiety.
c. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
d. Przed wykonaniem każdej naprawy i rozbudowy Wykonawca dokona uzgodnienia z Zamawiającym co do całkowitego kosztu naprawy
e. W załączniku do specyfikacji zawarto wykaz standardowych części używanych podczas wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen części, które będą obowiązywały w trakcie trwania umowy. Ceny części zamiennych użytych przy realizacji napraw a nie ujętych w załączniku nie mogą być wyższe niż ceny sugerowane przez producenta części. W przypadku powzięcia informacji, że cena części oferowanych przez Wykonawcę znacznie odbiega od ceny rynkowej (np. w sklepach internetowych) , Zamawiający zrezygnuje z zakupu części zamiennych u wykonawcy lub wskaże listę miejsc zakupu. Pozostałe części nie wymienione w załączniku do SIWZ winny posiadać narzut nie większy niż 20% od wartości producenta.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania kosztów części poprzez zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia kosztów zakupu i nałożonej marży.
f. Cena naprawy powinna zawierać w sobie koszty realizacji całości przedmiotu zamówienia (diagnozy, naprawy, montażu i dostawy). Kwota ryczałtowa dotyczy naprawy jednej usterki, w skład którego wchodzić może kilka elementów składowych (np. gniazdo, suport, kabel, panel itd.). Naprawa kilku elementów składających się na zgłoszoną usterkę będzie traktowana jako jedna naprawa ryczałtowa. W skład zapłaty za naprawę będzie wchodzić: kwota ryczałtowa i wartość wymienionych w trakcie naprawy elementów.
g. W przypadku konieczności wykonania i wystawienia ekspertyzy technicznej kwota ryczałtowa dotyczy wykonania i wystawienia jednej ekspertyzy (niezależnie od ilości elementów).
h. W wyjątkowych przypadkach napraw i remontów złożonych Zamawiający ma prawo wezwania serwisu wykonawcy w trybie pilnym (24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu) i dokonywania rozliczeń na podstawie stawki za roboczogodzinę, po wcześniejszym ustaleniu czasu trwania naprawy.

Cena oferty winna obejmować wykonanie:
a. cena 1 roboczogodziny
b. Wykonanie i wystawienie 1 ekspertyzy technicznej (stawka ryczałtowa)
c. koszt części

Wymagania dot. Oferenta (Wykonawcy):

Instalacja okablowania strukturalnego powinna być wykonywana przez firmę posiadającą ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego. W/w dokument należy załączyć do oferty będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.
Certyfikat instalatora musi być dokumentem terminowym, wydawanym na okres maksymalnie dwóch lat. Przedłużenie autoryzacji o kolejny okres dokonuje producent okablowania na podstawie wniosku instalatora, a w przypadku wprowadzenia nowych norm lub istotnych zmian w ofercie producenta po przeprowadzeniu szkolenia uzupełniającego.
Wymaga się, aby Wykonawca posiadał minimum dwóch instalatorów mających autoryzacje producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją. Należy to potwierdzić certyfikatami imiennymi wystawionymi przez producenta oferowanego okablowania strukturalnego dołączonymi do oferty będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.
Wymaga się, aby Wykonawca posiadał miernik z certyfikatem kalibracji wydanym przez producenta umożliwiający pomiar okablowania w zakresie niezbędnym do wykonania prac serwisowych i rozbudowy okablowania (w szczególności dotyczący okalowania kategorii 6). Należy to potwierdzić certyfikatem kalibracji na posiadany przez Wykonawcę miernik.

4. Czas reakcji na zgłoszoną naprawę max. 6 godzin. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas jaki może upłynąć pomiędzy akceptacją oferty Wykonawcy przez Zamawiającego a rozpoczęciem prac w siedzibie Zamawiającego. Konieczna jest możliwość zgłaszania awarii w postaci elektronicznej (e-mail) lub faxem.
5. Wymagany termin wykonania naprawy 24 godziny od reakcji Wykonawcy na zgłoszenie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania awarii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
7. Określenie czasu udzielonej gwarancji (w miesiącach) na poszczególne części wymienione w naprawianym komponencie w kosztorysie naprawy.
8. Transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń/komponentów do i z naprawy na koszt i ryzyko Wykonawcy,
9. Wymagany termin płatności 30 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego – warunek bezwzględny.
10. W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
11. Okres związania ofertą - 30 dni.

IV. Termin realizacji zamówienia - umowa na okres 12 miesięcy od daty zawarcia lub do osiągnięcia limitu kwotowego.

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Instalacja okablowania strukturalnego powinna być wykonywana przez firmę posiadającą ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego. W/w dokument należy załączyć do oferty będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.

W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Certyfikat producenta sprzętu potwierdzający uprawnienia firmy do świadczenia usług będących przedmiotem umowy
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
- Oświadczenie o spełnieniu warunku.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o posiadaniu miernika z certyfikatem kalibracji wydanym przez producenta umożliwiający pomiar okablowania w zakresie niezbędnym do wykonania prac serwisowych i rozbudowy okablowania (w szczególności dotyczący okablowania kategorii 6). Należy to potwierdzić certyfikatem kalibracji na posiadany przez Wykonawcę miernik. (dołączyć certyfikat)
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby wykonawca posiadał minimum dwóch instalatorów mających autoryzacje producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją. Należy to potwierdzić certyfikatami imiennymi wystawionymi przez producenta oferowanego okablowania strukturalnego
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
- certyfikaty imienne wystawione przez producenta oferowanego okablowania strukturalnego potwierdzających autoryzacje producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją
- oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:

 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3 Certyfikat producenta sprzętu potwierdzający uprawnienia firmy do świadczenia usług będących przedmiotem umowy
4 -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
-Minimum 2 certyfikaty imienne wystawione przez producenta oferowanego okablowania strukturalnego potwierdzających autoryzacje producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją

5 Oświadczenie o posiadaniu miernika z certyfikatem kalibracji wydanym przez producenta umożliwiający pomiar okablowania w zakresie niezbędnym do wykonania prac serwisowych i rozbudowy okablowania (w szczególności dotyczący okablowania kategorii 6). Należy to potwierdzić certyfikatem kalibracji na posiadany przez Wykonawcę miernik. (dołączyć certyfikat)
2. Dokumenty wyszczególnione w pkt. V Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
3. celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

a) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- jeżeli w kraju miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Inne wymagane dokumenty:
Lp. Wymagany dokument
1 Formularz ofertowy wg zał. nr 1
2 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
godziny pracy WCO – 725- 1500.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: mailto: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku,o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
10. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- pod względem merytorycznym – Dariusz Kowalczyk tel. 61/88 50 883, Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz Tel. 61/88 50 678,
- pod względem formalno/prawnym - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia: Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus tel. 61/ 88 50 643[644] fax 61/ 88 50 698

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

IX. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Każda strona oferty wraz z załącznikami winna być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak parafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
9. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. W sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
11. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
12. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawca oznaczonych w następujący sposób:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony 350/83/2013 – serwis szpitalnej sieci komputerowej
Nie otwierać przed ........................................ /data otwarcia ofert/

Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15, Poznań
Przetarg nieograniczony– 350/83/2013 serwis szpitalnej sieci komputerowej

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
a. Miejsce oraz termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.08.2012 r. do godz. 9.00.
b. Miejsce oraz termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu. 01.08.2012 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego – budynek Kantor Cegielskiego, parter, pokój nr 001 - Rotunda
c. Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
d. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

e. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
f. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego zał nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy – załącznik nr 4 i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
6. Cena oferty winna obejmować wykonanie:
a. koszt jednej roboczogodziny
b. Wykonanie i wystawienie ekspertyzy technicznej (stawka ryczałtowa)
c. koszt części wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ
7. Wartość oferty będzie stanowiła suma wartości. Nie przewiduje się zwrotu kosztów dojazdu do Zamawiającego- dojazd bezpłatny
8. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
a. błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
b. błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
c. rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
- Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: opis kryterium i jego znaczenie (waga):

A)cena 1 roboczogodziny 25%
B)Cena wykonania 1 ekspertyzy technicznej 15%
C)Koszt części 60%
----------------------------------------------------------
Razem 100%

A) Cena 1 roboczogodziny oferty będzie obliczona wg wzoru:

Minimalna cena 1 roboczogodziny z ofert ważnych
A = --------------------------------------------------------------- x waga x 100
Cena 1 roboczogodziny oferty badanej

A-ilość punktów uzyskanych w kryterium cena 1 roboczogodziny

B) Ilość punktów w kryterium „cena wykonania 1 ekspertyzy technicznej” zostanie wyliczona wg wzoru:


Najniższa cena wykonania 1 ekspertyzy technicznej z ofert ważnych
B = ----------------------------------------------------------------------------------------- x waga x 100
Cena 1 ekspertyzy technicznej badanej oferty

B- ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena wykonania 1 ekspertyzy technicznej”

C) Ilość punktów w kryterium „koszt części” zostanie wyliczona wg wzoru:


minimalny koszt części z ofert ważnych
C = ----------------------------------------------------------------------------------------- x waga x 100
koszt części badanej oferty
C- ilość uzyskanych punktów w kryterium „koszt części”



Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać wynosi 100 pkt.



Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Wykonawca w formularzu ofertowym [zał. nr 1 do specyfikacji] wpisuje cenę za 1 roboczogodzinę, cenę za wydawanie orzeczeń - cena jednostkowa (ekspertyzy technicznej) oraz koszt części .

Należy podać cenę netto i brutto.
Wartość całkowita brutto winna być obliczona w następujący sposób: wartość całkowita netto + podatek VAT = wartość całkowita brutto.

Ocenę końcową oferty stanowi suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny ofert wymienione powyżej tj.: punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
cena 1 roboczogodziny, cena wykonania 1 ekspertyzy technicznej oraz koszt części (wg kalkulacji cenowej zawartej w Formularzu Ofertowym)

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w zał nr 4 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy.
XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu przedmiotowego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 1 i 2 są odwołanie oraz skarga do sadu.

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXVI. Pozostałe informacje.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO, stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.

Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:


Poznań, dnia ……………… ________________________________
DYREKTOR



załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres ul...............................................................................................................................................
miejscowość ……………….kod pocztowy ………………………województwo ….…………….
telefon................................................fax............................................................................................
email...................................................................................................................................................
NIP..................................................REGON.......................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:
Imię i nazwisko………………………………………………...............................
telefon................................................fax....................................email...............................................
OFERTA.
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest : serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej
My niżej podpisani
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia - serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
3. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą specyfikacji na kwotę:
A) cena 1 roboczogodziny:
...............zł netto,
słownie.............................................................

...............zł brutto,
słownie.............................................................
B) na wydawanie orzeczeń- cena jednostkowa
(ekspertyzy technicznej):
...............zł netto,
słownie...................................................
...............zł brutto,
słownie...................................................
C) wartość części
...............zł netto,
słownie...................................................
...............zł brutto,
słownie...................................................

W tym szczegółowo:
L.p. Producent Symbol Opis J.m. Ilość Koszt netto
(PLN) Stawka VAT
(%) Koszt brutto
(PLN)
Elementy połączeń światłowodowych
1. Molex RFR-00100 Korpus panela światłowodowego FMP3, Grafitowy szt. 1
2. Molex RFR-00101 Płyta czołowa FMP3 12xDuplex ST/Duplex SC, Grafitowa szt. 1
3. Molex AFR-00203 Adapter FMP3 Duplex SC MM szt. 1
4. Molex AFR-00202 Adapter FMP3 Duplex SC SM szt. 1
5. Molex AFR-00190 Kaseta spawów światłowodowych FMP3, 24F szt. 1
6. Molex 91.30.332.00200 Pig-tail MM 50/125 OM3 Simplex SC, LSZH, 2.0m szt. 1
7. Molex 91.30.832.00200 Pig-tail SM 9/125 OS2 Simplex SC, LSZH, 2m szt. 1
8. Molex KFR-00009 Osłona spawów światłowodowych; 60 mm szt. 1
9. Molex CFR-00477 4 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania MM 50/125 OM3 ,LSZH, luźna tuba m 1
10. Molex CFR-00480 12 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania MM 50/125 OM3, LSZH, luźna tuba m 1
11. Molex CFR-00481 24 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania MM 50/125 OM3 ,LSZH, luźna tuba m 1
12. Molex CFR-00482 4 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania SM 9/125 OS1, LSZH, luźna tuba m 1
13. Molex CFR-00485 12 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania SM 9/125 OS1, LSZH, luźna tuba m 1
14. Molex CFR-00486 24 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania SM 9/125 OS1, LSZH, luźna tuba m 1
Elementy Kategorii 3
15. Molex PID-00145 Panel 19-calowy 50xRJ45 KATT IDC, USOC 2 pary, UTP, 1U, Grafitowy szt. 1
16. Molex PID-00145-30P Panel 19-calowy 30xRJ45 KATT IDC, USOC 2 pary, UTP, 1U, Grafitowy szt. 1
17. Molex CAA-00379 Kabel U/UTP Kat-3 PVC 25-parowy m 1
18. Molex CAA-00381 Kabel U/UTP Kat-3 PVC 50-parowy m 1
19. Molex CAA-00382 Kabel U/UTP Kat-3 LSZH 50-parowy m 1
Elementy Kategorii 5e system nieekranowany
20. Molex MLG-00028-02 Mod Mosaic 22.5x45mm 1xRJ45 kątowy, 568A/B, UTP, DG+ PowerCat 5e, Biały szt. 1
21. Molex PID-00058 Panel 19-calowy 24xRJ45, KATT, 568A/B, UTP, PowerCat 5e, 1U, Grafitowy szt. 1
22. Molex PID-00059 Panel 19-calowy 48xRJ45, KATT, 568A/B, UTP, PowerCat5e, 2U, Grafitowy szt. 1
23. Molex 39-504-PS Kabel U/UTP PowerCat 5e, 4 pary, PVC, 305m, Żółty szpula 1
24. Molex 39-504-5E Kabel U/UTP PowerCat 5e, 4 pary, LSZH, 305m, Fioletowy szpula 1
Elementy Kategorii 5e system ekranowany
25. Molex 16.1C.011.D0035 Mod Mosaic 22,5x45mm 1xRJ45, Kątowy, 568B, FTP, PowerCat 5e, Biały szt. 1
26. Molex PID-00030 Panel ekranowany z ciągłością ekranu19-calowy, 24xRJ45, KATT, 568A/B, FTP, PowerCat 5e, 1U, Grafitowy szt. 1
27. Molex 39A-504-FT Kabel F/UTP PowerCat 5e PVC 4 pary, 305m, Żółty szpula 1
28. Molex 39A-504-LS Kabel F/UTP PowerCat 5e LSZH 4 pary, 305m Fioletowy szpula 1
Elementy Kategorii 6 system nieekranowany
29. Molex MLG-00021-02 Mod Mosaic 22.5x45mm 1xRJ45 kątowy, 568A/B, UTP, Powercat 6, Biały szt. 1
30. Molex PID-00141 Panel 19-calowy 24xRJ45 DG+, 568A/B, UTP, PowerCat 6, 1U, Grafitowy szt. 1
31. Molex PID-00142 Panel 19-calowy 48xRJ45 DG+, 568A/B, UTP, PowerCat 6, 2U, Grafitowy szt. 1
32. Molex CAA-00326 Kabel U/UTP PowerCat 6, 4 pary, PVC, 500m, Szary szpula 1
33. Molex CAA-00325 Kabel U/UTP PowerCat 6, 4 pary, LSZH, 500m, Fioletowy szpula 1
Elementy Kategorii 6 system ekranowany
34. Molex MLG-00022-02 Mod Mosaic 22.5x45mm 1xRJ45 kątowy, 568A/B, STP, PowerCat 6, Biały szt. 1
35. Molex PID-00182 Panel ekranowany 19-calowy, 24xRJ45, 568A/B, STP, PowerCat 6, 1U, Grafitowy szt. 1
36. Molex CAA-00161 Kabel F/UTP PowerCat 6, 4 pary, PVC, 500m, Szary szpula 1
37. Molex CAA-00251 Kabel F/UTP PowerCat 6 LSZH, 4 pary, 500m, Fioletowy szpula 1
38. Molex CAA-00328 Kabel U/FTP PowerCat 6 PVC, 4 pary, 500m, Szary szpula 1
39. Molex CAA-00327 Kabel U/FTP PowerCat 6 LSZH, 4 pary, 500m, Fioletowy szpula 1
Elementy instalacyjne
40. Legrand 77111 Gniazdo 2P+Z , białe szt. 1
41. Legrand 77114 Gniazdo 2P+Z kodowane (DATA) szt. 1
42. Legrand 77142 Gniazdo 2 x 2P+Z , białe szt. 1
43. Legrand 77152 Gniazdo 2 x 2P+Z kodowane (DATA) szt. 1
44. Legrand 78802 Ramka dla 2 modułów szt. 1
45. Legrand 80251 Uchwyt do montażu dla 2 modułów szt. 1
46. Legrand 78814 Ramka dla 4 modułów szt. 1
47. Legrand 80252 Uchwyt do montażu dla 4 modułów szt. 1
48. Legrand 80281 Puszki montażowe natynkowe dla 2 modułów szt. 1
49. Legrand 80121 Puszki montażowe uniwersalne dla 2 modułów szt. 1
50. Legrand 80285 Puszki montażowe natynkowe dla 4 modułów szt. 1
51. Legrand 80102 Puszki montażowe uniwersalne dla 4 modułów szt. 1
Elementy instalacyjne
52. Legrand 77111 Gniazdo 2P+Z , białe szt. 1
53. Legrand 77114 Gniazdo 2P+Z kodowane (DATA) szt. 1
54. Legrand 77142 Gniazdo 2 x 2P+Z , białe szt. 1
55. Legrand 77152 Gniazdo 2 x 2P+Z kodowane (DATA) szt. 1
56. Legrand 78802 Ramka dla 2 modułów szt. 1
57. Legrand 80251 Uchwyt do montażu dla 2 modułów szt. 1
58. Legrand 78814 Ramka dla 4 modułów szt. 1
59. Legrand 80252 Uchwyt do montażu dla 4 modułów szt. 1
60. Legrand 80281 Puszki montażowe natynkowe dla 2 modułów szt. 1
61. Legrand 80121 Puszki montażowe uniwersalne dla 2 modułów szt. 1
62. Legrand 80285 Puszki montażowe natynkowe dla 4 modułów szt. 1
63. Legrand 80102 Puszki montażowe uniwersalne dla 4 modułów szt. 1
Elementy okablowania
64. Baks KCP200H80/2 N Korytko kablowe 200/80 wraz z niezbędnym mocowaniem m 1
65. Baks KCP100H80/2 N Korytko kablowe 100/80 wraz z niezbędnym mocowaniem m 1
66. Baks KS 170H100/2 Kanał naścienny (lakierowany) 170/100 m 1
67. Baks PKS Pokrywa kanału (lakierowana) 170/100 m 1
68. Legrand 330030 Listwa kablowa LN 25x16 wraz z niezbędnym osprzętem (np.. kołki, łączniki, końcówki) m 1
69. Legrand 10521 Pokrywa kanału 35x80 mm wraz z niezbędnym osprzętem m 1
70. Legrand 10584 Przegroda separująca kanału 35x80 mm m 1
71. Legrand 10412 Podstawy kanału 50x80 mm wraz z niezbędnym osprzętem (np.. kołki, łączniki, końcówki) m 1
72. Legrand 10521 Pokrywa kanału 50x80 mm m 1
73. Legrand 10582 Przegroda separująca kanału 50x80 mm m 1
74. Legrand 10952 Uchwyt do montażu w listwie dla 2 modułów, dla kanału 35x80 i 50x80 mm szt. 1
75. Legrand 10954 Uchwyt do montażu w listwie dla 4 modułów, dla kanału 35x80 i 50x80 mm szt. 1
76. Legrand 10422 Podstawy kanału 50x105 mm wraz z niezbędnym osprzętem (np.. kołki, łączniki, końcówki) m 1
77. Legrand 10522 Pokrywa kanału 50x105 mm przy przegrodzie separującej m 1
78. Legrand 10582 Przegroda separująca kanału 50x105 mm m 1
79. Legrand 10520 Pokrywa kanału 50x105 mm przy przegrodzie dzielącej m 1
80. Legrand 10472 Przegroda dzieląca kanału 50x105 mm m 1
81. Legrand 10992 Uchwyt do montażu w listwie dla 2 modułów, dla kanału 50x105 mm szt. 1
82. Legrand 10994 Uchwyt do montażu w listwie dla 4 modułów, dla kanału 50x105 mm szt. 1
83. - - Przewód YDYp 3x2,5 m 1
84. - - Przewód YDY 3x2,5 m 1
Suma: X


Uważamy się za związanych ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
4. Oświadczamy, iż gwarantujemy odpowiednią, zgodną z obowiązującymi normami i przepisami jakość wykonywanych usług. W przypadku wadliwie, niewłaściwie wykonanych usług zobowiązujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od zawiadomienia (wezwania) do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości.
5. Czas reakcji na zgłoszoną naprawę max. 6 godzin. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas jaki może upłynąć pomiędzy akceptacją oferty Wykonawcy przez Zamawiającego a rozpoczęciem prac w siedzibie Zamawiającego. Konieczna jest możliwość zgłaszania awarii w postaci elektronicznej (e-mail) lub faxem.
6. Wymagany termin wykonania naprawy max. 24 godziny od reakcji Wykonawcy na zgłoszenie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania awarii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu .
8. Zobowiązujemy się do zaoferowania cen części zamiennych użytych przy realizacji napraw a nie ujętych w niniejszej ofercie, iż nie będą one wyższe niż ceny sugerowane przez producenta części.
9. Określenie czasu udzielonej gwarancji /w miesiącach /na poszczególne części wymienione w naprawianym urządzeniu/komponencie w kosztorysie naprawy.
10. Transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń do i z naprawy na koszt i ryzyko Usługodawcy,
11. Zobowiązujemy się do każdorazowego przedstawienia przed wykonaniem każdej naprawy dokonania uzgodnień z zamawiającym co do całkowitego kosztu naprawy.
12. Zobowiązujemy się do narzutu na części nie większego niż…..% od cen producenta.
13. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
14. Oświadczam/y/,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
15. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
16. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
17. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.


..........................,dnia................. ……………………………………………………
(Podpisy Wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)




Załącznik nr 2 do specyfikacji
…………………………………………….
(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na: .....................................................................................................................................................................
Oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, lub zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej, jeżeli szkoda lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 5% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1a. wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10 wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
11 wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy























Załącznik nr 3 do specyfikacji

(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
................................................

Składam/my w imieniu firmy:


…………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................
……………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy












Zał. nr 4 do specyfikacji

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/83/2013

zawarta w Poznaniu na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. j. Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póż. zm.) w dniu ___________ pomiędzy:

Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,

a
_________________________ z siedzibą w ______________ (__-___), ul. ______________ wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________, którego akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w ___________, __ Wydział Gospodarczy KRS, posiadającym numer NIP: ______________, REGON: ____________; kapitał zakładowy w wysokości _________________ wpłacony w całości.
reprezentowanym przez:
_____________-_____________
_____________-_____________

zwanym dalej Wykonawcą,
zwani wspólnie Stronami.
została zawarta umowa na okresowe przeglądy i rozbudowę instalacji okablowania strukturalnego o następującej treści:

§1.
1. Przedmiot umowy obejmuje wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług, w tym robót instalacyjnych polegających na:
a) okresowych przeglądach stanu technicznego istniejącego okablowania strukturalnego w budynku Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ul. Garbary 15, które obejmować mogą także jego konserwację i naprawę .
b) niezbędnej rozbudowie istniejącego okablowania strukturalnego w budynku Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ul. Garbary 15 w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy.
2. Wykonawca:
a) oświadcza iż posiada ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego Molex Premise Networks. Certyfikat instalatora musi być dokumentem terminowym, wydawanym na okres maksymalnie dwóch lat,
b) oświadcza iż posiada minimum dwóch instalatorów mających autoryzacje producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją. Należy to potwierdzić certyfikatami imiennymi wystawionymi przez producenta oferowanego okablowania strukturalnego,
c) oświadcza iż posiada miernik z certyfikatem kalibracji wydanym przez producenta umożliwiający pomiar okablowania w zakresie niezbędnym do wykonania prac serwisowych i rozbudowy okablowania (w szczególności dotyczący okablowania kategorii 6). Zobowiązuje się i gwarantuje, że rozbudowa systemu okablowania strukturalnego będzie wykonywana w oparciu o odpowiednie elementy systemu Molex Premise Networks kat 5E lub 6 , w celu utrzymania istniejącej certyfikacji systemu oraz 25 letniej gwarancji. W tym okresie powinny obowiązywać następujące gwarancje:
- Gwarancja na komponenty: Wszystkie komponenty certyfikowanego systemu będą wolne od usterek materiałowych oraz wykończeniowych pod warunkiem ich prawidłowego montażu i eksploatacji. Jeżeli jakiekolwiek komponent w Certyfikowanym Systemie Okablowania zostanie uznany za wadliwy i uniemożliwiający poprawną transmisję sygnałów elektrycznych, producent naprawi te elementy lub wymieni je na nowe, aby umożliwić transmisję takich sygnałów.
- Gwarancja na działanie systemu: łącza/kanały Certyfikowanego Systemu Okablowania będą spełniać parametry wydajności zgodne z kategorią, której dotyczy certyfikat. Jeżeli wydajność Certyfikowanego Systemu Okablowania okaże się niezgodna z kategorią, której dotyczy certyfikat (na podstawie wyników zgodnych z normami procedur testowych), producent naprawi lub wymieni komponenty w celu zapewnienia wydajności, której dotyczy certyfikat.
- Gwarancja na aplikacje: Certyfikowany System Okablowania będzie wolny od usterek uniemożliwiających działanie zgodnie z normami aplikacji i protokołów w ramach kategorii wydajności całego toru transmisyjnego, której dotyczy certyfikat. Dotyczy to aplikacji/protokołów uznawanych przez komitety normalizacyjne IEEE, ANSI i ATM Forum oraz przeznaczonych specjalnie do transmisji przy użyciu okablowania zdefiniowanego w normach TIA /EIA/ 568, ISO IEC.J. 1801, EN 50173. Jeżeli Certyfikowany System Okablowania uniemożliwi użytkownikowi końcowemu korzystanie z aplikacji/protokołów zgodnie z kategorią wydajności systemu, której dotyczy certyfikat, producent przeprowadzi diagnozę problemu i naprawi lub dostarczy nowe komponenty, które zapewnią skuteczną transmisję tych aplikacji i protokołów.
d) na żądanie Zamawiającego dokona rozszerzenia i aktualizacji certyfikatu Molex Premise Networks na wszystkie zrealizowane przez Wykonawcę elementy systemu okablowania strukturalnego,
e) zobowiązuje się do:
- wykonania czynności będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomie wiedzy technicznej i należytą starannością i zgodnie z odpowiednimi normami.
- telefonicznego lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej uzgadniania terminu prac, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy,
- zachowania przepisów porządkowych i przeciwpożarowych w trakcie prowadzenia prac, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy.

§ 2
1. Okresowe przeglądy, w tym konserwacje i naprawy, o których mowa w § 1 ust. 1 lit. a zlecane będą przez Zamawiającego na podstawie zgłoszenia o awarii. Zgłoszenie zawierać będzie szczegółowy zakres zlecanych prac.
2. Przed wykonaniem każdej naprawy Wykonawca dokona uzgodnienia z Zamawiającym co do całkowitego kosztu naprawy i może przystąpić do ich realizacji dopiero po otrzymaniu odpowiedniej akceptacji.
3. Czas reakcji na zgłoszenie o awarii wynosi maksymalnie ____ godzin. Przez czas reakcji Strony uznają czas jaki może upłynąć pomiędzy akceptacją oferty Wykonawcy przez Zamawiającego a rozpoczęciem prac w siedzibie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego.
4. Wykonania naprawy powinno nastąpić maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu reakcji Wykonawcy na zgłoszenie.
5. Transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń do i z naprawy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
§ 3
1. Zakres ustalonych do wykonania robót instalacyjnych, o których mowa w § 1 ust. 1 lit. b będzie określony każdorazowo w pisemnym zleceniu Zamawiającego, następnie Wykonawca przedstawia do akceptacji kosztorys który akceptuje wyłącznie osoba uprawniona Zamawiającego.
2. Osoby uprawnione do zgłaszania awarii oraz zlecania pozostałych prac:
a) mgr inż. Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz
b) mgr inż. Dariusz Kowalczyk
3. W przypadku nieobecności wyżej wymienionych osób ich uprawnienia przejmuje osoba pełniąca danego dnia zastępstwo.
4. Komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym musi odbywać się wyłącznie za pomocą następujących metod:
• Do Wykonawcy: zgłoszenia dokonywane telefonicznie na nr ……….. i potwierdzone faxem na nr tel. ……………… lub za pomocą poczty elektronicznej na adres : biuro@link.poznan.pl
• Do Zamawiającego: kontakt na numer telefonu 691-164-77, (61) 88-50-883, (61) 88-50-678, lub na adres poczty elektronicznej: miroslawa.mocydlarz-adamcewicz@wco.pl i dariusz.kowalczyk@wco.pl

§ 4.
1. Strony zgodnie postanawiają, że wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie obliczane wg następujących stawek roboczogodziny dla zadań:
a) Okresowe przeglądy stanu technicznego istniejącego okablowania strukturalnego: 1 roboczogodzina wynosi netto: ………………….. PLN (słownie: ………………………………….)
plus należny podatek VAT
b) wykonanie ekspertyzy technicznej netto: ……………….. PLN (słownie: …………………..) plus należny podatek VAT.
c) wartość części wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynosi netto ………………………
2. Maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu świadczenia Usług wraz z kosztami zakupu części, wynikających z niniejszej umowy wynosi ………………………….. zł – co odpowiada wartości którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia na podstawie niniejszej umowy do tej wartości będzie realizowane zamówienie
3. Cennik, o którym mowa w ust. 3, obowiązuje w okresie, na jaki została zawarta niniejsza umowa i stanowi każdorazowo podstawę do:
 sporządzenia kosztorysu ofertowego określonego w § 2 ust. 1 i § 3 ust. 1 umowy,
 weryfikacji kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego w zakresie ustalonych w nim cen materiałów i podzespołów.
 Koszt pozostałych części nie wymienionych w cenniku nie będzie wyższy niż ….% od cen producenta- marża nie będzie wyższa niż……………%
4. Podstawę wypłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy, ustalonego na podstawie § 4 ust. 1 i 2 umowy, stanowi wystawiona, odrębnie na każde zlecenia wynikające z treści § 1 ust. 1 , faktura VAT.
5. Faktura, o której mowa w ust. 5 płatna będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, pod warunkiem załączenia przez Wykonawcę protokołów odbioru, o których mowa w § 5 niniejszej umowy.
6. Narzut na części i materiały zamienne nie może przekroczyć …..%. Zamawiający w celu weryfikacji wysokości narzutu każdorazowo może zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentów potwierdzających koszty zakupu części. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów w terminie 2 dni od dnia wezwania
7. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody, udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 5.

1. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o gotowości przeprowadzenia obioru prac zleconych zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem ich dokonania. W wszystkich obiorach, uczestniczyć będą przedstawiciele Wykonawcy i Zamawiającego.
2. Odbiór, o którym mowa w ust. 1 zostanie potwierdzony, sporządzonym stosownie do zaistniałych okoliczności faktycznych protokołem odbioru końcowego. Do protokołu odbioru końcowego należy w szczególności dołączyć dokumentację powykonawczą w postaci papierowej i elektronicznej (pomiary oraz rzut kondygnacyjny wraz z naniesionymi trasami kablowymi i rozmieszczeniem gniazdek). Powyższe dokumenty jak i certyfikat gwarancyjny na wykonaną część systemu winny być dostarczone po jednym egzemplarzu do Działu Informatyki (dostarczenie certyfikatu jest wymagane wyłącznie dla nowych instalacji osprzętu producenta okablowania strukturalnego).
3. Protokoły odbioru zawierają wszystkie ustalenia oraz zalecenia dokonane trakcie odbioru.
4. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszystkich wad, stwierdzonych w protokole na własny koszt w terminie określonym w protokole.
5. Z dniem podpisania protokolarnego odbioru końcowego przechodzi na Zamawiającego ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu odbioru
6. Jeżeli w toku prowadzenia czynności związanych z odbiorem zostanie stwierdzone, że przedmiot odbioru nie osiągnął gotowości do odbioru z powodu nie zakończenia robót lub ich wadliwego wykonania, to Zamawiający odmówi odbioru z winy Wykonawcy.
§ 6.

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a. Za odstąpienie od Umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego lub jej wypowiedzenie z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % wynagrodzenia netto określonego na podstawie § 2 ust. 2 niniejszej umowy.
b. Za zwłokę w zakresie wykonania, zleconych na podstawie § 1 ust. 1 prac w wysokości 500zł za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia wyznaczonego, jako termin dokonania odbioru.
c. Za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze prac, w wysokości 0,2 % wartości przedmiotu odbioru za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.

§ 7.

W zakresie wykonania przedmiotu umowy, w tym do czynności odbioru prac określonych w § 1 ust. 1, koordynowania prac związanych z przedmiotem umowy oraz do kontaktów z drugą Stroną umowy , wskazuje się:
- ze strony Wykonawcy: ……………………………
- ze strony Zamawiającego: Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz kierownik Działu Informatyki, a w zakresie robót budowlanych także Ryszard Ciarkowski - główny energetyk – Dział Inwestycji i Remontów.

§ 8.

1. Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania, chyba że wcześniej nastąpi osiągnięcie maksymalnego limitu wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 2.
2. Wszelkie zamiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. –Wszelkie spory związane z realizacją niniejszej umowy będą podlegać rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
4. Strony mogą wypowiedzieć niniejszą umowę jedynie z ważnych powodów z zachowaniem 60 okresu wypowiedzenia.
5. Zamawiający może wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach:
i. opóźnienia w realizacji przez Wykonawcę świadczeń objętych niniejszą umową przekraczającego 3 dni robocze;
ii. realizacji rozbudowa systemu okablowania strukturalnego bez zapewnienia spełniania wymogu prowadzenia rozbudowy w oparciu o odpowiednie elementy systemu Molex Premise Networks kat 5E lub 6 , w celu utrzymania istniejącej certyfikacji systemu oraz 25 letniej gwarancji;
iii. utratę przez Wykonawcę w toku realizacji niniejszej umowy właściwości podlegających ocenie przez Zamawiającego jako kryterium, które musi być spełnione przez wykonawców w celu złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego rezultatem było podpisanie niniejszej umowy.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy prawa budowlanego, kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących przepisów prawa, o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
7. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.





ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA




………………… …………………

































Załącznik nr 5 siwz


WIELKOPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII
Protokół koordynacyjny dla wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie i na rzecz Wielkopolskiego Centrum Onkologii. Edycja
1


W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie w Poznaniu (nazywanym dalej WCO) Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania poniższych zasad:
1. Przed przystąpieniem do realizacji zadania wykonawca wyznacza osobę odpowiedzialną za przestrzeganie zobowiązań zawartych w niniejszym dokumencie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań funkcjonującego w WCO Systemu Zarządzania Środowiskowego, a w szczególności do:
a. Przestrzegania przez podległe osoby ogólnych przepisów oraz zasad BHP i Ppoż.,
b. Organizacji stanowisk roboczych – zgodnie z w.w. przepisami,
c. Zapoznania się ze szczegółowymi instrukcjami wewnętrznymi BHP i Ppoż. oraz wysłuchanie niezbędnych wyjaśnień osoby nadzorującej,
d. Przeprowadzenie uzupełniającego instruktażu stanowiskowego uwzględniającego wymogi instrukcji BHP i Ppoż.,
e. Zobowiązanie osób bezpośrednio nadzorujących wykonawstwo do stosowania się do szczegółowych uwag i zaleceń otrzymywanych od osoby zlecającej wykonanie prac oraz od służby BHP,
f. Właściwej gospodarki odpadami:
- Prowadzenie segregacji odpadów w miejscu ich powstawania,
- Gromadzenie wytworzonych odpadów w wyznaczonych, oznakowanych
i zabezpieczonych miejscach,
- usuwanie odpadów z terenów należących do WCO we własnym zakresie,
- uzgodnienie sposobu i miejsca tymczasowego gromadzenia i postępowania z odpadami niebezpiecznymi z Inspektorem ds. BHP WCO,
g. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu przed skażeniem substancjami niebezpiecznymi,
h. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzonych prac remontowo-budowlanych,
i. Zabezpieczenia terenu zakładu przed niepożądanymi emisjami pyłów i gazów technicznych,
j. Realizacji zadania w sposób najmniej uciążliwy dla środowiska w tym racjonalnego korzystania z wody, energii elektrycznej i innych surowców,
k. Stosowania przy realizacji zadań sprzętu sprawnego technicznie, m.in.:
- bez wycieków oleju,
- spełniającego wymogi BHP i prawa o ruchu drogowym,
l. W przypadku zaistniałej awarii natychmiast powiadomić Inspektora ds. BHP / Z-cę Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych, w celu podjęcia wspólnych działań naprawczych – jeżeli nastąpi niekontrolowany wyciek oleju należy zastosować skuteczny sorbent, zebrać warstwę skażoną i przetransportować do utylizacji,
m. Utrzymania porządku w obszarze swojej działalności,
n. Uporządkowania terenu po zakończeniu przedsięwzięcia,
3. Wykonawca odpowiada za negatywne wpływy na środowisko naturalne wynikające z postępowania niezgodnego z w.w. zasadami.
4. Wykonawca odpowiada w całości za prewencję BHP i Ppoż., postępowania powypadkowe dotyczące swoich pracowników.
5. Wykonawca zewnętrzny zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania również służb BHP WCO o zaistniałym wypadku / pożarze z udziałem swoich pracowników.
6. Osoby, które przebywają na terenie należącym do WCO przez określony krótki czas wymagany dla wykonania prac, jak np.: kierowcy taboru samochodowego, zobowiązani są do przestrzegania wszelkich znaków i opisów zakazu i nakazu. Osoby te nie mogą przebywać w rejonach innych niż wyznaczone dla np. załadunku lub rozładunku.
7. WCO zastrzega sobie prawo kontroli realizacji powyższych zobowiązań przez swoich przedstawicieli.
8. Wykonawcy prac zobowiązują się do natychmiastowego usunięcia z terenu WCO osób, wskazanych przez przedstawicieli WCO, które nie stosują się do w.w. zasad oraz ogólnych i szczegółowych (obowiązujących w WCO) zasad BHP i Ppoż.
Oświadczam, że przyjmuję zasady ustalone w niniejszym protokole
WYKONAWCA ……………………………..

……………………………..

…………………………….. ZLECAJĄCY Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie w Poznaniu
Przedstawiciel Wykonawcy: …………………………….. Przedstawiciel Zlecającego: ……………………………..
Data: …………………………….. Data: ……………………………..
Podpis:


…………………………….. Podpis:
















załącznik nr 6 do specyfikacji

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia są Usługi
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
i. Przed wykonaniem każdej naprawy wykonawca dokona uzgodnienia z Zamawiającym co do całkowitego kosztu naprawy
ii. W przypadku konieczności wykonania i wystawienia ekspertyzy technicznej kwota ryczałtowa dotyczy wykonania i wystawienia jednej ekspertyzy (niezależnie od ilości komponentów).
iii. W wyjątkowych przypadkach napraw i remontów złożonych Zamawiający ma prawo wezwania serwisu wykonawcy w trybie pilnym (24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu) i dokonywania rozliczeń na podstawie stawki za roboczogodzinę, po wcześniejszym ustaleniu czasu trwania naprawy.

3. Cena oferty winna obejmować wykonanie:
a. Jedna roboczo/godzina (stawka ryczałtowa)
b. Wykonanie i wystawienie ekspertyzy technicznej (stawka ryczałtowa)
c. Koszt części

4. Czas reakcji na zgłoszoną naprawę max. 6 godzin. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas jaki może upłynąć pomiędzy akceptacją oferty Wykonawcy przez Zamawiającego a rozpoczęciem prac w siedzibie Zamawiającego. Konieczna jest możliwość zgłaszania awarii w postaci elektronicznej (e-mail) lub faxem.

5. Wymagany termin wykonania naprawy w terminie 24 godzin od reakcji Oferenta na zgłoszenie.

6. Oferent zastrzega sobie prawo zgłaszania awarii 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

7. Określenie czasu udzielonej gwarancji /w miesiącach /na poszczególne części wymienione w naprawianym urządzeniu/komponencie w kosztorysie naprawy.

8. Transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń/komponentów do i z naprawy na koszt i ryzyko Usługodawcy,

Wykaz standardowych części używanych podczas wykonywania usługi

L.p. Producent Symbol Opis J.m. Ilość
Elementy połączeń światłowodowych
1. Molex RFR-00100 Korpus panela światłowodowego FMP3, Grafitowy szt 1
2. Molex RFR-00101 Płyta czołowa FMP3 12xDuplex ST/Duplex SC, Grafitowa szt 1
3. Molex AFR-00203 Adapter FMP3 Duplex SC MM szt 1
4. Molex AFR-00202 Adapter FMP3 Duplex SC SM szt 1
5. Molex AFR-00190 Kaseta spawów światłowodowych FMP3, 24F szt 1
6. Molex 91.30.332.00200 Pig-tail MM 50/125 OM3 Simplex SC, LSZH, 2.0m szt 1
7. Molex 91.30.832.00200 Pig-tail SM 9/125 OS2 Simplex SC, LSZH, 2m szt 1
8. Molex KFR-00009 Osłona spawów światłowodowych; 60 mm szt 1
9. Molex CFR-00477 4 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania MM 50/125 OM3 ,LSZH, luźna tuba m 1
10. Molex CFR-00480 12 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania MM 50/125 OM3, LSZH, luźna tuba m 1
11. Molex CFR-00481 24 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania MM 50/125 OM3 ,LSZH, luźna tuba m 1
12. Molex CFR-00482 4 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania SM 9/125 OS1, LSZH, luźna tuba m 1
13. Molex CFR-00485 12 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania SM 9/125 OS1, LSZH, luźna tuba m 1
14. Molex CFR-00486 24 włóknowy światłowodowy kabel ogólnego stosowania SM 9/125 OS1, LSZH, luźna tuba m 1
Elementy Kategorii 3
15. Molex PID-00145 Panel 19-calowy 50xRJ45 KATT IDC, USOC 2 pary, UTP, 1U, Grafitowy szt 1
16. Molex PID-00145-30P Panel 19-calowy 30xRJ45 KATT IDC, USOC 2 pary, UTP, 1U, Grafitowy szt 1
17. Molex CAA-00379 Kabel U/UTP Kat-3 PVC 25-parowy m 1
18. Molex CAA-00381 Kabel U/UTP Kat-3 PVC 50-parowy m 1
19. Molex CAA-00382 Kabel U/UTP Kat-3 LSZH 50-parowy m 1
Elementy Kategorii 5e system nieekranowany
20. Molex MLG-00028-02 Mod Mosaic 22.5x45mm 1xRJ45 kątowy, 568A/B, UTP, DG+ PowerCat 5e, Biały szt 1
21. Molex PID-00058 Panel 19-calowy 24xRJ45, KATT, 568A/B, UTP, PowerCat 5e, 1U, Grafitowy szt 1
22. Molex PID-00059 Panel 19-calowy 48xRJ45, KATT, 568A/B, UTP, PowerCat5e, 2U, Grafitowy szt 1
23. Molex 39-504-PS Kabel U/UTP PowerCat 5e, 4 pary, PVC, 305m, Żółty szpula 1
24. Molex 39-504-5E Kabel U/UTP PowerCat 5e, 4 pary, LSZH, 305m, Fioletowy szpula 1
Elementy Kategorii 5e system ekranowany
25. Molex 16.1C.011.D0035 Mod Mosaic 22,5x45mm 1xRJ45, Kątowy, 568B, FTP, PowerCat 5e, Biały szt 1
26. Molex PID-00030 Panel ekranowany z ciągłością ekranu19-calowy, 24xRJ45, KATT, 568A/B, FTP, PowerCat 5e, 1U, Grafitowy szt 1
27. Molex 39A-504-FT Kabel F/UTP PowerCat 5e PVC 4 pary, 305m, Żółty szpula 1
28. Molex 39A-504-LS Kabel F/UTP PowerCat 5e LSZH 4 pary, 305m Fioletowy szpula 1
Elementy Kategorii 6 system nieekranowany
29. Molex MLG-00021-02 Mod Mosaic 22.5x45mm 1xRJ45 kątowy, 568A/B, UTP, Powercat 6, Biały szt 1
30. Molex PID-00141 Panel 19-calowy 24xRJ45 DG+, 568A/B, UTP, PowerCat 6, 1U, Grafitowy szt 1
31. Molex PID-00142 Panel 19-calowy 48xRJ45 DG+, 568A/B, UTP, PowerCat 6, 2U, Grafitowy szt 1
32. Molex CAA-00326 Kabel U/UTP PowerCat 6, 4 pary, PVC, 500m, Szary szpula 1
33. Molex CAA-00325 Kabel U/UTP PowerCat 6, 4 pary, LSZH, 500m, Fioletowy szpula 1
Elementy Kategorii 6 system ekranowany
34. Molex MLG-00022-02 Mod Mosaic 22.5x45mm 1xRJ45 kątowy, 568A/B, STP, PowerCat 6, Biały szt 1
35. Molex PID-00182 Panel ekranowany 19-calowy, 24xRJ45, 568A/B, STP, PowerCat 6, 1U, Grafitowy szt 1
36. Molex CAA-00161 Kabel F/UTP PowerCat 6, 4 pary, PVC, 500m, Szary szpula 1
37. Molex CAA-00251 Kabel F/UTP PowerCat 6 LSZH, 4 pary, 500m, Fioletowy szpula 1
38. Molex CAA-00328 Kabel U/FTP PowerCat 6 PVC, 4 pary, 500m, Szary szpula 1
39. Molex CAA-00327 Kabel U/FTP PowerCat 6 LSZH, 4 pary, 500m, Fioletowy szpula 1
Elementy instalacyjne
40. Legrand 77111 Gniazdo 2P+Z , białe szt 1
41. Legrand 77114 Gniazdo 2P+Z kodowane (DATA) szt 1
42. Legrand 77142 Gniazdo 2 x 2P+Z , białe szt 1
43. Legrand 77152 Gniazdo 2 x 2P+Z kodowane (DATA) szt 1
44. Legrand 78802 Ramka dla 2 modułów szt 1
45. Legrand 80251 Uchwyt do montażu dla 2 modułów szt 1
46. Legrand 78814 Ramka dla 4 modułów szt 1
47. Legrand 80252 Uchwyt do montażu dla 4 modułów szt 1
48. Legrand 80281 Puszki montażowe natynkowe dla 2 modułów szt 1
49. Legrand 80121 Puszki montażowe uniwersalne dla 2 modułów szt 1
50. Legrand 80285 Puszki montażowe natynkowe dla 4 modułów szt 1
51. Legrand 80102 Puszki montażowe uniwersalne dla 4 modułów szt 1
Elementy instalacyjne
52. Legrand 77111 Gniazdo 2P+Z , białe szt 1
53. Legrand 77114 Gniazdo 2P+Z kodowane (DATA) szt 1
54. Legrand 77142 Gniazdo 2 x 2P+Z , białe szt 1
55. Legrand 77152 Gniazdo 2 x 2P+Z kodowane (DATA) szt 1
56. Legrand 78802 Ramka dla 2 modułów szt 1
57. Legrand 80251 Uchwyt do montażu dla 2 modułów szt 1
58. Legrand 78814 Ramka dla 4 modułów szt 1
59. Legrand 80252 Uchwyt do montażu dla 4 modułów szt 1
60. Legrand 80281 Puszki montażowe natynkowe dla 2 modułów szt 1
61. Legrand 80121 Puszki montażowe uniwersalne dla 2 modułów szt 1
62. Legrand 80285 Puszki montażowe natynkowe dla 4 modułów szt 1
63. Legrand 80102 Puszki montażowe uniwersalne dla 4 modułów szt 1
Elementy okablowania
64. Baks KCP200H80/2 N Korytko kablowe 200/80 wraz z niezbędnym mocowaniem m 1
65. Baks KCP100H80/2 N Korytko kablowe 100/80 wraz z niezbędnym mocowaniem m 1
66. Baks KS 170H100/2 Kanał naścienny (lakierowany) 170/100 m 1
67. Baks PKS Pokrywa kanału (lakierowana) 170/100 m 1
68. Legrand 330030 Listwa kablowa LN 25x16 wraz z niezbędnym osprzętem (np.. kołki, łączniki, końcówki) m 1
69. Legrand 10521 Pokrywa kanału 35x80 mm wraz z niezbędnym osprzętem m 1
70. Legrand 10584 Przegroda separująca kanału 35x80 mm m 1
71. Legrand 10412 Podstawy kanału 50x80 mm wraz z niezbędnym osprzętem (np.. kołki, łączniki, końcówki) m 1
72. Legrand 10521 Pokrywa kanału 50x80 mm m 1
73. Legrand 10582 Przegroda separująca kanału 50x80 mm m 1
74. Legrand 10952 Uchwyt do montażu w listwie dla 2 modułów, dla kanału 35x80 i 50x80 mm szt 1
75. Legrand 10954 Uchwyt do montażu w listwie dla 4 modułów, dla kanału 35x80 i 50x80 mm szt 1
76. Legrand 10422 Podstawy kanału 50x105 mm wraz z niezbędnym osprzętem (np.. kołki, łączniki, końcówki) m 1
77. Legrand 10522 Pokrywa kanału 50x105 mm przy przegrodzie separującej m 1
78. Legrand 10582 Przegroda separująca kanału 50x105 mm m 1
79. Legrand 10520 Pokrywa kanału 50x105 mm przy przegrodzie dzielącej m 1
80. Legrand 10472 Przegroda dzieląca kanału 50x105 mm m 1
81. Legrand 10992 Uchwyt do montażu w listwie dla 2 modułów, dla kanału 50x105 mm szt 1
82. Legrand 10994 Uchwyt do montażu w listwie dla 4 modułów, dla kanału 50x105 mm szt 1
83. - - Przewód YDYp 3x2,5 m 1
84. - - Przewód YDY 3x2,5 m 1

« Powrót do szczegółów zamówienia