Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opatrunków

Numer zamówienia:

350/88/2013

zmiana terminów na 11-09-2013
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogłoszenie (HTML) 2013-07-30 233,97 KB Pobierz
2. specyfikacja (HTML) 2013-07-30 537,33 KB Pobierz
3. specyfikacja w formie WORD (HTML) 2013-07-30 105,33 KB Pobierz
4. odpowiedzi na pytania (HTML) 2013-08-01 33,13 KB Pobierz
5. odp na pyt (HTML) 2013-08-08 51,69 KB Pobierz
6. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (HTML) 2013-08-09 94,86 KB Pobierz
7. odp na pytania 12-8-2013 (HTML) 2013-08-12 61,54 KB Pobierz
8. odp na pyt 13-8-2013 + zmiana terminu+ nowe formularze cenowe dla pakietu 1 i 15 (HTML) 2013-08-14 111,76 KB Pobierz
9. Odpowiedzi na pytania (HTML) 2013-08-16 401,03 KB Pobierz
10. Modyfikacja siwz (HTML) 2013-08-19 159,25 KB Pobierz
11. ogloszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-08-19 47,92 KB Pobierz
12. odp. na pyt. 20-08-2013 (HTML) 2013-08-21 84,08 KB Pobierz
13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (HTML) 2013-08-22 257,12 KB Pobierz
14. informacja o wyborze ofert (HTML) 2013-10-10 42,45 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień