Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

350/95/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 2013-10-02
EZ/350/95/2013/1178


Wg rozdzielnik:
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 350/95/2013 na zakup i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku



Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły pytania do wymienionego w tytule przetargu na które zamawiający udzielił odpowiedzi:

Pytanie 1
Pakiet 17
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie złącza niskiego ciśnienia do wkładów kontrastowych kompatybilne z wstrzykiwaczem Medrat Vistron CT wytrzymujące ciśnienie 325 PSI?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza wartości 325PSI i podtrzymuje wymóg 350PSI ponieważ złącze wytrzymujące wyższe ciśnienie jest bezpieczniejsze zarówno dla pacjenta i personelu a także uniemożliwia przypadkowe zalanie kontrastem.

Pytanie 2
Pytania dot. pak. 1:
Czy Zamawiający dopuści łącznik pozwalający na dokonanie 400 aktywacji? Oferowana wartość pozwala na dokonanie ponad 55 aktywacji dziennie co jest wartością wystarczającą.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 3
Pytania dot. pak. 1:
Czy Zamawiający dopuści łącznik bezigłowy nie zawierający części metalowych, z zastawką w postaci silikonowego kapturka osadzonego na poliwęglanowym konektorze? Rozwiązanie takie jest znacznie pewniejsze i bezpieczniejsze niż zastawka w postaci podzielnej membrany.
Odp. Nie. Zamawiający wymaga zastawki w postaci podzielnej, przeźroczystej, silikonowej membrany, osadzonej w plastikowym przeźroczystym konektorze. Membrana taka ma gładką i płaską powierzchnię podlegającą odkażaniu, zabezpieczającą przed kontaminacją zanieczyszczeń, co szczególnie u pacjentów onkologicznych ma duże znaczenie.

Pytanie 4
Pytania dot. pak. 1:
Czy Zamawiający dopuści łącznik bezigłowy którego przestrzeń martwa wynosi 0,05 ml?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.
.


Pytanie 5
Pytania dot. pak. 1:
Czy Zamawiający dopuści łącznik bezigłowy z końcówką luer-lock bez nasadki?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza łączników bezigłowych bez nasadki zabezpieczającej, ponieważ chroni ona dodatkowo łącznik przed kontaminacją zanieczyszczeń, co wiąże się ze zmniejszonym ryzykiem zakażeń u pacjentów.

Pytanie 6
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycji 1.1 port wytrzymały na ciśnienie 20,68 Ba którego wysokość jest nie większa niż 11,5 mm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza ze względu na zbyt małą wytrzymałość na ciśnienie.

Pytanie 7
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycji 1.1 oraz pozycji 1.2 port wyposażony w poliuretanowy cewnik z zaznaczonymi odstępami co 5 cm o średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż 1,0 mm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza cewnika z poliuretanu, ponieważ w trakcie leczenia radioterapią może dojść do jego uszkodzenia. Ponadto średnica wewnętrzna jest za mała w porównaniu z wymaganiami minimalnymi zawartymi w siwz.

Pytanie 8
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycji 1.2 port którego objętość wewnętrzna komory jest nie mniejsza niż 0,3 ml?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 9
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycjach 1.1 i 1.2 port z zestawem wprowadzającym wyposażony w: igłę do portu 20G/19mm oraz igłę do płukania portu 22G/19mm (jedna prosta, druga zagięta 90st.)?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 10
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycji 1.2 port o masie nie większej niż 10g, którego wysokość jest nie większa niż 14,7mm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ proponowany port jest zbyt ciężki i za wysoki.

Pytanie 11
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycji 1.1 port niskoprofilowy pozwalający na dokonanie 1500 wkłuć?
Odp. Nie . Zamawiający nie dopuszcza , ponieważ w SIWZ wymagane jest min. 2000 wkłuć. Wytrzymałość proponowanej membrany jest o 1/4 mniejsza od wymaganego minimum.

Pytanie 12
Pytania dot. pak. 13 :
Czy Zamawiający dopuści w pozycji 2 zestaw wprowadzający wyposażony w: igłę do portu 20G/19mm oraz igłę do płukania portu 22G/19mm (jedna prosta, druga zagięta 90st.)?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 13
Pytania dot.pak. 14:
Czy Zamawiający dopuści igły z drenem oraz bez drenów o rozmiarach 20G/19mm oraz 22G/19mm?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 14
Dotyczy Pakietu 6 poz. 1 - igły
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o dopuszczenie igły typu Hemax w rozmiarze 11 G i dł. 10 cm. Igła o wewnętrznym szlifie piramidalnym, blokowana śrubowym zamkiem w rękojeść natomiast zewnętrzna, tnąca ze szlifem typu „trokar”; dołączony wypychacz. Kaniula typu "HM" pozwalająca na Uchwyt motylkowy, łącznik luer-lock do podłączenia ze strzykawką. Sterylna, jednorazowego użytku, pakowana pojedynczo; w załaczeniu karata katlogowa
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 15
Dotyczy Pakietu 18 poz. 1 - wkłady workowe
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o dopuszczenie jednorazowego systemu konkurencyjnego producenta. Jednorazowe wkłady workowe typu Serres o pojemności 2 litry z wtopioną przykrywką o średnicy 14,5cm +/- 1cm z szerokim uchem do zdejmowania, pasujące do kubełków o tej samej średnicy (14,5 cm) +/- 1cm. W przykrywce wewnętrzny filtr i zastawka odcinająca, otwór do wsypywania proszku żelującego, możliwość połączenia w "tandem"; zdejmowane łączniki do podłączenia ssania i do podłączenia drenu. Łącznik do ssania znaduje się na wielorazowym pojemniku. Wkłady kompatybilne z wielorazowymi pojemnikami, w które oferent wyposaży bezpłatnie na czas trawania umowy oraz stojakami firmy TYCO, będących wyposażeniem sal operacyjnych. Mikrobiologicznie czyste, jednorazowego użytku. Na każdym opakowaniu zbiorczym nadruk numeru serii i daty ważności. Nazwa i opis stosowania w języku polskim. Roczny okres ważności od daty dostawy – Wkłady posiadają 5letni okres ważności od daty produkcji. Jednocześnie zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o wydzielenie tej pozycji i utworzenie z niej odrębnego pakietu. Zgoda na naszą prośbę umożliwiłaby Państwu dogodniejszy wybór dostawcy przy równej konkurencji oraz obniżenie wartości cenowej proponowanego przez Państwa pakietu.
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza proponowanych wkładów, ponieważ nie pasują do stojaków Tyco na salach operacyjnych. Ponadto zamawiający nie wyraża zgody na doposażenie w inne stojaki, z uwagi na brak dodatkowych powierzchni magazynowych.

Pytanie 16
Dotyczy Pakietu 20 poz.1 - igły
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o dopuszczenie igieł do biopsji tkanek miękkich, półautomatycznych o rozmiarach :14 G x 10 cm ; 14 G x 16 cm ;18 G x 16cm
Igły posiadają ergonomiczną obudowę ze zwalniaczem do łatwej obsługi kaniuli i mandrynu. Sprężyna mocna, dobrze sprężynująca. Dobrze czytelna skala do określania wielkości wycinków. Możliwość doboru wielkości pobranego wycinka (1,5cm i 2,2 cm). Igła posiada zdejmowalną kaniulę zewnętrzną umożliwiająca wielokrotne przeprowadzenie zabiegu bez konieczności ponownego wkłucia. Barwne kodowanie zwalniaczy. Końcówka mandrynu o szlifie skośnym. Igła posiada oznaczenia echogeniczne. Sterylna, jednorazowego użytku.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 17
Dotyczy SIWZ , Formularza Oferty , oświadczeń
W związku z faktem, że złożenie oferty w postępowaniu przetargowym nie jest czynnością zobowiązującą w rozumieniu prawa cywilnego (a jest nią dopiero podpisanie umowy) chcielibyśmy potwierdzić, że Zamawiający uzna za wystarczające pełnomocnictwo do złożenia oferty przetargowej wskazujące, iż osoba w nim wskazana umocowana jest do przygotowania, podpisania i złożenia oferty przetargowej w postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego? Naturalnie umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana przez osobę umocowaną do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
Odp. Tak. Dokładne informacje odnośnie pełnomocnictwa zawarte jest w w pkt. IX. 6 i 7 siwz.


Pytanie 18
Dotyczy Rozdz. II SIWZ – termin dostawy
Prosimy o określenie terminu dostawy na min. 5 dni roboczych. Sprzęt będziemy dostarczać jak najszybciej i może to nastąpić nawet w terminie krótszym niż powyższy, niemniej jednak rzeczywiste warunki to czasem: odbiór przesyłki z magazynów, rozpakowanie czy przesortowanie.
Odp. Nie Zamawiający nie dopuszcza. Wskazany w siwz termin jest najbardziej optymalny dla realizacji dostaw i płynnego zabezpieczenia potrzeb zamawiającego.

Pytanie 19
Dotyczy § 7 pkt.1 b oraz pkt.3 wzoru umowy – kary umowne
Zamawiający może obciążyć Wykonawcę jak również Wykonawca może obciążyć Zamawiającego karami umownymi w wysokości 5% łącznej wartości brutto (ust.1 ) oraz 2% łącznej wartości brutto (ust.1) przedmiotu umowy w przypadku zerwania niniejszej umowy.
Naszym zdaniem , kary umowne winny być naliczane od wartości niezrealizowanej umowy podobnie jak odsetki za zwłokę w płatnościach naliczane są od wartości niezapłaconych faktur w terminie a nie od wartości wszystkich wystawionych faktur. Taki zapis sprawia że strony umowy nie są równoprawne.
Prosimy zatem aby kary umowne naliczane były tylko od wartości nie wykonanego świadczenia ( czyli umowy).
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.


Pytanie 20
Dotyczy § 7 pkt.2 wzoru umowy – kary umowne
Nawiązując do projektu umowy stanowiącej element SIWZ wnosimy o dokonanie modyfikacji ww paragrafu umowy poprzez dopisanie treści o następującym brzmieniu:
[… po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do wykonania świadczenia”
Dostawca pragnie podnieść, iż wyżej oznaczony zapis umowny jest dla niego krzywdzący.
W przypadku bowiem popadnięcia Zamawiającego w zwłokę co do płatności, Wykonawca uprawniony jest jedynie do naliczenia odsetek, nie zaś do wypowiedzenia jej ze skutkiem natychmiastowym.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza. Zmodyfikowany zapis dot. ww zawarty jest w zmodyfikowanym projekcie umowy.

Pytanie 21
Dotyczy § 7 pkt.4 wzoru umowy
Paragraf 7 pkt.4 wzoru umowy zawiera zapis: .
W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie, wskazanym w § 2 ust. 3 lit. a) zamówionych Przedmiotów umowy, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości odpowiadającej różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Przedmiotów umowy u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę …......... ]
Wnosimy do Zamawiającego o modyfikację ww punktu poprzez dopisanie :
[..."z zastrzeżeniem ceny rażąco wysokiej, niekorespondującej z aktualnymi cenami rynkowymi ].
Zaproponowane przez Zamawiającego warunki powodują znaczącą dysproporcję w ewentualnych roszczeniach stron a pozostawienie niezmienionego zapisu sprawia, że strony umowy nie będą równoprawne, gdyż np Zamawiający za nieterminowość w płatnościach zapłaci Wykonawcy odsetki jedynie w wysokości ustawowej. W związku z powyższym wnosimy jak na wstępie.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.



Pytanie 22
Dotyczy § 9 pkt. 1 - wzoru umowy
Nawiązując do projektu umowy stanowiącej element SIWZ wnosimy o dokonanie modyfikacji ww paragrafu umowy poprzez dopisanie treści o następującym brzmieniu:
[1. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania zdarzenia ”].
Pozostawienie ww paragrafu w niezmienionej formie powoduje znaczącą dysproporcję w ewentualnych roszczeniach stron, w związku z czym wnioskujemy jak na wstępie.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 23
Czy w pakiecie nr 13 pozycja nr 1.1 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie portu niskoprofilowego, idealnego dla pacjentów pediatrycznych, wyniszczonych oraz pacjentów o mniejszych wymiarach ciała, dla których przewidziany jest rezonans magnetyczny lub tomografia komputerowa, wykonanego w całości z materiału Delrin® produkcji firmy DuPoint, posiadającego tytanowe zbrojenie przyłącza cewnika na dnie komory, konstrukcja zmniejsza zakłócenia w celu podniesienia niezawodności wyników diagnozy oraz sposobów leczenia, o masie 3,2 gram, wysokość portu 10,0 mm, objętość wewnętrzna komory 0,30 ml, membrana o średnicy 10,8 mm, wytrzymująca min. 2000 wkłuć, z cewnikiem silikonowym 7 Fr o średnicy wewnętrznej 1,3mm i średnicy zewnętrznej 2,31 mm, gwarantującym przepływy 500ml/godz. z trójpozycyjną zastawką hemostatyczną w części żylnej cewnika ,o długości 550 mm, z zaznaczonymi odstępami, co 1 cm z załączoną kartą informacyjną (paszport międzynarodowy) w języku angielskim i oryginalną książką z instrukcją zakładania i użytkowania portu zredagowaną przez producenta portu w języku polskim z zestawem wprowadzającym w składzie:
Port 1 szt.
Cewnik z podziałką co 1 cm 1 szt.
Mocowanie cewnika ze znacznikiem RTG 2 szt.
Introduktor rozrywalny z rozszerzadłem naczyniowym 1 szt.
Prowadnica 1szt.
Tunelizator 1 szt.
Igła wprowadzająca 1 szt.
Tępa igła do płukania cewnika 1 szt.
Zestaw infuzyjny ze skrzydełkami do długotrwałych infuzji 1 szt.
Igła Hubera 2 szt.
Narzędzie hakowate do unoszenia naczynia 1 szt.
Strzykawka 1 szt.
Zestaw zapakowany na sterylnej wyprofilowanej tacy typ „Blister”?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza wyżej opisanego portu, ponieważ w opisie brakuje wartości minimalnej ciśnienia. Parametr ten jest istotny przy badaniu z wykorzystaniem tomografii komputerowej.

Pytanie 24
Czy w pakiecie nr 13 pozycja nr 1.2 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie portu standardowego wykonanego w całości z materiału Delrin® produkcji firmy DuPoint, posiadającego tytanowe zbrojenie przyłącza cewnika na dnie komory, radioprzeziernego z unikalnym radionieprzeziernym identyfikatorem do wskazania iniekcji automatycznej oraz przemieszczenia portu przy prześwietleniu RTG, o masie 11,8 gram, wysokość portu 12,5 mm, objętość wewnętrzna komory 0,60 ml, membrana o średnicy 12,7 mm, wytrzymująca min. 2000 wkłuć, cewnik silikonowy 8 Fr, długości 500 mm, z zaznaczonymi odstępami co 5 cm, średnica wewnętrzna cewnika 1,5 mm, średnica zewnętrzna cewnika 2,6 mm, maksymalne rekomendowane ciśnienie 300 psi, z załączonym pakietem wypisowym; podręcznik, karta identyfikacyjna w języku polskim dla identyfikowania i edukowania pacjenta, z zestawem wprowadzającym w składzie:
Port 1 szt.
Cewnik z podziałką co 1 cm 1 szt.
Mocowanie cewnika ze znacznikiem RTG 2 szt.
Introduktor rozrywalny z rozszerzadłem naczyniowym 1 szt.
Prowadnica 1szt.
Tunelizator 1 szt.
Igła wprowadzająca 1 szt.
Tępa igła do płukania cewnika 1 szt.
Zestaw infuzyjny ze skrzydełkami do długotrwałych infuzji 1 szt.
Igła Hubera 2 szt.
Narzędzie hakowate do unoszenia naczynia 1 szt.
Strzykawka 1 szt.
Zestaw zapakowany na sterylnej wyprofilowanej tacy typ „Blister”?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ oferowany port nie spełnia warunków siwz. Zaproponowany w pytaniu port znacznie przekracza zarówno wagę jak i wielkość średnicy zewnętrznej cewnika.

Pytanie 25
Czy w pakiecie nr 13 pozycja nr 2 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie dopuszcza zaoferowanie oryginalnych zestawów wprowadzających kompatybilnych do portów wymienionych w pozycji nr 1.1 i 1.2 2 pakietu nr 13 wyposażonych w rozrywalny introduktor i elementy wprowadzające do techniki Seldingera (igłę punkcyjną, prowadnik do met. Seldingera)?
Odp. zamawiający dopuszcza każdy zestaw wprowadzający kompatybilny z zestawami portów z pozycji 1.1 i 1.2, pod warunkiem, iż rozrywalny introduktor będzie posiadać rozmiar nie większy niż 8Fr.

Pytanie 26
Czy w pakiecie nr 14 w pozycji: Igła do portów z drenem 20G/15-17 mm Zamawiający dopuszcza zaoferowanie igły do portów z drenem 20G/12,5 mm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza opisanej w pytaniu igły, ponieważ jest zbyt krótka.

Pytanie 27
Dot. pakietu 23 poz. 1
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o dopuszczenie w pakiecie 23 poz.1 jednorazowego układu oddechowego
Skład zestawu:
- dwa rozciągane dreny karbowane, w zakresie 42/2000 cm, o średnicy 22 m - złącze respiratora typu 22F – 22F
- jeden rozciągany dren karbowany, w zakresie 42/150 cm
- worek oddechowy 2-3 litrowy, bezlateksowy, ze złączem typu 22M/19F
- złącze od strony pacjenta typu 22/15F
- łącznik Y ze złączem kolankowym oraz z portem do kapnografii
Układ mikrobiologicznie czysty lub sterylny wykonany z polipropylenu, pakowany pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Okres ważności 12 miesięcy od daty dostawy
Odp. Zamawiający dopuszcza 2 dreny o długości w zakresie 42/200cm, natomiast przy zabiegach laryngologicznych wymagany jest dren powyżej 150cm, dlatego nie dopuszcza drenu 42/150cm

Pytanie 28
Pakietu 23 poz. 2
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o dopuszczenie w pakiecie 23 poz.2 Dren rozciągalny w zakresie 70/150cm z PP, o średnicy 22mm, złącza sztywne 22F-22F.. Mikrobiologicznie czysty, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk numeru serii i daty ważności. Okres ważności minimum 1 rok od daty dostawy.
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza. Przy zabiegach laryngologicznych wymagany jest dren powyżej 150cm, dlatego Zamawiający nie dopuszcza drenu 70/150.

Pytanie 29
Zwracamy się z prośbą o usunięcie zapisów rozdziału II pkt. 11 SIWZ jako odnoszących się do aparatury medycznej. Przedmiotem Zamówienia jest sprzęt medyczny jednorazowego użytku i zapisy dotyczące serwisu zamontowanych urządzeń są oczywista omyłką pisarską.
Odp. Zamawiający modyfikuje zapis w pkt. II. 11 siwz na poniższy i wykreśla zdanie drugie z punktu 11.

11.Okres gwarancji i rękojmi minimum na przedmiot zamówienia (liczony od daty potwierdzenia należytego wykonanie zamówienia): min. 12 miesięcy. W okresie gwarancji wymaga się prowadzenie nieodpłatnego serwisu zamontowanych urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym.


Pytanie 30
Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisów formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SIWZ, pkt. 6 poprzez dopisanie zastrzeżenia o treści: „nie dotyczy sytuacji wymienionych w §5 ust. 3 załącznika nr 5 do SIWZ”.
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę i wprowadza w pkt. 6 treść: „z wyjątkiem sytuacji zawartej w §5 ust. 3 projektu umowy”.
Zmodyfikowany zał. nr 1 Formularz ofertowy jest załącznikiem do niniejszego pisma.

Pytanie 31
Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu wzoru umowy par. 2 ust. 5 na następujący: „Zamawiający przewiduje, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, o kolejne 6 miesięcy, począwszy od końcowego dnia okresu, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazane w §2 ust. 2 niniejszej umowy z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku, gdy ilość Przedmiotów umowy wskazana w specyfikacji istotnych warunków Zamówienia nie zostanie wyczerpana w okresie, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanym w §2 ust. 2 niniejszej umowy. Do przedłużenia wymagana jest zgoda obu stron.”.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 32
Wnosimy o wykreślenie zapisów par. 2 ust. 6. Możliwość przedłużania umowy do 48 lat! zachowując dotychczasowe warunki, np. cenowe jest sprzeczna z ogólnie przyjętymi zasadami.
Odp. Zamawiający modyfikuje zapis, poprzez zmianę zapisu 48 lat na 48 miesięcy.

Pytanie 33
Zawracamy się z prośbą o zmianę zapisu wzoru umowy par. 3 ust. 1 z:
„Po dostarczeniu zamówionych Przedmiotów umowy, następuje ich przyjęcie przez Zamawiającego na podstawie dokumentu dostawy. Przyjęcie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być poprzedzone badaniem ilościowo – asortymentowym i jakościowym dostarczonych Przedmiotów umowy. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.” na następujący: „Po dostarczeniu zamówionych Przedmiotów umowy, następuje ich przyjęcie przez Zamawiającego na podstawie dokumentu dostawy. Przyjęcie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być poprzedzone badaniem ilościowo – asortymentowym i jakościowym dostarczonych Przedmiotów umowy.”
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 34
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na modyfikację par. 3 ust. 3 wzoru umowy następujący: „Wykonawca wraz z dostarczonymi Przedmiotami umowy zobowiązuje się dostarczyć wraz z pierwszą dostawą ulotki w języku polskim, zawierające niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika.”.

Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.


Pytanie 35
Prosimy Zamawiającego o modyfikację §6 ust. 2 wzoru umowy w następujący sposób: „Wykonawca nie może dokonać cesji wierzytelności powstałych w związku z realizacją niniejszej umowy na rzecz osoby trzeciej bez zgody Zamawiającego, wyrażonej w trybie art.54 ust. 5 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15.04.2011 r. (Dz.U. Nr 112, poz. 654). W przypadku nieuiszczenia przez Zamawiającego zapłaty w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania Wykonawcy do zapłaty, Wykonawca ma prawo dokonać przelewu wierzytelności zgodnie z art. 509 k.c. a zastrzeżenie umowne wyrażone w zdaniu poprzedzającym strony traktują, jako nieistniejące.”
Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody. Powyższy zapis jest sprzeczny z art. 54 – 55 ustawy o działalności leczniczej.

Pytanie 36
Prosimy o zmianę wysokości kar umownych określonych w par. 7 ust. 1b na następujące: „Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:
b). nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co obie strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania Przedmiotów umowy lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę w wysokości 5% wartości niewykorzystanej części umowy.”
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 37
Zwracamy się z prośbą o modyfikację par. 7 ust 2 wzoru umowy na następujący: „Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy trzykrotne opóźnienie w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 2 ust. 3 lit. a niniejszej umowy.”
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.
Podane przez Zamawiającego terminy służyć mają zabezpieczeniu potrzeb zamawiającego w sprzęt medyczny niezbędny do realizacji usług medycznych oraz dyscyplinowaniu wykonawców przy realizacji umowy.

Pytanie 38
Zgodnie z zapisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. dokumentami dopuszczającymi wyrób medyczny do obrotu są certyfikat CE oraz deklaracja zgodności. Wnosimy o usunięcie zapisów wymagających dołączenia do oferty „zgłoszenia/powiadomienia/wniosku do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania”.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany. Zamawiający dał Wykonawcy do wyboru dostarczenie dokumentów dopuszczających wyrób medyczny wg wymagań zawartych w pkt. III.1 oraz V.5.6 siwz.

Pytanie 39
Pytania dot. pak. 27:
Czy Zamawiający – w celu zwiększenia konkurencyjności - zgodzi się na wydzieleni pozycji 2 z pakietu?
Odp. Nie Zamawiający nie wyraża zgody, ze względu na niedopuszczenie filtra o przepływie mniejszym niż 20 ml/min.

Pytanie 40
Pytania dot.pak. 27:
Czy Zamawiający dopuści filtr o przepływie niemniejszym niż 20ml/min?


Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapis siwz, ponieważ mniejszy przepływ wydłuża czas podania leków przeciwnowotworowych.

Pytanie 41
Czy w celu umiarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów§ 7 ust 1
a) opóźnienia lub zwłoki w dostawie zamówionych Przedmiotów umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,2 % niezrealizowanej w terminie części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie w § 2 ust. 3 lit. a niniejszej umowy, jednak nie więcej niż 10% niezrealizowanej w terminie części zamówienia.
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania Przedmiotów umowy lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości:
- 5% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, jeżeli Wykonawca zerwie niniejszą umowę w terminie 8 miesięcy od dnia jej zawarcia.
- 2% wartości brutto niezrealizowanej części umowy, jeżeli Wykonawca zerwie niniejszą umowę po upływie 8 miesięcy od dnia jej zawarcia

Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 42
Czy Zamawiający, w zakresie Pakietu 17 będzie wymagał realizacji dostaw materiałów eksploatacyjnych, charakteryzujących się wysoką jakością, znanych i atestowanych przez producenta urządzenia lub/i przez jego autoryzowanego przedstawiciela/serwis, czyli takich, które są – w sposób potwierdzony stosownym oświadczeniem jednego z tych podmiotów – w pełni kompatybilne z eksploatowanym przez Zamawiającego wstrzykiwaczem kontrastu:
 Medrad Vistron CT (nr seryjny 53273)
i – jako takie nie spowodują usterek w jego działaniu, ani nie będą powodem jego uszkodzenia, jak również nie spowodują ryzyka cofnięcia udzielonych na w/w aparat gwarancji lub/i rękojmi (udzielanych standardowo po wykonanych interwencjach serwisowo-naprawczych)?
Odp. Zamawiający dopuszcza złożenie podanych wyżej oświadczeń.


Pytanie 43
POSTULAT DOT. PROJEKTU UMOWY

Wnosimy o korektę punktu 6 § 2 Projektu umowy:
Obecny zapis:
Okres obowiązywania niniejszej umowy nie może łącznie przekroczyć 48 lat od dnia jej zawarcia.

Wnioskowany zapis:
Okres obowiązywania niniejszej umowy nie może łącznie przekroczyć 48 miesięcy od dnia jej zawarcia.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę i koryguje zapis w §2 ust. 6 umowy na podany wyżej. Powyższa zmiana zawarta jest w zmodyfikowanym projekcie umowy dołączonym do niniejszego pisma.

Pytanie 44
dotyczy SIWZ
Czy Zamawiający wymaga aby na fakturze, dostarczanej wraz z zamówionym towarem, znajdowały się takie informacje jak nr serii i data ważności ?
Odp. Tak. Zamawiający wymaga zamieszczenia numeru serii i daty ważności dostarczonego towaru na fakturze lub dokumencie dostawy.

Pytanie 45
dotyczy SIWZ
Czy Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, które nakłada obowiązek na wykonawcę powiadamiania zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach ?
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.

Pytanie 46
dotyczy SIWZ
Czy Zamawiający wymaga aby dostawy towaru do siedziby Zamawiającego odbywały się odpowiednimi środkami transportu, czyli autami wyposażonymi w zabudowy typu „izoterma” posiadającymi możliwość ogrzewania lub chłodzenia przewożonego asortymentu ?
Odp. Dostawy winne być dokonywane w sposób jaki jest wymagany dla przedmiotów objętych zamówieniem, tak aby właściwości przedmiotu umowy nie uległy zmianie bądź uszkodzeniu. Zamawiający określa przy tym, iż na wykonawcy ciąży obowiązek należytej realizacji dostaw, w związku z czym ryzyko związane z zastosowaniem niewłaściwego środka transportu również obciąża wykonawcę.

Pytanie 47
dotyczy SIWZ
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę cen jednostkowych podczas trwania umowy ze względu na udokumentowaną zmianę cen u producenta? Wprowadzenie takiej zmiany będzie możliwe wyłącznie po wyrażeniu pisemnej zgodny przez Zamawiającego.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany. Ceny podane przez wykonawcę winny być stałe w okresie trwania umowy. Zmiany cen dopuszczone są wyłącznie w przypadkach, o których mowa w § 5 ust. 3 projektu umowy.

Pytanie 48
pakiet 4
Czy Zamawiający w zadaniu nr 4 mając na uwadze bezpieczeństwo pacjentów, wymaga zaoferowania igieł w rozmiarze 1,2 o dwóch rodzajach ścięcia w zależności od zastosowania: krótko ścięte oraz długo ścięte? Igły krótko ścięte przeznaczone są do aspiracji leku z fiolki, uniemożliwiają fragmentację korków i zanieczyszczenie aspirowanego leku. Igły długo ścięte przeznaczone są do procedur medycznych, w których wymagane jest ostre i długie ścięcie min: punkcji i ewakuacji ropni.
Odp. Zamawiający wymaga igieł 1,2 przeznaczonych do aspiracji leku z fiolki, zatem krótko ściętych.

Pytanie 49
pakiet 4
Czy Zamawiający w zadaniu nr 4, wymaga, aby igły w rozmiarze 1,2 posiadały oznakowanie rodzaju ostrza: krótko-, czy długościęte na opakowaniu jednostkowym?
Odp. Tak. Zamawiający wymaga aby produkt był czytelnie oznakowany.

Pytanie 50
pakiet 4
Czy Zamawiający w zadaniu nr 4, wymaga zaoferowania igieł jednego producenta oznakowanych w zależności od rozmiaru numerem katalogowym? (łatwa identyfikacja produktu w przypadku ewentualnego incydentu, czy wycofania).
Odp. Tak. Zamawiający wymaga.


Pytanie 51
pakiet 4
Czy Zamawiający dopuści rozmiar igły 0,33 x 12 zamiast 0,3 x 13 mm?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 52
pakiet 4
Czy Zamawiający dopuści rozmiar igły 0,4 x 12 zamiast 0,4 x 13 mm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ nawet tak mała różnica długości ma znaczenie przy pobieraniu materiału z tarczycy.

Pytanie 53
pakiet 4
Czy Zamawiający dopuści rozmiar igły 0,40 x 18 zamiast 0,4 x 19 mm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ nawet tak mała róznica długości ma znaczenie przy pobieraniu materiału z tarczycy.

Pytanie 54
pakiet 4
Czy Zamawiający dopuści rozmiar igły 0,45 x 22 zamiast 0,45 x 23 mm?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 55
pakiet 5, poz. 1
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie w/w pozycji do oddzielnego pakietu, co umożliwi naszej firmie na złożenie bardzo konkurencyjnej oferty?
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę i z pakietu 5 wydziela pozycję 1 tworząc z niej nowy pakiet nr 33

Pytanie 56
pakiet 5, poz. 2
Czy Zamawiający dopuści pęsety mikrobiologicznie czyste?
Odp. Nie. Zamawiający wymaga pęset sterylnych, ponieważ są one bezpieczniejsze dla pacjentów.

Pytanie 57
pakiet 6, poz. 1-2
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie w/w pozycji do oddzielnego pakietu, co umożliwi naszej firmie na złożenie bardzo konkurencyjnej oferty?
Odp. Zamawiający wydzielił poz. 1 z pakietu 6 i utworzył z niej nowy pakiet 32 (pismo WCO 350/95/2013/1128 z dn. 19.09.2013r) oraz z poz. 2 pak. 6 tworząc nowy pakiet nr 29 (pismo WCO 350/95/2013/1079 z dn. 09.09.2013r).

Pytanie 58
pakiet 22
Czy Zamawiający dopuści igły o rozmiarze 0,7 x 40 mm zamiast 0,7 x 38 mm?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.




Pytanie 59
pakiet 22
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie rozmiaru 0,7 x 63 oraz 0,7 x 120 do oddzielnego pakietu, co umożliwi naszej firmie na złożenie bardzo konkurencyjnej oferty?
Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody. Igły w pakiecie 22 stanowią integralną całość.

Pytanie 60
pakiet 22
Czy Zamawiający dopuści igły o rozmiarze 0,7 x 88 mm zamiast 0,7 x 90 mm?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ nawet tak mała różnica jest istotna przy pobieraniu materiału z narządów wewnętrznych.

Pytanie 61
pakiet 22
Czy Zamawiający dopuści igły bez prowadnic?
Odp. Nie. Zamawiajmy wymaga igieł z mandrynem – przedmiotem postępowania nie są igły z prowadnicami.

Pytanie nr 62
Pakiet 1 poz. 1
Czy Zamawiający wymaga aby łącznik bezigłowy posiadał bezbarwną i przeźroczystą silikonową membranę osadzoną w plastikowym przeźroczystym i bezbarwnym kontenerze.
Odp. Zamawiający wymaga, aby łącznik bezigłowy posiadał przeźroczystą zastawkę w postaci podzielnej silikonowej membrany, osadzonej w plastikowym przeźroczystym kontenerze.

Pytanie nr 63
Pakiet 3 poz. 1
Zwracam się z prośbą do Zamawiającego o dopuszczenie przyrządu do przetoczeń płynów infuzyjnych standardowych bez automatycznie zatrzymującego infuzje po opróżnieniu jeziorka, oraz o standardowej długości drenu 150cm pozostałe pae=rametry bez zmian. Opisany produkt posiada tylko firma BRAUN, ponadto cena jest trzykrotnie wyższa niż standardowy przyrząd, a funkcjonalność jest podobna.
Odp. Zamawiający dopuszcza dren o długości 150cm, natomiast pozostałe zapisy siwz pozostają bez zmian. Automatyczne zatrzymanie infuzji po opróżnieniu „jeziorka” zapobiega możliwości powstania zatoru powietrznego.

Pytanie nr 64
pakiet 3 poz. 1
Zwracam się z prośbą do zamawiającego o dopuszczenie przyrządu do przetoczeń infuzyjnych z możliwością osłony kolca komory kroplowej po użyciu w dolnej części zacisku rolkowego.
Odp. Zamawiający wymaga przyrządu do przetoczeń, którego zacisk rolkowy jest zintegrowany z osłoną na kolec komory kroplowej. W siwz nie ma zawartego zapisu o miejscu położenia osłony kolca

Pytanie 65
Pakiet 1
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie łącznika bezigłowego z powodzeniem stosowanego w Państwa Placówce, kompatybilnego z końcówką luer i luer-lock, o przepływie min. 525 ml/min, zgodnym z wymaganiami normy PN-EN ISO 10555-5. Możliwość podłączenia u pacjenta min. przez 5 dni lub min. 100 aktywacji. Łącznik posiada zastawkę w postaci jednoelementowej, silikonowej podzielnej membrany (obejmująca w całości górną końcówkę łącznika), zewnętrznie osadzonej na plastikowym przeźroczystym konektorze, wnętrze pozbawione części mechanicznych, prosty tor przepływu. Gładka i łatwa do dezynfekcji powierzchnia elementów podlegających odkażaniu. Końcówka łącznika luer-lock zabezpieczona nasadką. Dostosowany do użytku z krwią, tłuszczami, alkoholami, chloheksydyną oraz lekami chemioterapeutycznymi. Przestrzeń martwa max. 0,10 ml, wytrzymały na ciśnienie płynu iniekcyjnego min.17,2 bara=250psi, na ciśnienie zwrotne min.6,7 bara=97psi. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Okres ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Badania kliniczne potwierdzające możliwość użycia przez 7 dni (również w przypadku kontaktu z krwią i preparatami krwiopochodnymi).
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 66
Pakiet 1
Prosimy Zamawiającego o doprecyzowanie, czy wskazany w SIWZ przepływ jest przepływem grawitacyjnym, czy wymuszonym?
Odp. Wskazany w SIWZ przepływ jest przepływem grawitacyjnym.

Pytanie 67
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy wskazany w SIWZ przepływ ma umożliwiać bezpieczne wykonywanie procedur w których może mieć zastosowanie zawór bezigłowy?
Odp. Wskazany w SIWZ przepływ oraz pozostałe wymagane parametry umożliwią bezpieczne wykonanie procedur, w których może mieć zastosowanie łącznik bezigłowy.

Pytanie 68
Pakiet 2
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie rurki intubacyjnej z mankietem uszczelniającym wykonanej z delikatnego, miękkiego, termoplastycznego, przezroczystego PCV z oznaczeniem rozmiaru rurki na korpusie rurki i na łączniku 15mm.
Odp. Zamawiający podtrzymuje zapisy siwz. Rurka Silikonowane stwarza lepsze warunki przy trudnych intubacjach.

Pytanie 69
Pakiet 2
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy znacznik głębokości intubacji ma być w postaci jednego grubego ringu wokół całego obwodu rurki?
Odp. Zamawiający dopuszcza podany w pytaniu łącznik ale nie wymaga.

Pytanie 70
Pakiet 6, poz.2
Prosimy Zamawiającego o sprecyzowanie czy igły mają posiadać czerwoną nasadkę w celu prawidłowej identyfikacji oraz odróżnienia ich od igieł iniekcyjnych?
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.

Pytanie 71
Pakiet 6, poz.3
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy strzykawki powinny posiadać logo oraz typ strzykawki na cylindrze w celu łatwiejszej identyfikacji strzykawki?
Odp. Strzykawki musza być oznaczone typem, natomiast logo jest dopuszczalne ale nie wymagane.

Pytanie 72
Pakiet 6, poz.3
Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie, czy strzykawki mają być przeznaczone do podaży cytostatyków, z oświadczeniem producenta dołączonym do oferty?
Odp. Tak. Zamawiający wymaga.

Pytanie 73
Pakiet 11
Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie drenu silikonowego, 12 kanalikowego, o wymiarach 40cmx35mm, bez nitki RTG spełniającego pozostałe parametry SIWZ.

Odp. Nie. Zamawiający podtrzymuje zapis siwz, ponieważ nitka RTG umożliwia lokalizację drenu w jamie brzusznej.

Pytanie 74
Pakiet 29
Z uwagi na fakt, że na rynku medycznym dostępne są pojemniki ze sterylną wodą do inhalacji o różnym zakresie pojemności, np. 325ml, 340ml zwracamy się z prośbą o podanie zapotrzebowanej ilości wody w ml oraz dopuszczenie możliwości wyceny (zmianę jednostki miary w formularzu cenowym) w/w wody na 10 ml wraz z odpowiednim przeliczeniem w formularzu cenowym. Tego typu rozwiązanie pozwoli na rozszerzenie zakresu potencjalnych Wykonawców, a jednocześnie pozwoli naszej firmie na złożenie ważnej i konkurencyjnej cenowo oferty.
Odp. Zamawiający określa zapotrzebowanie na łączną ilość wody sterylnej do inhalatorów – 170 000ml.
W formularzu cenowym należy podać cenę jednostkową 5 ml wody (z dokładnością do czterech miejsc po przecinku) z uwzględnieniem łącznego zapotrzebowania podanego wyżej; ponadto należy podać również wielkość oferowanych pojemników (wielkości dopuszczone przez zamawiającego) wraz z odpowiednim przeliczeniem ilości sztuk oferowanych pojemników w ramach łącznego zapotrzebowania 170 000ml i cenę za 1 oferowany pojemnik.

Powyższe należy wpisać w formularzu cenowym.

Do porównania ofert zostanie przyjęta wartość za łączną ilość wody sterylnej do inhalatorów 170 000ml.

Pytanie 75
Pakiet 22
Czy Zamawiający wyłączy z Pakietu 22 igłę 22 G x 63 mm, co umożliwi nam złożenie konkurencyjnej cenowo ?
Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody, ponieważ igły w tym pakiecie stanowią integralną całość.

Pytanie 76
Pakiet 22
Czy Zamawiający dopuści w Pakiecie 22 igłę 0,9 x 90 mm, co umożliwi nam złożenie konkurencyjnej cenowo?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 77
Czy w Pakiecie nr 8 w pozycji nr 6 – protezy przełykowe, Zamawiający dopuści protezy przełykowe nitinolowe samorozprężalne , pokrywane membraną e-PTFE, pokryte od zewnątrz na trzonie stentu i wewnątrz na całej długości (również w wersji z zastawką antyreflukcyjną i wersją pokrywaną silikonem na całej długości jedynie wewnątrz - do wyboru przez zamawiającego), z markerami na zestawie wprowadzającym (widocznymi w obrazie RTG i w obrazie endoskopowym), plus złote markery na środku i na końcach protezy, określające długość i pozycję protezy po rozprężeniu, giętki zestaw wprowadzający, przezroczysty, zbrojony wewnętrznie, o średnicy 18 Fr, z obsługą dwuręczną uwalniania protezy, umożliwiający precyzyjne umiejscowienie protezy, blokada chroniąca protezę przed wypadnięciem, dodatkowa pętla do repozycji stentu, średnice protez kołnierz antymigracyjny proksymalny: 20, 22 i 24 mm, kołnierz antymigracyjny dystalny: 24, 26 i 28 mm, trzon w miejscu zwężenia odpowiednio: 16, 18 i 20 mm, całkowite długości protez 9, 11, 13, 15 i 17 cm, pozostałe parametry bez zmian?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza. Uwalnianie protez odbywa się pod kontrolą wzroku. Oburęczne uwalnianie protezy wiąże się z koniecznością użycia RTG, w który to pracownia nie jest wyposażona.



Pytanie 78
Czy w Pakiecie nr 8 pozycja 7 – protezy jelitowe i dwunastnicze, Zamawiający dopuści protezy nitinolowe samorozprężalne niepokrywane (dla obu rodzajów w wersji z pojedynczą lub podwójną gęstością siatki stentu – do wyboru przez Zamawiającego), z markerami na zestawie wprowadzającym (widocznymi w obrazie RTG i w obrazie endoskopowym), plus złote markery na środku i na końcach protezy, określające długość i pozycję protezy po rozprężeniu, giętki zestaw wprowadzający, przezroczysty, zbrojony wewnętrznie, o średnicy 10 Fr, z obsługą dwuręczną uwalniania protezy, umożliwiający precyzyjne umiejscowienie protezy bez możliwości i konieczności wielokrotnego rozkładania i zamykania protezy, blokada chroniąca protezę przed wypadnięciem, bez dodatkowej pętli na końcu protezy, wymiary protez jelitowych: średnice od 24 do 30 mm, długość 6/8/10/12 cm i wymiary protez dwunastniczych średnice 18 do 24 mm, długość 6/8/10 i 12 cm (możliwość zamawiania stentów w wersji pokrytej), pozostałe parametry bez zmian?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza. Uwalnianie protez odbywa się pod kontrolą wzroku. Oburęczne uwalnianie protezy wiąże się z koniecznością użycia RTG, w który to pracownia nie jest wyposażona.

Pytanie 79
Czy Zamawiający w celu dopuszczenia do postępowania przetargowego większej ilości wykonawców dokona modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wydzieli z Pakietu nr 8 pozycję numer 6 i 7, tworząc z nich oddzielny podpakiet, wraz z odpowiednią modyfikacją wysokości wymaganego wadium oraz wartości wymaganych dostaw (rozdział V punkt 1 SIWZ) ?
Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody ze względu na negatywną odpowiedź na pytania nr 77 i 78 .

Pytanie 80
Czy Zamawiający, w zakresie pakietu nr 13 poz. 1.1, dopuści złożenie oferty z portami niskoprofilowymi o masie 6 g i wysokości 10,3 mm, objętość wypełnienia 0,3ml i średnicy membrany 8 mm, wyposażonymi w cewnik wykonany z miękkiego poliuretanu o średnicy 1,3x2,2 mm z możliwością podaży kontrastu pod ciśnieniem do 21Ba?
Odp. Nie . Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ cewnik z poliuretanu w trakcie radioterapii może ulec uszkodzeniu.

Pytanie 81
Czy Zamawiający, w zakresie pakietu nr 13 poz. 1.2, dopuści złożenie oferty z portami o masie 6,9 g i wysokości 13,2 mm, objętość wypełnienia 0,37ml i średnicy membrany 12,1 mm, wyposażonymi w cewnik wykonany z miękkiego poliuretanu o średnicy 8F (1,6x2,6mm) z możliwością podaży kontrastu pod ciśnieniem do 21Ba?
Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody, ponieważ cewnik z poliuretanu w trakcie leczenia radioterapią może ulec uszkodzeniu.

Pytanie 82
6Czy Zamawiający, w zakresie pakietu nr 13 poz.2, dopuści złożenie oferty z zestawami wprowadzającymi do portów zawierającymi prowadnik „J”, rozszerzadło, koszulkę rozrywalną i igłę, natomiast tunelizator oraz strzykawka zostaną dostarczone w osobnych sterylnych opakowaniach?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 83
Czy Zamawiający, w zakresie pakietu nr 14 poz., dopuści złożenie oferty z igłami do portów w następujących rozmiarach:
igły bez drenu zagięte: 20G/25mm i 22G/25mm
igła prosta 22G/32mm
igły bezpieczne z drenem: 19G/19mm; 19G/25mm; 20G/15mm; 20G/19mm; 20G/25mm?
Odp. Zamawiający dopuszcza igły igła prosta 22G/32mm, oraz
igły bezpieczne z drenem: 19G/19mm; 19G/25mm; 20G/15mm; 20G/19mm; 20G/25mm;, natomiast nie dopuszcza igieł bez drenu zagiętych: 20G/25mm i 22G/25mm, ponieważ igły te są przeznaczone dla dzieci. Przy zbyt długiej igle może dojść do jej przypadkowego wysunięcia.

Pytanie 84
Czy w związku z zapisem SIWZ w Rozdziale V, punkt 1, Zamawiający, na podstawie obowiązujących przepisów ustawy PZP oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, zaakceptuje ofertę w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dla pakietów nr 8 (pozycja 6 i 7), 13 i 14, która w wykazie wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw będzie zawierała wykaz zrealizowanych dostaw np. dostaw wyrobów do wysokospecjalistycznych procedur angiograficznych, naczyniowych lub kardiochirurgicznych wraz z poświadczeniami należytego wykonania tych dostaw?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 85
Dotyczy wzoru umowy § 4 ust. 4
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zwiększenie czasu na rozpatrzenie reklamacji z 5 dni do 7 dni roboczych licząc od daty dostarczenia towaru do siedziby Zamawiającego?
Odp. Nie Zamawiający nie dopuszcza. Wskazany w siwz termin jest najbardziej optymalny dla realizacji dostaw i płynnego zabezpieczenia potrzeb zamawiającego.

Pytanie 86
Dotyczy wzoru umowy § 4 ust. 5
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie czasu na wymianę wadliwego sprzętu na sprzęt wolny od wad z 3 dni roboczych do 5 dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji lub od dnia wydania ekspertyzy?
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 87
Dotyczy wzoru umowy § 6 ust. 2
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na doprecyzowanie istniejącego zapisu na następujący:
Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego. Zgody takiej nie można bezpodstawnie odmówić”.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 88
Dotyczy wzoru umowy § 6
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dodanie w § 6 ustępu o następującej treści:
„W przypadku zwłoki w płatności (każdorazowo wystawionej faktury) powyżej 14 dni od momentu wymagalności należności za dostarczony asortyment, Wykonawca ma prawo do wstrzymania realizacji następnych zamówień”.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 89
Dotyczy wzoru umowy § 6
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wprowadzenie dodatkowego ustępu o następującej treści:
„Wykonawca ma prawo potrącać wymagalne odsetki ustawowe z uiszczonych przez Zamawiającego należności (jeżeli płatność nastąpiła po terminie wskazanym w § 6 ust. 1 za dostarczony towar). Wykonawca poinformuje o wartości naliczonych odsetek wystawiając odpowiednią notę obciążeniową. Zamawiający zostanie wezwany do uregulowania płatności w wysokości równej skalkulowanego potrącenia”.
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany.

Pytanie 90
Dotyczy wzoru umowy § 7 ust. 1a)
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie kary umownej z 0,2% na 0,1%?

Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany. Kary podane w projekcie umowy mają na celu dyscyplinować wykonawców przy realizacji umowy oraz zapewniać ciągłość dostaw.

Pytanie 91
Dotyczy wzoru umowy § 7 ust. 1 b)
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie kary umownej z 5% na 2% oraz odpowiednio z 2% na 1%?
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany. Kary podane w projekcie umowy mają na celu dyscyplinowanie wykonawców przy realizacji umowy oraz zapewnienie ciągłości dostaw do zamawiającego.

Pytanie 92
Dotyczy wzoru umowy § 7 ust. 3 a)
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie kary umownej z 5% na 2% oraz odpowiednio z 2% na 1%?
Odp. Nie. Zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania zmiany. Kary podane w projekcie umowy mają na celu dyscyplinowanie wykonawców przy realizacji umowy oraz zapewnienie ciągłości dostaw do zamawiającego.

Pytanie 93
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o udzielenie informacji czy wobec Zamawiającego nie została wszczęta likwidacja bądź czy Zamawiający nie przekształca się w spółkę prawa handlowego?
Odp. Pytanie nie dotyczy specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pytanie 94
Dotyczy Załącznika nr 7, pakiet 8
Czy Zamawiający w pakiecie 8 dopuści pętle do polipektomii obrotowe o przybliżonych wymiarach pętli owalnej 25 x 45 mm, pętli heksagonalnej 25 x 45 mm i długości min. 220 cm?
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza ze względu na wielkość leczonych polipów. Proponowane pętle są zbyt małe.

Pytanie 95
Dotyczy Załącznika nr 7, pakiet 8
Czy Zamawiający wydzieli z pakietu 8 pozycje 1 oraz 4 i utworzy z nich osobny pakiet (np. 8 a),
co pozwoli nam złożyć konkurencyjną ofertę?
Odp. Ze względu na negatywną odpowiedź na pytanie 94 (brak dopuszczenia pętli o wymiarach 25 x 45), zamawiajmy nie wymaga zgody na wydzielenie z pakietu.

Pytanie 96
Czy Zamawiający w pakiecie 14 dopuści igłę prostą 22G o długości 25mm?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 97
Czy Zamawiający w pakiecie 22 dopuszcza igłę do nakłuć lędźwiowych 0,9 x 90 mm?
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 98
Czy Zamawiający w pakiecie 22 dopuści wszystkie igły oprócz 0,7 x 63mm?
Odp. Nie Zamawiający nie wyraża zgody, ponieważ igła o takim rozmiarze jest niezbędna przy pobieraniu materiału z narządów wewnętrznych.


Pytanie 99
Czy Zamawiający dopuści igłę 0,45 x 12 w zamian 0,40 x 13mm?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ rozmiar igły jest istotny przy pobieraniu materiału z tarczycy.

Pytanie 100
Pakiet nr 1
Czy Zamawiający dopuści łącznik bezigłowy możliwość podłączeniu u pacjenta min. Przez 7 dni i min 140 aktywacji, przestrzeń martwa 0,09ml. Z badaniami laboratoryjne z użyciem organizmu prowokującego staphylococcus ureus.
Odp. Zamawiający dopuszcza łącznik bezigłowy z możliwością wykonania 140 aktywacji oraz z przestrzenią martwą 0,09ml, natomiast podtrzymuje wymóg dołączenia do oferty badań klinicznych, ponieważ są one przeprowadzane w warunkach szpitalnych na dużej grupie pacjentów. Badania laboratoryjne odbywają się w ściśle określonych warunkach na małej ilości próbek i nie są tak wiarygodne jak kliniczne.

Pytanie 101
Pakiet nr 2, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści rurki intubacyjne z mankietem uszczelniającym PCV, nie slilikonowane, oznaczenie tylko średnicy rurki.
Odp. Nie. Zamawiający podtrzymuje zapisy siwz. Rurka silikonowane stwarza lepsze warunki przy trudnych intubacjach.

Pytanie 102
Pakiet nr 3, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści odstąpi” od wymogu „Zabezpieczenie przed wypływem płynu z drenu podczas wypełnienia, od wymogu „zintegrowana osłoną na kolec komory kroplowej” od wymogu „ zestaw wolny od DEHP. Dwuczęściowa komora dolna twarda, górna miękka, płaski filtr położony na drenie, dren 150cm.
Odp. Nie. Zamawiający dopuszcza długość drenu 150cm, natomiast podtrzymuje pozostałe zapisy siwz, zabezpieczające przed wypływem z drenu, uniemożliwia zanieczyszczenie linii infuzyjnych. Ponadto zgodnie z zaleceniami ministra zdrowia zestawy do infuzji, winny być wolne od DEHP. Dolna część miękka komory kroplenia umożliwia sprawne wypełnianie aparatu poprzez odpowiednie ciśnienie.

Pytanie 103
Pakiet nr 4, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści igły jednorazowego użytku zamiast 0,40x19 na 0,45x22, oraz zamiast 0,45x23 na 0,45x22
Odp. Zamawiający dopuszcza zmianę igły 0,45x23mm na igłę 0,45 x 22mm, natomiast nie dopuszcza zamiany 0,40x19mm na 0,45x22mm, ponieważ taki wymiar igły jest istotny przy pobieraniu materiału z tarczycy.

Pytanie 104
Pakiet nr 6, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający wyłączy w/w pozycje do osobnego pakietu.
Odp. Zamawiający wyraził zgodą w piśmie EZ/350/95/2013/1128 z dn. 2013-09-19
i utworzył z tej pozycji nowy pakiet 31

Pytanie 105
Pakiet nr 6, Pozycja nr 3
Czy Zamawiający dopuści Igłę z filtrem ostro zakończoną pozostałe parametry zgodne z SIWZ


Odp. Nie. Zamawiający wymaga igły tempo zakończonej, ponieważ nie powoduje ona wycinania korka z fiolek oraz jest bezpieczniejsza dla personelu, gdyż uniemożliwia zakłucia.

Pytanie 106
Pakiet nr 6, Pozycja nr 4
Czy Zamawiający odstąpi od: … „bez lateksu”.
Odp. Nie. Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapis siwz, ponieważ głównie one są używane przy wykonywaniu leku cytostatycznego.

Pytanie 107
Pakiet nr 7 pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści serwetę chirurgiczną 90x120cm, odporność na przenikanie cieczy 188 cm H2O, wytrzymałość na wypychanie na sucho 108kPA, na mokro 95kPA.
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza ze względu na specyfikę wykonywanych zabiegów. Parametr nieprzemakalności i wytrzymałości na wypychanie jest zbyt niski, zgodnie z siwz winno być min. 200kPa).


Pytanie 108
Pakiet nr 7, Pozycja nr 3, 4
Czy Zamawiający wydzieli w/w pozycje do osobnego pakietu
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę i z poz, nr 3 i 4 pakietu 7 tworzy nowy pakiet nr 34

Pytanie 109
Pakiet nr 9, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści igłę o długości 23mm i średnicy 4mm
Odp. Nie. Zamawiający nie dopuszcza, ponieważ opisana w pytaniu igła jest za mała.

Pytanie 110
Pakiet nr 9, Pozycja nr 2
Czy Zamawiający dopuści igłę o długości 23mm i średnicy 4mm oraz filtrem odpowietrzającym 0,1 um.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza i wymaga dołączenia do oferty 1 sztuki próbki .

Pytanie 111
Pakiet nr 11, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści opis w języku angielskim – ewentualnie naklejka w języku polskim
Odp. Nie. Zamawiający wymaga opisu w języku polskim, zgodnie z siwz.

Pytanie 112
Pakiet nr 12, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści cewnik do drenażu klatki piersiowej zamiast CH 28 – CH 27
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.


Pytanie 113
Pakiet nr 12, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści opis w języku angielskim – ewentualnie naklejka w języku polskim
Odp. Nie. Zamawiający wymaga opisu w języku polskim zgodnie z siwz.


Pytanie 114
Pakiet nr 12, Pozycja nr 2
Czy Zamawiający dopuści Zestaw do drenażu Ch 27, zintegrowany z workiem o pojemności 500ml. Worek wyskalowany od 0-100ml co 50ml i 100-500ml co 50 ml. Opis w języku angielskim – ewentualnie naklejka w języku polskim.


Odp. Zamawiający nie dopuszcza. Pojemność worka 600ml jest konieczna aby nie było sytuacji wypuszczania zebranych płynów z zestawu lub jego dodatkowej wymiany. Worki są używane na blokach operacyjnych, gdzie szczególna uwagę zwraca się na to, aby nie dochodziło do zakażeń pooperacyjnych.

Pytanie 115
Pakiet nr 14, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający dopuści opis w języku angielskim
Odp. Zamawiający wymaga opisu w języku polskim.

Pytanie 116
Pakiet nr 14, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający odstąpi od zapisu „bez ftalanów”
Odp. Zamawiający, zgodnie z zaleceniem Ministra Zdrowia, podtrzymuje zapisy SIWZ, ponieważ igły służą do injekcji.

Pytanie 117
Pakiet nr 20, Pozycja nr 1
Czy Zamawiający odstąpi od wymogu „Igła musi posiadać zdejmowaną kaniulę zewnętrzna umożliwiającą wielokrotne przeprowadzenie zabiegu bez konieczności ponownego wkłucia”
Odp. Nie. Zamawiający nie odstąpi od tego wymogu, ponieważ rozwiązanie opisane w siwz jest bezpieczne dla pacjenta.

Pytanie 118
Pakiet 22 pozycja 1
Czy Zamawiający dopuści igłę do nakłuć lędźwiowych zamiast 0,7x38 – 0,7x40mm, zamiast 0,7x50mm - 0,7x40mm, zamiast 0,7x63mm – 0,7x75mm, zamiast 0,9x88 – 0,9 90mm
Odp. Zamawiający dopuszcza rozmiar 0,7x40 oraz 0,9x90mm, natomiast nie dopuszcza 0,7x50mm zamiast 0,7x40mm oraz zamiany 0,7x63mm na 0,7x75mm, ponieważ takie rozmiary igieł są istotne przy pobieraniu materiału z narządów wewnętrznych

Pytanie 119
Pakiet 23 poz. 1
Czy Zamawiający dopuści układ oddechowy – dwa rozciągane dreny karbowane w zakresie 60-160cm, jeden rozciągliwy dren karbowany w zakresie 40-100cm, pozostałe parametry zgodne z SIWZ
Odp. Nie. Przy zabiegach laryngologicznych wymagany jest dren min. 180, dlatego zamawiający nie dopuszcza proponowanych długości drenów.

Pytanie 120
Pakiet 23 poz. 2
Czy Zamawiający wyłączy do oddzielnego pakietu w/w pozycje.
Odp. Ze względu na negatywną odpowiedź na pytanie dot. pakietu 23 poz. 2 (pytanie nr 119.) zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie.




W związku z powyższym zmieniają się zapisy w pkt. V siwz, oraz ulegają zmianie kwoty wadium podane w pkt. VII siwz , tj.:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum :

pak. 1- 420 000,00 PLN
pak. 2- 83 000,00 PLN
pak. 3- 420 000,00 PLN
pak. 4- 27 000,00 PLN
pak. 5- 24 000,00 PLN
pak. 6- 154 000,00 PLN
pak. 7- 40 000,00 PLN
pak. 8- 493 000,00 PLN
pak. 9- 26 000,00 PLN
pak. 10- 13 000,00 PLN
pak. 11- 18 000,00 PLN
pak. 12- 19 000,00 PLN
pak. 13- 210 000,00 PLN
pak. 14- 137 000,00 PLN
pak. 15- 61 000,00 PLN
pak. 16- 27 000,00 PLN
pak. 17- 39 000,00 PLN
pak. 18- 85 000,00 PLN
pak. 19- 6 000,00 PLN
pak. 20- 45 000,00 PLN
pak. 21- 16 600,00 PLN
pak. 22- 17 000,00 PLN
pak. 23- 56 000,00 PLN
pak. 24- 35 000,00 PLN
pak. 25- 145 000,00 PLN
pak. 26- 15 600,00 PLN
pak. 27- 3 800,00 PLN
pak. 28- 50 000,00 PLN
pak. 29- 3 000,00 PLN
pak. 30- 63 000,00 PLN
pak. 31- 5 000,00 PLN
pak. 32- 8 800,00 PLN
pak. 33- 2 400,00 PLN
pak. 34- 120 000,00 PLN

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania ofert na więcej niż 1 pakiet Wykonawca na potwierdzenie warunku spełniania wiedzy i doświadczenia może złożyć 1 dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na sumę wszystkich zaoferowanych pakietów łącznie lub wskazać, jeśli dokumentów potwierdzających jest więcej którego pakietu dotyczą.

 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.
3
Aktualną umowę ubezpieczeniową - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta:

pak. 1- 700 000,00 PLN
pak. 2- 140 000,00 PLN
pak. 3- 700 000,00 PLN
pak. 4- 46 000,00 PLN
pak. 5- 40 000,00 PLN
pak. 6- 256 600,00 PLN
pak. 7- 66 000,00 PLN
pak. 8- 822 000,00 PLN
pak. 9- 44 000,00 PLN
pak. 10- 22 000,00 PLN
pak. 11- 29 000,00 PLN
pak. 12- 31 000,00 PLN
pak. 13- 350 000,00 PLN
pak. 14- 228 000,00 PLN
pak. 15- 101 000,00 PLN
pak. 16- 44 000,00 PLN
pak. 17- 65 000,00 PLN
pak. 18- 142 000,00 PLN
pak. 19- 9 800,00 PLN
pak. 20- 74 000,00 PLN
pak. 21- 27 700,00 PLN
pak. 22- 28 600,00 PLN
pak. 23- 93 600,00 PLN
pak. 24- 59 000,00 PLN
pak. 25- 242 000,00 PLN
pak. 26- 26 000,00 PLN
pak. 27- 6 300,00 PLN
pak. 28 84 000,00 PLN
pak. 29 5 400,00 PLN
pak. 30 105 000,00 PLN
pak. 31 8 600,00 PLN
pak. 32 15 000,00PLN
pak. 33 3 900,00 PLN
Pak. 34 195 000,00 PLN

W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może złożyć jedną polisę na wartość stanowiącą sumę wartość wymaganą we wszystkich złożonych pakietach.


Wymagane kwoty wadium:

pak. 1 - 6 400,00 PLN
pak. 2- 1 300,00 PLN
pak. 3- 6 400,00 PLN
pak. 4- 400,00 PLN
pak. 5- 370,00 PLN
pak. 6- 2 400,00 PLN
pak. 7- 600,00 PLN
pak. 8- 7 600,00 PLN
pak. 9- 400,00 PLN
pak. 10- 200,00 PLN
pak. 11- 300,00 PLN
pak. 12- 300,00 PLN
pak. 13- 3 200,00 PLN
pak. 14- 2 100,00 PLN
pak. 15- 900,00 PLN
pak. 16- 400,00 PLN
pak. 17- 600,00 PLN
pak. 18- 1 300,00 PLN
pak. 19- 90,00 PLN
pak. 20- 600,00 PLN
pak. 21- 200,00 PLN
pak. 22- 200,00 PLN
pak. 23- 800,00 PLN
pak. 24- 500,00 PLN
pak. 25- 2 000,00 PLN
pak. 26- 200,00 PLN
pak. 27- 50,00 PLN
pak. 28- 750,00 PLN
pak. 29- 50,00 PLN
pak. 30- 900,00 PLN
pak. 31- 80,00 PLN
pak. 32- 140,00 PLN
pak. 32 40,00 PLN
Pak. 34 1 800,00 PLN



Modyfikuje się również zapis pkt. XII dotyczący kryteriów oceny ofert w pak. 1 i 3-34


XII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.


1. Pakiety nr 1 i 3 - 34


W załączeniu zmodyfikowany załącznik nr 1 Formularz ofertowy, Projekt umowy, zał. nr 7 i 8 do siwz.

W związku z tym, że powyższe prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu oraz siwz Zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert z dnia 03.10.2013r na dzień 28.10.2013 r – składanie ofert do godz. 9.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.

Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia