Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

350/95/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany załącznik nr 8 WORD

załącznik nr 8 do specyfikacji

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1/jedno zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia o wartości dla poszczególnych pakietów, co najmniej:

pak. 1 420 000,00 PLN
pak. 2 83 000,00 PLN
pak. 3 420 000,00 PLN
pak. 4 27 000,00 PLN
pak. 5 25 600,00 PLN
pak. 6 160 000,00 PLN
pak. 7 157 000,00 PLN
pak. 8 493 000,00 PLN
pak. 9 26 000,00 PLN
pak. 10 13 000,00 PLN
pak. 11 18 000,00 PLN
pak. 12 19 000,00 PLN
pak. 13 210 000,00 PLN
pak. 14 137 000,00 PLN
pak. 15 61 000,00 PLN
pak. 16 27 000,00 PLN
pak. 17 39 000,00 PLN
pak. 18 85 000,00 PLN
pak. 19 6 000,00 PLN
pak. 20 45 000,00 PLN
pak. 21 16 600,00 PLN
pak. 22 17 000,00 PLN
pak. 23 56 000,00 PLN
pak. 24 35 000,00 PLN
pak. 25 145 000,00 PLN
pak. 26 15 600,00 PLN
pak. 27 3 800,00 PLN
pak. 28 50 000,00 PLN
pak. 29 3 000,00 PLN
pak. 30 63 000,00 PLN

.
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


Lp.
Wartość Przedmiot Data wykonania Odbiorca/y
1.
2.
3.


Na dowód powyższego załączamy referencje:

1. ..................................................................................

2. ...................................................................................

3. ...................................................................................

..........................,dn.................



……………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia