Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

350/95/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania + modyfikacja siwz

Poznań, dnia 2013-09-09
EZ/350/95/2013/1079


Wg rozdzielnik:
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 350/95/2013 na zakup i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku



Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż wpłynęły pytania do wymienionego w tytule przetargu na które zamawiający udzielił odpowiedzi:

Pytanie 1
Prosimy o dopuszczenie pojemnika z wodą o pojemności 325ml, spełniającego wszystkie wymogi Zamawiającego.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.

Pytanie 2
Prosimy o wyłączenie poz.2 z Pak.6 - i przeniesienie do odrębnego pakietu. W obecnym kształcie w pak.6 ważną ofertę może złożyć tylko 1 oferent, co ogranicza konkurencję.
Odp. Zamawiający wyraża zgodę i wydziela z pakietu 6 poz. 2 tworząc z niej nowy pakiet 29.

Pytanie 3
Pakiet 16, poz. 1
Prosimy o dopuszczenie w zestawie serwety do nakrycia instrumentariuszki w rozmiarze 140cm x 190 cm. Pozostałe wymiary, skład i parametry zgodne z wymogiem Zamawiającego.
Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza.


Pytanie 4
Uprzejmie prosimy o wyjaśnienie, czy igły półautomatyczne do biopsji tkanek miękkich, wyszczególnione w Pakiecie nr 20, mają posiadać zabezpieczenie przed przypadkowym wystrzałem?
Odp. Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga.



Na mocy art. 38 ust. 4 ustawy Pzp modyfikuje zapis w załączniku nr 7 siwz, tj.:

W pakiecie 27 dodaje się poz. 2 – Filtr do podawania przeciwciał monoklonalnych – 200 szt.

2.Filtr do podawania przeciwciał monoklonalnych 200szt.
Filtr o pojemności 0,2mikrometra, zatrzymujący bakterie i zanieczyszczenia cząsteczkowe. Efektywna powierzchnia filtrująca 10cm, objętość wypełnienia 2,4ml, wielkość przepływu nie mniejsza niż 30ml/min. Filtr infuzyjny wolny od DEHP i lateksu. Sterylny, jednorazowego użytku, pakowany pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii, daty ważności i producenta. Okres ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

oraz dodaje się nowy pakiet nr 30

Pakiet 30
Implanty twarzoczaszki:

1.Płytka adaptacyjna 1,5 niskoprofilowa, 7 otworów, grubość 0,4mm, tytan
5 szt. ;
2. Płytka adaptacyjna 2,0 z przestrzenią, 30 otworów, rozstaw otworów 6,5mm, tytan
17 szt. ;
3. Płytka adaptacyjna, 20 otworów, grubość 1,0mm, tytan
7 szt. ;
4.Płytka adaptacyjna 1,5 niskoprofilowa, grubość 0,4mm, 20 otworów tytan
5 szt. ;
5.Płytka rekonstrukcyjna, podwójnie wygięta, grubość 2,5mm, tytan, sterylna
rozm. S 2 szt. ;
rozm. M 2 szt. ;
rozm. L 2 szt. ;
6. Płytka rekonstrukcyjna, wygięta, 7+23 otwory, grubość 2,5mm, tytan
prawa 5 szt. ;
lewa 5 szt. ;
7. Płytka rekonstrukcyjna, prosta, 20 otworów, grubość 2,5mm, tytan
7 szt. ;
7. Płytka 3+3 oczkowa z przestrzenia centralną, z nagwintowanymi otworami, profil 1,0
5 szt. ;
8.Śruba żuchwowa 2,4mm, z nagwintowaną głową, blokująca się w płytce,
dł. 8mm 25 szt. ;
dł. 10mm 30 szt. ;
dł. 12mm 25 szt. ;
9.Śruba korowa samogwintująca 2,0mm, stop TAN, pakowane po 4szt.
dł. 6mm 120szt. ;
dł. 8mm 100szt. ;
dł. 10mm 40szt. ;
10.Śruba korowa samogwintująca 2,4mm, stop TAN, pakowane 4szt.
dł. 6mm 20szt. ;
dł. 8mm 20szt. ;
dł. 10mm 40szt.,

Zamawiający wymaga udostępnienia kompletnego instrumentarium, tj. - zestawu narzędzi do opracowania, zakładania i usuwania implantów twarzoczaszki (umieszczony w pojemniku umożliwiającym przechowywanie i sterylizację), do cięcia i gięcia płyt, śrubokrętów wraz z wkładami, prowadników do wierteł, miarek, na czas trwania umowy.


W związku z powyższym zmieniają się zapisy w pkt. V siwz, oraz ulegają zmianie kwoty wadium podane w pkt. VII siwz , tj.:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum :

pak. 1 420 000,00 PLN
pak. 2 83 000,00 PLN
pak. 3 420 000,00 PLN
pak. 4 27 000,00 PLN
pak. 5 25 600,00 PLN
pak. 6 160 000,00 PLN
pak. 7 157 000,00 PLN
pak. 8 493 000,00 PLN
pak. 9 26 000,00 PLN
pak. 10 13 000,00 PLN
pak. 11 18 000,00 PLN
pak. 12 19 000,00 PLN
pak. 13 210 000,00 PLN
pak. 14 137 000,00 PLN
pak. 15 61 000,00 PLN
pak. 16 27 000,00 PLN
pak. 17 39 000,00 PLN
pak. 18 85 000,00 PLN
pak. 19 6 000,00 PLN
pak. 20 45 000,00 PLN
pak. 21 16 600,00 PLN
pak. 22 17 000,00 PLN
pak. 23 56 000,00 PLN
pak. 24 35 000,00 PLN
pak. 25 145 000,00 PLN
pak. 26 15 600,00 PLN
pak. 27 3 800,00 PLN
pak. 28 50 000,00 PLN
pak. 29 3 000,00 PLN
pak. 30 63 000,00 PLN

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.

3
Aktualną umowę ubezpieczeniową - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta:

pak. 1- 700 000,00 PLN
pak. 2- 140 000,00 PLN
pak. 3- 700 000,00 PLN
pak. 4- 46 000,00 PLN
pak. 5- 43 000,00 PLN
pak. 6- 265 000,00 PLN
pak. 7- 262 000,00 PLN
pak. 8- 822 000,00 PLN
pak. 9- 44 000,00 PLN
pak. 10- 22 000,00 PLN
pak. 11- 29 000,00 PLN
pak. 12- 31 000,00 PLN
pak. 13- 350 000,00 PLN
pak. 14- 228 000,00 PLN
pak. 15- 101 000,00 PLN
pak. 16- 44 000,00 PLN
pak. 17- 65 000,00 PLN
pak. 18- 142 000,00 PLN
pak. 19- 9 800,00 PLN
pak. 20- 74 000,00 PLN
pak. 21- 27 700,00 PLN
pak. 22- 28 600,00 PLN
pak. 23- 93 600,00 PLN
pak. 24- 59 000,00 PLN
pak. 25- 242 000,00 PLN
pak. 26- 26 000,00 PLN
pak. 27- 6 300,00 PLN
pak. 28 84 000,00 PLN
pak. 29 5 400,00 PLN
pak. 30 105 000,00 PLN




W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może złożyć jedną polisę na wartość stanowiącą sumę wartość wymaganą we wszystkich złożonych pakietach.


Wymagane kwoty wadium:

pak. 1 - 6 400,00 PLN
pak. 2- 1 300,00 PLN
pak. 3- 6 400,00 PLN
pak. 4- 400,00 PLN
pak. 5- 400,00 PLN
pak. 6- 2 400,00 PLN
pak. 7- 2 400,00 PLN
pak. 8- 7 600,00 PLN
pak. 9- 400,00 PLN
pak. 10- 200,00 PLN
pak. 11- 300,00 PLN
pak. 12- 300,00 PLN
pak. 13- 3 200,00 PLN
pak. 14- 2 100,00 PLN
pak. 15- 900,00 PLN
pak. 16- 400,00 PLN
pak. 17- 600,00 PLN
pak. 18- 1 300,00 PLN
pak. 19- 90,00 PLN
pak. 20- 600,00 PLN
pak. 21- 200,00 PLN
pak. 22- 200,00 PLN
pak. 23- 800,00 PLN
pak. 24- 500,00 PLN
pak. 25- 2 000,00 PLN
pak. 26- 200,00 PLN
pak. 27- 50,00 PLN
pak. 28- 750,00 PLN
pak. 29- 50,00 PLN
Pak. 30- 900,00 PLN

W zał. zmodyfikowany załącznik nr 7 i nr 8 uwzględniający powyższą modyfikację.

Zamawiający informuje, iż odpowiedzi na pozostałe pytania zostaną udzielone niezwłocznie, o czym Wykonawcy zostaną Państwo powiadomieni oddzielnym pismem.

Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. Lecznictwa

dr n med. Józef Mazurek

« Powrót do szczegółów zamówienia