Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa wykrojów z mikroperforacją do unieruchamiania głowy, szyi i ramion pacjenta.

Numer zamówienia:

350/94/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany Formularz ofertowy WORD

Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć firmowa)
FORMULARZ OFERTOWY

Dane oferenta:

Pełna nazwa Wykonawcy:
...........................................................................................................................................
adres: ul. …………...………………………..,miejscowość………………….………..,
kod pocztowy………………..……….,województwo ………………………..………..,
tel ……………………………………..fax…………………………………….……….
email-to: ………………………………….
NIP ......................................................REGON ...............................................,
imię i nazwisko osoby uprawnionej do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania : ___________________ emailto: ____________________tel___________


Przedmiot oferty: Zakup i dostawa wykrojów z mikroperforacją do unieruchamiania głowy, szyi i ramion pacjenta.


1. Szczegółowy wykaz cen i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
2. Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym – (zał. nr 2) za kwotę:


............................... netto PLN (słownie: ……................................................................/100)
............................... brutto PLN (słownie: ……......................................................................../100.)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.


Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Termin dostaw sukcesywnych ........................ dni robocze od złożenia zamówienia (nie dłużej niż 7 dni robocze); okres obowiązywania umowy - 36 miesięcy.
4. Termin gwarancji/ważności oferowanych wyrobów medycznych, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ............................m-cy ( nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy)
5. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
6. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 36 miesięcy.

Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.




___________dnia________________ _________________________________
Podpisy osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

« Powrót do szczegółów zamówienia