Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA URZADZEŃ MEDYCZNYCH

Numer zamówienia:

350/114/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

zmiana siwz i terminów 29-11-2013 1424

Poznań, dnia 2013-11-29
EZ/350/114/2013/______1424________



wg rozdzielnika:
do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne


dotyczy: ZAKUP I DOSTAWA URZADZEŃ MEDYCZNYCH – przetarg nieograniczony [350/114/2013]


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż modyfikuje się zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dokonuje się wydzielenia poszczególnych urządzeń z pakietu 2, 3,4.

Poniżej podajemy nowy układ pakietów
pakiet przedmiot wadium polisa Wykaz dostaw
2 Stół operacyjny Ginekologia 3300,00 165000,00 100000,00
3 Diatermia laryngologia 1100,00 57000,00 34000,00
4 aparat USG endoskopia 7000,00 349000,00 200000,00
11 Stół operacyjny Endoskopia 2600,00 134000,00 80500,00
12 Stół operacyjny Laryngologia 2600,00 124000,00 74500,00
13 Diatermia endoskopia 8300,00 412000,00 247000,00
14 Aparat usg ginekologia 4000,00 217000,00 130000,00

Zmianie ulega zapis dotyczący wadium. Pkt VII.1 specyfikacji
Winno być
Nr pakietu Wartość wadium w PLN
pak. 1 980,00
pak. 2 3300,00
pak. 3 1100,00
pak. 4 7000,00
pak. 5 5500,00
pak. 6 13600,00
pak. 7 2500,00
pak. 8 1700,00
pak. 9 8400,00
pak. 10 500,00
Pak. 11 2600,00
Pak 12 2600,00
Pak 13
8300,00
Pak.14 4000,00

Zmianie ulega zapis dotyczący wymaganej polisy. V.1.4
Winno być:

pak. 1 50000,00
pak. 2 165000,00
pak. 3 57000,00
pak. 4 349000,00
pak. 5 277000,00
pak. 6 680000,00
pak. 7 126000,00
pak. 8 86500,00
pak. 9 421000,00
pak.10 28000,00

Pak 11 134000,00
Pak 12 124000,00
Pak13 412000,00
Pak 14 217000,00

Zmianie ulega zapis dotyczący wykazu dostaw. Pkt V.1.2.

pak. 1 30000,00
pak. 2 100000,00
pak. 3 34000,00
pak. 4 200000,00
pak. 5 166000,00
pak. 6 408000,00
pak. 7 76000,00
pak. 8 52000,00
pak. 9 250000,00
pak. 10 17000,00
Pak 11 80500,00
Pak 12 74500,00
Pak13 247000,00
Pak 14 130000,00


Zmianie ulega zapis dotyczący terminów realizacji pkt II.11. specyfikacji
Winno być :
Pakiet nr 1- dostawa w terminie do 7 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 2- dostawa w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 3- dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 4- dostawa w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 5- dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 6- dostawa w terminie do 7 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 7- dostawa w terminie do 7 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 8- dostawa w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 9- dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 10- dostawa w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 11 – dostawa w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 12 – dostawa w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 13 – dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 14 – dostawa w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy

Zmianie ulega termin realizacji. Ustala się
 Termin składania ofert do dnia 23-12-2013 r. do godz 9.00
 Termin otwarcia ofert do dnia 23-12-2013 r. do godz 10.00


Z poważaniem,


____________________

« Powrót do szczegółów zamówienia