Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi cateringowe podczas spotkań w ramach konferencji naukowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

350/110/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w PDF

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.

PRZETARG NIEOGRANICZONY nr 110/2013.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Usługi cateringowe podczas spotkań w ramach konferencji naukowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii.

Nazwa oraz adres zamawiającego:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500 fax. 61/ 8 52 19 48
godziny pracy od 7:25 do 15:00 poniedziałek-piątek
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu
tel. 61/88 50 643 , …..644 fax 61/ 88 50 698

I. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, jak dla zamówienia publicznego poniżej 200.000 EURO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907), zwanej dalej ustawą oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych podstawie ww. ustaw.
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
3) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert równoważnych, jeżeli z opisu zamieszczonego w SIWZ mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
6) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy – załącznik do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą.
8) Wymagany przez Zamawiającego termin płatności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – wynosi 30 dni od dnia otrzymania faktury po realizacji przedmiotu zamówienia.
9) Rabaty naturalne nie będą uwzględniane.

II. Opis przedmiotu zamówienia.
Usługi cateringowe podczas spotkań w ramach konferencji naukowych w Wielkopolskim Centrum Onkologii.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3. Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Ogólne założenia wyjściowe.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych podczas konferencji organizowanych przez Wielkopolskie Centrum onkologii obejmujące przerwy kawowe i lunchowe

Termin realizacji: IV kwartał 2013 r. (2 konferencje)

Miejsce świadczenia usługi: Poznań, Wielkopolskie Centrum Onkologii, Centrum Kongresowo-Dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawia Załącznik do SIWZ,
2. Zamówienie powinno odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ

Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy).
Produkt winien być najwyższej jakości.
Zamawiający zastrzega, że szacunek ilościowy przedmiotu zamówienia został określony wyłącznie w celu oszacowania łącznej ceny za realizację zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że szacunek ilościowy przedmiotu zamówienia został określony wyłącznie w celu oszacowania łącznej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową.
Zamawiający zastrzega, iż liczba zamawianych artykułów uzależniona jest od bieżących potrzeb.
2. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
Do obowiązków Wykonawcy należy (jeśli dotyczy – w odniesieniu do przedmiotu zamówienia):
1) Dołączenie do oferty wymaganych dokumentów określonych w niniejszej specyfikacji;
2) Uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowego terminu dostawy przedmiotu zamówienia .
3) Przed podpisaniem umowy dostarczenie umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
3. Termin płatności:
1) Termin płatności 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2) Faktura dostarczona będzie do Zamawiającego po realizacji przedmiotu zamówienia.

III. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji: IV kwartał 2013 r. (2 konferencje) - wg harmonogramu.

IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907) spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907)

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907)
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 9ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907)
1. należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2. Dokumenty wyszczególnione w pkt. V Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych [ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907) należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej [wg zał.]
a) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- jeżeli w kraju miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3. przedłożyć dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji
3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku,o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.

Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1. Merytorycznie: Justyna Krupecka - Frąckowiak - Specjalista ds. dydaktyki, projektów i współpracy naukowej - Dział Szkoleń, Współpracy Naukowej i Zapewnienia Jakości – emailto: justyna.krupecka-frackowiak@wco.pl tel. 61/ 88 50 801
2. Formalno-prawnie - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Maria Wielgus tel. 61/ 88 50 643 (644), fax 61 88 50 698. zaopatrzenie@wco.pl

VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII. Termin związania oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IX. Opis sposobu przygotowywania ofert.
 Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
 Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
 Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
 Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak parafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
 Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
 Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
 Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony – usługi cateringowe 110/2013 dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii. Nie otwierać przed ..........................................” /data otwarcia ofert/
Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
b) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15, Poznań
Przetarg nieograniczony – usługi cateringowe 110/2013

X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23-10-2013 r.do godz. 09.00
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23-10-2013 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Budynek Kantor Cegielskiego - Rotunda – parter - pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. W celu prawidłowego obliczenia ceny oferty należy w Formularzu cenowym (zał.):
 wpisać wartości jednostkowe netto poszczególnych elementów,
 przemnożyć wartość jednostkową netto przez liczbę poszczególnych elementów w danym wierszu a uzyskany wynik wpisać do rubryki „wartość netto” w danym wierszu,
 wpisać wartość VAT dla każdego z zadań,
 podać „wartość brutto” dla każdej z pozycji,
 zsumować wszystkie wartości netto i wynik wpisać w pozycji „razem wartość netto”,
 zsumować wszystkie wartości brutto i wynik wpisać w pozycji „razem wartość brutto”,
 otrzymane wartości „razem wartość netto” i „razem wartość brutto” należy przenieść odpowiednio do Formularza ofertowego (załącznik).

3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik do specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy (załącznik siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
6. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty. Kryteria:
 Cena: - waga: 100%
----------------------------------------
Razem 100%
Cena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Cena minimalna z ofert ważnych
--------------------------------------------- x waga x 100
Cena z oferty badanej
a) Zgodnie z art. 2 pkt. 1 Ustawy przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1ustawy z dnia 5 lipca2001r. o cenach ( Dz. U. nr 97 poz. 1050 z późn.zm). Zgodnie z ustawą o cenach przez cenę należy rozumieć wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
b) Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób przedstawiony, w art. 88 Ustawy. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodną z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym spowoduje odrzucenie oferty.
Ocenę końcową oferty
Ocena końcowa oferty stanowić będzie suma punktów przyznanych danej ofercie we wszystkich kryteriach oceny oferty, wskazanych w pkt XIII specyfikacji, a mianowicie: kryterium: cena i ocena parametrów technicznych.

XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załączniku do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy.
4. Zamawiający na 7 dni przed imprezą potwierdzi wykonawcy liczbę uczestników – zestawów.
5. Zamawiający na 20 dni przed planowaną konferencją potwierdzi Wykonawcy, że Konferencja się odbędzie, z zastrzeżeniem że Zamawiający może zrezygnować z jej organizacji

XVI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu przedmiotowego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 1 i 2 są odwołanie oraz skarga do sadu.

XVIII. Części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.

Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.

- Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
- Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXVI. Pozostałe informacje.

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907) stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.




Poznań, dnia ________________________


Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

__________________________________
DYREKTOR



Załącznik nr 1 do SIWZ

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Wymagane menu
Przerwa kawowa zestaw nr I Dla 1 osoby







• Pieczywo cukiernicze w papilotkach 1x50g
- serniczek waniliowy
- ciastko czekoladowe
-szarlotka
• Napoje zimne
- sok owocowe: pomarańczowy, jabłkowy

- woda mineralna niegazowana

• Napoje gorące
- kawa rozpuszczalna
- herbata czarna
- śmietanka do kawy

- cytryny świeże (pokrojone w plastry)
- cukier
- cukier II 1 porcja x 50 g




1 x 250 ml na osobę


1 butelka po 500 ml na osobę

1 x 220 ml
1 x 220 ml
2 porcje na osobę-1szt-10g

2 porcje na osobę
2 porcje na osobę (cukier w saszetkach)

Przerwa kawowa zestaw nr II
• Kruche ciastka –mieszanka koktajlowa



• Napoje zimne
- sok owocowe: pomarańczowy, jabłkowy

- woda mineralna niegazowana

• Napoje gorące
- kawa rozpuszczalna
- herbata czarna
- śmietanka do kawy

- cytryny świeże (pokrojone w plastry)
- cukier
porcja=0,1 kg; 1 porcja na osobę



1 x 250 ml na osobę



1 butelka po 500 ml na osobę




1 x 220 ml na osobę

1 x 220 ml na osobę

2 porcje na osobę-1szt-10g)



2 porcje na osobę

2 porcje na osobę (cukier w saszetkach)
Lunch
• Zupa:
- krem kalafiorowy,
- krem pomidorowy,
- zupa cebulowa,
- krem brokułowy- żurek,
- krem pieczarkowy.
W trakcie 1 przerwy lunchowej 2 zupy do wyboru, w przypadku konferencji klikudniowych dania mają się rotować.
• Danie główne:
- polędwiczki wieprzowe z grzybami leśnymi,
- filet z łososia w sosie śmietanowym,
- kurczak w sosie curry
- strogonow z indyka
- kaski z indyka w aromatycznym sosie cebulowym
- filet z dorsza z pieczarkami i cebulą
- schab duszony w białym winie w aksamitnym sosie

W trakcie 1 przerwy lunchowej 2 dania główne do wyboru ( w tym jedno wegetariański), w przypadku konferencji klikudniowych dania mają się rotować.


• Dodatki:
- ryż curry,
- ziemniaczki z wody z koperkiem
- Bukiet jarzyn z wody
- kluski francuskie
- ryż ze szpinakiem
W trakcie 1 przerwy lunchowej 3 dodatki do wyboru w przypadku konferencji klikudniowych dania mają się rotować.
• Napoje: woda mineralna niegazowana
- sok owocowe: pomarańczowy, jabłkowy
1 porcja na osobę

















1 porcja na osobę






















1 porcja na osobę















1 butelka po 500 ml na osobę
1 x 250 ml na osobę

Przerwa kanapkowa
• kanapki dekoracyjne na chlebie pszennym i razowym z: serem typu camembert, łososiem, szynką, salami, twarożkiem, żółtym serem itp.;
wszystkie kanapki z masłem;
dodatki do kanapek: pomidor, ogórek zielony surowy, papryka, rzodkiewka, szczypiorek, oliwki, koperek, sałata, ketchup, majonez itp.
(min. 1 dodatek na 1 kanapkę)

• Napoje zimne
- sok owocowe: pomarańczowy, jabłkowy
- woda mineralna niegazowana

po 3 kanapki na osobę










1 x 250 ml na osobę

1x 1 butelka po 500 ml na osobę


Menu Bankietowe
• Wino
- lampka wina musującego ( 100 ml)
• Przekąski koktajlowe:
Szaszłyczki
- z szynki wędzonej i melona
- z pomidorkami koktajlowymi , mozzarellą i bazylią
- z aromatyczną śliwką z boczkiem
- z serami pleśniowymi i twardym oraz winogronami i razowcem
- ruloniki z łososiem i pastą w cieście
Babeczki z ciasta francuskiego
- z pastą jajeczną i kawiorem
- z łososiem w sosie koperkowym
- z szyjkami rakowymi w majonezie
- z serem mozzarella i koktajlowymi pomidorami
Koreczki
- z serów francuskich z oliwkami lub winogronami
- z szynki wiejskiej
- z avocado i krewetką
Tartaletki
- ze szpinakiem i łososiem
- z kurkami i oscypkiem
- z mozzarellą i pomidorkami koktajlowymi
-z figami i serem pleśniowym
Bufet z napojami
- woda mineralna ( 200 ml)

- sok owocowe: pomarańczowy, jabłkowy (200ml)
300 porcji


900 porcji ( po 3 sztuki na osobę)





















1x 1 butelka po 500 ml na osobę (150 porcji)
150 porcjix200 ml
150 porcjix200 ml
Dodatkowe wymagania
1. Przygotowanie i dostarczenie posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego
2. Wykonawca zapewni dostarczenie usługi na miejsce jej świadczenia wskazane przez Zamawiającego oraz zapewni obsługę techniczną w zakresie jej przygotowania najpóźniej 45 minut przed rozpoczęciem konferencji
3. Wyposażenie w niezbędny sprzęt, zastawę porcelanową, szkło, sztućce platerowe, serwetki, stoliki koktajlowe, stoły.
4. Posiłki i napoje podane bezpośrednio na stołach szwedzkich ( dostarczonych przez wykonawcę ). Posiłki będą serwowane przez kucharzy.
5. Wykonawca zapewni obsługę kelnerską.
6. Wykonawca zapewnie wodę i szklanki przy mównicy dla wykładowców zgodnie z programem konferencyjnym.
7. Wykonawca uprzątnie i odbierze sprzęt oraz naczynia po zakończeniu konferencji
8. Zamawiający na 7 dni przed imprezą potwierdzi wykonawcy liczbę uczestników.
9. Zamawiający na 20 dni przed planowaną konferencją potwierdzi Wykonawcy, że Konferencja się odbędzie, z zastrzeżeniem że Zamawiający może zrezygnować z jej organizacji.






Lp. Data Wydarzenie Miejsce Godzina Catering
1.
Konferencja „Wyzwania w onkologii – od profilaktyki do leczenia” wraz z imprezami towarzyszącymi
14.11.2013
Young Scientis’ Forum 2013 Wielkopolskie Centrum Onkologii
Hol przed salą 1352 Między 8.00-15.00 Lunch - max 60 zestawów
1x Przerwa kawowa zestaw nr 1 – max 60 zestawów
1x Przerwa kawowa zestaw nr 2 – max 60 zestawów
14.11.2013
WARSZTATY „Teleradioterapia 3D w ginekologii onkologicznej" Wielkopolskie Centrum Onkologii
Sala D001 9.30-10.00 1 x przerwa kawowa zestaw nr 2 – max 30 zestawów
13.00-13.30 Lunch - max 30 zestawów
14.11.2013 KONFERENCJA ROZLICZENIA Z NFZ Wielkopolskie Centrum Onkologii
Holl przed salą 6051 11.30-12.00
1x Przerwy kawowe zestaw nr 1 – max 80 zestawów

14.11.2013 SESJA - REHABILITACJA W ONKOLOGII
09:00-12:00
SESJA DLA LEKARZY W TRAKCIE SPECJALIZACJI CKD, Hol przed salą
ul. Przybyszewskiego 10.15-10.30 1x Przerwa kawowa zestaw nr 1 – max 100 zestawów
14.11.2013 Sesja Młodzi Lekarze CKD, Hol przed salą
ul. Przybyszewskiego 13.30-13.45
1x Przerwa kanapkowa max- 100 zestawów
14.45-15.00 1x Przerwa kawowa zestaw nr 2 – max 100 zestawów
14.11.2013
KONFERENCJA DLA PIELĘGNIAREK ONKOLOGICZNYCH CKD, Hol przed salą
ul. Przybyszewskiego 11.00-11.30 1x Przerwa kawowa zestaw nr 1- max 150 zestawów

13.10-14.10 1x Przerwa kanapkowa max- 150 zestawów

15.20-15.50 1x Przerwa kawowa zestaw nr 2 - max 150 zestawów
14.11.2013 Sesja Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii:
Nowotwory płuca i klatki piersiowej CKD, Sala senatu
ul. Przybyszewskiego
12.00-12.15

1x Przerwa kawowa zestaw nr 1 – 90 zestawów

13.15-13.30 1x Przerwa kanapkowa - max 90 zestawów
14.11.2013 WALNE ZGROMADZENIE PTRO
CKD, Sala senatu
ul. Przybyszewskiego
16:10-17:40 1x Przerwa kawowa zestaw nr 2
Max 100 osób
14.11.2013 Otwarcie konferencji
CKD, Hol przed salą
ul. Przybyszewskiego
18.00-20.00 Bankiet Max 300 zestawów
15.11.2013 Wyzwania w onkologii CKD, Hol przed salą
ul. Przybyszewskiego 11.15- 11:45 1x Przerwa kawowa zestaw nr 1 - max 500 zestawów
13:45 - 14:45 1x Lunch - max 500 zestawów
16:1 5- 16:45 1x Przerwa kawowa zestaw nr 2- Max 400 zestawów
16.11.2013 Wyzwania w onkologii CKD, Hol przed salą
ul. Przybyszewskiego 11:15- 11:45 1x Przerwa kawowa zestaw nr 1 - Max 300 zestawów
13:45 - 14:45 1x lunch -
Max 300 osób
2. Dokumentacja medyczna i jej udostępnianie
13.12.2013 Dokumentacja medyczna i jej udostępnianie Wielkopolskie Centrum Onkologii
Holl przed salą 6051 Między 8.00-17.00 1x Przerwa kawowa zestaw nr 1 – razem max 100 zestawów
Lunch - razem max 100 zestawów




Załącznik nr 2 do SIWZ
............................................
Pieczęć firmowa

FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, ......................................................................................................................
(nazwa i adres wykonawcy)
przedstawiamy ofertę na _________________________________________________________
(postępowanie nr 350/110/2013):

za wartość razem netto ......................... zł
słownie ..................................................................................

za wartość razem brutto ....................... zł
słownie ..................................................................................
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń,
2. W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Niniejszym informujemy, iż informacje składające się na ofertę, zawarte na stronach od nr ....... do nr .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępnianie innym uczestnikom postępowania.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Akceptujemy:
1. istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy (zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy)
2. wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia termin związania ofertą,
3. termin płatności faktury na 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego

W przypadku powierzenie części zamówienia podwykonawcom – Wykonawca wypełnia poniższe zestawienie:
Lp. Część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcom




itd.
Dane Oferenta:
Nazwa………………………………………………………………….
Adres: ......................................................................................................
Kod: ........................................................................................................
Tel./faks: ................................................................................................
REGON: ................................................................................................
NIP……………………………………………………………………..
INTERNET http://.............................................................................
e-mail: ......................................................................................................
....................................., dn. ................
...................................................................................
(podpisy osoby/osób wskazanych w dokumencie, uprawnionej/ uprawnionych do występowania w obrocie prawnym reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu)
Załącznik nr 3 do specyfikacji

............................................
Pieczęć firmowa


Formularz Cenowy
Lp. Nazwa artykułu Cena jednostkowa netto zł. Ilość porcji Wartość netto zł. Wartość VAT % Wartość VAT zł. Wartość brutto zł.
Przerwa Kawowa 1
Pieczywo cukiernicze w papilotkach 1380
Napoje: soki 1380
Napoje: woda 1380
Napoje: kawa i herbata 1380
Cytryny świeże w plastrach 2760
Cukier w saszetkach 2760
Śmietanki do kawy 2760
Przerwa kawowa 2
Kruche ciastka- 840
Napoje : soki 840
Napoje: woda 840
Napoje: kawa i herbata 840
Cytryny świeże w plastrach 1680
Cukier w saszetkach 1680
Śmietanki do kawy 1680
Przerwa kanapkowa
Kanapki dekoracyjne 1020
Soki 340
Woda 340
Lunch
Zupa 990
Danie główne 990
Dodatki 990
Napoje: woda w butelkach 990
Napoje: soki 990
Bankiet
Przekąski koktajlowe 900
Wino musujące 300
Napoje: soki 300
Napoje :woda 150
RAZEM

....................................., dn. ................
...................................................................................
(podpisy osoby/osób wskazanych w dokumencie, uprawnionej/ uprawnionych do występowania w obrocie prawnym reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu)










……………………………………… Załącznik nr 4 do SIWZ
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
……………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 co oznacza, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, który mówi, iż:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1 do 3 ustawy o zamówieniach publicznych.
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2. Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.

..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy































Załącznik nr 5 do SIWZ
……………………………………...
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/nie powierzę podwykonawcom*


* Niewłaściwe skreślić, W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcą proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................



..........................., dn..............................




……………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy







Załącznik nr 6 do SIWZ

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/110/2013

PROJEKT

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych [ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907] w dniu ____________ pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a firmą:
……………………………………………………………….
……………………………………………………………….
……………………………………………………………….
zwanym dalej „Wykonawcą”,
wyłonionym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych [ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907]

§ 1
Użyte w niniejszej umowie, począwszy od paragrafu 2, pojęcia oznaczają:
1. Zamawiający – Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15 , 61-866 Poznań,
2. Wykonawca – Podmiot wyłoniony w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr 350/110/2013 przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
3. Adres Korespondencyjny Zamawiającego – adres ul. ul. Garbary 15 , 61-866 Poznań tel. 61 88 50 500, fax. 61 852 19 48, e-mail: zaopatrzenie@wco.pl
4. Adres Korespondencyjny Wykonawcy: ……………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….
5. Strony Umowy – Zamawiający i Wykonawca występujący razem,
6. SIWZ – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
7. Umowa – niniejsza umowa,
8. Wynagrodzenie – łączne wynagrodzenie za prawidłowe wykonanie Przedmiotu Umowy, to jest całego Zadania,
9. Dzień - ilekroć w Umowie jest mowa o dniach należy przez to rozumieć dni kalendarzowe,
10. Zadanie – Przedmiot Zamówienia.

§ 2
1. Zamawiający oświadcza, że Wykonawca wyłoniony został w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego nr 350/110/2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych [ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907]
2. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem koniecznym do prawidłowej realizacji Umowy oraz, że dysponuje odpowiednim zapleczem organizacyjnym, technicznym, intelektualnym i finansowym koniecznym do prawidłowej realizacji Umowy.
3. Wykonawca oświadcza, że spełnia wymagania stawiane Wykonawcy w postępowaniu
o jakim mowa w ust.1.

§ 3
1. W ramach realizacji Przedmiotu Umowy, Wykonawca zapewni USŁUGI CATERINGOWE PODCZAS SPOTKAŃ W RAMACH KONFERENCJI NAUKOWYCH W WIELKOPOLSKIM CENTRUM ONKOLOGII.
2. Szczegółowy opis usługi cateringowej oraz sposób jej wykonania określony został
w SIWZ, stanowiącym załącznik do Umowy.
3. Ponadto w ramach realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
 Przygotowanie i dostarczenie posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego
 Wykonawca zapewni dostarczenie usługi na miejsce jej świadczenia wskazane przez Zamawiającego oraz zapewni obsługę techniczną w zakresie jej przygotowania najpóźniej 45 minut przed rozpoczęciem spotkania
 Wyposażenie w niezbędny sprzęt, zastawę porcelanową, obrusy, szkło, sztućce platerowe, serwetki, stoliki koktajlowe, stoły.
 Posiłki i napoje podane bezpośrednio na stołach szwedzkich ( dostarczonych przez wykonawcę ). Posiłki będą serwowane przez kucharzy.
 Wykonawca zapewni obsługę kelnerską.
 Wykonawca zapewnie wodę i szklanki przy mównicy dla wykładowców zgodnie z programem konferencyjnym.
 Wykonawca uprzątnie i odbierze sprzęt oraz naczynia po zakończeniu spotkania.
4. Termin realizacji: IV kwartał 2013 r. (2 konferencje)
5. Miejsce świadczenia : Poznań, Wielkopolskie Centrum Onkologii, Centrum Kongresowo-Dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
6. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień danego asortymentu w ilościach zgodnych ze swoim zapotrzebowaniem, do wartości ogólnej przedmiotu umowy.
7. Zamawiający na 7 dni przed imprezą potwierdzi Wykonawcy liczbę uczestników - zestawów.
8. Szacowana ilość przedmiotu zamówienia ma charakter jedynie orientacyjny - wynikający z planowanego zużycia w trakcie obowiązywania umowy, w żadnym wypadku nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu podanej ilości.
9. Zamawiający na 20 dni przed planowaną konferencją potwierdzi Wykonawcy, że Konferencja się odbędzie, z zastrzeżeniem że Zamawiający może zrezygnować z jej organizacji

§ 4
W ramach realizacji Umowy Zamawiający zobowiązany jest do terminowej zapłaty wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy.

§ 5
1. Wszelkie działania, z wyłączeniem czynności powodujących zmianę lub ustanie stosunku zobowiązaniowego między Stronami, których podjęcie jest wymagane lub dopuszczalne mogą być podejmowane przez przedstawicieli Stron. Wszelkie dokumenty, których sporządzenie jest wymagane lub dopuszczalne na mocy Umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, mogą być sporządzane przez przedstawicieli Stron.
Upoważnionym przedstawicielem ze strony Zamawiającego jest: ____________________________
Upoważnionym przedstawicielem ze strony Wykonawcy jest: ____________________________
2. Zmiana osób, o których mowa w ust.1, następuje poprzez pisemne powiadomienie drugiej Strony i nie stanowi zmiany treści Umowy.
3. Korespondencja między Stronami, w tym w szczególności dotycząca sposobu realizacji Umowy odbywać się będzie na Adres Korespondencyjny Zamawiającego, Adres Korespondencyjny Wykonawcy.
§ 6
1. Za prawidłowe wykonanie Przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma łączne wynagrodzenie
w wysokości nie przekraczającej
……………………… zł netto (słownie: …………………………………………….)
………………………zł brutto (słownie: …………………………………………….) z uwzględnieniem postanowień § 3 ust. 4 – 5.
2. Wynagrodzenie płatne Wykonawcy naliczane będzie na podstawie iloczynu rzeczywistej liczby osób – uczestników szkolenia ustalonej na podstawie § 3 ust. 4 i 5
oraz cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego, stanowiącego załącznik do niniejszej Umowy.
3. Wynagrodzenie określone w ust. 1 zaspokaja wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy.
4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne będzie przelewem na rachunek bankowy ………………………………………………………………… prowadzony przez ……………………….., na podstawie faktur VAT, które Wykonawca wystawi niezwłocznie po podpisaniu poszczególnych Protokołów Odbioru, bez zastrzeżeń, stanowiących załączniki do poszczególnych faktur.
5. Zapłata wynagrodzenia, nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Faktura VAT Wykonawcy zawierać będzie następujące dane Zamawiającego:
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu
Ul. Garbary 15
61-866 Poznań
NIP: 778-13-42-057
6. Faktura VAT winna być doręczona Zamawiającemu do siedziby - na adres j/w do Kancelarii .
7. Za dzień zapłaty Wynagrodzenia uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
§ 7
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty kary umownej:
1. za odstąpienie przez którąkolwiek ze Stron od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 100 % łącznej ceny brutto Umowy określonej w §6 ust. 1 Umowy,
2. w przypadku niezrealizowania albo nienależytego wykonania usługi (dotyczy pojedynczego spotkania) objętej Przedmiotem Umowy we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości
30 % łącznej ceny brutto Umowy, o której mowa w §6 ust. 1 Umowy.
2. Wykonawca jest zobowiązany zapłacić karę umowną w terminie 14 dni od dnia otrzymania noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego. W przypadku uchybienia przez Wykonawcę temu terminowi Zamawiający ma prawo potrącić kwotę wynikającą z noty obciążeniowej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym, jeżeli szkoda przewyższy wysokość zastrzeżonych kar umownych.
§ 8
1. Wykonawca nie może przenieść praw i obowiązków wynikających z Umowy na rzecz osób trzecich.
2. Naruszenie warunku określonego w ust. 1 uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i żądania zapłaty kary umownej określonej w §7 ust. 1 lit. a.
3. Strony wyłączają możliwość przelewu wierzytelności wynikającej z Umowy na osobę trzecią.
§ 9
3. W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Ewentualne spory powstałe w związku z realizacją Umowy będą rozpoznawane przez sąd właściwy miejscowo ze względu na siedzibę Zamawiającego.
5. Umowę sporządzono w 2/dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po 1/jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
…………………….. ……………………………


Załącznik nr 6 do SIWZ

.................................................
Pieczęć adresowa wykonawcy

OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego na: ____________________________________________________________________________________
składam:
Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (ujednolicony tekst ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013, poz. 907)

Nazwa podmiotu, forma prawna podmiotu, adres podmiotu, forma powiązania kapitałowego
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

.________________dnia _________________

________________________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).

Informuję, o tym, że nie należę do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50, poz. 331, ze zm.)*.
________________dnia _________________

________________________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).


* niepotrzebne skreślić lub usunąć

« Powrót do szczegółów zamówienia