Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Mycie alpinistyczne wewnętrzne i zewnętrzne okien i przeszkleń, wraz z zadaszeniami, żaluzjami i parapetami.

Numer zamówienia:

350/137/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 2014-01-31
EZ/350/137/2013/140

Wybór ofert
w przetargu nieograniczonym nr 350/137/2013 na mycie alpinistyczne wewnętrzne i zewnętrzne okien i przeszkleń, wraz z zadaszeniami, żaluzjami i parapetami.


Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg na mycie alpinistyczne wewnętrzne i zewnętrzne okien i przeszkleń, wraz z zadaszeniami, żaluzjami i parapetami został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm).
Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy, spełniająca warunki siwz:

Oferta nr 3
SZCZYT Sebastian Piątkowski
Ul. Radoszewskiego 39
27-200 Starachowice
za cenę 14 047,71zł. przy stawce podatku VAT 0%
Wybrano ofertę najkorzystniejsza cenowo; oferta uzyskała max ilość punktów -100 pkt.

W przetargu złożono również ofertę 2 wykonawcy
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert : cena 100%

1

Agencja RAKI Robert Pływacz
Ul. Inżynierska 3 pok. 213
20-486 Lublin 34 664,60zł. netto
42 637,46zł. brutto 33 pkt.

2


ALPIN – JAR
Profesjonalne wykonanie prac na wysokościach metodą alpinistyczną
Jarosław Pawłowski
Zieleniec 81A, 07-140 Sadowne 21838,89zł. netto
26 861,86zł. brutto 52 pkt.
3 SZCZYT Sebastian Piątkowski
Ul. Radoszewskiego 39
27-200 Starachowice 14 047,71zł. netto
14 047,71zł. brutto 100 pkt.
4 AKORI – NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.
Ul. Plac Wiosny Ludów 2
61-831 Poznań
21 672,40zł. netto
26 657,05zł. brutto 53 pkt.
5 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
VOGER
Ul. Gwardyjska 33
33-300 Nowy Sącz 34 234,50zł. netto
42 108,44zł. brutto 33 pkt.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 06.02.2014r

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. lecznictwa

dr n. med. J Jerzy Mazurek










Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/137/2013 na nr faxu 61/ 88 50 698




Data …………………. Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia