Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych

Numer zamówienia:

350/127/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 2012-12-13
EZ/ 350/127/2013/1499

Do Wykonawców wg rozdzielnika

Wybór ofert

w przetargu nieograniczonym nr 350/127/2012 na usługę wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych.


Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg nieograniczony na usługę wymiany, czyszczenia i dzierżawy tekstylnych mat wejściowych został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm),:

Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawców, spełniająca warunki siwz:

Oferta nr 1
Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
ul. Duńska 1, 83-330 Żukowo,
za cenę netto 50 822,62zł. netto i 62 511,82zł. brutto
Wybrano ofertę najkorzystniejsza cenowo; oferta uzyskała max. ilość 100punktów przy kryterium cena 100%.

W postępowaniu oferty złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:
Numer
Oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
netto (bez VAT)
brutto (z VAT) Ilość uzyskanych
punktów przy kryterium oceny ofert : cena 100%
1 Berendsen Textile Service
Sp. z o.o.
Ul. Duńska 1
83-330 Żukowo
50 822,62zł. netto
62 511,82zł. brutto 100 pkt.
2 Pralnia Zofia Siąkowska
Ul. szkolna 1b
62-030 Luboń 42 549,00zł. netto
52 335,27zł. brutto odrzucona
3 BTS Marcin Zakrzewski
Ul. Zygalskiego 5
61-418 Poznań 60 728,98zł. netto
74 696,65zł. brutto 84 pkt.

Oferta Wykonawcy Pralnia Zofia Siąkowska podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymagał mat o wymiarach 150cm x 250cm wykonanych z bawełny natomiast Wykonawca potwierdził, że zaoferowane przez niego Maty duże o wymiarach 150cm x 250 cm wykonane są z przędzy włókna High-Twist Nylon (HTN) – tj. nie zawierają w swym składzie bawełny.
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone przysługują środki ochrony prawnej wynikające z art. 179 i następnych ustawy z 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U z 2013r, poz. 907 z poźn. zmianami).

Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 19.12.2012r

Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna










Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/127/2012
na nr faxu 61/ 88 50 698



Data…………………… Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia