Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi hostelowe dla pacjentów WCO

Numer zamówienia:

350/139/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zał. nr 8 zmodyfikowany

Zał. nr 8

Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są usługi hostelowe dla pacjentów WCO.
Wymagane bezwzględne warunki:
a. Liczba miejsc noclegowych: razem 50 miejsc - w 3/trzech pakietach [w zależności od pakietu: pakiet 1 - 15 miejsc pakiet 2 - 10 miejsc, pak. 3 – 25 miejsc]
b. Pokoje hostelowe od 1, 2, 3, 4, osobowych przeznaczone wyłącznie dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii w ramach pakietu
c. Nieodpłatne sprzątanie pokoi hostelowych pomieszczeń których pacjent korzysta - w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu
d. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do pomieszczenia kuchennego, wyposażonego w meble kuchenne, w kuchenkę gazową/elektryczną, w lodówkę (z komorą chłodzącą min 200-300 litrów), w czajnik lub automat z zimną i gorącą wodą, w naczynia kuchenne, w sztućce. W pomieszczeniu kuchennym winna być możliwość przygotowania podgrzania posiłku - śniadania i kolacji, bez możliwości gotowania dań obiadowych
e. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do deski do prasowania, żelazka, telewizora, komputera z dostępem do Internetu
f. Zapewnienie przynajmniej jednej oddzielnie zamykanej dla każdej osoby (gościa hostelu), szafki nocnej, lampki nocnej, krzesła/taboretu, szafy odzieżowej dzielonej (szafa wyposażona w półki oraz część do zawieszenia)
g. Zapewnienie kompletu pościeli dla każdej osoby tj. kołdry, poduszki, poszwy, prześcieradła, poszewki na poduszkę, dodatkowego koca na każde łóżko. Grubość kołder należy dostosować do pory roku.
h. Zapewnienie w każdym pokoju noclegowym minimum: jednego punktu świetlnego o mocy adekwatnej do powierzchni pokoju, kosza na śmieci
i. Wymiana pościeli minimum raz w tygodniu oraz każdorazowo po zmianie osoby zajmującej dane łóżko
j. Własny zestaw kluczy zapewniający pełną niezależność (w tym klucz od świetlicy dostępnej 24h/7dni); zamawiający dopuszcza możliwość każdorazowego zostawiania i odbierania klucza na stanowisku ochrony budynku, przy zapewnieniu dostępu przez 24h/7 dni w tygodniu; zamawiający dopuszcza zaoferowanie usług hotelowych bez udostępnienia świetlicy ale z zapewnieniem dostępu do TV w każdym lokalu mieszkalnym.
k. Zapewnienie w pokojach noclegowych w miesiącach od IX – IV temperatury minimum 23o C,
l. Możliwość otwierania okien w celu wietrzenia, stolarka okienna oraz drzwiowa sprawna.
m. Wejścia do budynku, w którym zlokalizowane będą miejsca noclegowe zajmowane przez pacjentów winno być zabezpieczone zamkiem otwieranym za pomocą klucza lub domofonu.
n. Zapewnienie dostępu do zimnej i ciepłej wody w łazienkach przez całą dobę,
o. Zapewnienie możliwości nieodpłatnego korzystania przez gości hostelowych z łazienki wyposażonej w wannę lub kabinę prysznicową; minimum jedna łazienka (z wanną /prysznicem) i toaleta na 2 pokoje lub modułowa, wielostanowiskowa na każdym piętrze, osobne dla kobiet i mężczyzn
p. Pokoje odrębne dla kobiet i mężczyzn.
q. Pokoje nie mogą być położone poniżej poziomu gruntu, poniżej poziomu otaczającego terenu (w przyziemiu, piwnicy, suterynie) oraz powyżej 2 piętra, od 3 piętra wzwyż wymagana jest winda. Zamawiający dopuszcza pokoje na 3 piętrze bez windy, pod warunkiem, że odległość między kondygnacjami – (wysokość pomiędzy poziomem powierzchni podłogi a poziomem podłogi na kondygnacji powyżej), wynosi nie więcej niż 3,5m.
r. Zapewnienie pojedynczego miejsca do spania dla każdej osoby (winno być łóżko ramowe wraz z materacem ergonomicznym, rama łóżka o wysokości min. 20 cm nad podłogą), wyklucza się korzystanie ze spania na górnym poziomie w przypadku łóżek piętrowych,
s. Oferent będzie prowadził ewidencję/ księgę gości hostelowych, która będzie podstawą do wystawienia faktury, a imienny wykaz zakwaterowanych gości wraz z czasem pobytu w danym miesiącu będzie załącznikiem do faktury,
t. Miesięczna wartość netto faktury zostanie obliczona wg wzoru: (Ilość dni w miesiącu x [w zależności od pakietu - 15 miejsc i/lub 10 miejsc] x cena netto za jedno miejsce) – minus 50 % ceny za niewykorzystane miejsca noclegowe
u. W regulaminie hostelu musi być zawarty punkt mówiący o dobie hotelowej, określający dobę hostelową trwająca od godz. 14.00 do godz. 12.00 następnego dnia. Po tej godzinie gość hostelowy musi bezwzględnie opuścić pokój, a hostel zapewni mu miejsce (świetlicę lub inne pomieszczenie na czas oczekiwania na transport). W przypadku pozostania w pokoju gość będzie musiał zapłacić za dodatkowe godziny pobytu. O tej sytuacji gość musi być bezwzględnie poinformowany. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z wyznaczonego miejsca wypoczynku dostępnego w hostelu w przypadku braku świetlicy
v. Oferent zapewnia całodobową obecność swojego pracownika/ów na terenie obiektu.
Zamawiający dopuszcza całodobową ochronę obiektu przez 7 dni w tygodniu (stanowisko przy wejściu do budynku).

1. Odległość obiektu od szpitala powinna być w promieniu do 3 km, podana zgodnie z miarą internetowej mapy elektronicznej (np. maps.google.pl; www.zumi.pl ; docelu.pl itp.) pod warunkiem przejazdu do siedziby szpitala bezpośrednio i bez przesiadek, jednym środkiem transportu MPK.
2. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków bezpieczeństwa sanitarnego, ppoż i BHP.
3. Zamawiający zastrzega sobie bezwzględnie możliwość weryfikacji warunków po otwarciu ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji obiektu określającą zgodność warunków rzeczywistych do przedstawionej oferty, wymagań zamawiającego przed wyborem oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie obowiązywania umowy) możliwość wizytacji obiektu w celu sprawdzenia wykonywanych usług i przestrzegania wymaganych warunków.
6. Wyznaczeni pracownicy Centrum będą prowadzić całodobowy nadzór przez 7 dni w tygodniu nad działalnością obiektu.
7. Okres wypowiedzenia umowy – 2/dwa miesiące.


Oferent powinien podać wartość usługi za jedną osobę na dobę (netto, brutto, podatek VAT)

Wartość oferty należy obliczyć wg wzoru : [w zależności od pakietu - 15 miejsc i/lub 10 miejsc i/lub 25 miejsc] x cena netto za jedną dobę x 365 dni = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto

Dla porównania i oceny ofert w kryterium „cena 100%” Zamawiający przyjmie cenę jednostkową osobo/doby.

Termin realizacji zamówienia: – umowa na okres 12 miesięcy - od dnia 01 stycznia 2014 r. do dnia 31.12.2014 r.

Wynagrodzenie, płatne będzie miesięcznie z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Zleceniobiorcę faktury VAT obejmującej wynagrodzenie za usługi świadczone w miesiącu poprzednim, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zleceniodawcę, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze.

Za każde niewykorzystane miejsce noclegowe Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy 50% ceny osobo/doby.

« Powrót do szczegółów zamówienia