Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej.
Numer zamówienia:
350/130/2013
« Powrót do szczegółów zamówieniainformacja o odwołaniu + zmiana terminów
Poznań, dnia 2013-11-26EZ/350/130/2013/___1399_____
Wg rozdzielnika:
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne.
dotyczy: przetargu nieograniczonego 130/2013 Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej.
Wielkopolskiego Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w dniu 25-11-2013 wpłynęła informacja o złożonym odwołaniu do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
Podstawa prawna art. 185 ust 1 Ustawy PZP
Treść odwołania stanowi załącznik do niniejszego pisma.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż zgodnie z Ustawą PZP
art. 185 ust. 2
„ Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.”
Zgodnie z art. 182 ust 5 Zamawiający przedłuża termin składania ofert.
W związku z powyższym zmianie ulęgają terminy postępowania.
Ustala się :
• Termin składania ofert do dnia 13-12-2013 r. do godz. 09.00
• Termin otwarcia ofert w dniu 13-12-2013 r. o godz. 10.00
Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
« Powrót do szczegółów zamówienia