Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej.

Numer zamówienia:

350/130/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o odwołaniu + zmiana terminów

Poznań, dnia 2013-11-26

EZ/350/130/2013/___1399_____



Wg rozdzielnika:
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne.

dotyczy: przetargu nieograniczonego 130/2013 Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej.

Wielkopolskiego Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w dniu 25-11-2013 wpłynęła informacja o złożonym odwołaniu do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
Podstawa prawna art. 185 ust 1 Ustawy PZP
Treść odwołania stanowi załącznik do niniejszego pisma.

Zamawiający jednocześnie informuje, iż zgodnie z Ustawą PZP
art. 185 ust. 2
„ Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.”

Zgodnie z art. 182 ust 5 Zamawiający przedłuża termin składania ofert.
W związku z powyższym zmianie ulęgają terminy postępowania.
Ustala się :
• Termin składania ofert do dnia 13-12-2013 r. do godz. 09.00
• Termin otwarcia ofert w dniu 13-12-2013 r. o godz. 10.00



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia