Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej.

Numer zamówienia:

350/130/2013

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w WORD

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 200 000 EURO.


PRZETARG NIEOGRANICZONY nr 350/130/2013

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET
Zakładu Medycyny Nuklearnej.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/ 88 50 500
fax. 61/ 8 52 19 48
godziny pracy od poniedziałku do piątku od 7:25 do 15:00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu
tel 61/88 50 643/644 fax 61/ 8850 698

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, jak dla zamówienia publicznego poniżej 200.000 EURO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)),zwanej dalej ustawą oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych podstawie ww. ustawy.
1) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2) Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
3) Zamawiający NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, jeżeli z opisu zamieszczonego w SIWZ mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku składania ofert równoważnych w ofercie należy podać proponowane odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników – warunek bezwzględny. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
6) Zamawiający NIE przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- zgodnie z art. 36 ustawy – załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą.
8) Przewidywany okres obowiązywania umowy to 12 miesięcy.
9) Wymagany przez Zamawiającego termin płatności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia – wynosi 30 dni.
10) Zamawiający może odstąpić od Umowy w przypadku ograniczenia ilości udzielanych przez WCO świadczeń.
11) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych opakowań.

III. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Pracowni PET Zakładu Medycyny Nuklearnej (85 jednodniowych dostaw aktywności FDG dla 6 pacjentów).
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09343000-5 Materiały radioaktywne
09344000-2 Izotopy promieniotwórcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.
2. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy).
3. Wymagane dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) i oświadczenia w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Do oferty Wykonawca winien dołączyć:
- Świadectwo rejestracji i Świadectwo dopuszczenia do obrotu ( art. 14 ust 1 i ust.9 ustawy Przepisy wprowadzające ustawę Prawo farmaceutyczne Dz. U. nr 126 poz. 1382) potwierdzające, że oferowany produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terytorium RP lub posiada pozwolenie dopuszczające do obrotu wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską ( art.3 ust1 i 2 ustawy- Prawo Farmaceutyczne z dn.6 września 2001r. Dz. U. 01.126.1381 z póź. zmianami ),
- Charakterystyka produktu leczniczego zachowującego swoją ważność na dzień składnia oferty

IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: umowa na okres 12 miesięcy; dostawy sukcesywne zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi telefonicznie lub faxem w okresie 12 miesięcy po podpisaniu umowy. Zamówienie obejmuje 85 dostaw jednodniowych.

Warunki realizacji dostaw:
Zamawiający przewiduje składanie zamówień na radiofarmaceutyk 18F-FDG w partiach dla 6 pacjentów o aktywności w chwili iniekcji pacjentowi 400MBq - każda, z okresem podania co 45 minut lub dłuższym.
Wykonawca zapewni, że dostarczany radiofarmaceutyk 18F-FDG będzie mógł być przechowywany w temperaturze pokojowej.
Wykonawca zapewni realizację dostaw zamawianego radiofarmaceutyku 18F-FDG zgodnie poniższymi warunkami:
Dostawy w dowolnym dniu tygodniu (od poniedziałku do piątku) na każde pisemne zamówienie przekazywane faxem przez Zamawiającego na nr telefonu wskazany przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiane porcje radiofarmaceutyku 18F-FDG do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godziny 9:00 rano. Dopuszcza się możliwość realizacji zamówień w dwóch dostawach tego samego dnia w godz. 9.00 i 13.00
Zamawiający ma możliwość korekty zamówienia lub jego anulowania do godziny 12:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę poprzez pisemne powiadomienie przekazywane faxem przez Zamawiającego na numer wskazany przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zmienne potrzeby Zamawiającego
UWAGA! Terminy dostaw zostaną ustalone z dr Witoldem Cholewińskim - kier. Zakładu Medycyny Nuklearnej tel. 61/ 88 50 789

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych( tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
2. Dokumenty wyszczególnione w pkt. IV Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm., należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
a) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- jeżeli w kraju miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji
3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
5 Oświadczenie o produkcie leczniczym stanowiące załącznik do SIWZ [dopuszczenie na terenie RP].
6 Deklarację zgodności CE lub wpis/zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
7 Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu środka transportu - prawidłowym zapewnieniu przewozu oferowanego radiofarmaceutyku zgodnie z obowiązującym prawem – zał
8 Kopię wszystkich zezwoleń Państwowej Agencji Atomistyki (dotyczy przedmiotu zamówienia).
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) lub wniesienia protestu Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- pod względem merytorycznym – dr Witold Cholewiński, tel. 61/ 88 50 789
- pod względem formalnym i prawnym – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia: Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, tel. 61/ 88 50 643, 88 50 644, 88 50 911, fax 61/ 88 50 698

VIII. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Termin związania oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak prafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
9. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
11. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony – Radiofarmaceutyk 18F-FDG (350/130/2013) dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
Nie otwierać przed .......................................... /data otwarcia ofert/.
Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
b) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 12 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15, Poznań
Przetarg nieograniczony – Radiofarmaceutyk 18F-FDG ( nr 350/130/2013)

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05-12-2013 r. do godz. 09.00
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05-12-2013 r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego – budynek Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter, pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy (załącznik siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
6. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe – w zakresie podanym poniżej,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
i o dokonanych poprawkach zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.
8. Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Ocena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Najniższa cena
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena
a) Zgodnie z art. 2 pkt. 1 Ustawy przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1ustawy z dnia 5lipca2001r. o cenach ( Dz. U. nr 97 poz. 1050 z późn.zm). Zgodnie z ustawą o cenach przez cenę należy rozumieć wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
Wartość całkowita netto + podatek VAT = wartość całkowita brutto.

b) Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.
Stosowanie do dyspozycją art. 91 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zgodnie natomiast z treścią art. 91 ust. 6 ww. ustawy – Wykonawcy, składający oferty, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.

Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
Wzór umowy stanowi zał. do specyfikacji.
Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w niżej określonym przypadku:
- zmiany stawki podatku
- zmian cen urzędowych
- zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących towar importowany
- przedłużenia okresu realizacji w przypadku niewykorzystania całej ilości asortymentu
XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl;
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.

 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.
XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXVI. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.


Poznań, dnia ……………………
Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:


_________________________________
DYREKTOR

Załącznik nr 1 do specyfikacji
Formularz cenowy /wzór/


L.p Nazwa przedmiotu zamówienia J. m. Ilość KOD wyrobu Cena jednostkowa netto PLN VAT w % Wartość netto PLN Wartość brutto
PLN
Nazwa Producenta
Kraj pochodzenia VAT w PLN
1.









Słownie wartość netto: ..................................................................................
Słownie wartość brutto: ..................................................................................


…………………, dn. ……………
……..……………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

załącznik nr 2 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ............................................................................................................................................................
Adres ul..............................................Miejscowość, kod pocztowy ………………………..………
telefon...............................fax ......................................email………...............................................
NIP..........................................................REGON..............................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania......................................................................................................................................
tel........................................fax......................................email............................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: Zakup i dostawa radiofarmaceutyku 18F-FDG dla Zakładu Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: zakup i dostawę radiofarmaceutyku 18F-FDG Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 1 do specyfikacji na kwotę:
Cena netto: ................................. PLN,
(słownie złotych netto ......................................................................................................................)
Cena brutto: ................................... PLN ,
(słownie złotych brutto ……........................................................................ ………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%,
2. Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Radiofarmaceutyk dostarczony będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zapewniającymi bezpieczeństwo przewozu, bezpieczeństwo pacjentów i personelu.
4. Zapewniamy, że dostarczony radiofarmaceutyk będzie mógł być przechowywany w temperaturze pokojowej.
5. Zobowiązujemy się do odbioru zużytych opakowań.
6. Zobowiązujemy się dostarczyć zamawiane porcje radiofarmaceutyka na każde pisemne zamówienie w dowolnym dniu tygodnia ( od poniedziałku do piątku) do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godziny 9:00.
7. Zobowiązujemy się do utrzymania stałości cen przez okres trwania umowy.
8. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Oświadczam/y/ ,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
10. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
11. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
12. Oświadczam/y/ ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni
13. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy upoważniony/nieni do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
14. Zapewniam/y/, że oferowany przez nas radiofarmaceutyk stanowiący przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP oraz odpowiadają wymogom określonym przez Ministerstwo Zdrowia.
15. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dn................. ……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

Zał. nr 3 do specyfikacji

---------------------------------------------
(pieczęć Wykonawcy)

OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:

_____________________________________________________________________________________
Oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1 wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1a. wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10 wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
11 wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
..........................,dn....................
………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy



Załącznik nr 4 do SIWZ


(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
…………………………………………………………………….

Składam/my w imieniu firmy:


…………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................
………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy













Załącznik nr 5 do SIWZ

……………………………………...
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

OŚWIADCZENIE


Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/ nie powierzę podwykonawcom.*


* Niewłaściwe skreślić, W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcą proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
............................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................
..........................., dn..............................
………………………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy










Załącznik nr 6 do siwz

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/130/2013

Na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) w dniu _______________ pomiędzy
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
_______________________________________________ ,
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/
prowadzącym działalność gospodarczą jako : _______________________________________ , lub zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej z siedzibą w ..............................................(nr kodu:……….), ul. ....................................................
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/130/2013.
2. Niniejsza umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymienione w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i dostawa radiofarmaceutyków 18 F- FDG dla Zakładu Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu. w okresie od ______________ do ______________ (zwanego dalej: „Radiofarmaceutykami”).
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego faksem przesłanym na numer ________________. Wykonawca zapewnia, że dostarczany Radiofarmaceutyk będzie mógł być przechowywany w temperaturze pokojowej.
3. Całkowity zakres zamówienia obejmuje 85 dostaw częściowych Radiofarmeceutyków, przy czym każda dostawa obejmować będzie ilość Radiofarmaceutyków przeznaczoną dla 6 pacjentów, o aktywności w chwili iniekcji pacjentowi 400MBq – każda dawka.
4. Wykonawca, oświadcza, że:
a) posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje sprzętem i wykwalifikowanym personelem niezbędnymi do wykonania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
b) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą Radiofarmaceutyków,
c) jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Radiofarmaceutykami, które są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. do realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych Radiofarmaceutyków:
a) do godziny 9:00 pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego faksem przesłanym na numer : ………………………, pod warunkiem, ze zamówienie częściowe zostanie przez Zamawiającego złożone do godziny __________________,
b) do godziny 13:00 pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego faksem przesłanym na numer : ………………………, pod warunkiem, ze zamówienie częściowe zostanie przez Zamawiającego złożone po godzinie __________________,
c) w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
6. Zamawiający ma możliwość korekty zamówienia lub jego anulowania do godziny 12:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę poprzez pisemne powiadomienie przekazywane faxem przez Zamawiającego na numer: …………………. .
7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowych dostaw zamówionych Radiofarmaceutyków, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami. Dostarczane przez Wykonawcę Radiofarmaceutyki oznaczone będą zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy Radiofarmaceutyków w terminie, wskazanym w ust. 5 pkt a) lub b) niniejszego paragrafu, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość różnicy pomiędzy oferowaną przez Wykonawcę ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Radiofarmaceutyków, a ich ceną oferowaną przez innego dostawcę – taki zakup u innego dostawcy zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty powyższej różnicy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówieni, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia …………… formularz cenowy stanowi załącznik do umowy.
10. Dostawa, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu odbywać się będzie z zachowaniem zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1216).
11. Parametry techniczne i jakościowe zamawianych wyrobów nie mogą, w okresie, na jaki została zawarta niniejszej umowy, być gorsze niż określone w ofercie.
12. Zamawiający w chwili odbioru zamawianego towaru ma prawo do zbadania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Zbadanie obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.
13. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy pisemnych reklamacji w odniesieniu do Radiofarmaceutyków. Wykonawca dokona czynności wynikających z reklamacji w terminie 7 dni od dnia przekazania pisemnej reklamacji.
14. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego Radiofarmaceutyku i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia Radiofarmaceutyku niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia Radiofarmaceutyku niezgodnego z zapotrzebowaniem lub z zamówieniem.
15. Zamawiającemu przysługuje odmowa przyjęcia Radiofarmaceutyku dostarczonego z opóźnieniem 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, o którym mowa w ust. 5 pkt a) lub b) niniejszego paragrafu.
16. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) dostawy Radiofarmaceutyku na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku powierzenia usługi transportowej podmiotom, o których mowa w art. 23 oraz w art. 36 ust. 4 Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania tychże podmiotów, jak za działania lub zaniechania własne,
b) odbioru zużytych opakowań,
c) serwisu eksploatacyjnego w okresie trwania gwarancji jakości, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez wytwórcę Radiofarmaceutyków.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszej umowy ze względu na wadę Radiofarmaceutyków, po uprzednim wykorzystaniu postępowania reklamacyjnego, o którym mowa w ust. 14 niniejszego paragrafu.
18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

§ 4
1. Całkowita wartość przedmiotu zamówienia (cena), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki …..% w kwocie …… PLN.
2. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Radiofarmaceutyków wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych przedmiotu umowy, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Wykonawca informuje Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych w formie pisemnej, przynajmniej z 7- dniowym wyprzedzeniem.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:
a) opóźnienia lub zwłoki w dostawie zamówionych Przedmiotów umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1 % niezrealizowanej w terminie części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki,
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania Przedmiotów umowy lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości:
 5 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli Wykonawca zerwie niniejszą umowę w terminie 8 miesięcy od dnia jej zawarcia.
 2 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli Wykonawca zerwie niniejszą umowę po upływie 8 miesięcy od dnia jej zawarcia.
c) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub wypowiedzenia jej przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym w przypadku opisanym w ust. 2 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. b) niniejszego ustępu
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy opóźnienie w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Wykonawcy kar umownych. w przypadku:
a) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy karę umowną w wysokości:
 5 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli Zamawiający zerwie niniejszą umowę w terminie 8 miesięcy od dnia jej zawarcia.
 2 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli Zamawiający zerwie niniejszą umowę po upływie 8 miesięcy od dnia jej zawarcia.
b) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub wypowiedzenia jej przez Wykonawcę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku opóźnienia w płatności przekraczającego termin 30 dni.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie, wskazanym w § 2 ust. 3 lit. a) zamówionych Przedmiotów umowy, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości odpowiadającej różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Przedmiotów umowy u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę – taki zakup zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
5. Kara umowna, o której mowa w ust. 1 lit. a) niniejszego paragrafu będzie naliczana do dnia dokonania przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego, przy czym zobowiązanie do zapłaty kary umownej nie będzie zwalniać Wykonawcy ze zobowiązania do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Przedmiotów umowy u innego dostawcy, a ceną zawartą w ofercie Wykonawcy.
6. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 28 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.

§ 6
1. Zapłata za zamówione i dostarczone Radiofarmaceutyki nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, po spełnieniu warunków, o których mowa w § 3 niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 7
Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – __________________________________________________
oraz
ze strony Zamawiającego – dr Witold Cholewiński, tel. 61/ 88 50 789
W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w niniejszym paragrafie każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 8
1. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych w czasie realizacji umowy.
2. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy.
3. Przez pojęcie „realizacja umowy”, o którym mowa w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, należy rozumieć sprzedaż i logistyczny proces dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego.

§ 9
1. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Zamawiający: Wykonawca:








































Załącznik nr 7 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)



OŚWIADCZENIE


Oświadczam/y, iż wszystkie oferowane przez na produkty lecznicze wymienione w naszej ofercie zostały dopuszczone na terenie RP, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne.
Jednocześnie zobowiązujemy się, do przedstawienia na żądanie Zamawiającego odpowiedniego świadectwa rejestracji w terminie 24 godzin od chwili otrzymania pisemnej, w formie faxu, telefonicznej prośby o okazanie świadectwa.


..........................,dn................. .
.................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).

















Załącznik nr 8 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)



OŚWIADCZENIE

Oświadczam/y, iż posiadamy środki transportu - prawidłowo zapewnimy przewóz oferowanego radiofarmaceutyku zgodnie z obowiązującym prawem.


..........................,dn................. .
.................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).























Załącznik nr 9 do SIWZ
.................................................
Pieczęć adresowa wykonawcy
OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: ___________________________________________________________________
składam:


Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.*
Nazwa podmiotu:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________dnia _________________

_____________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).





Informuję, o tym, że nie należę do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50, poz. 331, ze zm.)*.
.________________dnia _________________
_____________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).

* niepotrzebne skreślić lub usunąć

« Powrót do szczegółów zamówienia