Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa środków higienicznych
Numer zamówienia:
350/18/2014
« Powrót do szczegółów zamówieniainformacja o wyborze ofert
Poznań, dnia 04.04.2014EZ/350/18/2014/477
Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem EZ/350/18/2014
Dotyczy: Zakup i dostawa środków higienicznych.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków higienicznych w poszczególnych pakietach została wybrana oferta nie podlegająca odrzuceniu, z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:
PAKIET NR 1
W pakiecie wybrano ofertę firmy;
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
Sebastian Białobrzyscki
Hurtownia Artykułów Higienicznych
JOBIKO
Os. K. Wielkiego 14A/1
62-200 Gniezno
Całkowita wartość zamówienia wynosi 110.168,00zł netto; 135.506,64zł brutto
Termin płatności 30 dni.
W postępowaniu wpłynęły 3 oferty, których zbiorcze zestawienie wraz z oceną przedstawiamy poniżej:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1. APJ SYSTEM Sp. z o. o.
Ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań 111.460,00zł netto; 137.095,80zł brutto wykluczona
2. FLESZ Sp. z o. o.
Ul. Cieślewskich 25F
03-017 Warszawa 110.453,00zł netto; 135.857,19zł brutto
99
3. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
Sebastian Białobrzyscki
Hurtownia Artykułów Higienicznych
JOBIKO
Os. K. Wielkiego 14A/1
62-200 Gniezno 110.168,00zł netto; 135.506,64zł brutto
100
Zamawiający wyklucza z postępowania firmę APJ System Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zapis artykułu brzmi:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1a. wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy.
W 05.04.2013 pismem EZ/350/36/2012/445 Zamawiający odstąpił od umowy z dnia 23.05.2012 nr EZ/350/36/2012 ze skutkiem na dzień doręczenia ( doręczono w dniu 09.04.2013r).
Wobec powyższego Wykonawca zostaje wykluczony z niniejszego postępowania
Na mocy art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
PAKIET NR 2
W pakiecie wybrano ofertę firmy;
FLESZ Sp. z o. o.
Ul. Cieślewskich 25F
03-017 Warszawa
Całkowita wartość zamówienia wynosi 42.980,00zł netto; 52.865,40zł brutto
Termin płatności 30 dni.
W postępowaniu wpłynęły 2 oferty, których zbiorcze zestawienie wraz z oceną przedstawiamy poniżej:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1. FLESZ Sp. z o. o.
Ul. Cieślewskich 25F
03-017 Warszawa 42.980,00zł netto; 52.865,40zł brutto
100
2. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
Sebastian Białobrzyscki
Hurtownia Artykułów Higienicznych
JOBIKO
Os. K. Wielkiego 14A/1
62-200 Gniezno 46.390,00zł netto; 57.059,70zł brutto
92
PAKIET NR 3
W pakiecie wybrano ofertę firmy;
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
Sebastian Białobrzyscki
Hurtownia Artykułów Higienicznych
JOBIKO
Os. K. Wielkiego 14A/1
62-200 Gniezno
Całkowita wartość zamówienia wynosi 95.100,00zł netto; 102.708,00zł brutto
Termin płatności 30 dni.
W postępowaniu wpłynęły 2 oferty, których zbiorcze zestawienie wraz z oceną przedstawiamy poniżej:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja
1. FLESZ Sp. z o. o.
Ul. Cieślewskich 25F
03-017 Warszawa 95.810,00zł netto; 103.474,80zł brutto 99
2. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
Sebastian Białobrzyscki
Hurtownia Artykułów Higienicznych
JOBIKO
Os. K. Wielkiego 14A/1
62-200 Gniezno 95.100,00zł netto; 102.708,00zł brutto 100
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 01.04.2013r.
Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych
Inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644
Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698
Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 18/2014- Zakup i dostawa środków higienicznych
04.04.2014. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka
« Powrót do szczegółów zamówienia