Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Numer zamówienia:

350/31/2014

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór oferty

Poznań, dnia 07-04-2014

EZ/350/31/2014/__479___


wg rozdzielnika:
do uczestników i zainteresowanych postępowaniem o zamówienie publiczne.

dotyczy: przetargu nieograniczonego 31/2014 na zawarcie umowy ramowej na dostawę, montaż i serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego i oprogramowania.


WYBÓR OFERT
Wielkopolskiego Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na w/w przedmiot zamówienia została wybrana oferta firmy:
VOL Sp z o.o. Sp. K.
ul. Dąbrowskiego 553
60-451 Poznań
Oferta w cenie netto 687.973,00 brutto 846.206,79 zł.
Termin realizacji - umowa na 24 miesiące – dostawy na podstawie zamówień cząstkowych w terminach:
Dla poz. 42, 45, 53, 58, 59, 64 do 3 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia
Dla poz. 31-41, 47-49, 60-63 do 7 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia
Dla pozostałych pozycji do 28 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia
Oferta wybrana spełnia wymagania siwz i oceniona została wg kryterium „cena 100%” na ilość punktów 100.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wyznacza się datę zawarcia umowy w dniu 09-04-2014 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl

Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna



Prosimy o potwierdzenie odbioru niniejszego pisma – stanowiącego wybór oferty w postępowaniu przetargowym nr 7/2014 umowa ramowa na sprzęt komputerowy

________________________
Data, pieczątka i podpis




UMOWA RAMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/31/2014
Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z poz. zm.) w dniu ................. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a .............................................................................................................,
z siedzibą w ..................................................................................................
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/prowadzącym działalność gospodarczą jako: ________________________, lub zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa ramowa, zwana dalej „Umową Ramową”, o następującej treści:

§ 1
1. Umowa Ramowa ma charakter umowy ramowej, w rozumieniu art. 99 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych i określa warunki zawierania umów w sprawie zamówień publicznych, których przedmiotem będzie sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, o których mowa w § 3 Umowy Ramowej, zwanych w dalszej części Umowy Ramowej „Umowami Sprzedaży”.
2. Zawarcie Umowy Ramowej zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/31/2014 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
3. Umowa Ramowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
4. Umowa Ramowa zostaje zawarta na okres 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy Ramowej, z zastrzeżeniem postanowienia § 7 ust. 4 zd. 2 Umowy Ramowej.
5. Wykonawca, oświadcza, że:
a. posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje sprzętem i wykwalifikowanym personelem niezbędnymi do wykonania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień Umowy Ramowej oraz Umów Sprzedaży w sposób całkowicie zgodny z postanowieniami tych umów i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania Umowy Ramowej,
b. wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień Umowy Ramowej oraz Umów Sprzedaży wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się sprzedażą i dostawą Sprzętu,
c. zobowiązuje się do zapewnienia, aby wszelkie wymieniane na podstawie postanowień Umowy Ramowej lub Umów Sprzedaży, części zamienne Sprzętu będą fabrycznie nowe, oryginalne i dobrej jakości.
d. Sprzęt jest wolny od wad fizycznych i prawnych, zaś Wykonawca nie zawierał żadnych umów, których wykonanie mogłoby utrudnić lub uniemożliwić właściwe wykonanie zobowiązań Wykonawcy wynikających z postanowień Umowy Ramowej lub Umów Sprzedaży oraz że wykonanie Umowy Ramowej oraz Umów Sprzedaży przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich.
§ 2
Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 ust. 2 Umowy Ramowej nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§ 3
1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest określenie warunków zawierania umów w sprawie zamówień publicznych, których przedmiotem będzie sprzedaż, dostawa, montaż i serwis gwarancyjnego sprzętu komputerowego opisanego szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanego w Umowie Ramowej „Sprzętem”, jakich Zamawiający może udzielić Wykonawcy w okresie obowiązywania Umowy Ramowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania sprzętu objętego niniejszą umową ramową, w rodzajach i ilości uzależnionej od swoich potrzeb
2. Wykonawca zobowiązuje się niniejszym do zawierania z Zamawiającym Umów Sprzedaży, których przedmiotem będzie sprzedaż, dostawa i montaż (obejmujący wniesienie Sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, instalację i uruchomienie Sprzętu oraz sprawdzenie poprawności instalacji Sprzętu oraz serwis gwarancyjny Sprzętu objętego danym zamówieniem cząstkowym.
3. Strony postanawiają, że Umowy Sprzedaży będą zawierane na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, sporządzanych przez Dział Informatyki Zamawiającego, w których wskazane zostaną ilości objęte danym zamówieniem cząstkowym Sprzętu, zgodnie z poniższym opisem:
1. Moduł serwerowy do serwera kasetowego – BLA1
2. Moduł serwerowy do serwera kasetowego – BLA2
3. Drugi procesor do BLA2 - CPU
4. Pamięć RAM1
5. Pamięć RAM2
6. Pamięć RAM3
7. Moduł pass-thru do BX900 – PT1
8. Karta Mezzazine 10GbE – MEZ1
9. Kabel SFP+ Twinax 10m – KAB1
10. Szafa serwerowa 19” o wysokości 42U – SZA
11. Przełącznik sieciowy - ETH1
12. Przełącznik sieciowy – ETH2
13. Moduł do przełącznika - SFP1
14. Moduł do przełącznika – SFP2
15. Moduł do przełącznika – SFP3
16. Moduł do przełącznika - SFP4
17. Moduł do przełącznika HP5406zl – MOD1
18. Półka dyskowa do macierzy – DX8
19. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX8HDD1
20. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX8HDD2
21. Półka dyskowa do macierzy – DX9S2_2.5
22. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD21
23. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD22
24. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD23
25. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD24
26. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD25
27. Półka dyskowa do macierzy – DX9S2_3.5
28. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD31
29. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD32
30. Dyski twarde do półki dyskowej do macierzy – DX9HDD33
31. Oprogramowanie do backupu - SYMAGENT1
32. Oprogramowanie do backupu – SYMAGENT2
33. Oprogramowanie do backupu – VMAGENT3
34. Oprogramowanie Windows 2012 Server R2 DataCenter MOLP – WIN2012DTC
35. Oprogramowanie Windows 2012 Server R2 Standard MOLP – WIN2012STD
36. Licencja Windows Server CAL 2012 Device MOLP – WIN2012CAL
37. Oprogramowanie Microsoft Office 2013 Professional MOLP – OFF2013PRO
38. Oprogramowanie Microsoft Office 2013 Standard MOLP – OFF2013STD
39. Oprogramowanie Windows 8.1 Professional PL Upgrade MOLP– WIN8.1UPG
40. Oprogramowanie Red Hat 2 CPU Self Support 3 years – RHEL1
41. Oprogramowanie do wirtualizacji – VMW
42. Zestaw komputerowy podstawowy – PC1
43. Zestaw komputerowy podstawowy – PC2
44. Zestaw komputerowy serwisowy – PC3
45. Drukarka – PRN1
46. Drukarka kolorowa duplex – PRND
47. Drukarka kodów kreskowych – PRNK
48. Drukarka kodów kreskowych – PRNO
49. Urządzenie wielofunkcyjne - UW1
50. Urządzenie wielofunkcyjne – UW2
51. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe duplex – UW3
52. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe duplex– UW4
53. Monitor LCD 19”– MON1
54. Monitor LCD 22”– MON2
55. Monitor LCD 24”– MON3
56. Monitor LCD 27”– MON4
57. Laptop 13”– LAP1
58. Laptop 15”– LAP2
59. Laptop 17”– LAP3
60. Czytnik kodów kreskowych USB – KRE1
61. Czytnik kodów kreskowych bezprzewodowy – KRE2
62. Czytnik kodów 2D przewodowy – KRE3
63. Czytnik kodów 2D bezprzewodowy – KRE4
64. Skaner USB – SKA1
65. Drukarka etykiet – PRNE1
4. Warunki realizacji zamówień cząstkowych objętych Umowami Sprzedaży będą zgodne z postanowieniami Umowy Ramowej. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami Umowy Ramowej a postanowieniami Umowy Sprzedaży rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia Umowy Ramowej.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia Umowy Sprzedaży, której przedmiotem będzie sprzedaż, dostawa, montaż Sprzętu oraz serwis gwarancyjny Sprzętu objętego danym zamówieniem cząstkowym, w terminie 7 dni od dnia doręczenia mu zamówienia cząstkowego oraz podpisanej przez Zamawiającego Umowy Sprzedaży.
6. Dostawy Sprzętu objętego danym zamówieniem cząstkowym będą realizowane na podstawie doręczonych Wykonawcy zamówień cząstkowych, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu oraz Umów Sprzedaży:
a. w terminie do ………. dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego (dla poz. 42, 45, 53, 58, 59, 64 asortymentu),
b. w terminie do ………. dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego (dla poz. 31-41, 47-49, 60-63 asortymentu)
c. w terminie do ………. dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia cząstkowego (dla pozostałych pozycji asortymentu)
pod warunkiem uprzedniego zawarcia Umowy Sprzedaży dotyczącej Sprzętu objętego danym zamówieniem cząstkowym.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Sprzętu własnym transportem i na własny koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązuje się, nie dostarczać Sprzętu w sobotę ani w dzień ustawowo wolny od pracy chyba, że Zamawiający wyrazi na to uprzednio pisemną zgodę.
9. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Sprzętu ma prawo do zbadania, czy jest on zgodny z postanowieniami Umowy Ramowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamówieniem cząstkowym, Umową Sprzedaży oraz załączonymi dokumentami.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące Sprzętu niezbędne do jego prawidłowej eksploatacji, sporządzone w języku polskim lub angielskim, w tym w szczególności instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne Sprzętu niezbędne do zabezpieczenia Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, w tym w szczególności praw autorskich, patentowych, praw ochronnych na znak towarowy, licencji nie później niż w dniu dostarczenia Zamawiającemu Sprzętu.
11. Po dokonaniu prawidłowej instalacji i uruchomieniu Sprzętu strony podpiszą protokół odbioru Sprzętu. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie instalacji, uruchomienia lub funkcjonowania Sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 7 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
12. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru są:
a. ze strony Wykonawcy: ___________________________________________
b. ze strony Zamawiającego pracownicy Działu Informatyki:
-Gołombowski Arkadiusz,
-Grygas Dawid,
-Kowalczyk Dariusz,
-Michalik Krzysztof,
-Mocydlarz-Adamcewicz Mirosława,
-Rosłan Radosław,
-Smaga Piotr,
-Wołoszyn Maciej,
-Żerko Marcin,
13. W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w ust. 12 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
14. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego Sprzętu i żądania wymiany na Sprzęt i wolne od wad w przypadku:
a. dostarczenia Sprzętu niewłaściwej jakości.
b. dostarczenia Sprzętu niezgodnego z zamówieniem cząstkowym.
15. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia Sprzętu dostarczonego z opóźnieniem.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży z uwagi na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego Sprzętu
17. Wykonawca udziela gwarancji jakości na sprzedany i dostarczony na podstawie Umów Sprzedaży Sprzęt przez okres nie krótszy niż oferowany przez producenta Sprzętu lub nie krótszy niż wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zależności od tego, który ze wskazanych okresów będzie dłuższy, licząc od dnia wydania Sprzętu Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
18. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu:
a. wliczone w cenę Sprzętu pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Sprzętu
b. przystąpienie do naprawy gwarancyjnej niezwłocznie, nie później niż w ciągu następnego dnia roboczego od chwili powiadomienia o wykryciu wady Sprzętu.

W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,25 %, wskazanej w § 7 ust. 4 zd. 1 Umowy Ramowej, kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych, będących przedmiotem Umów Sprzedaży zawieranych na podstawie Umowy Ramowej, za każdy dzień opóźnienia
c. dokonanie naprawy Sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub, w razie zaistnienia takiej konieczności, także poza jego siedzibą, przy użyciu sprzętu stanowiącego własność Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w razie dokonywania naprawy Sprzętu w siedzibie Zamawiającego.
d. w przypadku konieczności wykonania naprawy Sprzętu poza siedzibą Zamawiającego nieprzekraczalny czas usunięcia wady wynosi 14 dni roboczych od dnia powiadomienia o wykryciu wady Sprzętu.
e. w razie nieusunięcia wady Sprzętu w terminie wskazanym w pkt. d. niniejszego ustępu Zamawiający będzie uprawniony, według swojego wyboru, domagać się od Wykonawcy wymiany Sprzętu na nowy lub zapłaty kary umownej w wysokości 0,25 %, wskazanej w § 7 ust. 4 zd. 1 Umowy Ramowej, kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych, będących przedmiotem Umów Sprzedaży zawieranych na podstawie Umowy Ramowej, za każdy dzień opóźnienia.
f. w przypadku naprawy trwającej dłuższej, niż 48 godzin od chwili przystąpienia do naprawy gwarancyjnej – dostarczenie sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od naprawianego Sprzętu.
g. okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy Sprzętu, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu jego wady do momentu jej usunięcia.
h. w przypadku, gdy wada Sprzętu nie da się usunąć lub gdy pomimo dokonania 2-krotnej naprawy gwarancyjnej Sprzętu wada Sprzętu nie zostanie usunięta, Wykonawca obowiązany jest wymienić Sprzęt na nowy.
i. jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne Sprzętu, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni Sprzęt na nowy.
19. W razie kolizji postanowień Umowy Ramowej lub Umowy Sprzedaży z postanowieniami dokumentu gwarancyjnego wydanego przez Wykonawcę lub przez producenta Sprzętu, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia Umowy Ramowej.

§ 4
1. Zamówienia cząstkowe wysyłane będą Wykonawcy na numer faksu podany w ust. 5 pkt b. niniejszego paragrafu lub przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w ust. 5 pkt b. niniejszego paragrafu, a następnie niezwłocznie w formie pisemnej listem poleconym lub kurierem na adres wskazany w ust. 5 pkt b. niniejszego paragrafu. Wraz z
zamówieniem cząstkowym Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy listem poleconym dwa podpisane przez Zamawiającego egzemplarze Umowy Sprzedaży.
2. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego niezwłocznego potwierdzania faktu otrzymania przesłanego faksem zamówienia cząstkowego na numer faksu Zamawiającego: podany w ust. 5 pkt b. niniejszego paragrafu.
3. Wykonawca zobowiązuje się, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania przesłanych listem poleconym egzemplarzy podpisanej przez Zamawiającego Umowy Sprzedaży, doręczyć Zamawiającemu jeden podpisany przez siebie egzemplarz Umowy Sprzedaży na adres siedziby Zamawiającego.
4. Jeżeli Zamawiający nie otrzyma w terminie wskazanym w ust. 3 niniejszego paragrafu podpisanego przez Wykonawcę egzemplarza Umowy Sprzedaży, poczytuje się, iż Wykonawca odmówił zawarcia Umowy Sprzedaży.
5. Wszelka korespondencja w ramach Umowy Ramowej oraz Umów Sprzedaży przekazywana będzie na poniżej wymienione adresy Stron:
a. Zamawiający – ul. Garbary 15, 81-866 Poznań, tel. 61/88 50 643, ....911 , fax 61/ 88 50 698; e-mail: zaopatrzenie @wco.pl
b. Wykonawca: ul. ___________________, tel. _____ , fax _____, e-mail: _____
6. W razie zmiany danych wskazanych w ust. 5 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 5
1. Umowy Sprzedaży zawierane będą z Wykonawcą oddzielnie do każdego zamówienia cząstkowego. Wzór Umowy Sprzedaży stanowi Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Umowy Sprzedaży zawierane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Każda Umowa Sprzedaży po jej podpisaniu przez Strony stanowić będzie załącznik do Umowy Ramowej.
3. Umowy Sprzedaży podpisywane mogą być wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania Strony. W razie podpisywania Umowy Sprzedaży przez pełnomocnika Strona, w imieniu której działał pełnomocnik zobowiązana jest do przekazania drugiej Stronie, na jej żądanie, oryginał lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.

§ 6
1. Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie (Zamawiający) jako administrator danych w rozumieniu art. 7 pkt 4) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2002 Nr 101 poz.926, z póź. zm.) powierzać będzie _____________________________ (Wykonawca) na podstawie Umów Sprzedaży przetwarzanie danych osobowych ze zbiorów danych osobowych Wielkopolskiego Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie.
2. Dane osobowe przetwarzane będą przez Wykonawcę wyłącznie w celu wykonania Umowy Ramowej i Umów Sprzedaży.
3. Przez przetwarzanie danych osobowych rozumie się czynności, o których mowa w art. 7 pkt 2) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2002 Nr 101 poz.926, z póź. zm.)
4. Wykonawca oświadcza, że system informatyczny, w którym będą przetwarzane dane osobowe spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 r. Nr 100, poz. 1024).
5. Wykonawca zobowiązuje się do wydania w formie pisemnej w dwóch egzemplarzach upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy pozyskanych danych dla osób przetwarzających dane osobowe u Wykonawcy, i przekazania Zamawiającemu podpisanych oświadczeń i upoważnień w jednym egzemplarzu oraz listy osób upoważnionych najpóźniej wraz z doręczeniem pierwszej podpisanej przez Strony Umowy Sprzedaży. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego aktualizowania listy, upoważnień i oświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
6. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania powierzonych danych osobowych, a w szczególności realizacji obowiązku zabezpieczenia tych danych. Zamawiający ma prawo realizacji obowiązku kontroli poprzez żądanie udzielenia przez Wykonawcę pisemnych wyjaśnień lub poprzez przeprowadzenie kontroli w siedzibie Wykonawcy, gdzie przetwarzane są powierzone dane osobowe.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania się do wskazań Zamawiającego mających na celu usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie przetwarzania danych osobowych lub poprawę stanu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
8. W razie stwierdzenia naruszenia przez Wykonawcę postanowień niniejszego paragrafu lub przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy złotych) za każdy przypadek naruszenia w terminie 7 dni od daty doręczenia wezwania do jej zapłaty.
9. Każdorazowe przekazanie Wykonawcy Sprzętu zawierającego dane osobowe nastąpi na podstawie protokołu lub karty potwierdzających wydanie Sprzętu sporządzonym w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
10. Każdorazowy zwrot Zamawiającemu Sprzętu zawierającego dane osobowe nastąpi na podstawie protokołu lub karty potwierdzających wydanie Sprzętu sporządzonym w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
11. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich danych osobowych uzyskanych od Zamawiającego z systemu informatycznego (programów, urządzeń, narzędzi, nośników) w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia wykonywania wszystkich świadczeń wynikających z postanowień Umowy Ramowej oraz Umów Sprzedaży.
12. Postanowienia niniejszego paragrafu obowiązują przez czas trwania Umowy Ramowej oraz po upływie okresu jej obowiązywania, do czasu wykonania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu.

§ 7
1. Ceny netto Sprzętu podane w ofercie Wykonawcy, która stanowi załącznik nr 1 do Umowy Ramowej, obowiązują przez cały okres wykonywania Umowy Ramowej i nie mogą wzrosnąć w okresie jej wykonywania. Zmiana cen brutto podanych w ofercie Wykonawcy, która stanowi załącznik nr 1 do Umowy Ramowej może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) obejmującej Sprzęt i/lub Oprogramowanie.
2. Zmiana cen brutto Sprzętu wynikająca z wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w ust. 1 zd. 2 niniejszego paragrafu następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku od towarów i usług (VAT) obejmującą Sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 1 zd. 2 niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku od towarów i usług (VAT) obejmującą Sprzęt jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 1 zd. 2 niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości.
3. Ceny jednostkowe netto Sprzętu, o których mowa w ust. 1, powiększone o podatek od towarów i usług w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów, obejmują cenę sprzedaży Sprzętu oraz całkowitą należność, jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić na rzecz Wykonawcy za dostawę i montaż Sprzętu, z uwzględnieniem postanowień § 3 ust. 18 pkt a. Umowy Ramowej.
4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych, będących przedmiotem Umów Sprzedaży zawieranych na podstawie Umowy Ramowej, w całym okresie jej trwania kwotę nie większą niż brutto: 861.000,- zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100 brutto). W przypadku zawarcia przez strony Umów Sprzedaży obejmujących Sprzęt o łącznej wartości równej lub wyższej od kwoty wskazanej w zdaniu poprzedzającym przed zakończeniem okresu obowiązywania Umowy Ramowej wskazanym w § 1 ust. 4 Umowy Ramowej, Umowa Ramowa wygasa z dniem zrealizowania przez Wykonawcę ostatniej Umowy Sprzedaży, przez co strony rozumieją dzień podpisania protokołu odbioru Sprzętu, o którym mowa w § 3 ust. 11 Umowy Ramowej, objętego ostatnią Umową Sprzedaży.
5. Strony zgodnie postanawiają, że Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego na podstawie Umowy Ramowej Sprzętu o łącznej wartości niższej od kwoty wskazanej w ust. 4 zd. 1 niniejszego paragrafu, w szczególności roszczenia odszkodowawcze.
6. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty ceny za Sprzęt objęty poszczególnymi Umowami Sprzedaży przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę, po spełnieniu wymogów określonych w § 3 ust. 11 Umowy Ramowej, faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia do Działu Informatyki Zamawiającego.
7. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym dokonano obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
8. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z Umowy Ramowej i Umów Sprzedaży na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 8
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w doręczeniu Zamawiającemu podpisanego egzemplarza Umowy Sprzedaży, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,5 % wartości netto Sprzętu objętego daną Umową Sprzedaży, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 5 Umowy Ramowej,
b) nieuzasadnionego zerwania Umowy Ramowej, przez co strony rozumieją w szczególności niezawarcie lub odmowę zawarcia przez Wykonawcę Umowy Sprzedaży lub zaprzestanie wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień Umowy Ramowej Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 20 %, wskazanej w § 7 ust. 4 zd. 1 Umowy Ramowej, kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych, będących przedmiotem Umów Sprzedaży zawieranych na podstawie Umowy Ramowej.
c) odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy Ramowej w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b) niniejszego ustępu,
d) 0,5 % wynagrodzenia wynikającego z danej Umowy Sprzedaży za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki w przypadku opóźnienia lub zwłoki w realizacji danej Umowy Sprzedaży, a w szczególności opóźniania lub zwłoki w realizacji dostawy lub wykonaniu napraw lub usunięcia wady
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w Umowie Ramowej kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień Umowy Ramowej.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy Ramowej w przypadku, gdy:
a. Wykonawca odmówi zawarcia choćby jednej Umowy Sprzedaży,
b. opóźnienie w doręczeniu Zamawiającemu podpisanego egzemplarza Umowy Sprzedaży będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 5 Umowy Ramowej,
c. Wykonawca w sposób rażący lub uporczywy naruszał będzie postanowienia niniejszej umowy lub którejkolwiek z Umów Sprzedaży,
d. Zamawiający odstąpi z jakiejkolwiek przyczyny od choćby jednej Umowy Sprzedaży lub wypowie ją z winy Wykonawcy,
e. Wykonawca nie wykona nienależycie zobowiązań wynikających z co najmniej dwóch Umów Sprzedaży.
5. Kary umowne wynikające z postanowień Umowy Ramowej płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
§ 9
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację Umowy Ramowej i Umów Sprzedaży są:
- ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
- ze strony Zamawiającego – mgr inż. Dariusz Kowalczyk – Z-ca Kierownika Działu Informatyki, tel. 61/88 50 883, mgr inż. Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz – Kierownik Działu Informatyki, Tel. 61/88 50 678.
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację Umowy Ramowej i Umów Sprzedaży każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 10
1. W sprawach nieuregulowanych Umową Ramową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy Ramowej wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień Umowy Ramowej lub postanowień Umów Sprzedaży w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, w zakresie parametrów Sprzętu wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności:
a. niedostępnością na rynku Sprzętu wskazanego w ofercie złożonej przez Wykonawcę wynikającą z zaprzestania produkcji tego Sprzętu lub jego wycofania z rynku ;
b. pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż parametry Sprzętu wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny Sprzętu.
c. zmianą stawki podatku VAT w zakresie obejmującym przedmiot umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień Umowy Ramowej, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
5. Umowa Ramowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Wykonawca: Zamawiający:

______________________ __________________

« Powrót do szczegółów zamówienia