Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa artykułów z fliseliny.

Numer zamówienia:

350/24/2014

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 19-03-2014

EZ/350/24/2014/…391…..



Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postepowaniem o zamówienie publiczne


Dotyczy przetargu nieograniczonego Zakup i dostawa artykułów z fliseliny. [350/24/2014]

WYBÓR OFERT

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postepowania na zakup artykułów flizeliny została wybrana oferta wg zestawienia w poszczególnych pakietach:

Pakiet 1
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń Pakiet 1 netto 224100,00 brutto 242028,00
5 dni 61
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
Mieczysław Kruszelnicki
Ul. Chorwacka 45
51-107 Wrocław Pakiet 1 netto 136500,00 brutto 147420,00
5 dni 100
oferta wybrana
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 0 ofert.

Pakiet 2
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
MO’’LNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP O.O.
UL. STAWKI 2 [INTRACO 24p.]
00-193 WARSZAWA Pakiet 2 netto 40300,00 brutto 43524,00
4 dni 100
oferta wybrana
Wpłynęła1 oferta, odrzucono 0 ofert.


Pakiet 3
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
MO’’LNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP O.O.
UL. STAWKI 2 [INTRACO 24p.]
00-193 WARSZAWA Pakiet 3 netto 28200,00 brutto 30456,00
4 dni 78
Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice Pakiet 3 netto 21900,00 brutto 23652,00
5 dni 100
oferta wybrana
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 0 ofert.


Pakiet 4
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń Pakiet 4 netto 7200,00 brutto 7776,00 5 dni 100
oferta wybrana
MO’’LNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP O.O.
UL. STAWKI 2 [INTRACO 24p.]
00-193 WARSZAWA Pakiet 4 netto 13500,00 brutto 14580,00
4 dni 53
Abena Polska
Ul. Nowa 15
Łozienica
72-100 Goleniów Pakiet 4 netto 9000,00 brutto 9720,00
max 5 dni 80
Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice Pakiet 4 netto 17100,00 brutto 18468,00 5 dni 42
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
Mieczysław Kruszelnicki
Ul. Chorwacka 45
51-107 Wrocław Pakiet 4 netto 8100,00 brutto 8748,00
5 dni 89
Wpłynęło 5 ofert, odrzucono 0 ofert.

Pakiet 5
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń Pakiet 5 netto 114800,00 brutto 123984,00
5 dni 40
MO’’LNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP O.O.
UL. STAWKI 2 [INTRACO 24p.]
00-193 WARSZAWA Pakiet 5 netto 100000,00 brutto 108000,00
4 dni 46
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa
Mieczysław Kruszelnicki
Ul. Chorwacka 45
51-107 Wrocław Pakiet 5 netto 46000,00 brutto 49680,00 5 dni 100
oferta wybrana
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 0 ofert.


Pakiet 6
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń Pakiet 6 netto 8000,00 brutto 8640,00
5 dni 100
oferta wybrana
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.


Pakiet 7
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń Pakiet 7 netto 16500,00 brutto 17820,00
5 dni 100
oferta wybrana
MO’’LNLYCKE HEALTH CARE POLSKA SP O.O.
UL. STAWKI 2 [INTRACO 24p.]
00-193 WARSZAWA Pakiet 7 netto 45000,00 brutto 48600,00 4 dni 37
Abena Polska
Ul. Nowa 15
Łozienica
72-100 Goleniów Pakiet 7 netto 17100,00 brutto 18468,0 max 5 dni 97
Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice Pakiet 7 netto 19500,00 brutto 21060,00
5 dni 85
Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego
ZARYS Sp z o.o.
Ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze Pakiet 7 netto 17100,00 brutto 18468,00
5 dni 97
Wpłynęło 5 ofert, odrzucono 0 ofert.

Pakiet 8
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
TZMO S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń Pakiet 8 netto 48000,00 brutto 51840,00 5 dni 100
oferta wybrana
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.

Pakiet 9
Nazwa wykonawcy Cena netto i brutto Termin dostawy Ocena punktowa
Paul Hartmann Polska Sp z o.o.
Ul. Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice Pakiet 9 netto 8156,00 brutto 8808,48 5 dni 75
Hurtownia artykułów higienicznych JOBIKO
Ul. Pocztowa 11
62-200 GNIEZNO Pakiet 9 netto 6120,00 brutto 6609,60 3 dni 100
oferta wybrana
Centrowet – CEZAL sp. o.o.
Ul. Dąbrowskiego 133/135
60-543 Poznań Pakiet 9 netto 7732,00 brutto 8350,56 5 dni 79
Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego
ZARYS Sp z o.o.
Ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze Pakiet 9 netto 7860,00 brutto 8488,80 5 dni 78
ASEO PAPER
Ul. Czarnohucka 3
42-600 Tarnowskie Góry Pakiet 9 netto 6396,00 brutto 6907,68 5 dni 95
Wpłynęło 5 ofert, odrzucono 0 ofert.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wyznacza się datę zawarcia umowy w dniu 27/03/2014 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl





Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna









UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/24/2014

zawarta w Poznaniu na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. j. Dziennik Ustaw z 2013 r. poz. 907 z póż. zm.) w dniu _________
pomiędzy:
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,

a
_________________________ z siedzibą w ______________ (__-___), ul. ______________ wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________, którego akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w ___________, __ Wydział Gospodarczy KRS, posiadającym numer NIP: ______________, REGON: ____________; kapitał zakładowy w wysokości _________________ wpłacony w całości.
reprezentowanym przez:_____________-_____________

zwanym dalej Wykonawcą,
zwani wspólnie Stronami.

§ 1.

1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego 350/24/2014 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907).
2. Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
§ 2.

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego ___________________ , pakiet nr .........zgodnie z cenami oraz zakresem asortymentu wynikającymi ze złożonej przez Wykonawcę oferty z dnia ______________ (dalej jako Przedmiot umowy) na podstawie zamówień jednostkowych składanych przez Zamawiającego sukcesywnie faxem lub e-mailem. W trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień danego asortymentu w ilościach zgodnych ze swoim zapotrzebowaniem, do wartości ogólnej przedmiotu umowy w danym pakiecie.
2. Dostawy Przedmiotu umowy będą realizowane w okresie 24 miesięcy od dnia …………………. do dnia …………………. lub do osiągnięcia kwoty całkowitej wartości Przedmiotu umowy wskazanej w § 5 ust. 1.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych Przedmiotów umowy:
a. sukcesywnie w terminie _________ dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
b. w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) niniejszego ustępu przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Szacowana ilość przedmiotu zamówienia ma charakter jedynie orientacyjny - wynikający z planowanego zużycia w trakcie obowiązywania umowy uzależniona jest od bieżących potrzeb, w żadnym wypadku nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu podanej ilości. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania 30% wartości przedmiotu umowy w przypadku udzielenia mniejszej ilości świadczeń, co jest niezależne od Zamawiającego, od ilości szacowanej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, o kolejne 12 miesięcy, począwszy od końcowego dnia okresu, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanego w § 2 ust. 2 niniejszej umowy z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku, gdy ilość Przedmiotów umowy wskazana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie zostanie wyczerpana w okresie, na który zawarta została niniejsza umowa, wskazanym w § 2 ust. 2 niniejszej umowy.
6. Okres obowiązywania niniejszej umowy nie może łącznie przekroczyć 48 m-cy od dnia jej zawarcia.
7. Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania umowy dokonane będzie w formie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania Przedmiotów umowy na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia terminowych dostaw Przedmiotów umowy, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami.

§ 3.

1. Po dostarczeniu zamówionych Przedmiotów umowy, następuje ich przyjęcie przez Zamawiającego na podstawie dokumentu dostawy. Przyjęcie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być poprzedzone badaniem ilościowo – asortymentowym i jakościowym dostarczonych Przedmiotów umowy. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.

§ 4.

1. Wykonawca oświadcza, iż jest uprawniony do swobodnego rozporządzania Przedmiotami umowy, które są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia oraz zgody i zezwolenia odpowiednich organów, urzędów itp. do wykonania wszelkich świadczeń, będących przedmiotem niniejszej umowy oraz że wykonanie niniejszej umowy przez Wykonawcę nie będzie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę niezbędnych uprawnień oraz zgód i zezwoleń odpowiednich organów, urzędów itp., o których mowa w zdaniu poprzedzającym, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania.
2. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał Przedmioty umowy o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności – wynoszącym minimum 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych Przedmiotów umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy Przedmiotów umowy z terminem ważności krótszym niż 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
3. Strony zgodnie postanawiają, że okres gwarancji/ważności dostarczanych przez Wykonawcę Przedmiotów umowy jest równy określonemu przez producenta okresowi przydatności tych Przedmiotów umowy do stosowania,.
4. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do dostarczonych Przedmiotów umowy. Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrywania zgłoszonych przez Zamawiającego reklamacji niezwłocznie, nie później jednak, niż w ciągu 10 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego reklamacji faxem lub pocztą elektroniczną. Reklamacje mogą być zgłaszane w okresie ważności dostarczonych Przedmiotów umowy, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu.
5. W razie stwierdzenia, że dostarczone Przedmioty umowy mają wady, w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwego Przedmiotu umowy na Przedmiot umowy wolny od wad – niezwłocznie, ale w każdym razie nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, przesłanej przez Zamawiającego faxem lub pocztą elektroniczną lub od dnia wydania ekspertyzy, o której mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, w razie potwierdzenia przez przedmiotową ekspertyzę zasadności reklamacji złożonej przez Zamawiającego.
6. W przypadku odrzucenia reklamacji Zamawiający ma prawo wystąpić do właściwego organu, urzędu lub innej instytucji w celu uzyskania ekspertyzy w zakresie jakości i właściwości Przedmiotu umowy dostarczonego przez Wykonawcę oraz jego zgodności z wymogami przewidzianymi przepisami prawa oraz określonymi przez Wykonawcę w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, wszelkie koszty związane z uzyskaniem ekspertyzy ponosić będzie Wykonawca, który zobowiązany będzie do ich zwrotu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia żądania przez Zamawiającego.
7. Nieuzasadnione odrzucenie przez Wykonawcę reklamacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu może zostać potraktowane jako podstawa do rozwiązania niniejszej umowy z winy Wykonawcy i wywołać skutek w postaci powstania po stronie Wykonawcy obowiązku zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości określonej zgodnie z § 7 ust. 1 lit. c) niniejszej umowy.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego Przedmiotu umowy i żądania jego wymiany na Przedmiot umowy wolny od wad w szczególności w przypadku:
a) dostarczenia Przedmiotu umowy niewłaściwej jakości lub niezgodnego z właściwościami, które winien posiadać,
b) dostarczenia Przedmiotu umowy niezgodnego z zapotrzebowaniem lub zamówieniem.

§ 5.

1. Całkowita wartość Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy (łączna cena Przedmiotów umowy), zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie.................................................................................................................),
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki .....% w kwocie ...... PLN.
2. Wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie obliczana na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw Przedmiotów umowy zgodnie ze składanymi przez Zamawiającymi zamówieniami i wysokościami cen jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy.
3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, ,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane,
4. Zmiany wartości (cen) Przedmiotów umowy wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości i nie wymaga podpisania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
5. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji Przedmiotów umowy, Strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników Przedmiotów umowy objętych umową po uprzednim podpisaniu odpowiedniego aneksu.
6. Strony dopuszczają także zmianę cen jednostkowych Przedmiotów umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania, wprowadzonej przez producenta danego Przedmiotu umowy z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do wartości (ceny) tego przedmiotu umowy ustalonej niniejszą umową.
7. W związku z tym, iż w celu realizacji świadczeń gwarantowanych Zamawiający jest obowiązany nabywać leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu powiększona o marżę nie wyższą niż urzędowa marża hurtowa, a w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne - po cenie nie wyższej niż urzędowa cena zbytu, Strony zgodnie oświadczają, iż będą dokonywać odpowiedniego zmniejszenia cen Przedmiotów umowy, tak aby nie przekraczały one tychże cen urzędowych. Zmniejszenie to będzie dokonywane w sposób opisany w ust. 4.

§ 6.

1. Zapłata za zamówione i dostarczone Przedmioty umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT za zrealizowane zamówienie jednostkowe, po spełnieniu warunków, których mowa w § 2-4 niniejszej umowy, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
2. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.




§ 7.

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. w przypadku:
a) zwłoki w dostawie zamówionych Przedmiotów umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1 % niezrealizowanej w terminie części zamówienia, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia określonego na podstawie w § 2 ust. 3 lit. a niniejszej umowy.
b) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę sprzedaży i dostarczania Przedmiotów umowy lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości:
 5 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
c) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub wypowiedzenia jej przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym w przypadku opisanym w ust. 2 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w lit. b) niniejszego ustępu
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy lub ją wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy zwłoka w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 2 ust. 3 lit. a niniejszej umowy po uprzednim pisemnym wezwaniu Wykonawcy do należytego wykonania umowy.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Wykonawcy kar umownych. w przypadku:
a) nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, Zamawiający zapłaci na rzecz Wykonawcy karę umowną w wysokości:
 5 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy.
b) odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub wypowiedzenia jej przez Wykonawcę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku opóźnienia w płatności przekraczającego termin 30 dni.
4. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie, wskazanym w § 2 ust. 3 lit. a) zamówionych Przedmiotów umowy, zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości odpowiadającej różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Przedmiotów umowy u innego dostawcy, a ceną oferowaną przez Wykonawcę – taki zakup zwany będzie w dalszej części niniejszej umowy „Zakupem Interwencyjnym”. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania kopii faktury potwierdzającej dokonanie przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego.
5. Kara umowna, o której mowa w ust. 1 lit. a) niniejszego paragrafu będzie naliczana do dnia dokonania przez Zamawiającego Zakupu Interwencyjnego, przy czym zobowiązanie do zapłaty kary umownej nie będzie zwalniać Wykonawcy ze zobowiązania do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości różnicy pomiędzy ceną zakupu zamówionych i niedostarczonych w terminie przez Wykonawcę Przedmiotów umowy u innego dostawcy, a ceną zawartą w ofercie Wykonawcy.
6. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.

§ 8.

1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
a) ze strony Wykonawcy:
imię i nazwisko_________________________
tel/fax: ________________________________
b) ze strony Zamawiającego:
imię i nazwisko_________________________
tel/fax: ________________________________
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 9.

1. Zamawiający uprawiony jest do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy bez zapłaty odstępnego, we wszelkich przypadkach przewidzianych postanowieniami niniejszej umowy, w terminie 3 miesięcy od chwili wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę do skorzystania z prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. Zastrzeżone w niniejszej umowie kary umowne nie wyłączają możliwości dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia następujących okoliczności:
a) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu;
b) zmianę sposobu konfekcjonowania
c) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa
d) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony,
e) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji,
f) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Integralną częścią niniejszej umowy jest dokumentacja przetargowa, w tym w szczególności specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta Wykonawcy.
7. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

Zamawiający: Wykonawca:

« Powrót do szczegółów zamówienia