Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Numer zamówienia:

350/68/2014

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 17.07.2014
EZ/350/68/2014/963


Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.

dotyczy: przetargu nieograniczonego nr EZ/350/68/2014 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.


PYTANIE
Pakiet 1
1/ Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie przepływowy, trenażer objętościowy, wdechowy, umożliwiający także ćwiczenia wydechu, o szerokim zakresie przepływu, od 600 do 1200 ml/sek, trzy kolorowo kodowane kulki wykonane z nieklejonego polipropylenu, w trzech oddzielnych komorach, z zaznaczonym minimalnym przepływem na ścianie każdej z komór odpowiednio: 600, 900 i 1200 ml/sek., o zwartej budowie, obudowa wykonana z polistyrenu odpornego na uszkodzenia, ustnik z polipropylenu połączony z miękką, elastyczna rurą długości nie mniejszej niż 27,5 cm wykonanej z materiału EVA oraz polietylenu o niskiej gęstości, z portem zabezpieczonym filtrem wykonanym z poliuretanu zabezpieczającym przed przedostaniem się ciał obcych do dróg oddechowych oraz nie zwiększającym oporów oddechowych, produkt bez zawartości lateksu, o czasie stosowania do 30 dni.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie dopuszcza. Zamawiający podtrzymuje zapis SIWIZ. Zamawiający ze względu na specyfikę pacjenta onkologicznego oczekuje przepływu o pojemności minimalnej 3500ml/s oraz przepływu wyskalowanego z dokładnością do 250 ml. Zamawiający oczekuje również portu do podaży tlenu. Według zamawiającego pytający proponuje aparat o około trzykrotnie mniejszym przepływie ze skalą rozpoczynającą się od 600 mililitrów i oznaczeniem co 300 ml. oraz brakiem portu do podaży tlenu.

PYTANIE

Poz. 1
1/ Prosimy Zamawiającego o doprecyzowanie czy Zamawiający oczekuje jednorazowego użytku zestawu 24 godzinnego w jednym firmowym zbiorczym opakowaniu producenta dedykowanym do jednego pacjenta zawierającym: 6 pojedynczych opakowań:
- 2 opakowania każde z nich zawierające 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem i gąbką na górnej powierzchni pokrytą dwuwęglanem sodu, 1 jednorazową saszetkę bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 7 ml 0,05% roztworu chlorku cetylopirydyny, 1 jednorazową 2 g saszetkę preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej, 1 gąbkę aplikator
- 4 opakowanie zawierające 1 gąbkę pokrytą dwuwęglanem sodu z odsysaniem i zagiętą końcówką, 1 jednorazową saszetkę bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 7 ml 1,5% roztworu nadtlenku wodoru, 1 jednorazową 2 g saszetkę preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej, 1 gąbkę aplikator.
Każde pojedyncze opakowanie zawarte w zestawie pełni jednocześnie funkcję pojemnika. Zestaw posiada możliwość powieszenia na plastikowej zawieszce oraz zawiera numerację sugerującą kolejność stosowania.
Każde z 6 w/w opakowań w firmowym opakowaniu producenta dedykowanym do wykonania 1 procedury u 1 pacjenta co jest rozwiązaniem bezpiecznym pod względem epidemiologicznym.

Poz. 2
1/ Prosimy Zamawiającego o doprecyzowanie czy Zamawiający oczekuje, aby zestaw zawierający wymienione w SIWZ elementy stanowił całość i był zapakowany w jedno opakowanie firmowe producenta pełniące jednocześnie funkcję pojemnika, umożliwiającego przeprowadzenie wykonania 1 procedury u 1 pacjenta co jest rozwiązaniem bezpiecznym pod względem epidemiologicznym bez konieczności kompletowania poszczególnych składników zestawu pakowanych osobno, zestaw jednorazowego użytku, biologicznie czysty.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający oczekuje powyższego.

PYTANIE
PAKIET 3
1/ Prosimy Zamawiającego o dopuszczenie aparatu do podaży grawitacyjnej płynów infuzyjnych zaopatrzony w specjalny adapter flow-stop. Zabezpieczający automatycznie przed wyciekiem płynu z drenu podczas jego wypełniania, z komorą kroplową 1 ml, z odpowietrznikiem zaopatrzonym w filtr powietrza oraz płaski filtr na dole komory kroplowej 15µm. Dren o długości 213 cm, zacisk rolkoy z miejscem do umocowania drenu. Kolec zintegrowany z komorą kroplową, dren przezierny, plastyfikatorem jest TOTM nie zawiera DEHP.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie dopuszcza powyższego ponieważ wymaga aparatu do przetoczeń płynów infuzyjnych automatycznie zatrzymujący infuzję po opróżnieniu komory kroplowej wyposażonej w dren 210cm, wykonanego z elastycznego materiału z przezroczystym dostępem bezigłowym na drenie ( przepływ 208ml/min i odporność na ciśnienie300psi) a podany przez oferenta w zapytaniu aparat takiego wymogu nie spełnia.

Jednocześnie Zamawiający modyfikuje zapis SIWZ poprzez dodanie do opisu przedmiotu zamówienia pakietu nr 4 w treści:

PAKIET NR 4
Dreny do pompy LEMKE – 19 sztuk.
Zestaw składający się z drenu do 2 worków. Dreny kompatybilne z pompą LEMKE. Wielorazowego użytku. Okres ważności sprzętu minimum 12 miesięcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia 1 sztuki próbki drenu w celu weryfikacji. zgodności oferowanych wyrobów z wymaganiami siwz.
Jednocześnie dodaje się zapisy do
IV. Termin wykonania zamówienia
-Umowa na okres 24 miesięcy. Dostawy sukcesywne w terminie 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia- Pakiet nr 1-3
-Umowa na okres 12 miesięcy. Dostawy sukcesywne w terminie 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia- Pakiet nr 4




UWAGA:
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszych odpowiedzi na pytania.




Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna






















Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644
Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax...................................................................mailto:................................................
NIP...............................................REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................

Przedmiot oferty: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

1. My niżej podpisani
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Działając w imieniu i na rzecz
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
3. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
4. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik do specyfikacji na kwotę:


............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

W tym:
Pakiet nr 1
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
Pakiet nr 2
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
Pakiet nr 3
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
Pakiet nr4
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................

Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.

5. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
6. Dostawa w terminie ………………….. od złożenia zamówienia .
7. W przypadku braku dostawy zobowiązujemy się do pokrycia różnicy w cenie zakupu u innego dostawcy w ramach zakupu interwencyjnego.
8. Gwarantujemy stałość cen przez okres trwania umowy.
9. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
10. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
11. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
12. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ….................... stron.



…………………, dn. …… …………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia