Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa urządzeń medycznych.
Numer zamówienia:
350/99/2014
« Powrót do szczegółów zamówieniaZmodyfikowany Formularz ofertowy
Załącznik nr 1 do specyfikacji................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................fax...................................................................
mailto:................................................
NIP................................................REGON.........................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania
Imię i nazwisko ...........................................................
tel. ........................mailto: ………………..............................
Przedmiot oferty: Zakup i dostawa urządzeń medycznych.
My niżej podpisani
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: zakup i dostawę urządzeń medycznych .
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę całkowitą:
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
w tym:
Pakiet nr …….. (powielić tyle razy na ile pakietów oferta jest składana)
............................. netto,
słownie: .......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ. Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia. Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
4. Oferujemy termin realizacji zamówienia - dostawy:
Pakiet nr ………… - dostawa w terminie do …………tygodni od dnia podpisania umowy.
Powyższy zapis powielić tyle razy na ile pakietów składana jest oferta.
UWAGA:
Termin podany w pkt. 4 niniejszego formularz nie może przekroczyć terminów podanych niżej dla każdego z pakietów:
Pakiet nr 1 - RESUSCYTATOR (AMBU) dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 2 – OGRZEWACZ PACJENTA - dostawa w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 3 – APARAT EKG- dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 4 – PULSOKSYMETR - dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 5 – HISTEROSKOP- dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Pakiet nr 6 – Narzędzia do histeroskopu - dostawa w terminie do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
5. Termin gwarancji/ważności oferowanych wyrobów medycznych, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ............................m-cy
6. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
7. Oferujemy Termin gwarancji oferowanych urządzeń medycznych, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ............................m-cy ( nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy)
Pakiet nr .... na okres ........................ m-cy
Powyższy zapis powielić tyle razy na ile pakietów składana jest oferta.
8. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
9. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.
…………………, dn. ……………....
(miejscowość)
…………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
« Powrót do szczegółów zamówienia