Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią.

Numer zamówienia:

350/83/2014

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany formularz ofertowy

Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)

FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:

Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
mailto:................................................
NIP................................................
REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................


Przedmiot oferty: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią.

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: Zakup i dostawę sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej wspomaganej próżnią.
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.

2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.

Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

W tym: a) zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego uzytku:
............................. netto, słownie:....................................................................................................................
............................ brutto, słownie……………………………........................................................................
b) dzierżawa urządzenia do biopsji mammotomicznej gruboigłowej wspomaganej próżnią
............................. netto, słownie:....................................................................................................................
............................ brutto, słownie……………………………........................................................................
Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
3. Termin dostaw sukcesywnych ........................ dni robocze od złożenia zamówienia (nie dłużej niż 4 dni robocze); okres obowiązywania umowy – 48 M-CY, tj. od 17.12.2014r. do dnia 16.12.2018r.
4. Termin gwarancji/ważności oferowanych wyrobów medycznych, objętych niniejszym postępowaniem wynosi ............................m-cy ( nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy)
5.Zobowiązujemy się przekazać w ramach umowy dzierżawy kompletne i gotowe do uruchomienia urządzenie do wykonywania biopsji gruboigłowej pod kontrolą MMG i USG – urządzenie VAB w terminie 7 dni od dnia obowiązywania umowy tj. od dnia 17.12.2014r,. Zapewniamy w ramach ceny ofertowej pełną opiekę serwisową na dzierżawione urządzenie do wykonywania biopsji gruboigłowej pod kontrolą MMG i USG – urządzenie VAB. Przez pełną opiekę serwisową rozumiemy utrzymywanie dzierżawionego urządzenia w całkowitej sprawności. Zobowiązujemy się do niezwłocznego usunięcia wad i usterek urządzenia stanowiącego przedmiot dzierżawy. W przypadku, gdy wady i usterki nie zostaną usunięte przez nas w ciągu 48 godzin od dnia powiadomienia, zobowiązujemy się do zapewnienia Zamawiającemu możliwość korzystania z urządzeń zastępczych o równoważnych parametrach w stosunku do wydzierżawianych, w terminie do 5 dni roboczych od dnia poinformowania nas o awarii urządzenia. Czynsz opłacany przez Zamawiającego w ramach umowy dzierżawy zostanie proporcjonalnie pomniejszony za okres, w którym Zamawiający nie mógł korzystać z przedmiotu dzierżawy.
6.Oświadczamy, że jesteśmy właścicielami urządzenia do wykonywania biopsji gruboigłowej pod kontrolą MMG i USG – urządzenia VAB …………………. marki …….., rok produkcji ……….. i zapewniamy, iż przedmiotowe urządzenie jest w pełni sprawne i posiadają właściwości, o których zapewnił Wykonawca w ofercie.
7.Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
8.Oświadczam/y/,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert. 9.Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 12 miesięcy.
Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.


10.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

…………………, dn. ……………....
(miejscowość)
…………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia