Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa szkiełek mikroskopowych.
Numer zamówienia:
350/122/2014
« Powrót do szczegółów zamówieniawybór ofert
Poznań, dnia 21-1-2015 r.EZ/350/122/2014/………66………..
Wg rozdzielnika
do wszystkich uczestników zamówień publicznych i zaopatrzenia
dotyczy: przetargu nieograniczonego 122/2014 - Zakup i dostawa szkiełek mikroskopowych.
Wybór ofert.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż Zamawiający w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na w/w przedmiot zamówienia dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej wg poniższego zestawienia.
Pakiet 1.
Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty netto i brutto
Termin realizacji Ocena oferty wg kryterium cena 95% Ocena oferty wg kryterium termin realizacji 5% Razem
1. 1 COMEX
Ul. Maślicka 154
54-107 Wrocław
15600,00 16848,00
2 dni 95 2,5 97%
oferta wybrana
2. 2 Mar-Four
Ul. Kilińskiego 185
90-348 ŁÓDŹ
21120,00 22809,60
4 dni 70 1,25 71,25%
3. 3 Elektromed
Ul. Zabierzowska 11
32-001 Niepołomice
18600,00 20088,00
3 dni 80 1,7 81,7%
4. 4 Centrowet – CEZAL sp. o.o.
Ul. Dąbrowskiego 133/135
60-543 Poznań
18000,00 19440,00
1 dzień W pakiecie 1 oferta odrzucona – nie spełnia wymogów specyfikacji.
Przedmiot zamówienia winien być zgodny z normą ISO 8037-1 i normą ISO 8037-2.
Oferta w pakiecie 1 obejmuje szkiełka zgodne tylko z normą ISO 8037-1.
Pakiet 2.
Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty netto i brutto
Termin realizacji Ocena oferty wg kryterium cena 95% Ocena oferty wg kryterium termin realizacji 5% Razem
5. 1 COMEX
Ul. Maślicka 154
54-107 Wrocław
81648,00 88179,84
2 dni 95 2,5 97,5%
6. 2 Mar-Four
Ul. Kilińskiego 185
90-348 ŁÓDŹ
91000,00 98280,00
4 dni 85 1,25 86,25%
7. 3 Elektromed
Ul. Zabierzowska 11
32-001 Niepołomice
85064,00 91869,12
3 dni 91 1,7 92,70%
8. 4 Centrowet – CEZAL sp. o.o. Ul. Dąbrowskiego 133/135 60-543 Poznań
83644,00 90357,12
1 dzień 93 5 98 % oferta wybrana
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wyznacza się datę zawarcia umowy w dniu 28-01-2015 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek wysłany na emailto: zaopatrzenie@wco.pl
Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
Prosimy o potwierdzenie odbioru niniejszego pisma – stanowiącego wybór oferty w postępowaniu przetargowym nr 122/2014
________________________
Data pieczątka i podpis
Przygotowane przez Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643 fax …698
« Powrót do szczegółów zamówienia