Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urządzeń medycznych.

Numer zamówienia:

350/118/2014

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania + przesunięcie terminu składania i otwarcia ofert.

Poznań, dn. 24. 12.2014
350/118/2014/1650


Wg rozdzielnika



Przetarg nieograniczony nr 350/118/2014 Zakup i dostawa urządzeń medycznych.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż zostały złożone do ww przetargu pytania, na które Zamawiajacy udzielił odpowiedzi.

W związku z duża ilością pytań Zamawiający informuje, iż na pozostałe pytania odpowiedzi zostaną udzielone niezwłocznie w oddzielnym terminie.


Pytania dotyczące lamp operacyjnych z pakietu 3 i 4
Pytanie nr 1
Prosimy o określenie, czy Zamawiający posiada ekspertyzę budowlaną dotyczącą obciążalności stropu w miejscu montażu lamp operacyjnych, a jeżeli nie, to czy takową wykona na swój koszt aby potwierdzić możliwość bezpiecznego zamontowania lamp operacyjnych oraz czy ją udostępni Wykonawcy?
Odp. Ekspertyza nie jest wymagana, lampa będzie zainstalowana w miejscu istniejącej lampy, której lokalizacja jest zgodna z pierwotnym projektem budynku.

Pytanie nr 2
Prosimy o potwierdzenie przez Zamawiającego, iż w przypadku negatywnego wyniku ekspertyzy budowlanej, prace polegające na wzmocnieniu stropu Zamawiający wykona na własny koszt.
Odp. Jak wyżej.

Pytanie nr 3
Prosimy o określenie rodzaju stropu w pomieszczeniach przewidzianych do instalacji lamp operacyjnych?
Odp. Strop monolityczny.

Pytanie nr 4
Czy Zamawiający potwierdza możliwość mocowania lamp operacyjnych poprzez zamocowanie płyt stropowych montowanych śrubami przez otwory wykonane na wylot w suficie?
Odp. Nie, otwory nie mogą być na wylot.

Pytanie nr 5
Prosimy o określenie, czy Zamawiający posiada zamontowaną już płytę stropową w suficie? Jeżeli tak, prosimy o podanie jej parametrów.
Odp. Tak, istnieje płyta stropowa do lampy Mach 500 DF.

Pytanie nr 6
Prosimy o informacje, czy w miejscu montażu lamp jest zamontowany lub jest planowany sufit podwieszany?
Odp. Tak – istnieje zabudowa sufitem podwieszanym.

Pytanie nr 7
Prosimy o informacje, czy w miejscu montażu lamp jest zamontowany lub jest planowany nawiew laminarny?
Odp. Tak – jest zamontowany nawiew laminarny

Pytanie nr 8
Prosimy o informacje na temat wysokości sali operacyjnej w której będzie instalowana lampa.
Odp. Wysokość do sufitu podwieszanego 294 cm. Wysokość do stropu 360 cm.

Pytanie nr 9
Prosimy o podanie napięcia sieci podstawowej oraz awaryjnej wraz z przekrojem przewodów zasilających.
Odp. Istniejąca sieć IT – 230V separowane. Przekrój przewodów wystarczający.

Pytanie nr 10
Czy Zamawiający posiada zasilanie awaryjne z centralnej baterii, czy też wymaga zaoferowania lampy operacyjnej z dodatkowym zasilaczem awaryjnym UPS?
Odp. Tak, istnieje zasilanie gwarantowane.

Pytanie nr 11
Dotyczy pakietu nr 5 do SIWZ, pkt. A.22 tabeli
Czy Zamawiający dopuszcza do postępowania aparat USG klasy Premium bez pilota zdalnego sterowania z pola operacyjnego?
Odp. Zamawiający dokonał modyfikacji siwz pismem z dnia 19.12.2014r polegającej na wykreśleniu w pakiecie 5 pozycji 22. Zamawiający podtrzymuje tą modyfikację.

Pytanie nr 12
Dotyczy pakietu nr 5 do SIWZ, pkt. A.23 tabeli
Czy Zamawiający dopuszcza do postępowania aparat USG klasy Premium bez baterii umożliwiającej pracę bez zasilania stacjonarnego min. 3 godziny.
Odp. Zamawiający dokonał modyfikacji siwz pismem z dnia 19.12.2014r polegającej na wykreśleniu w pakiecie 5 pozycji 23. Zamawiający podtrzymuje tą modyfikację.
Dot. pytania nr 11 i 12; W pakiecie 5 wykreślono poz. 22 i 23
22 Pilot zdalnego sterowania z pola operacyjnego Tak
23 Bateria umożliwiająca pracę bez zasilania stacjonarnego min. 3 godziny Tak



Pytanie nr 13 Pytania do zapisów SIWZ
Prosimy Zamawiającego o potwierdzenie, że w zakresie zapisu w rozdziale V, punkt 5 ppkt. 6 zamawiający uzna za wystarczające dołączenie do oferty deklaracji zgodności CE – wyrób klasy I oraz powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Odp. Zamawiający uzna za warunek spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, iż

Posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z Zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U.10.107.679) tj. deklaracje zgodności, certyfikat CE (o ile dotyczy).

Wzór oświadczenia w załączniku do siwz.
W związku z powyższym Zamawiajacy modyfikuje zapis w siwz i w ogłoszeniu o zamówieniu w następujący sposób:
W miejsce
6 Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia ( załącznik do specyfikacji)

Wprowadza zapis:
6
Oświadczenie, iż zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty, oraz że zostaną dostarczone na każde żądanie Zamawiającego wg załącznika




Wobec powyższego zmienia się termin składania ofert z dnia 12.01.2015r na dzień 14.01.2015 – składanie ofert do godz. 10.00 i otwarcie ofert o godz. 11.00.


Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. lecznictwa

dr n. med. J. Jerzy Mazurek

« Powrót do szczegółów zamówienia