Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi hostelowe dla pacjentów WCO.

Numer zamówienia:

350/108/2014

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 207 000 EURO.

Przetarg nieograniczony nr 350/108/2014.

Usługi hostelowe dla pacjentów WCO.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500 fax. 61/8 52 19 48
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia
tel 61/88 50 643[644] fax 61/ 88 50 698
godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.25 do 15.00
www.wco.pl mailto: zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.),zwanej dalej ustawą oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych podstawie ww. ustaw.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. USŁUGI HOSTELOWE DLA PACJENTÓW WCO
2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55100000-1 Usługi hotelarskie
55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe
3. Opis przedmiotu zamówienia – Przedmiotem zamówienia są USŁUGI HOSTELOWE DLA PACJENTÓW WCO. Liczba miejsc noclegowych: 45 miejsc. Wymagania i warunki bezwzględne zawarto w zał. do specyfikacji – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie bezwzględnie możliwość weryfikacji warunków oferowanych w hostelach po otwarciu ofert.

IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: umowa na okres 12 miesięcy - od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r.

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać:
1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – dokumentów, o których mowa w ust. 1
pkt 9–11, a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu
o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4. Podmiot, który zobowiązał d się do udostępnienia zasobu, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się.
6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm..).
9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków

2. Dokumenty wyszczególnione w pkt. V Specyfikacji na zasadach w nim określonych.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
a) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- jeżeli w kraju miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. przedłożyć dodatkowe dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji
3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
5 Oświadczenie Wykonawcy, że obiekt hostelowy spełnia:
- wymagania sanitarne,
- wymagania p-poż,
- wymagania BHP .
6 Ubezpieczenie OC na minimum 250.000,- PLN [słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100] – opłacona polisa dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.






Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 725 – 1500.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: w terminach wskazanych w art. 38 ust. 1 z uwzględnieniem art. 11.8 ustawy Pzp. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez
ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
a) Merytorycznie - Kierownik Działu Administracji p. Małgorzata Pietrasiak - tel 61/ 88 50 633
b) Formalno-prawnie - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia - Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, , tel. 61/88 50 644, ……. 643, fax 61/ 8850 698
VIII. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IX. Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
9. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
10. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony 350/108/2014 – Usługi hostelowe dla pacjentów WCO
Nie otwierać przed ........................................../data otwarcia ofert/
Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
b) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:
Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 350/108/2014 – Usługi hostelowe dla pacjentów WCO.

X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do 12.11.2014 r. do godz. 09.00
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2014r o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie,
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty

XI. Opis sposobu obliczenia ceny

Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy (załącznik siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

Cena 95%
Odległość hostelu od szpitala WCO 5%
--------------------------
Razem 100%
1)Kryterium CENA oferty będzie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena
A = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
A – ilość punktów przyznana w kryterium Cena
Zgodnie z art. 2 pkt. 1 Ustawy przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1ustawy z dnia 5lipca2001r. o cenach ( Dz. U. nr 97 poz. 1050 z późn. zm.). Zgodnie z ustawą o cenach przez cenę należy rozumieć wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym.
Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 95 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.


2) Kryterium Odległość hostelu od szpitala WCO wg wzoru:


Najkorzystniejszy odległość z ofert ważnych
B = --------------------------------------------------------------------------------- x waga x 100
Proponowana w ofercie badanej odległość

B – ilość punktów przyznana w kryterium Odległość hostelu od szpitala WCO

W kryterium Termin gwarancji na wykonane roboty oceniany będzie termin gwarancji podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 5 pkt.; pozostałe oferty odpowiednio mniej w zależności od odległości podanej w ofercie.
UWAGA brak wpisu w formularzu ofertowym traktowany będzie jako zaoferowanie maksymalnej odległości hostelu od szpitala WCO, tj. 2 km podane zgodnie z miarą internetowej mapy elektronicznej (np. maps.google.pl; www.zumi.pl ; docelu.pl; mapa.targeo.pl itp.)


Ocena końcowa oferty
Ocenę końcowa oferty stanowić będzie suma punktów A + B przyznanych danej ofercie we wszystkich kryteriach oceny oferty, wskazanych w pkt. XIII specyfikacji, a mianowicie: w kryterium Cena i odległość od szpitala.
Stosowanie do dyspozycją art. 91 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 6 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
2. Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
3. Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XIV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy.

XV. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

XVI. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu przedmiotowego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 1 i 2 są odwołanie oraz skarga do sadu.

XVIII. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.

XIX. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


XX. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.

Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii – zaopatrzenie@wco.pl;
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w niniejszej specyfikacji.

XXI. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIII. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXIV. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.

Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

Poznań, dnia 31.10.2014r


Z-ca Dyrektora ds. lecznictwa

dr n. med. J. Jerzy Mazurek
/podpis/




Zał. nr 1

………………………………………………..
Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax. ........................................................................................................................................................
Adres ul............................................................................................................................................
kod pocztowy…….. miejscowość……………………… województwo…………………………….….
tel......................................fax …………………e-mail…………………………………..…
NIP.........................................................REGON..........................................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania
……………………………………................................................................................................
tel.......................................fax..............................e-mail..........................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia w trybie przetargu nieograniczonego art. 39 Ustawy PZP, którego przedmiotem jest: SWIADCZENIE USŁUG HOSTELOWYCH DLA PACJENTÓW WIELKOPOLSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII

My niżej podpisani
_____________________________________________
Działając w imieniu i na rzecz
_____________________________________________
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w ogłoszeniu

1. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się z informacjami niezbędnymi do przeprowadzenia postępowania, stanowiącymi treść siwz i uznajemy się za związanych określonymi w przedmiotowym ogłoszeniu warunkami.
2. Oświadczamy, iż otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
3. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym:

1/jedna osobo/doba [netto] x [ 45 miejsc] x 365 dni = _________________ netto
1/jedna osobo/doba [brutto ] x [45 miejsc] x 365 dni = _________________ brutto

w tym za 1 osobo/dobę:
............................. netto za 1 osobo/dobę
słownie:.....................................................................................................................
............................ brutto za 1 osobo/dobę
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
4. Jednocześnie przyjmujemy do wiadomości, że za każde nie wykorzystane miejsce hostelowe Zamawiający zapłaci Wykonawcy 50% ceny osobo/doby.
5. Oświadczamy, że odległość hostelu od szpitala WCO wynosi .................... km (nie więcej niż 2 km) zgodnie z miarą internetowej mapy elektronicznej (np. maps.google.pl; www.zumi.pl ; docelu.pl; mapa.targeo.pl itp.)
6. Oferujemy realizacje usługi w obiekcie/obiektach podanych niżej (nazwa obiektu, ulica i numer domu, telefon, fax, adres mailowy):
.............................................................................................................................................................................................................................................................................
7. Oświadczamy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie: umowa na okres 12 miesięcy - od dnia 01 stycznia 2015 r. do dnia 31.12.2015 r.
8. Oświadczamy iż utrzymamy stałość cen przez okres obowiązywania umowy.
9. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
11. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu w sprawie zamówienia oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
12. Oświadczam/y ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 30 dni
13. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy upoważniony/upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
14. Zapewniam/y/, że oferowana przez nas przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dnia.................



_______________________________________________________________
(Podpis Wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).






















Załącznik nr 2
FORMULARZ CENOWY - wzór - formularz
Liczba miejsc noclegowych: razem 45 miejsc


L.p. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość Cena jednostkowa netto PLN VAT w % VAT w PLN Cena jednostkowa brutto PLN
1 Usługa hostelowa osobo/doba
1
1/jedna osobo/doba [netto]
x ilość miejsc [45 miejsc]
x 365 dni = _________________ netto Słownie…………………………………………………………
1/jedna osobo/doba [brutto ]
x ilość miejsc [45 miejsc]
x 365 dni = _________________ brutto Słownie…………………………………………………………

Data ____________________
__________________________________________________
(Podpis Wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy).



















Załącznik nr 3 do specyfikacji
…………………………………………….
(pieczęć wykonawcy )
OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
...........................................................................................................................................................
Oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zgodnie z którym z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
2 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
4 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
9 wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
10 wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy














Załącznik nr 4 do specyfikacji

(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
……………………………………………………………………………………………………..

Składam/my w imieniu firmy:


………………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy











Załącznik nr 5 do specyfikacji

--------------------------------------------
(pieczęć oferenta)

OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/nie powierzę* podwykonawcom.


* Niewłaściwe skreślić.

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................

..........................., dn..............................
………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy









Zał. nr 6
wzór


Logo WCO / lub pieczątka nagłówkowa

Skierowanie

Adres zakwaterowania: …………………………
Imię i nazwisko: …………………………………..

Numer PESEL : …………………………………..

Okres pobytu: od …………………………………. do ………………………………….


Data, podpis i pieczątka kierującego: ……………………………….................

Data, czytelny podpis osoby kierowanej: ………………………………………
































Zał. nr 7 wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.


UMOWA przetargu nieograniczonego nr 350/108/2014

zawarta w Poznaniu dnia ………………… pomiędzy:
Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
1. inż. Małgorzatę Kołodziej – Sarnę – Z-cę Dyrektora ds. Ekonomiczno - Eksploatacyjnych
2. dr Mirellę Śmigielską – Głównego Księgowego
zwanym dalej ZLECENIODAWCĄ,
a
.............................................................................................................,
z siedzibą w ..................................................................................................
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: __________________ lub zarejestrowanym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadającą numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................;
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
zwaną/ym dalej ZLECENIOBIORCĄ
§ 1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/108/2014 na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 2
Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie przez Zleceniobiorcę na rzecz Zleceniodawcy usług hostelowych w rozumieniu Ustawy o usługach turystycznych w obiekcie: ......................., z siedzibą w Poznaniu przy ul. ............................
2. Zleceniobiorca zobowiązuje się do realizacji usług hostelowych w zakresie i na warunkach określonych w postanowieniach niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej przez Zleceniobiorcę ofercie z dnia ___________________ – załączony do złożonej przez Zleceniobiorcę oferty formularz cenowy stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Zleceniobiorca oświadcza, że:
a. posiada odpowiednie umiejętności, kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje budynkiem, pokojami oraz infrastrukturą niezbędnymi do profesjonalnego świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny,
b. posiada wszelkie niezbędne zezwolenia i zgody wymagane przepisami prawa do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy,
c. posiadany przez niego budynek, pokoje oraz infrastruktura wykorzystywane do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy spełnia wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa,
i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
4. Zleceniobiorca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zleceniodawcy o wszelkich zdarzeniach mogących mieć wpływ na sposób i termin wykonania świadczonych przezeń na rzecz Zleceniodawcy usług będących przedmiotem niniejszej umowy.
5. Zleceniobiorca zobowiązuje się dostarczyć Zleceniodawcy dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu na każde żądanie Zleceniodawcy, w terminie 7 dni od dnia otrzymania przedmiotowego żądania.

§ 4
Zleceniobiorca zobowiązuje się niniejszym do świadczenia na rzecz Zleceniodawcy usług hostelowych polegających i spełniających n/w wymagania:

1. Liczba miejsc noclegowych: 45 miejsc
2. Pokoje hostelowe od 1, 2, 3, 4 - osobowych przeznaczone wyłącznie dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii w ramach umowy
3. Nieodpłatne sprzątanie pokoi hostelowych pomieszczeń których pacjent korzysta - w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu
4. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do pomieszczenia kuchennego, wyposażonego w meble kuchenne, w kuchenkę gazową/elektryczną, w lodówkę (z komorą chłodzącą min 200-300 litrów), w czajnik lub automat z zimną i gorącą wodą, w naczynia kuchenne, w sztućce. W pomieszczeniu kuchennym winna być możliwość przygotowania i podgrzania posiłku - śniadania i kolacji, bez możliwości gotowania dań obiadowych
5. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do deski do prasowania, żelazka, telewizora, komputera z dostępem do Internetu
6. Zapewnienie przynajmniej jednej oddzielnie zamykanej dla każdej osoby (gościa hostelu), szafki nocnej, lampki nocnej, krzesła/taboretu, szafy odzieżowej dzielonej (szafa wyposażona w półki oraz część do zawieszenia odzieży)
7. Zapewnienie kompletu pościeli dla każdej osoby tj. kołdry, poduszki, poszwy, prześcieradła, poszewki na poduszkę, dodatkowego koca na każde łóżko. Grubość kołder należy dostosować do pory roku.
8. Zapewnienie w każdym pokoju noclegowym minimum: jednego punktu świetlnego o mocy adekwatnej do powierzchni pokoju, kosza na śmieci
9. Wymiana pościeli minimum raz w tygodniu oraz każdorazowo po zmianie osoby zajmującej dane łóżko
10. Własny zestaw kluczy zapewniający pełną niezależność (w tym klucz od świetlicy dostępnej 24h/7dni); Zamawiajacy dopuszcza możliwość każdorazowego zostawiania i odbierania klucza na stanowisku ochrony/recepcji budynku, przy zapewnieniu dostępu przez 24h/7dni w tygodniu; Zamawiajacy dopuszcza zaoferowanie usług hotelowych bez udostępnienia świetlicy ale z zapewnieniem dostępu do TV w każdym lokalu mieszkalnym
11. Zapewnienie w pokojach noclegowych w miesiącach od IX – IV temperatury minimum 23o C,
12. Możliwość otwierania okien w celu wietrzenia, stolarka okienna oraz drzwiowa sprawna.
13. Wejścia do budynku, w którym zlokalizowane będą miejsca noclegowe zajmowane przez pacjentów winny być zabezpieczone zamkiem otwieranym za pomocą klucza lub domofonu.
14. Zapewnienie dostępu do zimnej i ciepłej wody w łazienkach przez całą dobę,
15. Zapewnienie możliwości nieodpłatnego korzystania przez gości hostelowych z łazienki wyposażonej w wannę lub kabinę prysznicową; minimum jedna łazienka (z wanną /prysznicem) i toaleta na 2 pokoje lub modułowa, wielostanowiskowa na każdym piętrze, osobne dla kobiet i mężczyzn
16. Pokoje odrębne dla kobiet i mężczyzn.
17. Pokoje nie mogą być położone poniżej poziomu gruntu, poniżej poziomu otaczającego terenu (w przyziemiu, piwnicy, suterynie) oraz powyżej 2 piętra, od 3 piętra wzwyż wymagana jest winda. Zamawiający dopuszcza pokoje na 3 piętrze bez windy, pod warunkiem, że odległość między kondygnacjami – wysokość pomiędzy poziomem powierzchni podłogi a poziomem podłogi na kondygnacji powyżej wynosi nie więcej niż 3,5 m.
18. Zapewnienie pojedynczego miejsca do spania dla każdej osoby (winno być łóżko ramowe wraz z materacem ergonomicznym, rama łóżka o wysokości min. 20 cm nad podłogą), wyklucza się korzystanie ze spania na górnym poziomie w przypadku łóżek piętrowych,
19. Oferent będzie prowadził ewidencję/ księgę gości hotelowych, która będzie podstawą do wystawienia faktury, a imienny wykaz zakwaterowanych gości wraz z czasem pobytu w danym miesiącu będzie załącznikiem do faktury
20. Miesięczna wartość netto faktury zostanie obliczona wg wzoru: (ilość dni w miesiącu x 45 miejsc noclegowych x cena netto za jedno miejsce) – minus 50 % ceny za niewykorzystane miejsca noclegowe
21. W regulaminie hostelu musi być zawarty punkt mówiący o dobie hotelowej, określający dobę hostelową trwającą od godziny 14:00 do godziny 12:00 następnego dnia. Po tej godzinie gość hotelowy musi bezwzględnie opuścić pokój, a hostel zapewni mu miejsce (świetlicę lub inne pomieszczenie na czas oczekiwania na transport). W przypadku pozostania w pokoju gość musi zapłacić za dodatkowe godziny pobytu. O tej sytuacji gość musi być bezwzględnie poinformowany. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z wyznaczonego miejsca wypoczynku dostępnego w hostelu w przypadku braku świetlicy.
22. Wykonawca zapewnia całodobową obecność swojego pracownika/ów na terenie obiektu. Zamawiający dopuszcza całodobową ochronę obiektu przez 7 dni w tygodniu (stanowisko przy wejściu do budynku).


§ 5
1. Zleceniobiorca zobowiązuje się do udostępnienia miejsc noclegowych, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt a. niniejszej umowy pacjentom Zleceniodawcy zgłaszającym się z imiennym skierowaniem z Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
2. Zleceniobiorca zobowiązuje się do zakwaterowania pacjentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu w pokojach, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt a. niniejszej umowy w taki sposób, aby w jednym pokoju znajdowały się osoby tej samej płci, chyba że wszystkie osoby mające znajdować się w danym pokoju wyrażą zgodę na odstąpienie od tej zasady.
3. Zleceniobiorca zobowiązuje się do prowadzenia imiennej ewidencji/księgi gości , która będzie podstawą do wystawienia faktury, a imienny wykaz zakwaterowanych gości wraz z czasem pobytu w danym miesiącu będzie załącznikiem do faktury.

§ 6
1. Z tytułu świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy Zleceniodawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zleceniobiorcy wynagrodzenia:

a) miesięcznego w wysokości wg wzoru: (ilość dni w miesiącu x 45 miejsc] x cena netto za jedno miejsce) - minus 50 % ceny za niewykorzystane miejsca noclegowe,
b)całkowita – maksymalna wartość obejmująca okres obowiązywania umowy nie może przekroczyć kwoty:
netto ……………………..zł. (słownie: ………………………….…….),
brutto …………………….zł. (słownie: ………………………………..),
podatek VAT …………………..zł. (słownie: …………………………..).

2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu powiększone zostanie o podatek VAT w wysokości wynikającej z obowiązujących przepisów prawa.
3. Wynagrodzenie, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu płatne będzie miesięcznie z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Zleceniobiorcę faktury VAT obejmującej wynagrodzenie za usługi świadczone w miesiącu poprzednim, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zleceniodawcę wraz z zestawieniem – wykazem liczby osób korzystających w danym miesiącu zgodnym z prowadzoną ewidencją/księgą gości hostelowych, przelewem na rachunek bankowy Zleceniobiorcy wskazany na fakturze.
4. Strony zgodnie postanawiają, że wszelkie koszty związane ze świadczeniem przez Zleceniobiorcę usług, będących przedmiotem niniejszej umowy, w szczególności koszty mediów, sprzątania, abonamentów, materiałów eksploatacyjnych, napraw i konserwacji obciążają wyłącznie Zleceniobiorcę.
5. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT obejmującej usługi, będące przedmiotem niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wysokość wynagrodzenia brutto, zaś wysokość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian.
6.
§ 7
1. Z zastrzeżeniem postanowienia ust. 2 niniejszego paragrafu, Zleceniobiorca nie może bez uzyskania uprzedniej zgody Zleceniodawcy powierzyć świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy jakiejkolwiek osobie trzeciej.
2. Zleceniobiorca może powierzyć świadczenie usług, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt b. i c. osobom zatrudnionym przez Zleceniobiorcę na podstawie umowy o pracę lub współpracującym ze Zleceniobiorcą na podstawie umowy o świadczenie usług lub innego stosunku prawnego, wymienionym w załączniku numer 2 do niniejszej umowy, stanowiącym jej integralną część.
3. W razie powierzenia przez Zleceniobiorcę świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy jakiejkolwiek osobie trzeciej, z zastrzeżeniem postanowień ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu, Zleceniobiorca zobowiązuje się zapłacić na rzecz Zleceniodawcy karę umowną w wysokości równej dwustukrotności wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1a niniejszej umowy za każdy przypadek takiego powierzenia.
4. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania za szkodę w wysokości przewyższającej wysokość kary umownej, o której mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu.
5. Kara umowna, o której mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu płatna będzie w terminie 7 dni od daty wezwania Zleceniobiorcy do zapłaty,
6. W razie powierzenia przez Zleceniobiorcę świadczenia usług, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt b. i c. osobom, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, Zleceniobiorca odpowiada za wszelkie działania lub zaniechania osoby trzeciej, której powierzył świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy jak za działania lub zaniechania własne.
7. Zleceniobiorca zobowiązany jest w przypadku zgłoszonych przez pacjentów uzasadnionych zastrzeżeń co do realizacji zobowiązań określonych w § 4 zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 1000,- zł (jeden tysiąc złotych 00/100) za każde naruszenie.
8. Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie obowiązywania umowy) możliwość wizytacji obiektu w celu sprawdzenia wykonywanych usług i przestrzegania wymaganych warunków.
9. Wyznaczeni pracownicy Centrum będą prowadzić całodobowy nadzór przez 7 dni w tygodniu nad działalnością obiektu.

§ 8
1. Umowa niniejsza zawarta jest na czas określony 12 miesięcy - od dnia 01 stycznia 2015 r. do dnia 31.12.2015 r.
2. Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia niniejszej umowy z zachowaniem 2-dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
3. Zleceniodawca ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy:
a. Zleceniobiorca w sposób rażący lub uporczywy naruszać będzie postanowienia niniejszej umowy, w szczególności:
- gdy trzykrotnie nie wykona lub nienależycie wykona którekolwiek ze zobowiązań wskazanych w § 4 niniejszej umowy,
Zleceniobiorca nie będzie spełniał warunków, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy
4. Oświadczenie o wypowiedzeniu, rozwiązaniu lub odstąpieniu od niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Zleceniobiorcy – ____________________, tel. ______________
oraz
ze strony Zleceniodawcy – mgr Małgorzata Pietrasiak tel. 61/88 50 633 .
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.

§ 10
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych, nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy
4. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
5. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zleceniodawcy.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA
__________________________ __________________________




















Zał. nr 8

Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia są usługi hostelowe dla pacjentów WCO.


1. Liczba miejsc noclegowych: 45 miejsc
2. Pokoje hotelowe 1, 2, 3, 4 osobowe przeznaczone wyłącznie dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii
3. Nieodpłatne sprzątanie pokoi hotelowych , pomieszczeń z których pacjent korzysta – w miarę potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu
4. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do pomieszczenia kuchennego, wyposażonego w meble kuchenne, w kuchenkę gazową/elektryczną, w lodówkę (z komorą chłodzącą minimum 200-300 litrów), w czajnik lub automat z zimną i gorącą wodą, w naczynia kuchenne, w sztućce. W pomieszczeniu kuchennym winna być możliwość przygotowania i podgrzania posiłku – śniadania i kolacji, bez możliwości gotowania dań obiadowych.
5. Nieograniczony i nieodpłatny dostęp do deski do prasowania, żelazka, telewizora, komputera z dostępem do Internetu
6. Zapewnienie przynajmniej jednej oddzielnie zamykanej dla każdej osoby (gościa hostelu), szafki nocnej, lampki nocnej, krzesła/taboretu, szafy odzieżowej dzielonej (szafa wyposażona w półki oraz część do zawieszania odzieży)
7. Zapewnienie kompletu pościeli dla każdej osoby tj. kołdry, poduszki, poszwy, prześcieradła, poszewki na poduszkę, dodatkowego koca na każde łóżko. Grubość ko9łder należy dostosować do pory roku.
8. Zapewnienie w każdym pokoju noclegowym minimum: jednego punktu świetlnego o mocy adekwatnej do powierzchni pokoju, kosza na śmieci
9. Wymiana pościeli minimum raz w tygodniu oraz każdorazowo po zmianie osoby zajmującej dane łóżko
10. Własny zestaw kluczy zapewniający pełną niezależność ( w tym klucz od świetlicy dostępnej 24 h/7 dni; zamawiający dopuszcza możliwość każdorazowego zostawiania i odbierania klucza na stanowisku ochrony/recepcji budynku, przy zapewnieniu dostępu przez 24h/7 dni w tygodniu; zamawiający dopuszcza zaoferowanie usług hotelowych bez udostępnienia świetlicy ale z zapewnieniem dostępu do TV w każdym lokalu mieszkalnym.
11. Zapewnienie w pokojach noclegowych w miesiącach od IX do IV temperatury minimum 23 o C
12. Możliwość otwierania okien w celu wietrzenia, stolarka okienna oraz drzwiowa sprawna
13. Wejścia do budynku, w którym zlokalizowane będą miejsca noclegowe zajmowane przez pacjentów winny być zabezpieczone zamkiem otwieranym za pomocą klucza lub domofonu
14. Zapewnienie dostępu do zimnej i ciepłej wody w łazienkach przez całą dobę
15. Zapewnienie możliwości nieodpłatnego korzystania przez gości hotelowych z łazienki wyposażonej w wannę lub kabinę prysznicową; minimum jedna łazienka (z wanną/prysznicem) i toaleta na 2 pokoje lub modułowa, wielostanowiskowa na każdym piętrze, osobne dla kobiet i mężczyzn
16. Pokoje odrębne dla kobiet i mężczyzn
17. Pokoje nie mogą być położone poniżej poziomu gruntu, poniżej poziomu otaczającego terenu ( w przyziemiu, piwnicy, suterynie) oraz powyżej 2 piętra, od 3 piętra wzwyż wymagana jest winda. Zamawiający dopuszcza pokoje na 3 piętrze bez windy, pod warunkiem, że odległość między kondygnacjami – wysokość pomiędzy poziomem powierzchni podłogi a poziomem podłogi na kondygnacji powyżej wynosi nie więcej niż 3,5 m.
18. Zapewnienie pojedynczego miejsca do spania dla każdej osoby ( winno być łóżko ramowe wraz z materacem ergonomicznym, rama łóżka o wysokości min. 20 cm nad podłogą), wyklucza się korzystanie ze spania na górnym poziomie w przypadku łóżek piętrowych
19. Oferent będzie prowadził ewidencję/ księgę gości hotelowych, która będzie podstawą do wystawienia faktury, a imienny wykaz zakwaterowanych gości wraz z czasem pobytu w danym miesiącu będzie załącznikiem do faktury
20. Miesięczna wartość netto faktury zostanie obliczona wg wzoru: (ilość dni w miesiącu x 45 miejsc noclegowych x cena netto za jedno miejsce) – minus 50 % ceny za niewykorzystane miejsca noclegowe
21. W regulaminie hostelu musi być zawarty punkt mówiący o dobie hotelowej, określający dobę hostelową trwającą od godziny 14:00 do godziny 12:00 następnego dnia. Po tej godzinie gość hotelowy musi bezwzględnie opuścić pokój, a hostel zapewni mu miejsce (świetlicę lub inne pomieszczenie na czas oczekiwania na transport). W przypadku pozostania w pokoju gość musi zapłacić za dodatkowe godziny pobytu. O tej sytuacji gość musi być bezwzględnie poinformowany. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z wyznaczonego miejsca wypoczynku dostępnego w hostelu w przypadku braku świetlicy.
22. Oferent zapewnia całodobową obecność swojego pracownika/ów na terenie obiektu. Zamawiający dopuszcza całodobową ochronę obiektu przez 7 dni w tygodniu (stanowisko przy wejściu do budynku).

23. Odległość obiektu od szpitala powinna być w promieniu do 2 km, podana zgodnie z miarą internetowej mapy elektronicznej (np. maps.google.pl; www.zumi.pl ; docelu.pl; mapa.targeo.pl itp.)
24. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków bezpieczeństwa sanitarnego, ppoż i BHP.
25. Zamawiający zastrzega sobie bezwzględnie możliwość weryfikacji warunków oferowanych w hostelach po otwarciu ofert.
26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji obiektu określającą zgodność warunków rzeczywistych do przedstawionej oferty, wymagań zamawiającego przed wyborem oferty.
27. Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie obowiązywania umowy) możliwość wizytacji obiektu w celu sprawdzenia wykonywanych usług i przestrzegania wymaganych warunków.
28. Wyznaczeni pracownicy Centrum będą prowadzić całodobowy nadzór przez 7 dni w tygodniu nad działalnością obiektu.
29. Okres wypowiedzenia umowy – 2/dwa miesiące.

Oferent powinien podać wartość usługi za jedną osobę na dobę (netto, brutto, podatek VAT)

Wartość oferty należy obliczyć wg wzoru : [45 miejsc] x cena netto za jedną dobę x 365 dni = wartość netto + podatek VAT = wartość brutto

Dla porównania i oceny ofert w kryterium „cena 100%” Zamawiający przyjmie cenę jednostkową osobo/doby.

Termin realizacji zamówienia: – umowa na okres 12 miesięcy - od dnia 01 stycznia 2015 r. do dnia 31.12.2015 r.

Wynagrodzenie, płatne będzie miesięcznie z dołu, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Zleceniobiorcę faktury VAT obejmującej wynagrodzenie za usługi świadczone w miesiącu poprzednim, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zleceniodawcę, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze.

Za każde niewykorzystane miejsce noclegowe Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy 50% ceny osobo/doby.










Załącznik nr 9 do SIWZ
.................................................
Pieczęć adresowa wykonawcy
OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: ___________________________________________________________________
składam:


Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.* -ważne na dzień składania ofert.
Nazwa podmiotu:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________dnia _________________

_____________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).





Informuję, o tym, że na dzień składania ofert nie należę do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50, poz. 331, ze zm.)*.
.________________dnia _________________
_____________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).

* niepotrzebne skreślić lub usunąć
















Załącznik nr 10 do SIWZ
.................................................
Pieczęć adresowa wykonawcy



OŚWIADCZENIE



……………………………………………………………………………
(Przedmiot zamówienia):



Nazwa Wykonawcy:
Adres Wykonawcy:

Oświadczam/my, że obiekt hostelowy spełnia poniższe wymagania:
- wymagania sanitarne,
- wymagania p-poż,
- wymagania BHP .


Ponadto zobowiązujemy się do przekazania na każde wezwanie Zamawiającego na etapie badania i oceny ofert wszystkich dokumentów potwierdzających powyższe.


______________dnia _________________




.......................................................................
czytelny podpis lub pieczęć imienna osoby umocowanej do dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia