Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem.

Numer zamówienia:

350/13/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany formularz ofertowy

Załącznik nr 1 do specyfikacji
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul.........................................................................................................................................................
Miejscowość, kod pocztowy ……………………………………………………………………….
telefon............................................................................................................................................
fax..................................................................................................................................................
NIP................................................................................................................................................
REGON.........................................................................................................................................
Email.............................................................................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania.................................................................................................................................
tel...................................................................................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego z wyposażeniem dodatkowym.

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
3. oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:


................................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
................................... brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.


4. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Oferujemy termin dostaw ....................dni roboczych od złożenia zamówienia
6. Akceptujemy projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Gwarantujemy, iż oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
8. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyliśmy ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
9. Wadium w kwocie ………………………. zostało wniesione w dniu …………………. w formie/ formach: ………………………………………………………………………….
10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………
itd.

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.
..........................,dn.................


……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

« Powrót do szczegółów zamówienia