Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Przedłużenie serwisów gwarancyjnych, wsparcia technicznego, licencji na sprzęt i oprogramowanie użytkowane w Wielkopolskim Centrum Onkologii.

Numer zamówienia:

350/12/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

siwz w word

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. cytowanej ustawy 207 000,- euro

DOTYCZY: PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 12/2015

Przedmiot zamówienia: Przedłużenie serwisów gwarancyjnych, wsparcia technicznego, licencji na sprzęt i oprogramowanie użytkowane w Wielkopolskim Centrum Onkologii.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500
fax. 61/852 19 48
godz pracy od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z póź. zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 207 000 EURO.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom zał do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą.
7. Płatność - przelew w terminie 30 od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.


III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedłużenie gwarancji/wsparcia technicznego urządzeń/oprogramowania na:
Pakiety:
1. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Oracle Database Standard Edition One.
2. Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wirtualizacji wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów.
3. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych.
4. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta sprzętu na urządzenia UTM i urządzenie antyspamowe wraz z szkoleniem dla administratorów.
5. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów.
6. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Cisco WebEx (Product: L-WBX-MC-SB-EU=) – 2 sztuki.
7. Przedłużenie wsparcia technicznego DLA produktu ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów
8. Przedłużenie gwarancji producenta sprzętu na serwery i macierze.

Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48219000-6 Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w zależności od pakietu - od 12 m-cy do 36 m-cy: szczegółowo okres realizacji został określony w załączniku do siwz – Opis przedmiotu zamówienia

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania sytuacji ekonomicznej i fanansowej
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać:
1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt . 9–11, Rozporządzenia Rady Ministrów z 19 II 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz ich form, w jakich te dokumenty mogą być składane a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2) dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4. Podmiot, który zobowiązał d się do udostępnienia zasobu, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się.
6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm..).
9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
a) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- jeżeli w kraju miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3. Inne wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji
3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.
Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Na podstawie art. 27 ustawy – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej Zamawiającego.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy stosuje się odpowiednio.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- pod względem merytorycznym – mgr inż. Mirosława Mocydlarz – Adamcewicz- Kierownik Działu Informatyki – 61/88 50 678; e-mail: miroslawa.mocydlarz-adamcewicz@wco.pl; mgr inż. Dariusz Kowalczyk – Z-ca Kierownika Działu Informatyki - tel. 61/88 50 883; e-mail: dariusz.kowalczyk@wco.pl
- pod względem formalno/prawnym: dział zamówień publicznych i zaopatrzenia:, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Maria Wielgus tel. 61/ 88 50 643, ….644, fax. ….698

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

IX. Termin związania oferta.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 ustawy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy).
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli
8. pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
9. Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
10. Wszystkie strony oferty winny być połączone (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
11. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowienia niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
12. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

13. Składanie ofert:
1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Wykonawcy oznaczonych w następujący sposób:
Przetarg nieograniczony 12/2015 – PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI/WSPARCIA TECHNICZNEGO
Nie otwierać przed ........................................../data otwarcia ofert/
Każda oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
2. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony powyżej i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 12/2015 – PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI/WSPARCIA TECHNICZNEGO

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24-02-2015 r. do godz. 9.0000.
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
a. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24-02-2015 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
b. Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
c. Oferty zostaną sprawdzone pod kątem zgodności z przepisami ustawowymi i specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
d. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
e. Zamawiający poprawia w ofercie:
-oczywiste omyłki pisarskie,
-oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
-inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
f. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą Ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją FORMULARZA OFERTOWEGO, stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy ramowej (załącznik) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
6. Do rozliczeń za realizację zamówień cząstkowych stosowana będzie cena jednostkowa netto za poszczególne usługi lub licencje.
7. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
a. błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
b. błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
c. rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe
wynikające z ich poprawienia.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):
Cena 100 %
---------------------------------------------
Razem 100%
Kryterium obliczane będzie wg wzoru:
Cena minimalna z ofert ważnych
A = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena z oferty badanej
A – ilość uzyskanych punktów w kryterium „cena”
Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza .
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertom przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.


XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 6 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu przedmiotowego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 1 i 2 są odwołanie oraz skarga do sadu.


XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w poszczególnych pakietach.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.

Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii – zaopatrzenie@wco.pl;
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone niniejszej specyfikacji.

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.

1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.

XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

XXVI. Pozostałe informacje.

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.



Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:


DYREKTOR
Poznań, dnia .........





























Załącznik nr 1 do SIWZ
................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Adres: ul ...........................................................................................................
miejscowość…………………….. kod pocztowy…………… województwo ………………………
telefon............................................fax.......................................mail:................................................................
NIP....................................................................REGON............................................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania:
Imię i nazwisko ......................................................................................................................
tel.................................... fax ................................email:............................................................
OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest: Przedłużenie serwisów gwarancyjnych, wsparcia technicznego, licencji na sprzęt i oprogramowanie użytkowane w Wielkopolskim Centrum Onkologii .
My niżej podpisani
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
…………………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na: …………………………………………………
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
2. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – załącznik do specyfikacji na kwotę:
................................. PLN netto,
(słownie złotych netto ..................................................................................................................)
................................... PLN brutto,
(słownie złotych brutto …………………................................................................... ………)
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości..........%, w kwocie …….PLN


w tym Pakiet nr ...... (powtórzyć tyle razy ilu pakietów oferta dotyczy)

................................. PLN netto, (słownie........................................................................................................)
................................. PLN brutto, (słownie …………....................................................................... ………)

3. Uważamy się za związanych złożoną ofertą przez czas wskazany w specyfikacji.
4. Zobowiązujemy się do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie:
Pakiet nr ...... (powtórzyć tyle razy ilu pakietów oferta dotyczy)
…….
5. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Oświadczam/y/,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w siwz i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
7. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
8. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
9. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.
..........................,dn.................
……………………………………………………………..
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

............................................ Załącznik nr 2 do siwz
(pieczęć Wykonawcy) FORMULARZ CENOWY
Pakiet 1
Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Oracle Database Standard Edition One (numer kontraktu: 5437854, czas trwania usługi: 16.04.2014 do 15.04.2015)
Lp. Produkt Nr seryjny ilość Data końca aktualnego wsparcia Cena jednostkowa netto PLN Stawka VAT
% Cena jednostkowa brutto PLN Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1. Processor Perpetual CSI: 14823254 1 szt. 15.04.2015
2
Processor Perpetual CSI: 14801186 2 szt. 15.04.2015



3. Processor Perpetual CSI: 18478964 1 szt. 15.04.2015
Razem
Pakiet 2
Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wirtualizacji wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów:
L.p. Produkt Ilość
Data końca aktualnego wsparcia Cena jednostkowa netto Stawka VAT
% Cena jednostkowa brutto
1 VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor, Basic Support and Subscription, Wymagane przedłużenie do dnia: 2017-04-15 6 szt. 2014-04-15
2 Szkolenie administratorów: VMWARE VSPHERE: OPTIMIZE & SCALE [V5.5] - VMW-VS55-OS – podac cenę szkolenia dla 1 osoby 2 szt. n.d.


Pakiet 3
Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych:
L.p. Produkt ilość Data końca aktualnego wsparcia Cena jednostkowa netto PLN Stawka VAT % Cena jednostkowa brutto PLN Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1 SYMC BACKUP EXEC 2012 SERVER WIN PER SERVER RENEWAL BASIC 12 MONTHS GOV BAND S 2 szt. 25.09.2015r
2 SYMC BACKUP EXEC 2012 AGENT FOR WINDOWS WIN PER SERVER RENEWAL BASIC 12 MONTHS GOV BAND S 2 szt. 25.09.2015r
RAZEM

Pakiet 4
Przedłużenie wsparcia technicznego producenta sprzętu na urządzenia UTM i urządzenie antyspamowe wraz z szkoleniem dla administratorów:
L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia - nazwa handlowa Ilość Potwierdzenie:
Instance
Numer katalogowy Cena jedn. Netto Stawka VAT w % Cena jedn. Brutto
1 Urządzenie antyspamowe Barracuda Spam&Virus Firewall o numerze seryjnym: #BAR-SF-414392. Obecna subskrypcja wygasa dnia 2015-03-24 1 szt.
2 Szkolenie dla grupy 5 osób BT 301 Barracuda Spam & Virus Firewall w Poznaniu (w siedzibie zamawiającego) 1 szt. n.d.
3 Urządzenie U120, nr seryjny urządzenia: U120XA5M1113290, przedłużenie wsparcia do dnia 30.09.2016 1 szt.
4 Urządzenie U30, nr seryjny urządzenia: U30XXA4M1263580, przedłużenie wsparcia do dnia 30.09.2016 1 szt.
5 Urządzenie U30, nr seryjny urządzenia: U30XXA3I1077370, przedłużenie wsparcia do dnia 30.09.2016 1 szt.
Pakiet 5
Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux:
L.p. Produkt ilość Data końca aktualnego wsparcia Cena jednostkowa netto PLN Stawka VAT % Cena jednostkowa brutto PLN Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1 Red Hat Enterprise Linux Server, Self-support (1-2 sockets) (Up to 1 guest) Contract Number 10260787 1 szt. 02.09.2014
2 Red Hat Enterprise Linux Server, Self-support (1-2 sockets) (Up to 1 guest) Contract Number 10167525 1 szt. 12.04.

3 Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (1-2 sockets) (Up to 1 guest) Contract Number 10167525 2 szt. 27.05.2014
4 Szkolenie Red Hat System Administration II (RH134) 2 szt. n.d.
RAZEM






Pakiet 6
Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Cisco WebEx:
L.p. Produkt ilość Data końca aktualnego wsparcia Cena jednostkowa netto PLN Stawka VAT % Cena jednostkowa brutto PLN Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1 oprogramowanie Cisco WebEx (Product: L-WBX-MC-SB-EU=) 2 szt. 2014-12-18

Pakiet 7
Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktu ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów:
L.p. Produkt ilość Wymagana data końca wsparcia Cena jednostkowa netto PLN Stawka VAT % Cena jednostkowa brutto PLN Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1 Przedłużenie wsparcia technicznego dla 830 licencji – podać cenę 1 licencji 830 2018-02-13
2 Przedłużenie wsparcia technicznego dla 20 licencji mobilnych – podać cenę 1 licencji 20 2018-02-13
3 Rozszerzenie ilości licencji do 900 (70 nowych licencji) – podać cenę 1 licencji. 70 2018-02-13
4 Szkolenie ESET Network Security Management Administrator – podać cenę szkolenia dla 1 osoby 2 2018-02-13



Przedłużenie gwarancji/wsparcia technicznego dla produktów w pak..1 - 7 według standardowych warunków producenta (jeśli nie zapisano inaczej w SIWZ).
Pakiet 8
Przedłużenie o 24 miesiące gwarancji producenta sprzętu na serwery i macierz oraz przegląd zerowy (jeśli wymaganay):

L.p. Produkt Okres i poziom serwisu SN ilość Data końca aktualnej gwarancji Cena jednostkowa netto PLN Stawka VAT % Cena jednostkowa brutto PLN Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1 PRIMERGY RX200 S6 2y NBD Rt YL6S001163 1 szt. / 2015-07-09 /
2 PRIMERGY RX200 S6 2y NBD Rt YL6S001164 1 szt. / 2015-07-09 /
3 PRIMERGY RX200 S6 2y NBD Rt YL6S001165 1 szt. / 2015-07-09 /
4 PRIMERGY RX200 S6 2y NBD Rt YL6S001336 1 szt. / 2015-07-25 /
5 PRIMERGY RX200 S6 2y NBD Rt YL6S001337 1 szt. / 2015-07-25 /
6 PRIMERGY RX200 S6 2y NBD Rt YL6S001338 1 szt. / 2015-07-25 /
7 PRIMERGY RX200 S6 2y 8h Rec YL6S004858 1 szt. / 2015-11-17 /
8 PRIMERGY RX200 S6 2y 8h Rec YL6S004832 1 szt. / 2015-11-17 /
9 PRIMERGY RX200 S5 1y 8h Rec YKHJ010925 1 szt. / 2015-05-08 /
10 PRIMERGY RX200 S6 2y 8h Rec YL6S004542 1 szt. / 2015-11-11 /
11 PRIMERGY RX200 S5 1y 8h Rec YKHJ004960 1 szt. / 2015-12-06 /
12 PRIMERGY RX200 S5 1y 8h Rec YKHJ004961 1 szt. / 2015-12-06 /
13 ETERNUS DX90 S2 2y 8h Rec 4511208512 1 szt. / 2015-06-15 /
14 ETERNUS DX80 2y 8h Rec YL2A001658 1 szt. / 2015-05-08 /
15 ETERNUS DX60/DX80 2y NBD Rec YL2B001262 1 szt. / 2015-05-08 /
16 ETERNUS DX60/DX80 2y NBD Rec YL2B002090 1 szt. / 2016-05-30 /
17 ETERNUS DX60/DX80 2y NBD Rt YL2B002827 1 szt. / 2016-04-14 /
18 PRIMERGY RX200 S5 1y 8h Rec YKHJ010659 1 szt. / 2015-05-08 /
19 PRIMERGY RX200S5 1y 8h Rec YKHJ010926 1 szt. / 2015-05-08 /
20 PRIMERGY RX200S5 1y 8h Rec YKHJ010927 1 szt. / 2015-05-08 /
21 ETERNUS DX EXT 2y NBD Rec YL2B001261 1 szt. / 2015-05-08 /
Razem
Przedłużenie gwarancji dla urządzeń w pak.8 wg poniższych warunków:
a. świadczenie serwisu przez certyfikowanych inżynierów producenta sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu,
b. dedykowany numer oraz email dla zgłoszeń awarii sprzętu objętego serwisem czynny 24h na dobę przez 365 dni w roku, pod wskazanym numerem telefonu lub adresem email można również uzyskać informacje odnośnie statusu wykonywanej/zgłoszonej naprawy,
c. części użyte do napraw muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału serwisowego producenta sprzętu.
d. Czasy reakcji/naprawy oraz okres czasu na jaki mają obowiązywać według zestawienia w tabeli (kolumna „Okres i poziom serwisu”). Podany czas reakcji należy traktować jako parametr minimalny (np. 8h Rec oznacza iż awaria musi zostać usunięta w czasie nie dłuższym niż 8 godzin). Wykonawca jest zobowiązany zaoferować dokładnie taki okres czasu (np. 2 lata) jaki podano w tabeli (nie dłuższy i nie krótszy niż podano).

W Formularzu ofertowym w pkt. 2 należy wpisać łączną kwotę wynikająca z sumowania pakietów których oferta dotyczy.


PODPISANIE NINIEJSZEGO FORMULARZA STANOWI BEZWLĘDNĄ DEKLARACJĘ WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WSZYSTKICH WYMAGANYCH W NIM WARUNKÓW TECHNICZNYCH.



……………….., dn. ………………
(miejscowość)

……………………………………………………….
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy



Załącznik nr 3 do specyfikacji







OŚWIADCZENIE
Składając ofertę w trybie przetargu nieograniczonego na:

.............................................................................................................................

oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).



dnia
czytelny podpis lub pieczęć imienna osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy










Załącznik nr 4 do SIWZ
…………………………………………………
(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
____________________________________________________


Składam/my w imieniu firmy:
…………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................


…………………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy





Załącznik nr 5 do SIWZ

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 12/2015

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z póź. zm.) w dniu ......................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań), wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę - Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych,
dr Mirellę Śmigielską - Głównego Księgowego,
zwanym dalej Zamawiającym,
a
.............................................................................................................,
z siedzibą w ..................................................................................................
wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: ________________/ prowadzącym działalność gospodarczą jako: ________________________, lub wpisana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) posiadającą/ym numer NIP: ................................ oraz numer REGON: .............................; zwaną/ym dalej Wykonawcą,
reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1
1. Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 12/2015 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
§ 2
Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.


§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest: Przedłużenie serwisów gwarancyjnych, wsparcia technicznego, licencji na sprzęt i oprogramowanie użytkowane w Wielkopolskim Centrum Onkologii - w pakiecie:………………………………………
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w zakresie zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i z ofertą Wykonawcy z dnia .............................
3. Termin realizacji: przedłużenie gwarancji dla pakietu ........... ..........................................
Przedłużenie gwarancji/wsparcia technicznego dla pak. 1 -7 wg standardowych warunków producenta (jeśli nie określono inaczej w SIWZ).
4. Przedłużenie gwarancji dla urządzeń w pak.8 wg poniższych warunków:
a. świadczenie serwisu przez certyfikowanych inżynierów producenta sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu,
b. dedykowany numer oraz email dla zgłoszeń awarii sprzętu objętego serwisem czynny 24h na dobę przez 365 dni w roku, pod wskazanym numerem telefonu lub adresem email można również uzyskać informacje odnośnie statusu wykonywanej/zgłoszonej naprawy,
c. części użyte do napraw muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z oficjalnego kanału serwisowego producenta sprzętu.
d. Czasy reakcji/naprawy oraz okres czasu na jaki mają obowiązywać według zestawienia w tabeli (kolumna „Okres i poziom serwisu”). Podany czas reakcji należy traktować jako parametr minimalny (np. 8h Rec oznacza iż awaria musi zostać usunięta w czasie nie dłuższym niż 8 godzin). Wykonawca jest zobowiązany zaoferować dokładnie taki okres czasu (np. 2 lata) jaki podano w tabeli (nie dłuższy i nie krótszy niż podano).
§ 4
1. Całkowita wartość przedmiotu umowy wynosi:
netto: ........................... PLN (słownie……………………………………………………..)
brutto: .......................... PLN(słownie……………………………………………………..)
w tym podatek od towarów i usług VAT wg stawki …….% w kwocie .............. PLN.
2. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, ,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane
d) W przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust 5 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Wraz z wnioskiem, o którym mowa Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jego uzasadnienie dokumentujące wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia
3. Zmiany wartości (cen) Przedmiotów umowy wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 2 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości i nie wymaga podpisania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 2 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 2 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
4. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
5. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, o którym mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy.
6. Jako dzień zapłaty Strony ustalają dzień wydania dyspozycji przelewu z rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.

§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a) opóźnienia w realizacji umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 0,1% wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego w § 3 ust. 3 niniejszej umowy,
b) w razie niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy Wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnościami Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie w realizacji usługi będzie przekraczać 10 dni roboczych od dnia określonego na podstawie § 3 ust. 3 niniejszej umowy.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
6. Za każdy dzień opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1, Wykonawca może żądać od zamawiającego odsetek ustawowych.


§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego - mgr inż. Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz – Kierownik Działu Informatyki, tel. 61/88 50 678 oraz mgr inż. Dariusz Kowalczyk – Z-ca Kierownika Działu Informatyki, tel. 61/88 50 883,
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
§ 7

1. W terminie 7 dni od dnia zrealizowania umowy zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu, podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
Osobami upoważnionymi do podpisania protokołu odbioru są:
a)ze strony Zamawiającego : ..................................................................
b) ze strony Wykonawcy: - mgr inż. Mirosława Mocydlarz-Adamcewicz – Kierownik Działu Informatyki, tel. 61/88 50 678, mgr inż. Dariusz Kowalczyk – Z-ca Kierownika Działu Informatyki, tel. 61/88 50 883,

2. W przypadku stwierdzenia wad w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego, w ramach wynagrodzenia o którym mowa w §4 ust. 1. Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad będzie stanowić podstawę do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
§ 8
1. Wykonawca oświadcza, że posiada, prawo do oferowania na rynku polskim Oprogramowania będącego przedmiotem umowy. Zobowiązania w stosunku do właściciela praw autorskich do oprogramowania precyzuje odrębne porozumienie pomiędzy Wykonawcą a Autorem.
2. Oprogramowanie będące przedmiotem Umowy są chronione prawem autorskim wynikającym z przepisów Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 roku nr 90, poz. 631 ze zmianami) Wykonawca i Zamawiający zobowiązują się solidarnie do respektowania tego prawa niezależnie od powstałych okoliczności.
§ 9
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie danych osobowych, jeżeli przepisy Ustawy – Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności określonych w paragrafie 4 z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych postanowieniami niniejszej umowy,
Lub w sytuacji, gdy na rynek:
a) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony,
b) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji,
c) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
4. Zmiany niniejszej umowy mogą mieć miejsce, tylko w zakresie przewidzianym dyspozycją art. 144 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
6. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Wykonawca: Zamawiający:










Załącznik nr 6 do specyfikacji


--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)


OŚWIADCZENIE

Stosownie do dyspozycja art. 35 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamierzamy/ nie zamierzamy* powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
* Niewłaściwe skreślić.


..........................,dn.................
.................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).














Załącznik nr 7 do specyfikacji

Opis przedmiotu zamówienia
Pakiety:
1. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Oracle Database Standard Edition One.
2. Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wirtualizacji wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów.
3. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych.
4. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta sprzętu na urządzenia UTM i urządzenie antyspamowe wraz z szkoleniem dla administratorów.
5. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów.
6. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Cisco WebEx (Product: L-WBX-MC-SB-EU=) – 2 sztuki.
7. Przedłużenie wsparcia technicznego DLA produktu ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów
8. Przedłużenie gwarancji producenta sprzętu na serwery i macierze.
Opis szczegółowy:
L.p Opis
1. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Oracle Database Standard Edition One (numer kontraktu: 5437854, czas trwania usługi: 16.04.2014 do 15.04.2015)
a. Oracle Standard Edition One - Processor Perpetual CSI: 14823254 – ilość 1
b. Oracle Standard Edition One - Processor Perpetual CSI: 14801186 – ilość 2
c. Oracle Standard Edition One - Processor Perpetual CSI: 18478964 – ilość 1
2. Przedłużenie wsparcia technicznego na oprogramowanie do wirtualizacji wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów
a. Produkt: VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor
Poziom wsparcia: Basic Support and Subscription
Liczba licencji: 6
Data wygaśnięcia licencji: 2015-09-14
Wymagane przedłużenie do dnia: 2017-04-15
b. Szkolenie dla dwóch administratorów VMWARE VSPHERE: OPTIMIZE & SCALE [V5.5] - VMW-VS55-OS:
i. Termin szkolenia zostanie wykorzystany w terminie do 1 roku od terminu podpisania umowy.
ii. Szkolenia w certyfikowanym prze producenta oprogramowania centrum szkoleniowym w tym koszty ewentualnego transportu, noclegu i wyżywienia dla 2 administratorów.
iii. Minimalny wymiar czasu szkolenia to 35 godzin.
3. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych (obecna subskrypcja obowiązuje do 25.09.2015 roku).
Z2XJWZZ1-BR1GS SYMC BACKUP EXEC 2014 AGENT FOR WINDOWS WIN PER SERVER RENEWAL BASIC 12 MONTHS GOV BAND S
0L3LWZZ1-BR1GS SYMC BACKUP EXEC 2014 SERVER WIN PER SERVER RENEWAL BASIC 12 MONTHS GOV BAND S
4. Przedłużenie wsparcia technicznego producenta sprzętu na urządzenia UTM i urządzenie antyspamowe wraz z szkoleniem dla administratorów
a. Urządzenie antyspamowe Barracuda Spam&Virus Firewall o numerze seryjnym: #BAR-SF-414392. Obecna subskrypcja wygasa dnia 2015-03-24, przedłużenie na 36 miesięcy.
Szkolenie dla grupy 5 osób BT 301 Barracuda Spam & Virus Firewall w Poznaniu (w siedzibie zamawiającego)
b. Urządzenie U120, nr seryjny urządzenia: U120XA5M1113290 - przedłużenie wsparcia do dnia 30.09.2016
c. Urządzenie U30, nr seryjny urządzenia: U30XXA4M1263580 - przedłużenie wsparcia do dnia 30.09.2016
d. Urządzenie U30, nr seryjny urządzenia: U30XXA3I1077370 - przedłużenie wsparcia do dnia 30.09.2016
5. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Red Hat Enterprise Linux wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów
a. Red Hat Enterprise Linux Server, Self-support (1-2 sockets) (Up to 1 guest)
i. Contract Number 10428919
ii. Ilość – 1 sztuka
iii. Data wygaśnięcia: 2015/04/12
b. Red Hat Enterprise Linux Server, Self-support (1-2 sockets) (Up to 1 guest)
i. Contract Number 10523695
ii. Ilość – 1 sztuka
iii. Data wygaśnięcia: 2015/09/02
c. Red Hat Enterprise Linux Server, Standard (1-2 sockets) (Up to 1 guest)
i. Contract Number 10452556
ii. Ilość – 2 sztuki
iii. Data wygaśnięcia: 2015/05/27
d. Szkolenie Red Hat System Administration II (RH134) dla dwóch osób:i. Termin szkolenia zostanie wykorzystany w terminie do 1 roku od terminu podpisania umowy.ii. Szkolenia w certyfikowanym prze producenta oprogramowania centrum szkoleniowym w tym koszty ewentualnego transportu, noclegu i wyżywienia dla 2 administratorów. iii. Minimalny wymiar czasu szkolenia to 28 godzin.iv. Szkolenie musi obejmować co najmniej następujące zagadnienia:1. Installation using Kickstart2. Managing filesystems and logical volumes3. Managing scheduled jobs4. Accessing network filesystems5. Managing SELinux6. Controlling firewalling7. Troubleshooting

6. Przedłużenie o 12 miesięcy wsparcia technicznego na oprogramowanie Cisco WebEx (Product: L-WBX-MC-SB-EU=) – 2 sztuki
7. Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktu ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite wraz z szkoleniem dla dwóch administratorów – przedłużenie do 2018-02-13
a. Przedłużenie wsparcia technicznego dla 830 licencji do dnia 2018-02-13
a2. Przedłużenie wsparcia technicznego dla 20 licencji mobilnych do dnia 2018-02-13
b. Rozszerzenie ilości licencji do 900 (70 nowych licencji) do dnia 2018-02-13
Rozszerzenie w oparciu o obecny identyfikator EAV-25698856 (wymagane rozszerzenie przy zachowaniu obecnego identyfikatora).
c. Szkolenie ESET Network Security Management Administrator dla dwóch administratorów:
i. Termin szkolenia zostanie wykorzystany w terminie do 1 roku od terminu podpisania umowy.
ii. Szkolenia w certyfikowanym prze producenta oprogramowania centrum szkoleniowym w tym koszty ewentualnego transportu, noclegu i wyżywienia dla 2 administratorów.
iii. Minimalny wymiar czasu szkolenia to 7 godzin
8. Przedłużenie gwarancji producenta sprzętu na serwery i macierz:
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-07-09 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-07-09 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-07-09 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-07-25 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-07-25 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-07-25 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-11-17 / 2y 8h Rec
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-11-17 / 2y 8h Rec
PRIMERGY RX200 S5 / 2015-05-08 / 1y 8h Rec
PRIMERGY RX200 S6 / 2015-11-11 / 2y 8h Rec
PRIMERGY RX200 S5 / 2015-12-06 / 1y 8h Rec
PRIMERGY RX200 S5 / 2015-12-06 / 1y 8h Rec
ETERNUS DX90 S2 / 2015-06-15 / 2y 8h Rec
ETERNUS DX80 / 2015-05-08 / 2y 8h Rec
ETERNUS DX60/DX80 / 2015-05-08 / 2y NBD Rec
ETERNUS DX60/DX80 / 2016-05-30 / 2y NBD Rec
ETERNUS DX60/DX80 / 2016-04-14 / 2y NBD Rt
PRIMERGY RX200 S5 / 2015-05-08 / 1y 8h Rec
PRIMERGY RX200S5 / 2015-05-08 / 1y 8h Rec
PRIMERGY RX200S5 / 2015-05-08 / 1y 8h Rec
ETERNUS DX EXT / 2015-05-08 / 2y NBD Rec
















Załącznik nr 9 do SIWZ
.................................................
Pieczęć adresowa wykonawcy
OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: ___________________________________________________________________
składam:

Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.* (na dzień składania ofert)
Nazwa podmiotu:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________dnia _________________

_____________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).


Informuję, o tym, że nie należę / nie należałem do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50, poz. 331, ze zm.)*, na dzień składania ofert.
.________________dnia _________________
_____________________________________
Podpis(-y) osoby(osób) wskazanej(-ych)
w dokumencie uprawniającym do występowania
w obrocie prawnym lub posiadającej(-ych) pełnomocnictwo(-a).
(Zalecany czytelny podpis(-y) lub podpis(-y)
i pieczątka(-i) z imieniem i nazwiskiem).

* niepotrzebne skreślić lub usunąć

« Powrót do szczegółów zamówienia