Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa szkiełek, nożyków, pojemników, kasetek.

Numer zamówienia:

350/22/2015

zmiana terminów
Informacja!

W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).

Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
Lp. Szczegóły zamówienia Data publikacji Rozmiar Pobieranie
1. ogloszenie (HTML) 2015-02-24 338 KB Pobierz
2. siwz w PDF (HTML) 2015-02-24 15,84 KB Pobierz
3. siwz w WORD (HTML) 2015-02-24 264,5 KB Pobierz
4. modyfikacja siwz [kryteria, opis przedmiotu, terminy] (HTML) 2015-02-27 100,94 KB Pobierz
5. OGLOSZENIE O ZMIANIE OGLOSZENIA (HTML) 2015-02-27 107,37 KB Pobierz
6. odp na pyt. z dnia 2-3-2015 (HTML) 2015-03-02 36,75 KB Pobierz
7. ODP NA PYT 3-3-2015 (HTML) 2015-03-04 49,64 KB Pobierz
8. przypomnienie (HTML) 2015-03-09 50,56 KB Pobierz
9. wybór ofert (HTML) 2015-03-27 100,54 KB Pobierz
10. korekta wyboru pakietu 3 (HTML) 2015-03-27 53,48 KB Pobierz
11. korekta wyboru pakietu 2 (HTML) 2015-03-30 67,81 KB Pobierz
Powrót do listy zamówień