Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków czystościowych i sprzętu do sprzątania.

Numer zamówienia:

350/48/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert w pakiecie 9

Poznań, dnia 2015-06-25
EZ/350/48/2015/ 777

Do Wykonawców wg rozdzielnika

Wybór ofert
DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 350/48/2015.
Zakup i dostawa środków czystościowych i sprzętu do sprzątania.

Pakiet 9
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, że przetarg na zakup i dostawę środków czystościowych i sprzętu do sprzątania w pakiecie 9 został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm).
Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i spełniająca warunki siwz:

Pakiet 9
Oferta nr 16
Merida Sp. z o.o.
Ul. Karkonoska 59, 53-015 Wrocław
za cenę 5 016,00zl. netto i 6 169,68zł. brutto
Wybrano ofertę przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny i terminu gwarancji; oferta uzyskała max ilość punktów -100 pkt, przy kryterium oceny ofert : cena 95% -95 pkt. i termin dostawy 5% - 5 pkt.

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena Ilość
uzyskanych
punktów przy kryteriach
cena -95 %
termin dostawy – 5%

4 Novax Sp. z o.o.
Plac Wolności 7
85-004 Bydgoszcz
Termin dostawy – 2 dni Pak. 9
5 165,00zł. netto
7 029,45zł. brutto 85,5 pkt.
W tym
-w kryterium „cena” –
83 pkt.
-w kryterium „termin dostawy” – 2,5 pkt.
7 Przedsiębiorstwo Handlowe Admor
Jerzy Moryto
Ul. Wierzbicka 58 lok.1
26-600 Radom

Termin dostawy – 4 dni Pak. 9
3 850,16zł. netto
4 735,70zł. brutto
odrzucona

16
Merida Sp. z o.o.
Ul. Karkonoska 59
53-015 Wrocław

Termin dostawy – 1 dzień
Pak. 9
5 016,00zl. netto
6 169,68zł. brutto
100 pkt.
W tym
-w kryterium „cena” –
95 pkt.
-w kryterium „termin dostawy” – 5 pkt.

W pakiecie 9 oferta firmy Przedsiębiorstwo Handlowe Admor Jerzy Moryto podlega odrzuceniu na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp - treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w pakiecie 9 poz. 3 wykonawca zaoferował kosz wykonany z plastiku, podczas gdy Zamawiajacy wymagał kosza o konstrukcji ze stali lakierowanej, ognioodpornej.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy na dzień 02.07.2015r


Z poważaniem

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

Inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna












Korzystając z uprawnień wynikających z art. 27 ust. 2 w związku z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/48/2015 na nr faxu 61/ 88 50 698


Data …………………. Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia